Heb je hier ook iets van ferral powers ofzo?quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Far Cry 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ferral powers zijn, maar ik het hoop het niet want het klinkt nogal onrealistischquote:Op maandag 14 april 2008 07:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je hier ook iets van ferral powers ofzo?
Fuck yeah!quote:Op maandag 14 april 2008 15:02 schreef Sackboy het volgende:
Next-gen buzzers!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard behorende bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:For $60, you'll be getting up to 8 hours talk time, a 30ft range, an auto-shut-off function to save battery life and a snazzy little carry case. The headset will be released on June 12, same day as the game itself.
Ontwikkeling van Test Drive Unlimited 2 bevestigdquote:Surfer Girl: 'BBC journalist sprak over Heavy Rain'
Gerucht | 14 april 2008 - Surfer Girl heeft weer wat sappige geruchten de wereld in geslingerd. Onder de geruchten die Surfer Girl ditmaal losliet, zit ook het nodige over de game Heavy Rain. Surfer Girl schrijft:
Quote:
Ik kan bevestigen dat ik gelijk had (net als vele anderen). De PS3-titel waar de BBC-journalist over sprak is inderdaad Heavy Rain. De teaser trailer, welke binnen enkele maanden zal worden uitgebracht, volgt de hoofdpersoon en laat het begin van de game zien. Wat na de gebeurtenissen in deze teaser gebeurd, zien we in de game zelf. Ook de titel wordt uitgelegd in de teaser trailer.
De technologie is vrij indrukwekkend. Alle characters in de game zijn bewust van de omgeving en de situaties waarin zij zich bevinden. Dit heeft invloed op hun gedrag, wat ze zeggen, wat ze voelen, etc. Zo komen de characters erg realistisch en variërend.
Als we gamesindustire's bekendste roddeltante mogen geloven, wordt Heavy Rain dus een zeer indrukwekkende PlayStation 3-titel. Zoals altijd is het echter nog even afwachten of deze geruchten waar zijn of niet.
¤60,-quote:Op maandag 14 april 2008 18:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Ontwikkeling van Test Drive Unlimited 2 bevestigd
29 mei Wipeout HD in PS Store
Ik had daar ook problemen mee ja. Om de headset werkend te krijgen heb ik m volgens mij eerst uitgezet (knopje 5sec indrukken), dan de PS3 laten scannen en dan een paar seconden het knopje van de headset indrukken totdat ie gaat knipperen.quote:Op maandag 14 april 2008 20:18 schreef Devolution het volgende:
Ohja trouwens, wij krijgen de met Warhawk meegeleverde headset niet werkende. De PS3 krijgt em niet gevonden als we ernaar scannen. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
zoiets idd. Bij mij heeft het een half uur geduurd voordat ik hem aan de praat kreegquote:Op maandag 14 april 2008 21:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik had daar ook problemen mee ja. Om de headset werkend te krijgen heb ik m volgens mij eerst uitgezet (knopje 5sec indrukken), dan de PS3 laten scannen en dan een paar seconden het knopje van de headset indrukken totdat ie gaat knipperen.
heb ik gedaan hoorquote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef Gamedemon het volgende:
Anders lees je even de bijgeleverde handleiding
Ik heb die warhawk headset ook, ik heb gelezen wat er stond en ik had het in 1 keer voor elkaar.quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
heb ik gedaan hoor
Zijn ook maar 4 kleine stappen maar nog krijg ik het voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |