quote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overbodige spaties en tabs worden er uit gehaald waarschijnlijk.
tis microsoftquote:Op donderdag 10 april 2008 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
damn, wat snel. dat ben ik niet gewend
kan ie het beter aan mij gevenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis microsoft, als die niet eens een goeie verbinding kunnen leggen dan twijfel ik toch wat bill gates met zijn geld doet
ik zou meteen aan de lijn hangen bij mijn provider als ik dat zou halen. Om te klagenquote:
zit niet in Nederland hequote:Op donderdag 10 april 200812:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis microsoft [afbeelding] , als die niet eens een goeie verbinding kunnen leggen dan twijfel ik toch wat bill gates met zijn geld doet [afbeelding]
Microsoftquote:Op donderdag 10 april 2008 12:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis microsoft, als die niet eens een goeie verbinding kunnen leggen dan twijfel ik toch wat bill gates met zijn geld doet
quote:Op donderdag 10 april 200812:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou meteen aan de lijn hangen bij mijn provider als ik dat zou halen. Om te klagen [afbeelding]
Uberhaupt zou die postduif van Danny wel eens aan vervanging toe zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
of aan danny , backup servers zijn altijd handig
quote:
Handig he, dat eensporig kreng bij de brug bij ravenstein.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:18 schreef MPG het volgende:
Owja. Altijd fijn, zo'n OV
Zit je in het boemeltje van nijmegen naar den bosch, sta je te lang stil in Oss. Opgestaan en eens gaan kijken wat er loos was. Geeft t bord aan dat t de stopper naar nijmegen is. WTF? Ik dus uitstappen en vragen, blijkt er een goederentrein met pech te staan iets verderop en gaat de trein maar terug naar den bosch. Gelukkig kon de intercity van een kwartier later wel rijden, want toen was de goederentrein weggesleept.
ach toen ik een lange afstand relatie had, hoorde ik ook dat dat bruggetje enigzins veel irritatie kan veroorzakenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Handig he, dat eensporig kreng bij de brug bij ravenstein.
Jaquote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso is enkelspoor niet handig.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ga in de zomer voor mn rijbewijs maar nu nog nietquote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef Pheno het volgende:
Mwoa, ik ga niet met de trein, dat hebben ze er wel uit gereden bij me, dat idee.
ask indahquote:Op donderdag 10 april 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso is enkelspoor niet handig.
"Dames en heren, we staan hier even in de middle of nowehere omdat de tegentrein vertraagd is. ".
In Zwitserland heeft dat zijn charmes wel, maar niet in Nederland als ik op weg ben naar werk of huis.
Ik kan kiezen: anderhalf uur reizen omdat ik met de trein ga, of in de ochtend- en avondspits via 3 snelwegen met filegarantie rijden en dus langer dan anderhalf uur onderweg zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef Pheno het volgende:
Mwoa, ik ga niet met de trein, dat hebben ze er wel uit gereden bij me, dat idee.
Ja, dat las ik laatst... het heeft ook wel zo zijn charme... maar niet in Nederlandquote:Op donderdag 10 april 2008 12:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ask indahzij weet denk ik genoeg over 1 spoor wachten
hoe lang duurt het de fietsquote:Op donderdag 10 april 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan kiezen: anderhalf uur reizen omdat ik met de trein ga, of in de ochtend- en avondspits via 3 snelwegen met filegarantie rijden en dus langer dan anderhalf uur onderweg zijn.
Ongeveer 80 km, gemiddeld 15 km per uur fietsen, dus een uur of 5 a 6quote:Op donderdag 10 april 2008 12:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe lang duurt het de fiets
hier is het wachten over het algemeen leuk. Lekker de trein uit, snack kopen op het station, praatje maken, sigaretje erbij en dan vaak binnen het uur weer verder.quote:Op donderdag 10 april 200812:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat las ik laatst... het heeft ook wel zo zijn charme... maar niet in Nederland [afbeelding].
jah, hier niet over het algemeen.quote:Op donderdag 10 april 200812:35 schreef Pheno het volgende:
Het snacken hier kost zo veel op de stations [afbeelding]
Afzetters
er komt sterke drank uit?quote:Op donderdag 10 april 200812:38 schreef Pheno het volgende:
Nee, in japan was dat ook niet. Die drankautomaten daar zijn supertof.
MPGquote:
lekker danquote:Op donderdag 10 april 2008 12:18 schreef MPG het volgende:
Owja. Altijd fijn, zo'n OV
Zit je in het boemeltje van nijmegen naar den bosch, sta je te lang stil in Oss. Opgestaan en eens gaan kijken wat er loos was. Geeft t bord aan dat t de stopper naar nijmegen is. WTF? Ik dus uitstappen en vragen, blijkt er een goederentrein met pech te staan iets verderop en gaat de trein maar terug naar den bosch. Gelukkig kon de intercity van een kwartier later wel rijden, want toen was de goederentrein weggesleept.
in Didam dus al-tijdquote:Op donderdag 10 april 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Dames en heren, we staan hier even in de middle of nowehere omdat de tegentrein vertraagd is. ".
In Zwitserland heeft dat zijn charmes wel, maar niet in Nederland als ik op weg ben naar werk of huis.
Ook.quote:
quote:
mijn mede-bestuursleden, niet julliequote:
quote:
die heb ik hier naast me staanquote:
Netjes jaquote:Op donderdag 10 april 200812:10 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, downloaden gaat hier toch met 170kb/sec.. HSPDA is toch zo slecht nog niet.
Mwah, op mijn stage bij de Uni (glasvezel) was 't af en toe ook niet vooruit te brandenquote:Op donderdag 10 april 200812:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis microsoft [afbeelding] , als die niet eens een goeie verbinding kunnen leggen dan twijfel ik toch wat bill gates met zijn geld doet [afbeelding]
Wees blij dattie nog rijd.quote:Op donderdag 10 april 200812:18 schreef MPG het volgende:
Owja. Altijd fijn, zo'n OV [afbeelding]
[afbeelding]
Succes!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga weer naar school mn proefwerk maken , wiskunde
pokke trijd om 3 uur smiddags...![]()
wat ist popje?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:37 schreef OA het volgende:
1337
lekker is dat altijd jaquote:Op donderdag 10 april 2008 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga weer naar school mn proefwerk maken , wiskunde
pokke trijd om 3 uur smiddags...![]()
Gecondoleerdquote:Op donderdag 10 april 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
Een niet zo goede morgen. Gisteravond is een erg goede kennis plotseling overleden aan een hartstilstand. Natuurlijk stonden er mensen weer bij te kijken als de ramptoeristen dat het zijn. Mensen
Hoi Martquote:Op donderdag 10 april 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik ook nog hoi MPG zeggen, of is die al weg?.
Nou ja, ik probeer het gewoon: hoi MPG.
Het was dertien uur zevenendertig.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:37 schreef OA het volgende:
1337
dat is je geradenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal de hengel maar thuislaten als ik ooit langskom dan.
Ik stuur mensen die mij docx bestanden geven altijd een hele boze mailquote:Op donderdag 10 april 2008 11:48 schreef Muck het volgende:
is er iemand die een nieuwere versie van office heeft dan ik en wél .docx-bestanden kan openen?
h4x0r!quote:
Nou en!?quote:
Whehe.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Ga buitenspelen ofzo. Om 13:37 dus.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:15 schreef MPG het volgende:
Wie?
Ik zal je goftedomme een pomper geven. Op oog
. En hard
!
Martquote:Op donderdag 10 april 2008 14:22 schreef MPG het volgende:
#376 DaMart 26818
#377 DaMook 26798
#378 MPG 26716
Mosterdquote:Op donderdag 10 april 2008 14:24 schreef DaMart het volgende:
MPG, hier word je ook niet vrolijk van, volgens mij.
#376 DaMart 26818
#378 MPG 26717
GMTAquote:Op donderdag 10 april 2008 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart
Spammert
Nu moet ik vandaag over de 100, alleen al om bij te blijven
Ja. Je was bijna net zo'n spamz0r als die pinguinquote:Op donderdag 10 april 2008 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
GMTA.
En ik had maar 111 posts gisteren![]()
.
Dan moet ik er minstens 213quote:Op donderdag 10 april 2008 14:27 schreef DaMart het volgende:
En ik ben ook alweer hard op weg richting de honderd vandaag, eens kijken of ik mezelf kan overtreffen en er 112 kan maken vandaag.
Ik heb gisteren niet achter de schermen gepost... maar goed dat je het zegt, dan moet ik er vandaag dus wat meer maken voor de statistieken...quote:Op donderdag 10 april 2008 14:26 schreef MPG het volgende:
En vergeet je achter-de-schermen-posts niet
Die komen niet in de statistiek, maar tellen wel mee voor je top500 notering
Als het zinvolle spam is, ga je gang. Dan reageer ik er weer nuttig op!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:27 schreef MPG het volgende:
Zou het een steek in de rug zijn als ik TTK vol ga spammen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet achter de schermen gepost... maar goed dat je het zegt, dan moet ik er vandaag dus wat meer maken voor de statistieken....
Dan loop ik dus niet uitquote:Op donderdag 10 april 2008 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het zinvolle spam is, ga je gang. Dan reageer ik er weer nuttig op!
We kunnen TTK LPT overnemen?quote:Op donderdag 10 april 2008 14:27 schreef MPG het volgende:
Zou het een steek in de rug zijn als ik TTK vol ga spammen?
SC kapenquote:
Muckie, je moet inmiddels toch wel weten dat het altijd goed nooit slecht gaat met mij...quote:
Niet doen joh.quote:
Das bekend jaquote:Op donderdag 10 april 2008 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Muckie, je moet inmiddels toch wel weten dat het altijd goed nooit slecht gaat met mij...
mijn bestuurquote:Op donderdag 10 april 2008 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
heul veul enkelspoor tussen huize Muck en huize MPG. Vandaar dat ik van huis uit altijd met de auto naar Muck ga. Vanaf de TU/e is de trein dan weer een aardige optie, financieel gezien dan.
[..]
Wie?
Ik zal ze goftedomme een pomper geven. Op oog
. En hard
!
Wanneer beginnen we?quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Das bekend ja
T is niet voor niets dat jij 3000x per jaar op vakantie kan gaan![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:36 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn bestuur
ik had in de vorige notulen gezet dat de voorzitter op gaat treden i.p.v. aftreden![]()
was best domquote:
Ik vind het toch een ietwat vreemde TT... PTLPKPT.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:36 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn bestuur
ik had in de vorige notulen gezet dat de voorzitter op gaat treden i.p.v. aftreden![]()
Niks mis mee.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
was best dom
maar na 80 keer typen over optreden zus en optreden zo is het niet zo heel gek toch?
Zit wat inquote:Op donderdag 10 april 2008 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst maar eens inlopen he...
(je hebt er al 18 gewonnen nu)
Mja. Ik kon hem iig best vinden, en heb er nog nuttig gepost ook nogquote:Op donderdag 10 april 2008 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het toch een ietwat vreemde TT... PTLPKPT.
quote:
Ik kon hem ook wel vinden, maar die TT slaat nergens op voor TTK-n00bs...quote:Op donderdag 10 april 2008 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Ik kon hem iig best vinden, en heb er nog nuttig gepost ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |