Gaarne u enigszins liever op stellen!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:59 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, zonder OP topic starten
Semi naamtopic
Slijmbal
Wel leukquote:Op woensdag 9 april 2008 14:59 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, zonder OP topic starten
Semi naamtopic
Slijmbal
Gaarne luisteren naar deze heerquote:Op woensdag 9 april 2008 15:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gaarne u enigszins liever op stellen!
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:01 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje 'Kijk-mij-eens-goed-zijn-maar- stiekem-valt-het-kwartje-wat-laat' topic.
TT voor #360 gevondenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:01 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje 'Kijk-mij-eens-goed-zijn-maar- stiekem-valt-het-kwartje-wat-laat' TT.
Oh, dit is mijn kansquote:Op woensdag 9 april 2008 15:03 schreef Yesse het volgende:
Ik ben hersenloos door het sorteren enzo van die USB-sticks
Ik gok dat G.Fawkes je vast wel had willen helpenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:03 schreef Yesse het volgende:
Ik ben hersenloos door het sorteren enzo van die USB-sticks
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik gok dat G.Fawkes je vast wel had willen helpen
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hersenen zijn alweer teveel terug daarvoor sorry
het zit je ook niet mee he...!quote:
Ik ben opzoek naar een clipje waarin gargamel zegt: Ik krijg ze wel, al is het het laatste wat ik doequote:Op woensdag 9 april 2008 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het zit je ook niet mee he...!
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een clipje waarin gargamel zegt: Ik krijg ze wel, al is het het laatste wat ik doe
Ik snap em niet. Welke ben jij en welke ben ik. En wordt met de tekening bedoelt dat je me negeert?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een clipje waarin gargamel zegt: Ik krijg ze wel, al is het het laatste wat ik doe
Moet je nu niet proberen ookquote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik snap em niet. Welke ben jij en welke ben ik. En wordt met de tekening bedoelt dat je me negeert?
Ik dont get it
maar maar ik wil het snappen.quote:
Jaaaa was net druk geweestquote:Op woensdag 9 april 2008 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, het ging zo lekker hard hier
Maarja, stiekem ook wel een beetje druk
Dan vind ik het ook een lieve smilequote:Op woensdag 9 april 2008 15:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snapte het zelf niet eens.:') Vind het een lieve smilie
Whehe. Ik moest hardop lachen. En iedereen keek me aan hierquote:Op woensdag 9 april 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
Waarom werkt de database relatie niet.. in mijn rapporten.. Sowieso ben ik geen ster in van relaties.. misschien is dat reden
Wat een zelfspot toch weer
Komt vast goedquote:Op woensdag 9 april 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
Waarom werkt de database relatie niet.. in mijn rapporten.. Sowieso ben ik geen ster in van relaties.. misschien is dat reden
Wat een zelfspot toch weer
Nog wel wat te doen maar niet veel, en ook nog 1,5 uurquote:Op woensdag 9 april 2008 15:38 schreef makkie88 het volgende:
jippie, nix meer te doen hier... maar nog wel anderhalf uur
Nou wie weet krijgen we 't topic nog wel vol danquote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog wel wat te doen maar niet veel, en ook nog 1,5 uur
Met een beetje hulp. Gemakkelijk!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef plukkert het volgende:
[..]
Nou wie weet krijgen we 't topic nog wel vol dan
Moet lukkenquote:
*positiviteit* ik heb eigenlijk nog wel een artiestennaam nodig. Ipv. Yippie.. Dat klinkt niet Emile achtig. ONDERWERP?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet lukkenIk hou van een uitdaging
Lekker positief
Toen iemand bij het lunchen naar z'n tomatensoep keek en vroeg waar z'n ballen waren, zei ik natuurlijk "heb je al in je broek gekeken?"quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:02 schreef Deansensitized het volgende:
En daar loop je dan in het zonnetje met een chill muziekje op![]()
quote:
Toen een docent aan me vertelde dat thailand het verste land was waar hij geweest was, kon ik "Jij wel, oude snoepert" ook niet nalaten!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef plukkert het volgende:
[..]
Toen iemand bij het lunchen naar z'n tomatensoep keek en vroeg waar z'n ballen waren, zei ik natuurlijk "heb je al in je broek gekeken?"Maar toen kreeg ik alleen maar een hele glazige blik terug
Het moet wel over inhoudelijke zaken gaan he.. Anders krijg je papa crossover weer op je dakquote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef plukkert het volgende:
[..]
Nou wie weet krijgen we 't topic nog wel vol dan
Kon een kleine gniffel niet onderdrukkenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toen een docent aan me vertelde dat thailand het verste land was waar hij geweest was, kon ik "Jij wel, oude snoepert" ook niet nalaten!
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toen een docent aan me vertelde dat thailand het verste land was waar hij geweest was, kon ik "Jij wel, oude snoepert" ook niet nalaten!
Sterkte!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:06 schreef plukkert het volgende:
[..]
Geniet ervan
Als ik klaar ben mag ik lekker een uur in de trein zitten
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef plukkert het volgende:
[..]
Toen iemand bij het lunchen naar z'n tomatensoep keek en vroeg waar z'n ballen waren, zei ik natuurlijk "heb je al in je broek gekeken?"Maar toen kreeg ik alleen maar een hele glazige blik terug
Ik zit hier echt met verkeerd publiek
heb je hier nou weer andere gedachtes bij...?quote:
Ik wil de nieuwe EEE PC. Die 9"quote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef plukkert het volgende:
[..]
Tnx
Gelukkig kan ik dan wel even lekker een filmpje kijken op m'nEEE PC
Ja die is idd wel heel cool met touchscreenquote:
Ja mn hersenen zijn aangetast door de opmerkingen die elke dag voorbij vliegenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je hier nou weer andere gedachtes bij...?
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:17 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja die is idd wel heel cool met touchscreenMaar ik ben al heel blij met m'n 7"
Vat dat verkeerd op en ik sloop je
Beterquote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef plukkert het volgende:
[..]
Tnx
Gelukkig kan ik dan wel even lekker een filmpje kijken op m'nEEE PC
De 7" is ook tofquote:Op woensdag 9 april 2008 16:17 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de kapper.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Yesse het volgende:
Jeuj zaterdag én kapper én oordopjes laten aanmetenEn dan zijn ze binnen een week klaar
zijn zeker te veel mannen hier...?!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja mn hersenen zijn aangetast door de opmerkingen die elke dag voorbij vliegen
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik dacht er wel gelijk aan...
Ik ben verdorven
Ik heb een 12" met wacom penabled beeldscherm, heerlijk schrijven op het scherm...!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:17 schreef plukkert het volgende:
[..]
en dan nog net *plons* postenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beter
Lopend Fok!ken is gevaarlijk!Flikker ik bijna in het kanaal
I knew itquote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik dacht er wel gelijk aan...
Ik ben verdorven
Ik moet naar de kapper.. Matje mag dr weer afquote:
Zet je camera aan, dan kan je zien waar je looptquote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beter
Lopend Fok!ken is gevaarlijk!Flikker ik bijna in het kanaal
Nee op mn werk komen de raarste opmerkingen voorbijquote:Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zijn zeker te veel mannen hier...?!
Goed werkquote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe volgens mij vandaag of gisteren mijn onopvallende 10.000e posts geplaats![]()
! Feliciteer mij hiermee
![]()
Ernstig, tijdens mijn stage periode had ik 25 posts per dag, nu nog maar 12!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe volgens mij vandaag of gisteren mijn onopvallende 10.000e posts geplaats![]()
! Feliciteer mij hiermee
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef Roycoooooo het volgende:
! Feliciteer mij hiermee
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef Roycoooooo het volgende:
! Feliciteer mij hiermee
![]()
Nee, ik kijk recht naar onderenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:24 schreef plukkert het volgende:
[..]
Zet je camera aan, dan kan je zien waar je loopt
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 april 2008 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik moet er nog 518 zie ik net![]()
Dat zal dan ook wel snel gebeuren als het hier zo doorgaat
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef Roycoooooo het volgende:
! Feliciteer mij hiermee
![]()
Pff, ik hoef er nog maar 9823quote:Op woensdag 9 april 2008 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik moet er nog 518 zie ik net![]()
Dat zal dan ook wel snel gebeuren als het hier zo doorgaat
quote:
Neej man, moet mij volledig concentreren op mijn jobquote:Op woensdag 9 april 2008 16:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! *0*
Dat gemiddelde moet snel weer omhoog
Noobquote:Op woensdag 9 april 2008 16:34 schreef Yesse het volgende:
Ik nog 9000 voor mijn 10.000e postNouja iets minder dan..
8811 om precies te zijn
Ja maar dit is ook werkenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej man, moet mij volledig concentreren op mijn job![]()
!
Komt goed. Ik wordt met de dag minder nooberigquote:
Waarom heb jij een artiestennaam nodig?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Komt goed. Ik wordt met de dag minder nooberig(leuk woord)
Weet nou iemand al mijn artiestennaam? [ afbeelding ]
Voor een schrale vergoeding jaquote:
Yippiequote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lees je weer effe mee?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Waarom heb jij een artiestennaam nodig?
Nu voel ik me dus echt dom.quote:
Grapjasquote:Op woensdag 9 april 2008 16:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej man, moet mij volledig concentreren op mijn job![]()
!
Prince-Squote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:43 schreef plukkert het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1143868/2/26#57936281
Ik ben de nieuwe Emilequote:Op woensdag 9 april 2008 16:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Waarom heb jij een artiestennaam nodig?
Ow Emilequote:
Nu is iedereen op kantoor het aan het meezingenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:43 schreef plukkert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:43 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ik heb een LP van Number of the Beastquote:Op woensdag 9 april 2008 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb mijn allereerste LP opgehaald.
SLAYER!!!
Dat heb nou juist weer met Maiden. Smaken verschillen.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb een LP van Number of the Beast![]()
Maar Slayer is niet zo mijn ding...
Ah i understand.quote:
Smaken verschillen idd. Ik heb ze wel live gezienquote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heb nou juist weer met Maiden. Smaken verschillen.
Ik Maiden ook, FoR2007.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Smaken verschillen idd. Ik heb ze wel live geziendat dan wel
Je bent op FoR geweestquote:Op woensdag 9 april 2008 16:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik Maiden ook, FoR2007.
Op alle andere festivals waar ik ze had kunnen zien ben ik elders gaan kijken denk ik, of was ik al weg (zoals bij het optreden op DoA '00 in een flinke onweersbui). Slayer heb ik inmiddels een keer of 5 gezien denk ik.
Ik was er inderdaad. Het was tof, dat zeker. Dragonforce vind ik klote, heb ze in november wel in de HMH gezien, maar vind het echt niks. Volbeat was wel een topper op FoR, verder niet veel verrassends volgens mij, gewoon erg gezellig en veel drank.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je bent op FoR geweest
Was goed festival. Heb je ook dragonforce gezien? Die waren ook zeer tof (vond ik)
Jammer dat FoR dit jaar is afgelast
Haha we zijn echt bij dezelfde concerten geweest. In november bij Black Crusade. Ook Machine Head daar supertofquote:Op woensdag 9 april 2008 16:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik was er inderdaad. Het was tof, dat zeker. Dragonforce vind ik klote, heb ze in november wel in de HMH gezien, maar vind het echt niks. Volbeat was wel een topper op FoR, verder niet veel verrassends volgens mij, gewoon erg gezellig en veel drank.
Dit jaar had ik niet gekund, dus voor mij is het niet erg. Volgend jaar maar weer dan.
Pas maar op, dat vinden ze niet stoer hierquote:Op woensdag 9 april 2008 16:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
veel drank.
Ja ik ben even zo lamgeslagen van een dag werk dat ik geen goede artiestennaam vor je kan verzinnenquote:
Ik ben ook niet stoer.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:58 schreef plukkert het volgende:
[..]
Pas maar op, dat vinden ze niet stoer hier
Het is niet dringendquote:Op woensdag 9 april 2008 16:59 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja ik ben even zo lamgeslagen van een dag werk dat ik geen goede artiestennaam vor je kan verzinnenMoet je vanavond al optreden of is het nog niet zo dringend?
Ideaal.quote:
Wat is er mis met Yesse. Prachtige artiestennaam : Yquote:
Of: Yessa Yemasonquote:
quote:
Valt me toch een beetje tegen van jullie hoorquote:
Heb de hele dag naar een kwijlend iemand moeten luisteren, begin jij nu ook al??quote:Op woensdag 9 april 2008 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb gisteren haast zitten kwijlen op de bank, wat een schitterende pot voetbal![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb gisteren haast zitten kwijlen op de bank, wat een schitterende pot voetbal![]()
jaquote:Op woensdag 9 april 2008 18:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb de hele dag naar een kwijlend iemand moeten luisteren, begin jij nu ook al??
Heb je gewoon niet gekeken?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb de hele dag naar een kwijlend iemand moeten luisteren, begin jij nu ook al??
Bij Oranje, hou ik het meestal 10 minuten vol.. omdat het gewoon heel slecht is... maar Liverpool - Arsenal was ff een mooie potquote:Op woensdag 9 april 2008 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Jammer alleen dat de tijd zo snel voorbij ging
Voor je het wist was het al bijna rust. Terwijl bij wedstrijden van Oranje of Nederalndse clubs, ben je na 20 minuten al toe aan de rust.
Hoe ging je tentamen?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
Jongens toch, ben ik even een paar uur weg, kom ik terug, lees ik dit:
[..]
Valt me toch een beetje tegen van jullie hoor![]()
En nog niet eens deel 360
Geen ideequote:
Ik denk het niet ook niet, maar zal wel een stunt zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat Schalke het niet voor elkaar krijgt...
Vooral bij PSV is het erg.. Die spelen pas dodelijk saaie potten. Volgens mij moeten PSV supporters echt mensen zijn die moeite hebben met slapen. Ik zou het na 5 minuten in het stadion namelijk al hebben daar..quote:Op woensdag 9 april 2008 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Jammer alleen dat de tijd zo snel voorbij ging
Voor je het wist was het al bijna rust. Terwijl bij wedstrijden van Oranje of Nederalndse clubs, ben je na 20 minuten al toe aan de rust.
Hoop het voor jequote:Op woensdag 9 april 2008 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee
Heb alles wel opgelost, maar of het op de juiste manier gegaan is, is altijd maar de vraag
Ze spelen inderdaad vrij saai, maar ja.. het is wel effectief.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vooral bij PSV is het erg.. Die spelen pas dodelijk saaie potten. Volgens mij moeten PSV supporters echt mensen zijn die moeite hebben met slapen. Ik zou het na 5 minuten in het stadion namelijk al hebben daar..
Ja eens natuurlijk.. als je kampioen wordt is het effectied. Maar ik ga naar het stadion om een leuke pot voetbal te zien.. Niet voor een wedstrijd van psv in ieder gevalquote:Op woensdag 9 april 2008 19:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze spelen inderdaad vrij saai, maar ja.. het is wel effectief.
Ik reken er maar niet teveel opquote:
Tot morgen weerquote:Op woensdag 9 april 2008 19:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga der ook zo weer vandoor.. tot morgen
inderdaad, graf-tactiekquote:Op woensdag 9 april 2008 19:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja eens natuurlijk.. als je kampioen wordt is het effectied. Maar ik ga naar het stadion om een leuke pot voetbal te zien.. Niet voor een wedstrijd van psv in ieder geval
Nou bij Feyenoord was het ook al niet sprankelend.. Voor een leuke pot voetbal moet je niet naar de top 3 gaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja eens natuurlijk.. als je kampioen wordt is het effectied. Maar ik ga naar het stadion om een leuke pot voetbal te zien.. Niet voor een wedstrijd van psv in ieder geval
Neequote:Op woensdag 9 april 2008 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je gewoon niet gekeken?![]()
Ik ook niet, alleen de laatste 5 minutenquote:
Kijk!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen de laatste 5 minuten
Nu tijd voor Peking Express, en ondertussen werken aan de statistieken van deze reeks
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb maar eens boeken besteld voor de komende periode. Weer 100 euro, 2 boeken, belachelijk.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:13 schreef PoeK het volgende:
wat gaat het rustig tegenwoordig.
Ik kan ook niet even weggaan he...
Just tell me howquote:Op woensdag 9 april 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik schiet alleen voor geen meter op
Als je wil kun je wel helpen trouwens
Deanquote:Op woensdag 9 april 2008 21:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Just tell me how [ afbeelding ]
Loontjah?quote:
Alle topic's verzamelenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Just tell me how [ afbeelding ]
Kom ik hier geregeld?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:28 schreef PoeK het volgende:
[..]
Nee....
Ik was weg net nadat jij hier geregeld kwam...
Ik hoorde hierquote:
In de OP staat een link naar het eerste zootjequote:Op woensdag 9 april 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Alle topic's verzamelen
Deel 1 tm 359 dus, in url vorm of als topic_id
En dan graag op volgorde
Eer-ikquote:Op woensdag 9 april 2008 21:31 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik hoorde hier
In een andere kleur
WEet niet of je hier geregeld komt, ik kom hier al een tijd neit meer
Verdomme!! Erik!!!quote:Op woensdag 9 april 2008 21:31 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik hoorde hier
In een andere kleur
WEet niet of je hier geregeld komt, ik kom hier al een tijd neit meer
quote:
Echt? wie? wat? waar? waarom?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:34 schreef PoeK het volgende:
[..]
[..]
goedzo
en sst...
Straks wordt deze kloon ook nog geband
Heb er al 6 opzitten
[Forum] Banmeldtopicquote:Op woensdag 9 april 2008 21:34 schreef PoeK het volgende:
[..]
[..]
goedzo
en sst...
Straks wordt deze kloon ook nog geband
Heb er al 6 opzitten
Goed hoor, primaquote:Op woensdag 9 april 2008 21:34 schreef Deansensitized het volgende:
Erik!! [ afbeelding ]
Hoe gaat het man?
Houniet verlinkt mij niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic
Houden we die in de gaten
Hopen dat Hou ff wegblijft vanavond
1 keer om te zeiken dat we niet on-topic warenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:36 schreef PoeK het volgende:
[..]
Houniet verlinkt mij niet.
Weet niet of mijn vervanger hier komt?
Hou is de enige mod die hier post zover ik weetquote:Op woensdag 9 april 2008 21:36 schreef PoeK het volgende:
[..]
Houniet verlinkt mij niet.
Weet niet of mijn vervanger hier komt?
Nee, denk dat ik sowieso niet meer welkom ben hier.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
1 keer om te zeiken dat we niet on-topic warenDaarna nooit meer...crossover wel Maar waarom 6 kloons? Mag je helemaal niet meer terug onder je orginele nic?
Neej vvroeg me af hoe je aan 6 kloons kwam en waarom er 6 in de prullenbek verdwenenquote:
Doe eens pm-en of postenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Neej vvroeg me af hoe je aan 6 kloons kwam en waarom er 6 in de prullenbek verdwenenMaar heb het allemaal meegekregen wel hoor
En ken jou nog wel hoor
Houniet ftw.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hou is de enige mod die hier post zover ik weet
OH, zo.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Neej vvroeg me af hoe je aan 6 kloons kwam en waarom er 6 in de prullenbek verdwenenMaar heb het allemaal meegekregen wel hoor
En ken jou nog wel hoor
Hangt er maar net vanaf wat er gebeurt isquote:Op woensdag 9 april 2008 21:40 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, en de anderen verlinken je niet, die zijn wel cool. En zo niet, dan zijn het echt honden.
wie?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:40 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, en de anderen verlinken je niet, die zijn wel cool. En zo niet, dan zijn het echt honden.
Hoe herkennen ze kloons dan? als je met een ander e-mail adres een kloon aanmaakt?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:42 schreef PoeK het volgende:
[..]
OH, zo.
Ik heb vaak nieuwe kloons gemaakt als ik wilde baggeren.
Heb had er 10+
Nu is dit nog de enige overgeblevene
Ja, die zijn wel tofquote:
IPquote:Op woensdag 9 april 2008 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe herkennen ze kloons dan? als je met een ander e-mail adres een kloon aanmaakt?
toch is klaarblijkelijk een of andere mod een hond.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:46 schreef PoeK het volgende:
[..]
IP
toch heeft i
[..]
toch is klaarblijkelijk een of andere mod een hond.
Weet alleen niet welke.
