abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57977118
Nou, jullie kunnen ophouden met duimen hoor

Nou ja, "uithuilen en opnieuw beginnen". Op naar ronde 4!
en vanavond lekker een borreltje

iemand anders nog iets leuks te melden?

[ Bericht 0% gewijzigd door juttertje op 11-04-2008 10:41:49 ]
pi_57977216
He Juttertje.. Verdorie. Klote hoor.

Ik heb ook niks te melden, kwam er gister achter dat ik precies een hele maand ongesteld ben.
Denk er over om toch es naar de dokter te gaan nu..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_57977297
Ach ja, ik ben nog niet zo lang bezig dat ik mezelf van mezelf zielig mag vinden.. maar ben stiekem toch best wel een beetje teleurgesteld.

maar zo lang ongesteld lijkt me ook geen pretje, zeg!
  vrijdag 11 april 2008 @ 10:49:34 #29
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57977390
He verdikkie wat jammer! Je mag jezelf best een beetje zielig vinden hoor, het is gewoon onwijs balen als je toch weer ongesteld word!
Geniet lekker van je borreltje vananvond meis.

Vlindur je bent wel heel lang ongesteld! Denk dat het niet onverstandig is om een bezoekje aan de huisarts te overwegen.
pi_57977507
Waar zijn mammamia en Bessie-jen eigenlijk?

Ik mis wel meer meiden uit het lijstje?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:09:32 #31
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57977765
Inderdaad, het viel me ook al op dat niet iedereen hier meer vaak is.
Hoop dat het goed met ze gaat! Meiden...geef eens een gil !
  vrijdag 11 april 2008 @ 12:28:08 #32
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57979450
Ik ben er wel hoor alleen niet zoveel te melden. Probeer er niet de hele maand mee bezig te zijn. Maar nu druk met Ovu-testen en het 2e streepje wordt steeds duidelijker. Hopenlijk piek zondag want het wordt slecht weer dus niet erg om lekker in bed te blijven met hubby

Ik denk overigens dat het pas maandag of dinsdag zal worden, maar ik hou jullie op de hoogte.

@Fruppel, hopen dat je maandag meer duidelijkheid krijgt van de huisarts, zeg dan niets denk ik dan van zo'n assistente..

@juttertje: nou zeg, da's balen, het begon er zo goed uit te zien. Het is altijd effe slikken hè

@Vlindur: ik zou echt even een afspraak maken met de huisarts hoor, want wie weet is er wel wat aan te doen of heeft het een oorzaak?

Alvast fijn weekend allemaal!!
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:15:13 #33
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57980557
Happy, ik ben blij dat ze het eerlijk toegaf ow en voor de duidelijkheid dit was een andere assistente dan degene die mij toen belde met de uitslag (er zijn er 3 in totaal werkzaam in de praktijk)
pi_57987761
Jammer Juttertje
pi_57988709
Jammer Juttertje...
Geniet van het weekend en je borreltje
pi_57990547
he juttertje wat klote weer!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_57991163
Juttertje, wat jammer zeg!
pi_57995634
dank jullie wel allemaal!
en het borreltje (wijntje) heeft heerlijk gesmaakt, dat dan weer wel

hoop dat er snel weer iemand komt met een tweede streepje
pi_58011001
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Fruppel het volgende:
Inderdaad, het viel me ook al op dat niet iedereen hier meer vaak is.
Hoop dat het goed met ze gaat! Meiden...geef eens een gil !
Joehoe! (gil)
Ik lees mee (heb zelf niets te melden. Zodra ik en manlief eruit zijn gaan we ook zwemmers en andere zaken laten checken; ik kan allang de MM in, maar we hebben het steeds uitgesteld en inmiddels is het zakelijk wat lastig hier, maar het zal er ook van komen binnenkort. Hopelijk gaat het bij jullie nu snel; als ze eenmaal weten wat er aan de hand is kan alles toch nog snel gaan. Succes!)
  zondag 13 april 2008 @ 09:39:31 #40
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58016685
Goedemorgen! Hier gister mijn eisprong gehad denk ik. Ja, ik weet het weer niet helemaal zeker. Ik had vrijdag een streepje dat voor mijn idee bijna even donker was en gister was het weer iets lichter, maar toen was mijn test streep en controle streep allebei heel licht, dus zowiezo een vreemde test. Wel had ik het gevoel dat ik een eisprong had gister en m echt voelde.

Toch heb ik er een vreemd gevoel over. Zijn er geen Ovu-testen die gewoon Ja of Nee aangeven, want dan ga ik dat volgende maand eens proberen....
pi_58016767
quote:
Op zondag 13 april 2008 09:39 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen! Hier gister mijn eisprong gehad denk ik. Ja, ik weet het weer niet helemaal zeker. Ik had vrijdag een streepje dat voor mijn idee bijna even donker was en gister was het weer iets lichter, maar toen was mijn test streep en controle streep allebei heel licht, dus zowiezo een vreemde test. Wel had ik het gevoel dat ik een eisprong had gister en m echt voelde.

Toch heb ik er een vreemd gevoel over. Zijn er geen Ovu-testen die gewoon Ja of Nee aangeven, want dan ga ik dat volgende maand eens proberen....
je kan ook eventueel je slijm controleren.
als je doorzichtig/wittig slijm hebt waar je draden van kan trekken komt je eisprong eraan.
Heeft mijn wel "geholpen"

Ik bel al 2 dagen soort van misselijk maar ik durf nergens meer van uit te gaan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58017244
quote:
Op zondag 13 april 2008 09:39 schreef happyme28 het volgende:

Ja, die zijn er zeker wel!
Kom ik weer... Echt dames, die CB testen zijn geweldig. Die geven inderdaad gewoon ja of nee aan: een rondje als je eisprong er niet aankomt, een smilie als ie er binnen 48 keer aankomt. Geen vaag gedoe met gekleurde streepjes. Ik heb ze maar 1 keer hoeven gebruiken, meteen raak en ben er stiekum wel een beetje van overtuigd dat ze geholpen hebben want ik dacht dat mijn cyclus anders liep. Ja, ze zijn wat prijzig (ik geloof 32 euro voor 7) maar het scheelt een hoop onduidelijkheid.
(nee, ik heb geen aandelen )
  zondag 13 april 2008 @ 17:53:57 #43
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58024060
Vicky dat zou wel gaaf zijn hoor! Hoop dat het echte misselijkjes zijn en dan voor het goed doel!

Jeutje Peterfan ze zijn wel mega duur zeg! Maar wie weet inderdaad wel het proberen waard. Ik ga er eens overnadenken!

Hier een jankbui achter de rug...hoorde net dat vrienden van ons zwanger zijn van de tweede.
Eerste is net 1 geworden dus ze zijn lekker snel
Weet dat het misschien ego is maar ik kan niet blij voor ze zijn. Heb er echt onwijse buikpijn van...ik wil ook zo graag
pi_58024289
Dat blij zijn voor hen komt nog wel hoor, Fruppel. Het is niet fijn om zo'n berichten te krijgen als je het zelf zo graag wilt maar al zo lang wacht.
Laat het eventjes bezinken, zie jezelf niet als 'ego' of wat dan ook, want het happy gevoel voor hen komt Gun jezelf gewoon wat tijd!

pi_58032467
Ah Fruppel, dat is heel begrijpelijk hoor!

pi_58037178
Heel begrijpelijk! Toen ik net mijn miskraam had gehad, kwamen er binnen een paar weken 5 stellen hun zwangerschap melden. Ik heb iedereen eerst van harte gefeliciteerd en daarna, uit hun zicht, de ogen uit mijn hoofd gehuild... Ik denk dat iedereen die er mee bezig is dat wel herkend, en als vrienden weten wat er speelt snapen ze dat vast ook heel goed! Dus voel je niet schuldig, het blij zijn voor ze komt echt!
  maandag 14 april 2008 @ 09:30:08 #47
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58037485
Het ergste nare gevoel is alweer weg gelukkig, was er echt van slag van maar ben nu echt heel blij voor ze!

Mijn lichaam is geloof ik een beetje van de kaart na mijn vorige rare cyclus.
Gister toen ik net in bed lag kreeg ik een aardige buikpijn, vergelijkbaar met de buikpijn van mijn ovulatie.
Opzicht best raar want volgens de berekeningen zou ik deze al gehad moeten hebben.
Toch nieuwsgierig heb ik even een ovulatietestjes gedaan, en ja hoor...2 streepjes! Ik snap er echt helemaal niets van, mijn NOD zou over 8 dagen zijn maar ik ben bang dat het even anders word deze maand.
Vanmorgen heb ik nog een testje gedaan, en deze was nog even positief als die van gisteren.
Helaas geen klus tijd gehad en gister wel gesext maar dan onder de douche (zal dus niet veel nut gehad hebben).
Al met al denk ik dus dat er weinig kans op een zwangerschap is deze ronde, hebben gewoon helemaal verkeerd geklust.
Volgende ronde dus toch maar weer goed aan de ovulatietesten want dit is gewoon zonde
  maandag 14 april 2008 @ 11:29:42 #48
189729 Dee-Dee
What does this button do?!?
pi_58039645
Joehoe! Ik ben er ook nog...
Mijn NOD mag op 25 april. We zijn de afgelopen tijd bezig geweest met kijken naar huizen (we huren nu en we willen gaan kopen), en ik heb het ook druk gehad met mijn opleiding. Dus sorry dat ik niet gepost heb!
Gelukkig wel tijd geahd om te klussen. Ben erg benieuwd; de afleiding die ik gehad heb is goed om mijn hoofd er even niet bij te hebben... ze zeggen dat het dan juist lukt...
Iedereen heel veel succes met wachten!
  maandag 14 april 2008 @ 11:47:56 #49
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58040049
Hee DeeDee gelukkig ben je er ook nog
Wat leuk dat jullie aan het kijken zijn voor een nieuw huis, leuk he!
Wij huren ook en willen ook graag kopen, we weten alleen niet precies waar hoe dan ook buiten de stad.
Hopelijk heeft de afleiding zijn best gedaan
pi_58042809
Ik denk dat ik deze week ongesteld ga worden. Al een paar dagen buikpijn en met afvegen bruine smurrie. (sorry voor de details)
Twijfel of we dan met ovutesten beginnen, of dat we daarmee wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')