quote:Op woensdag 9 april 2008 14:45 schreef Fruppel het volgende:
De uitlsag was niet echt heel erg geweldig. Er zijn geen afwijkingen waar te nemen alleen schijnen de vissies niet erg bewegelijk te zijn.
Weet niet precies wat ik er van moet denken...maar ja trage vissies lijkt me niet heel erg handig.
We moeten over 6 tot 8 weken nog een keer terugkomen voor een tweede onderzoek om te kijken of er verschil inzit omdat het natuurlijk altijd een moment opname is.
Hoop dat het dan wel beter is...
Beetje een dubbel gevoel nu
heel herkenbaar...quote:Op donderdag 10 april 2008 08:08 schreef juttertje het volgende:
Als je eenmaal besloten hebt dat je een kindje wilt is het zo lastig om alleen maar spontaan sex te hebben en er niet bij na te denken. Ik was ook van plan het de eerste maanden op zijn beloop te laten en op een bepaalde manier doe ik dat ook (geen ovu testen of temperaturen), maar ondertussen staat mijn agenda wel vol vreemde tekentjesToch lijkt het me wel verstandig om een time out te nemen als het je leven in negatieve zin gaat beheersen. Succes, Fuppel en Again!
Hier nog geen nieuws... en ik durf niet te testen, hahaha (misschien toch nog wel wat vroeg en wie zegt dat mijn cyclus weer helemaal regelmatig is en bovendien durf ik gewoon niet)
Joehoe! (gil)quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Fruppel het volgende:
Inderdaad, het viel me ook al op dat niet iedereen hier meer vaak is.
Hoop dat het goed met ze gaat! Meiden...geef eens een gil!
je kan ook eventueel je slijm controleren.quote:Op zondag 13 april 2008 09:39 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen! Hier gister mijn eisprong gehad denk ik. Ja, ik weet het weer niet helemaal zeker. Ik had vrijdag een streepje dat voor mijn idee bijna even donker was en gister was het weer iets lichter, maar toen was mijn test streep en controle streep allebei heel licht, dus zowiezo een vreemde test. Wel had ik het gevoel dat ik een eisprong had gister en m echt voelde.
Toch heb ik er een vreemd gevoel over. Zijn er geen Ovu-testen die gewoon Ja of Nee aangeven, want dan ga ik dat volgende maand eens proberen....
Ja, die zijn er zeker wel!quote:Op zondag 13 april 2008 09:39 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen! Hier gister mijn eisprong gehad denk ik. Ja, ik weet het weer niet helemaal zeker. Ik had vrijdag een streepje dat voor mijn idee bijna even donker was en gister was het weer iets lichter, maar toen was mijn test streep en controle streep allebei heel licht, dus zowiezo een vreemde test. Wel had ik het gevoel dat ik een eisprong had gister en m echt voelde.
Toch heb ik er een vreemd gevoel over. Zijn er geen Ovu-testen die gewoon Ja of Nee aangeven, want dan ga ik dat volgende maand eens proberen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |