abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2008 @ 15:14:06 #51
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58043842
Zou even kijken wat er op de verpakking van de testen staat Ingrid, daar staat meestal aangegeven op welke dag van je cyclus ze je aanraden om te beginnen met testen.
Als je denkt ongesteld te worden lijkt het me niet handig nu te beginnen!
  maandag 14 april 2008 @ 15:38:00 #52
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_58044230
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat ik deze week ongesteld ga worden. Al een paar dagen buikpijn en met afvegen bruine smurrie. (sorry voor de details)
Twijfel of we dan met ovutesten beginnen, of dat we daarmee wachten.
Ingrid ik zou het op zijn beloop laten, je bent net begonnen en om nu al dure testen te gaan halen beetje zonde van je geld. Hou het gewoon nog leuk
pi_58045049
Hier ook de CB gehad (ovulatietest). Ik ben er ook in de 1ste ronde al mee aan de slag gegaan (weet dat het vroeg is). Ik heb het toen gedaan omdat ik net gestopt was met de pil, uit het slijm helemaal niets kon aflezen en omdat ik anders totaaaaaaaal niet zou weten wanneer ik over tijd was. (vorige pilstop: pas na 65 dagen menstruatie, stel je voor dat je dan vanaf dag 35 aan het zwangerschapstesten gaat , dàt is pas een dure bedoening). Alleszins lekker duidelijk, want op slijm-vlak was er hier echt geen lijn in te trekken. Het was niet de bedoeling om adhv die ovulatietestjes al absoluut gedwongen te gaan vrijen, (manlief wist er zelfs niet van ), maar ik wist erdoor wel dat we op het juiste moment hadden gevreeën en ik behoorde ook tot de lucky ones die van de 1ste keer zwanger was. 1ste positieve zwangerschapstest volgde netjes 14 dagen na positieve ovulatietest.

Alle meiden die nog wachten op de 2 streepjes, ik wens jullie echt heel erg veel succes. Ik lees nog vaak mee, maar weet soms echt niet meer wat zeggen omdat ik vind dat het zo onrechtvaardig is! Echt, uit de grond van mijn hart, ik hoop dat jullie ook heel snel mama (en papa) mogen worden!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door OooLizaooO op 15-04-2008 10:24:49 ]
  maandag 14 april 2008 @ 16:30:31 #54
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58045156
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:24 schreef OooLizaooO het volgende:
(tekst)
1ste positieve zwangerschapstest volgde netjes 14 dagen na positieve evoluatietest.
quote:
Alle meiden die nog wachten op de 2 streepjes, ik wens jullie echt heel erg veel succes. Ik lees nog vaak mee, maar weet soms echt niet meer wat zeggen omdat ik vind dat het zo onrechtvaardig is! Echt, uit de grond van mijn hart, ik hoop dat jullie ook heel snel mama (en papa) mogen worden!!!
Je bent lief
pi_58045584
Ik ben ook aan het denken over ovulatietesten nu, want sinds het mis is gegaan hier ben ik niet meer ongsteld geworden. Gistermorgen toch stiekem een test gedaan, maar negatief.
De rode duiveltjes zijn echter nog nergens te bekennen...de cyclus zal wel weer op gang moeten komen denk ik. De menstruatie zal deze week wel ergens komen (hoop ik).

Vind het wel jammer, want ik had echt een super regelmatige cyclus van 28 dagen en nu ben ik de kluts kwijt.
pi_58059556
Hopen dat je snel weer "de oude" bent, Koningin!

Misschien ga ik binnenkort ook wel aan de ovulatietesten, maar ik denk dat ik eerst ga proberen met temperaturen. Maar ik doe dat op zijn vroegst volgende maand (ronde 5), denk eigenljk dat ik nog langer wacht maar hoop naturlijk dat het helemaal niet nodig zal zijn
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:39:27 #57
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58060881
Wat vervelend koningin dat je cyclus niet op gang lijkt te komen na de miskraam. Hoop voor je dat ovulatietesten uitkomst bieden en je snel wat meer duidelijkheid krijgt.

Ik hoop ook voor je dat het niet nodig is Juttertje!

Ik ben heel erg benieuwd of mijn cyclus echt zo van slag is, gister nog een ovulatietest er tegenaan gegooid en zoals verwacht was deze negatief.
Mijn ovulatie is dus veel later geweest dat ik verwacht had!
Vraag me af hoe dat nou ineens zo gekomen is....zal er vorige ronde dan misschien toch meer geweest zijn dan een late menstruatie?
Als ik ongesteld word ga ik de ovulatietesten van CB maar eens proberen, die klinken wel erg prettig en duidelijk!
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:39:09 #58
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58061867
net de huisarts gesproken, meer hierover op mijn log en een beetje in het andere topic
pi_58062231
Fruppel, ik lees hier weleens mee en kom nu net je bericht tegen... kan toch niet zomaar niet-reageren...
sterkte met afwachten nu tot 2e onderzoek!
pi_58062306
Fruppel,
Hopelijk brengt snel het 2e onderzoek meer duidelijkheid.
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:18:43 #61
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58062615
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:58 schreef marit1978 het volgende:
Fruppel, ik lees hier weleens mee en kom nu net je bericht tegen... kan toch niet zomaar niet-reageren...
sterkte met afwachten nu tot 2e onderzoek!
Vind het heel erg lief van je dat je een berichtje voor me hebt achtergelaten

We gaan het even rustig aan doen nu, even een maandje "pauze" met klussen en daarna het volgende onderzoek doen.
Heb (heel voorbarig) even gebeld met mijn ziektekostenverzekering om te kijken wat er allemaal wel en niet binnen onze verzekering valt in het ergste geval.
Maar dat valt me allemaal nog aardig mee moet ik zeggen. Natuurlijk hoop ik dat het niet nodig is maar vind het wel belangrijk te weten wat er wel en niet mogelijk is.

Misschien kan ik dit beter in het andere topic posten eigenlijk denk dat het daar beter thuis hoort maar moet er nog een beetje aan het idee dat we nu echt de mmm in gegaan zijn .
pi_58063586
Fruppel..

Dat is wel even slikken voor je...
Hopelijk is de volgende uitslag beter!
pi_58118400
Fruppel

Hier nog steeds niet ongesteld en niks meer wat erop wijst.
Wel heel erge steken en trekkerig gevoel in mijn liezen. Misschien sla ik wel een cyclus over ofzo.
pi_58122106
Hallo allemaal!

Ik ben er weer, was even een paar weekjes met man en kind op vakantie; heerlijk! Heb daar niet getemperatuurd, getest of iets anders. Ben er even helemaal niet mee bezig geweest.

Mijn NOD mag trouwens naar 24 april, is alweer over een week. Wie weet..?

Ik zal even al jullie verhalen gaan teruglezen en ik duim vast voor heel veel tweede streepjes binnenkort!

xxx
pi_58128795
Hee Mammamia!
Klinkt goed, je vakantie

Weten jullie dat ik trouwens net pas het "rammelaars" topic heb ontdekt? Had daarvoor nooit een idee waar dat over zou gaan
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:56:23 #66
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58130266
Ik ben er ook weer (half). Ondanks dat ik naar den verre ga, wil ik toch graag nog steeds zwanger worden. Ik ben met ovulatietesten aan de slag gegaan en heb nu eindelijk eens twee streepjes gezien. Verder nog niets mee gedaan, maar volgens mij liggen mijn vruchtbare dagen op een ander moment dan gemiddeld. Dan is het dus niet raar dat je niet zwanger wordt, want dan klus je gewoon op het verkeerde moment...
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:27:54 #67
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58130892
Was even het forum kwijt...

Maar weet dat ik blijf duimen voor de wachtende meiden...

Fruppel heb op je logje gereageerd...

Maar wil dat iedereen het meekrijgt...

Wonderen bestaan... nooit de hoop opgeven...

liefs lunastar
pi_58158572
arrgghhh ik word gek..
vanmorgen een test gedaan.. en ik zie volgens mij een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje...

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58158862
Pfoe. Ik zie NIET NIKS in ieder geval.. Haha maar hier kan ik nog niks over zeggen. Wanneer is je NOD?
pi_58158885
Spannend Vicky, ik ben benieuwd!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_58158897
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:44 schreef Again het volgende:
Pfoe. Ik zie NIET NIKS in ieder geval.. Haha maar hier kan ik nog niks over zeggen. Wanneer is je NOD?
weet ik niet precies. kan maandag zijn, kan dinsdag zijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:51:03 #72
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58158960
Vicky heb je net gezegd op msn.. lijkt voor hier op deze monitor wel een licht streepje, hoop dat in er niet naast zit en je gewoon maandag een dikke duidelijke streep piest
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_58159017
Vicky!! Dat zou zomaar een tweede streepje kunnen zijn...