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe eens pm-en of posten
Ik heb het allemaal gemist volgens mij
Veeg me op manquote:Op woensdag 9 april 2008 21:46 schreef jna het volgende:
Dit MOET ik echt even delen met jullie. Ik kom echt niet meer bij door dit filmpje. Beste youtube filmpje wat ik in maanden heb gezien.![]()
![]()
Let op de drummer
klik voor YouTube-filmpje
Nee het is geen rickroll
Echt tranen in m'n ogen van het lachen
Ik mag m niet zo..... verder ook geen flauw ideequote:
ik ken 'm niet echt.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag m niet zo..... verder ook geen flauw idee
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:40 schreef Deansensitized het volgende:
deoxyribonucleic eigenlijk hoort acid erachter.... Is alleen moeilijk voor de leken onder ons...Voor mij is dat gewoon DNA...quote:Op woensdag 9 april 2008 21:52 schreef PoeK het volgende:
[..]
ik ken 'm niet echt.
Weet alleen dat ie een moeilijke naam heeft
I know.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:55 schreef Californium het volgende:
[..]
deoxyribosenucleic eigenlijk hoort acid erachter.... Is alleen moeilijk voor de leken onder ons...Voor mij is dat gewoon DNA...
Opzich wel...Maar ik kan ergere dingen bedenken hoorquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:03 schreef PoeK het volgende:
uit de biologie of scheikunde kan je idd een hoop kutnamen halen
Zeg, wat spook jij zoal uit dan...quote:
En dat terwijl ik heel geen stage loopquote:Op woensdag 9 april 2008 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie gaan ook door na de stageEn dan nog net zo hard
wat ik uitspook? wanneer? op stage? op school? s'nachts?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:10 schreef PoeK het volgende:
[..]
Zeg, wat spook jij zoal uit dan...
Je bent er een waarvan ik geen idee heb...
En ik als mod moet dat natuurlijk wel weten...
voornamelijk op stagequote:Op woensdag 9 april 2008 22:15 schreef Californium het volgende:
[..]
wat ik uitspook? wanneer? op stage? op school? s'nachts?
ik ook niet meer, daarom kan ik ook alleen 's avonds posten.quote:
ik werk wel fulltime thoughquote:Op woensdag 9 april 2008 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook niet meer, daarom kan ik ook alleen 's avonds posten.
Ik loop stage op een research lab op het Radboud en ik doe onderzoek naar genen( ik doe op moment 2 genen) die in patienten mogelijk lijden tot erfelijke doofheid....En in die genen ga ik dus een mutatie zoekenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:16 schreef PoeK het volgende:
[..]
voornamelijk op stage
in het weekend mag ook, of wat je anders doet 's nachts
En dat met stage?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik loop stage op een research lab op het Radboud en ik doe onderzoek naar genen( ik doe op moment 2 genen) die in patienten mogelijk lijden tot erfelijke doofheid....En in die genen ga ik dus een mutatie zoeken![]()
jep, bevalt me tot nu toe nog prima.quote:
Dacht jij! Mijn 10e week nu en ben al vollop dingen aan het sequencen....gelukkig is al vantevoren uitgezoch welk gen het hoogstwaarschijnlijk is....Dat had ik er graag bij wilen doen maar daar is de tijd te kort voorquote:Op woensdag 9 april 2008 22:24 schreef PoeK het volgende:
[..]
En dat met stage?
Nogal uitgebreide stage dan
Ik wou al zeggen, hoe moet je dat in godsnaam allemaal bij elkaar zoeken in je stageperiodequote:Op woensdag 9 april 2008 22:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Dacht jij! Mijn 10e week nu en ben al vollop dingen aan het sequencen....gelukkig is al vantevoren uitgezoch welk gen het hoogstwaarschijnlijk is....Dat had ik er graag bij wilen doen maar daar is de tijd te kort voorMaar nog 10 weken en hopen dat ik met sequencen snel een mutatie vind
Heb ik een mooi verslag te schijven....Wel veel PCR nog maar ga ook andere leuke dingen zien(dagjes meelopen met andere afdelingen) en hopelijk veel technieken leren
brohymquote:
Ik werk 'bij een bedrijf dat treinen inzet in nederland, het grootste bedrijf'.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jep, bevalt me tot nu toe nog prima.Werk bij bedrijf dat de administratie verzorgd voor scholen. En waar werk jij? En bevalt dat?
M.b.v een SNP-array doen ze een koppelingsonderzoek en bepalen ze de LOH waarde van patienten....quote:Op woensdag 9 april 2008 22:29 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, hoe moet je dat in godsnaam allemaal bij elkaar zoeken in je stageperiode
Maar dat gaat zo dus..
Ik ookquote:Op woensdag 9 april 2008 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen, ik ga naar bedje toeMorgen weer vroeg uit de veren.
![]()
Lekker slapenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:30 schreef PoeK het volgende:
Maar lieve kinderen, ik ga de mand in.
Als ik straks geen ban heb, post ik eerdaags wel nog een keer
Jij ook welterustenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ookHeb wel niet meer gepost sinds 8 uur maar toch even laten weten
![]()
Slaap lekker!!! En tot morgen!![]()
jij ook Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ookHeb wel niet meer gepost sinds 8 uur maar toch even laten weten
![]()
Slaap lekker!!! En tot morgen!![]()
Trustequote:
Zeker...slaap lekkerquote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lekker slapen
Goed te weten dat je nog leefd dude!
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:31 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik werk 'bij een bedrijf dat treinen inzet in nederland, het grootste bedrijf'.
NS dus.
Bevalt prima, zit op sales.
zodoendequote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Californium het volgende:
[..]
M.b.v een SNP-array doen ze een koppelingsonderzoek en bepalen ze de LOH waarde van patienten....Dan kunnen ze gedeeltes vinden die volledig homozygoot zijn en als er al bekende doofheidsgenen zijn is het een kandidaatgen....
Ik haat treinen.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maak eigenlijk bijna nooit gebruik ervan. En deze maand al helemaal niet, aangezien ze niet rijden hier
Gezien je username zitten we in hetzelfde schuitjequote:Op woensdag 9 april 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maak eigenlijk bijna nooit gebruik ervan. En deze maand al helemaal niet, aangezien ze niet rijden hier
Zat hier al hoor, maar ze praten over dingen waar ik geen verstand van hebquote:Op woensdag 9 april 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Truste
Ik heb me voor genomen om morgen productiever te zijn
Yesse wenst welterusten, en er duiken gelijk 3 kerels op
Altijdquote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lekker slapen
Goed te weten dat je nog leefd dude!
Dit is natuurlijk nog makkelijkquote:Op woensdag 9 april 2008 22:35 schreef PoeK het volgende:
[..]
zodoende
Ik weet alleen niet wat de LOH waarde is, maar verder begrijp ik je verhaal wel
Interessant allemaal wel, maar laat mij maar lullen, ben ik veel beter in
Maar goed, ik ga nu echt pitten
I may just beat your assquote:Op woensdag 9 april 2008 22:38 schreef G.Fawkes het volgende:
De avond heeft mijn posts voor de dag niet echt goed gedaan
Jij wint het ook weer van me, maar het ging beter als gisterenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
I may just beat your ass [ afbeelding ]
I think soquote:Op woensdag 9 april 2008 22:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
I may just beat your ass [ afbeelding ]
Haha ja, hilarisch!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef jna het volgende:
Mijn avond kan sowieso niet meer stuk na het zien van die Koreaanse drummer![]()
![]()
Ik heb dat gehoord in een nummer van Coldplayquote:Op woensdag 9 april 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
Je kan niet alles hebben G.Fawkes
Zoals Mick Jagger het zo treffend zei:
You can't always get what you want. But if you try, sometime you find you get what you need.
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef jna het volgende:
Mijn avond kan sowieso niet meer stuk na het zien van die Koreaanse drummer![]()
![]()
Coldplayquote:Op woensdag 9 april 2008 22:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb dat gehoord in een nummer van Coldplay![]()
sorry dat ik coldplay zei. sorry
quote:
Eerste vraag. Do I need or want it. Tweede vraag: What should i try?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Coldplay
Maar geef daar eens gehoor aan dan, doe ik ook, werkt heerlijk bevrijdend
En daarom is er bierquote:Op woensdag 9 april 2008 22:55 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is waar
Heb inmiddels genoeg blauwtjes gelopen, durf niks meer [ afbeelding ]
Naja, After Forever gaat nog wel, luister ook wel Nightwish, dusquote:Op woensdag 9 april 2008 23:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Met dragonforce, machine head, after forever en korpiklaani![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |