Hier ook de CB gehad (ovulatietest). Ik ben er ook in de 1ste ronde al mee aan de slag gegaan (weet dat het vroeg is). Ik heb het toen gedaan omdat ik net gestopt was met de pil, uit het slijm helemaal niets kon aflezen en omdat ik anders totaaaaaaaal niet zou weten wanneer ik over tijd was. (vorige pilstop: pas na 65 dagen menstruatie, stel je voor dat je dan vanaf dag 35 aan het zwangerschapstesten gaat

, dàt is pas een dure bedoening). Alleszins lekker duidelijk, want op slijm-vlak was er hier echt geen lijn in te trekken. Het was niet de bedoeling om adhv die ovulatietestjes al absoluut gedwongen te gaan vrijen, (manlief wist er zelfs niet van

), maar ik wist erdoor wel dat we op het juiste moment hadden gevreeën en ik behoorde ook tot de lucky ones die van de 1ste keer zwanger was. 1ste positieve zwangerschapstest volgde netjes 14 dagen na positieve ovulatietest.
Alle meiden die nog wachten op de 2 streepjes, ik wens jullie echt heel erg veel succes. Ik lees nog vaak mee, maar weet soms echt niet meer wat zeggen omdat ik vind dat het zo onrechtvaardig is! Echt, uit de grond van mijn hart, ik hoop dat jullie ook heel snel mama (en papa) mogen worden!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door OooLizaooO op 15-04-2008 10:24:49 ]