Spannend!!
pi_58159143
Vicky, ik zie een heel licht streepje. Spannend!
pi_58159678
ik zie 'm eerlijk gezegd niet, maar duim ook mee! zou leuk zijn!
pi_58160263
ik zie ook een licht streepje! ik duim voor je!
  Jubileum moderator zaterdag 19 april 2008 @ 18:42:15 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58162723
Wat leuk zo'n hartje op de test Vaag Vicky, heel vaag zie ik iets.... Spannend!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 20 april 2008 @ 02:26:29 #78
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58171465
fingers crossed
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 20 april 2008 @ 08:15:41 #79
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58172420
Ik denk dat er wel een streepje is, maar dat dit dus het 'vormpje' is waar de streep zou moeten komen bij een positieve uitslag. Ik zou hem zelf iig beoordelen als negatief.
  zondag 20 april 2008 @ 09:18:53 #80
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58172609
@Vicky, spannend hoor! Hopenlijk is er maandag of dinsdag een duidelijkere streep zodat de onzekerheid helemaal weg is.

Hier nog weing te merken. Dacht gister heel licht roze te zien dus ging er vanuit dat de duivels, weliswaar erg vroeg, zouden komen. Maar dat was 1 keer en sindsdien niets meer te zien. Ik voel verder ook niets dus nog maar weer even geduld...

Even een vraag of meer daar last van hebben... Ik vind het zo lastig om mijn eerste dag van de cyclus te bepalen want mijn bloeding begint met heel weinig, dan wordt het elke dag wat meer en soms zit ik pas op dag 4 (voor mijn idee) op een echte bloeding.

Maar wat neem je dan als dag 1 ? Ik heb gelezen dat je de dag van je 'doorbraakbloeding' moet hebben. soms lees ik als het 'vers bloed' is en soms ook dat het de eerste dag dat je bloed hebt is. Mijn NOD is zo lastig te bepalen dan.... als ik de 1e dag bloed neem zit ik nu op dag 30, maar als ik mijn 'doorbraakbloeding' neem, zit ik 'pas' op dag 26.

Spannende dagen komen er weer aan
pi_58173202
Vicky... *insert nagelbijtsmiley*

en Happy ook spannend zeg!!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_58177939
Vicky, ik zie eigenlijk geen streepje Maar ik hoop dat het er morgen of overmorgen wel is!!
Het is ook pas enkele dagen voor je NOD. Dan kan het streepje wat lichter zijn.

Happy, mijn menstruatie breekt altijd gelijk goed door op dag 1. Dus dat kan voor iedereen anders zijn. Ik neem die dag ook als dag 1.
En dat is ook gelijk vandaag weer. Nu kan ik gelukkig weer gaan tellen en rekenen...
pi_58178010
Ik zie eerlijk gezegd ook niets... maar wat een leuke test met dat hartje!
Ik hoop dat het echt een duidelijke streep wordt!
  zondag 20 april 2008 @ 15:19:17 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58179115
Ik durf het niet te zeggen Vicky... het zou ook schaduw kunnen zijn...
Ik hoop voor je dat hij morgen (of overmorgen) duidelijker is!

zondag 20 april 2008 @ 15:37:43 #85
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_58179638
Vicky, ik zie ook niet niks, maar wat ik wel zie durf ik niet te zeggen. Ik hoor het wel zodra je een nieuwe test hebt gedaan Zou wel leuk zijn, nog even samen zwangeren
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  zondag 20 april 2008 @ 15:37:47 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_58179640
oe ik hoop mee vicky
stormy waters...
sailin'
pi_58180874
Vicky, ik kan het niet goed zien maar ik ben ook te lui om het gordijn dicht te doen
Maar weet je, bij mij gaven deze testen pas positief een dikke week nadat ik met clearblue en kruidvattesten positief had getest. Dus als je hier nu al een streepje bij ziet dan heb ik goede moed!

Edit: toch gordijnen dicht gedaan maar ik zie het helaas niet. Ook niet met wat getweak aan de instellingen in photoshop. Maar foto's vertekenen dus als jij een streepje ziet is het des te meer reden om nog even stevig door te duimen.

[ Bericht 30% gewijzigd door owlet op 20-04-2008 16:27:10 ]
pi_58180926
Vicky, ik zie het ook niet maar ik hoop het wel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 20 april 2008 @ 19:34:27 #89
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_58185594
Vicky, wat een leuke test met dat hartje. Ik heb hetzelfde als Again: ik zie niet niks.
Ik duim voor je dat je van de week een duidelijker streepje hebt staan.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 20 april 2008 @ 19:46:10 #90
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58185863
Vicky wat spannend, ik zie niet zoveel maar ik zie wel iets wat lijkt op een streepje als je graag een streepje wilt zien.

Hiermee meld ik mij hier ook.
Ik denk dat mijn 1e spannnende nod zo rond 25 mei zal zijn.
Husb is accoord met hard werken voor een kindje
oude bekende ;)
pi_58186089
Nu ben ik wel heel benieuwd wie jij bent wachtff!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 20 april 2008 @ 20:21:58 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58186806

Ik wil en lijstje met wie er hoeveel kindjes heeft.
Dat gokt iig een stukje makkelijker.
pi_58187061
Er is maar één iemand die de term husb geregeld gebruikt in OUD volgens de zoekfunctie
  zondag 20 april 2008 @ 20:59:09 #94
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58187806
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:31 schreef owlet het volgende:
Er is maar één iemand die de term husb geregeld gebruikt in OUD volgens de zoekfunctie
Als ik de lite search gebruik vind ik niks, maar met de google search heb ik al zeker 4 verschillende users die dat woord gebruiken gevonden in de eerste 10 linkjes....

Al gebruikt één user dat woord wel een stuk regelmatiger dan de andere 3 denk ik (moest daar ook meteen aan denken toen ik je post las )
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58187829
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:31 schreef owlet het volgende:
Heb meteen ff gekeken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_58188033
quote:
Op zondag 20 april 2008 09:18 schreef happyme28 het volgende:

Even een vraag of meer daar last van hebben... Ik vind het zo lastig om mijn eerste dag van de cyclus te bepalen want mijn bloeding begint met heel weinig, dan wordt het elke dag wat meer en soms zit ik pas op dag 4 (voor mijn idee) op een echte bloeding.
ik heb een beetje hetzelfde;
Ik heb meestal een week voor de NOD sporadisch roze-rood bloed, soms door een bruine afscheiding , daarna (soms) een dag of 1, 2 niets en dan 3 dagen bloed. Ik reken vanaf het 'hevigste' bloed. Al die bloedinkjes ervoor tellen voor mij maar niet, ook omdat de luteale fase anders echt extreem kort is.

En inderdaad weer erg spannende dagen! Maar wij zitten in een verhuizing (=stress!) en mijn twijfel-hub denk ik niet dat ik kans maak..maar ja...SOMS kan een zaadje toch een hele tijd overleven, dus stiekem hoop ik toch.

@ Vicky; als jij een streep ziet zie je een streep; maar op de foto komt het niet over. Ik zou zeggen; straks weer testen en wie weet een fotografeerbaarder streepje. Veel geluk!
  zondag 20 april 2008 @ 22:59:46 #97
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58191384

Ik heb vanmorgen mijn eerste pilletje foliumzuur ingenomen. Dat voelde wel een beetje bijzonder. De eerste voorbereiding op een zwangerschap.

Oh jeeh ik ben nu al het mutsen en ik heb nog niet eens een tweede streepje.
Mensen jullie gaan mij regelmatig zien hier, zodat ik hier iig al mijn rare dingen kwijt kan
oude bekende ;)
pi_58192028
@happyme, ik heb juist wel eens gelezen dat de cyclus begint op de dag van het eerste beetje bloed, hoe weinig dat ook is maar een beetje lastig te bepalen is dat soms wel natuurlijk. Maar ik hou dat altijd toch maar aan.

PS. welkom wachtff vraag me wel af waarom iedereen direct weet/denkt dat jij een kloon bent?
pi_58195939
Juttertje: ik zou zeggen: uit de signature van wachtff
En vooral omdat de nick speciaal lijkt gekozen te zijn voor het wachten op een tweede streepje
pi_58196009
Vicky, wat zijn dat eigenlijk voor testen met die hartjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')