Je vergeet de douane: Play.om verstuurd vanuit Jersey (één van de kanaaleilanden) en Jersey valt buiten het vrij verkeer van goederen verhaal.quote:Op zondag 13 april 2008 11:32 schreef Sackboy het volgende:
Het ligt ook niet aan de snelheid van Play.com. Het ligt aan hun verzendwijze. Ten eerst komt het natuurlijk uit Engeland, wat op een of andere manier altijd langer duurt dan dingen die uit Amerika, Azie of Australie komen. Daarnaast werken ze in Nederland met SelektMail. En dat is het grote probleem. Die laten hun post maar 1x in de week bezorgen, en dan ook nog door een stel halfgare uitkeringstrekkers/huismoeders/parttimers. Zoiets.
Heeft er volgens mij vrij weinig mee te maken. Games vanuit de VS komen meestal met 4-5 dagen binnen, en dat valt ook buiten het vrij verkeer van goederen verhaal.quote:Op zondag 13 april 2008 12:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je vergeet de douane: Play.om verstuurd vanuit Jersey (één van de kanaaleilanden) en Jersey valt buiten het vrij verkeer van goederen verhaal.
Linksboven is de broer van Master Chiefquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ging even snel voor je kijken, er staan nu 182 nummers in de store
Ja, als je er een kabeltje voor koopt zal dit mogelijk zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 14:56 schreef EricG het volgende:
Kun je een playstation 3 ook op de monitor van de computer aansluiten eigenlijk? Ik zit er namelijk over te denken er één te halen maar ik heb geen HDTV...
Dat is het standaard geluid van mijn 360quote:Op zondag 13 april 2008 15:49 schreef robbolo het volgende:
Weet niet meer precies waar ik het vandaan had, maar ik vind t wel handig. Het is een manier om je fan te testen, en je PS3 schoon te maken. Werkt helaas alleen bij de 40GB versie
Ps3 fan-test
quote:Moderatie in LittleBigPlanet bevestigd
Sony heeft bevestigd dat LittleBigPlanet gemodereerd zal worden. Dit wil zeggen dat een team werknemers een oogje in het zeil zullen houden om zo ongewenste content te verwijderen en/of te bestraffen. Zoals geweten zijn de mogelijkheden in LittleBigPlanet eindeloos als het aankomt op het creëeren van levels en characters. Dat dit wel eens puberale en schockerend materiaal kan opleveren, is eigenlijk voor de hand liggend.
Naast het systeem der moderatoren zullen ook de spelers levels een rating of score kunnen geven. Het zal waarschijnlijk niet lang duren vooraleer LittleBigPlanet-levels uitpuilen van grote geslachtsdelen en uit de maatschappij gebande symbolen, dus Sony doet er best aan om zulke praktijken tegen te gaan.
ja, moet je speciale kabel hebbenquote:Op zondag 13 april 2008 14:56 schreef EricG het volgende:
Kun je een playstation 3 ook op de monitor van de computer aansluiten eigenlijk? Ik zit er namelijk over te denken er één te halen maar ik heb geen HDTV...
Dat taalgebruik van PS3 Onlyquote:Op zondag 13 april 2008 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb zostraks even Ratchet gespeeld................................................................
Wat een bloedmooie game. Alsof ik werkelijk naar een nieuwe animatiefilm van Pixar zit te kijken
En ja dat de PS3 muisstil was wisten we inmiddels wel, maar wat een verademing is de hardware toch ook ten opzichte van de Xbox 360. I'm lovin it!
[..]
Valt me wel vaker op jaquote:Op zondag 13 april 2008 18:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat taalgebruik van PS3 Only![]()
Moderatie in LittleBigPlanet bevestigd
Crytek porteert CryENGINE 2 naar PS3 en Xbox 360
je kan je eigen foto's importeren he dat zegt genoegquote:Op zondag 13 april 2008 18:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zie het trouwens wel meevallen met LBP en puberale content.
quote:Op zondag 13 april 2008 18:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat taalgebruik van PS3 Only![]()
Moderatie in LittleBigPlanet bevestigd
Crytek porteert CryENGINE 2 naar PS3 en Xbox 360
werkt, ps3 is regiovrij voor ps3 games.quote:Op zondag 13 april 2008 19:01 schreef kreuk050 het volgende:
Als ik dit item koop speelt ie dan af op mijn in NL gekochte PS3??
http://cgi.ebay.com/Rock-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Eigenlijke vraag: speelt mijn ps3 NTSC af of is dit een domme vraag?
Danku.
demo's zijn trouwens niet altijd regiovrij (amerikaanse worden nogweleens zwartwit) en dvds ps2 games zijn niet regiovrij als het goed is.quote:Op zondag 13 april 2008 19:08 schreef kreuk050 het volgende:
Wow, dat is wel cool van ze. En slim. Tnx dudeee...
De PS3 is regiovrij qua games dus dat gaat prima werken!quote:Op zondag 13 april 2008 19:01 schreef kreuk050 het volgende:
Als ik dit item koop speelt ie dan af op mijn in NL gekochte PS3??
http://cgi.ebay.com/Rock-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Eigenlijke vraag: speelt mijn ps3 NTSC af of is dit een domme vraag?
Danku.
Heb je hier ook iets van ferral powers ofzo?quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Far Cry 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ferral powers zijn, maar ik het hoop het niet want het klinkt nogal onrealistischquote:Op maandag 14 april 2008 07:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je hier ook iets van ferral powers ofzo?
Fuck yeah!quote:Op maandag 14 april 2008 15:02 schreef Sackboy het volgende:
Next-gen buzzers!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard behorende bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:For $60, you'll be getting up to 8 hours talk time, a 30ft range, an auto-shut-off function to save battery life and a snazzy little carry case. The headset will be released on June 12, same day as the game itself.
Ontwikkeling van Test Drive Unlimited 2 bevestigdquote:Surfer Girl: 'BBC journalist sprak over Heavy Rain'
Gerucht | 14 april 2008 - Surfer Girl heeft weer wat sappige geruchten de wereld in geslingerd. Onder de geruchten die Surfer Girl ditmaal losliet, zit ook het nodige over de game Heavy Rain. Surfer Girl schrijft:
Quote:
Ik kan bevestigen dat ik gelijk had (net als vele anderen). De PS3-titel waar de BBC-journalist over sprak is inderdaad Heavy Rain. De teaser trailer, welke binnen enkele maanden zal worden uitgebracht, volgt de hoofdpersoon en laat het begin van de game zien. Wat na de gebeurtenissen in deze teaser gebeurd, zien we in de game zelf. Ook de titel wordt uitgelegd in de teaser trailer.
De technologie is vrij indrukwekkend. Alle characters in de game zijn bewust van de omgeving en de situaties waarin zij zich bevinden. Dit heeft invloed op hun gedrag, wat ze zeggen, wat ze voelen, etc. Zo komen de characters erg realistisch en variërend.
Als we gamesindustire's bekendste roddeltante mogen geloven, wordt Heavy Rain dus een zeer indrukwekkende PlayStation 3-titel. Zoals altijd is het echter nog even afwachten of deze geruchten waar zijn of niet.
¤60,-quote:Op maandag 14 april 2008 18:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Ontwikkeling van Test Drive Unlimited 2 bevestigd
29 mei Wipeout HD in PS Store
Ik had daar ook problemen mee ja. Om de headset werkend te krijgen heb ik m volgens mij eerst uitgezet (knopje 5sec indrukken), dan de PS3 laten scannen en dan een paar seconden het knopje van de headset indrukken totdat ie gaat knipperen.quote:Op maandag 14 april 2008 20:18 schreef Devolution het volgende:
Ohja trouwens, wij krijgen de met Warhawk meegeleverde headset niet werkende. De PS3 krijgt em niet gevonden als we ernaar scannen. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
zoiets idd. Bij mij heeft het een half uur geduurd voordat ik hem aan de praat kreegquote:Op maandag 14 april 2008 21:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik had daar ook problemen mee ja. Om de headset werkend te krijgen heb ik m volgens mij eerst uitgezet (knopje 5sec indrukken), dan de PS3 laten scannen en dan een paar seconden het knopje van de headset indrukken totdat ie gaat knipperen.
heb ik gedaan hoorquote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef Gamedemon het volgende:
Anders lees je even de bijgeleverde handleiding
Ik heb die warhawk headset ook, ik heb gelezen wat er stond en ik had het in 1 keer voor elkaar.quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
heb ik gedaan hoor
Zijn ook maar 4 kleine stappen maar nog krijg ik het voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |