abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2008 @ 15:14:06 #51
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58043842
Zou even kijken wat er op de verpakking van de testen staat Ingrid, daar staat meestal aangegeven op welke dag van je cyclus ze je aanraden om te beginnen met testen.
Als je denkt ongesteld te worden lijkt het me niet handig nu te beginnen!
  maandag 14 april 2008 @ 15:38:00 #52
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_58044230
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat ik deze week ongesteld ga worden. Al een paar dagen buikpijn en met afvegen bruine smurrie. (sorry voor de details)
Twijfel of we dan met ovutesten beginnen, of dat we daarmee wachten.
Ingrid ik zou het op zijn beloop laten, je bent net begonnen en om nu al dure testen te gaan halen beetje zonde van je geld. Hou het gewoon nog leuk
pi_58045049
Hier ook de CB gehad (ovulatietest). Ik ben er ook in de 1ste ronde al mee aan de slag gegaan (weet dat het vroeg is). Ik heb het toen gedaan omdat ik net gestopt was met de pil, uit het slijm helemaal niets kon aflezen en omdat ik anders totaaaaaaaal niet zou weten wanneer ik over tijd was. (vorige pilstop: pas na 65 dagen menstruatie, stel je voor dat je dan vanaf dag 35 aan het zwangerschapstesten gaat , dàt is pas een dure bedoening). Alleszins lekker duidelijk, want op slijm-vlak was er hier echt geen lijn in te trekken. Het was niet de bedoeling om adhv die ovulatietestjes al absoluut gedwongen te gaan vrijen, (manlief wist er zelfs niet van ), maar ik wist erdoor wel dat we op het juiste moment hadden gevreeën en ik behoorde ook tot de lucky ones die van de 1ste keer zwanger was. 1ste positieve zwangerschapstest volgde netjes 14 dagen na positieve ovulatietest.

Alle meiden die nog wachten op de 2 streepjes, ik wens jullie echt heel erg veel succes. Ik lees nog vaak mee, maar weet soms echt niet meer wat zeggen omdat ik vind dat het zo onrechtvaardig is! Echt, uit de grond van mijn hart, ik hoop dat jullie ook heel snel mama (en papa) mogen worden!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door OooLizaooO op 15-04-2008 10:24:49 ]
  maandag 14 april 2008 @ 16:30:31 #54
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58045156
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:24 schreef OooLizaooO het volgende:
(tekst)
1ste positieve zwangerschapstest volgde netjes 14 dagen na positieve evoluatietest.
quote:
Alle meiden die nog wachten op de 2 streepjes, ik wens jullie echt heel erg veel succes. Ik lees nog vaak mee, maar weet soms echt niet meer wat zeggen omdat ik vind dat het zo onrechtvaardig is! Echt, uit de grond van mijn hart, ik hoop dat jullie ook heel snel mama (en papa) mogen worden!!!
Je bent lief
pi_58045584
Ik ben ook aan het denken over ovulatietesten nu, want sinds het mis is gegaan hier ben ik niet meer ongsteld geworden. Gistermorgen toch stiekem een test gedaan, maar negatief.
De rode duiveltjes zijn echter nog nergens te bekennen...de cyclus zal wel weer op gang moeten komen denk ik. De menstruatie zal deze week wel ergens komen (hoop ik).

Vind het wel jammer, want ik had echt een super regelmatige cyclus van 28 dagen en nu ben ik de kluts kwijt.
pi_58059556
Hopen dat je snel weer "de oude" bent, Koningin!

Misschien ga ik binnenkort ook wel aan de ovulatietesten, maar ik denk dat ik eerst ga proberen met temperaturen. Maar ik doe dat op zijn vroegst volgende maand (ronde 5), denk eigenljk dat ik nog langer wacht maar hoop naturlijk dat het helemaal niet nodig zal zijn
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:39:27 #57
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58060881
Wat vervelend koningin dat je cyclus niet op gang lijkt te komen na de miskraam. Hoop voor je dat ovulatietesten uitkomst bieden en je snel wat meer duidelijkheid krijgt.

Ik hoop ook voor je dat het niet nodig is Juttertje!

Ik ben heel erg benieuwd of mijn cyclus echt zo van slag is, gister nog een ovulatietest er tegenaan gegooid en zoals verwacht was deze negatief.
Mijn ovulatie is dus veel later geweest dat ik verwacht had!
Vraag me af hoe dat nou ineens zo gekomen is....zal er vorige ronde dan misschien toch meer geweest zijn dan een late menstruatie?
Als ik ongesteld word ga ik de ovulatietesten van CB maar eens proberen, die klinken wel erg prettig en duidelijk!
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:39:09 #58
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58061867
net de huisarts gesproken, meer hierover op mijn log en een beetje in het andere topic
pi_58062231
Fruppel, ik lees hier weleens mee en kom nu net je bericht tegen... kan toch niet zomaar niet-reageren...
sterkte met afwachten nu tot 2e onderzoek!
pi_58062306
Fruppel,
Hopelijk brengt snel het 2e onderzoek meer duidelijkheid.
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:18:43 #61
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58062615
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:58 schreef marit1978 het volgende:
Fruppel, ik lees hier weleens mee en kom nu net je bericht tegen... kan toch niet zomaar niet-reageren...
sterkte met afwachten nu tot 2e onderzoek!
Vind het heel erg lief van je dat je een berichtje voor me hebt achtergelaten

We gaan het even rustig aan doen nu, even een maandje "pauze" met klussen en daarna het volgende onderzoek doen.
Heb (heel voorbarig) even gebeld met mijn ziektekostenverzekering om te kijken wat er allemaal wel en niet binnen onze verzekering valt in het ergste geval.
Maar dat valt me allemaal nog aardig mee moet ik zeggen. Natuurlijk hoop ik dat het niet nodig is maar vind het wel belangrijk te weten wat er wel en niet mogelijk is.

Misschien kan ik dit beter in het andere topic posten eigenlijk denk dat het daar beter thuis hoort maar moet er nog een beetje aan het idee dat we nu echt de mmm in gegaan zijn .
pi_58063586
Fruppel..

Dat is wel even slikken voor je...
Hopelijk is de volgende uitslag beter!
pi_58118400
Fruppel

Hier nog steeds niet ongesteld en niks meer wat erop wijst.
Wel heel erge steken en trekkerig gevoel in mijn liezen. Misschien sla ik wel een cyclus over ofzo.
pi_58122106
Hallo allemaal!

Ik ben er weer, was even een paar weekjes met man en kind op vakantie; heerlijk! Heb daar niet getemperatuurd, getest of iets anders. Ben er even helemaal niet mee bezig geweest.

Mijn NOD mag trouwens naar 24 april, is alweer over een week. Wie weet..?

Ik zal even al jullie verhalen gaan teruglezen en ik duim vast voor heel veel tweede streepjes binnenkort!

xxx
pi_58128795
Hee Mammamia!
Klinkt goed, je vakantie

Weten jullie dat ik trouwens net pas het "rammelaars" topic heb ontdekt? Had daarvoor nooit een idee waar dat over zou gaan
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:56:23 #66
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58130266
Ik ben er ook weer (half). Ondanks dat ik naar den verre ga, wil ik toch graag nog steeds zwanger worden. Ik ben met ovulatietesten aan de slag gegaan en heb nu eindelijk eens twee streepjes gezien. Verder nog niets mee gedaan, maar volgens mij liggen mijn vruchtbare dagen op een ander moment dan gemiddeld. Dan is het dus niet raar dat je niet zwanger wordt, want dan klus je gewoon op het verkeerde moment...
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:27:54 #67
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58130892
Was even het forum kwijt...

Maar weet dat ik blijf duimen voor de wachtende meiden...

Fruppel heb op je logje gereageerd...

Maar wil dat iedereen het meekrijgt...

Wonderen bestaan... nooit de hoop opgeven...

liefs lunastar
pi_58158572
arrgghhh ik word gek..
vanmorgen een test gedaan.. en ik zie volgens mij een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje...

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58158862
Pfoe. Ik zie NIET NIKS in ieder geval.. Haha maar hier kan ik nog niks over zeggen. Wanneer is je NOD?
pi_58158885
Spannend Vicky, ik ben benieuwd!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_58158897
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:44 schreef Again het volgende:
Pfoe. Ik zie NIET NIKS in ieder geval.. Haha maar hier kan ik nog niks over zeggen. Wanneer is je NOD?
weet ik niet precies. kan maandag zijn, kan dinsdag zijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:51:03 #72
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58158960
Vicky heb je net gezegd op msn.. lijkt voor hier op deze monitor wel een licht streepje, hoop dat in er niet naast zit en je gewoon maandag een dikke duidelijke streep piest
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_58159017
Vicky!! Dat zou zomaar een tweede streepje kunnen zijn...

Spannend!!
pi_58159143
Vicky, ik zie een heel licht streepje. Spannend!
pi_58159678
ik zie 'm eerlijk gezegd niet, maar duim ook mee! zou leuk zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')