Ingrid ik zou het op zijn beloop laten, je bent net begonnen en om nu al dure testen te gaan halen beetje zonde van je geld. Hou het gewoon nog leukquote:Op maandag 14 april 2008 14:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat ik deze week ongesteld ga worden. Al een paar dagen buikpijn en met afvegen bruine smurrie. (sorry voor de details)
Twijfel of we dan met ovutesten beginnen, of dat we daarmee wachten.
quote:Op maandag 14 april 2008 16:24 schreef OooLizaooO het volgende:
(tekst)
1ste positieve zwangerschapstest volgde netjes 14 dagen na positieve evoluatietest.
Je bent liefquote:Alle meiden die nog wachten op de 2 streepjes, ik wens jullie echt heel erg veel succes. Ik lees nog vaak mee, maar weet soms echt niet meer wat zeggen omdat ik vind dat het zo onrechtvaardig is! Echt, uit de grond van mijn hart, ik hoop dat jullie ook heel snel mama (en papa) mogen worden!!!
Vind het heel erg lief van je dat je een berichtje voor me hebt achtergelatenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:58 schreef marit1978 het volgende:
Fruppel, ik lees hier weleens mee en kom nu net je bericht tegen... kan toch niet zomaar niet-reageren...
sterkte met afwachten nu tot 2e onderzoek!
weet ik niet precies. kan maandag zijn, kan dinsdag zijn...quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:44 schreef Again het volgende:
Pfoe. Ik zie NIET NIKS in ieder geval.. Haha maar hier kan ik nog niks over zeggen. Wanneer is je NOD?
Als ik de lite search gebruik vind ik niks, maar met de google search heb ik al zeker 4 verschillende users die dat woord gebruiken gevonden in de eerste 10 linkjes....quote:Op zondag 20 april 2008 20:31 schreef owlet het volgende:
Er is maar één iemand die de term husb geregeld gebruikt in OUD volgens de zoekfunctie![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 20:31 schreef owlet het volgende:
Er is maar één iemand die de term husb geregeld gebruikt in OUD volgens de zoekfunctie![]()
![]()
ik heb een beetje hetzelfde;quote:Op zondag 20 april 2008 09:18 schreef happyme28 het volgende:
Even een vraag of meer daar last van hebben... Ik vind het zo lastig om mijn eerste dag van de cyclus te bepalen want mijn bloeding begint met heel weinig, dan wordt het elke dag wat meer en soms zit ik pas op dag 4 (voor mijn idee) op een echte bloeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |