Hah toch gekomen?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kun je als dj nu in GODSNAAM nog een positief woord over datplaat
uitbrengen??????
![]()
![]()
Ze heeft inderdaad wel een beetje een bijzondere stem (zingt als een schaap), maar ik vind het nummer eigenlijk nog steeds echt te gek !quote:Op donderdag 10 april 2008 15:21 schreef JDude het volgende:
Madness. Tof!
Die Sia vind ik niet veel bijzonders met d'r vervelende trilstem.
Het doet me aan Gala denken.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad wel een beetje een bijzondere stem (zingt als een schaap), maar ik vind het nummer eigenlijk nog steeds echt te gek !
Ja vond'm erg grappig inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2008 15:37 schreef Sirolf het volgende:
Die John-Mayer-gaat-de-fout-in jingle...![]()
Wat een toevalquote:
Dit overkomt me nou zooooo vaak, dan heb ik aan iets gedacht of zelf geluisterd via youtube of mp3 en dan draaien ze het opeens op de radioquote:
Ik stap vanmiddag op de fiets, doe de radio aan en hoor....quote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kots kots kots
Zo had ik een week geleden ook op Youtube lopen zoeken naar Holding on to you en Children of the revolution van Terence Trent D'Arby, draaien ze de dag erna Holding on to you op 3fm!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |