Gaarne u enigszins liever op stellen!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:59 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, zonder OP topic starten
Semi naamtopic
Slijmbal
Wel leukquote:Op woensdag 9 april 2008 14:59 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, zonder OP topic starten
Semi naamtopic
Slijmbal
Gaarne luisteren naar deze heerquote:Op woensdag 9 april 2008 15:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gaarne u enigszins liever op stellen!
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:01 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje 'Kijk-mij-eens-goed-zijn-maar- stiekem-valt-het-kwartje-wat-laat' topic.
TT voor #360 gevondenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:01 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje 'Kijk-mij-eens-goed-zijn-maar- stiekem-valt-het-kwartje-wat-laat' TT.
Oh, dit is mijn kansquote:Op woensdag 9 april 2008 15:03 schreef Yesse het volgende:
Ik ben hersenloos door het sorteren enzo van die USB-sticks
Ik gok dat G.Fawkes je vast wel had willen helpenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:03 schreef Yesse het volgende:
Ik ben hersenloos door het sorteren enzo van die USB-sticks
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik gok dat G.Fawkes je vast wel had willen helpen
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hersenen zijn alweer teveel terug daarvoor sorry
het zit je ook niet mee he...!quote:
Ik ben opzoek naar een clipje waarin gargamel zegt: Ik krijg ze wel, al is het het laatste wat ik doequote:Op woensdag 9 april 2008 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het zit je ook niet mee he...!
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een clipje waarin gargamel zegt: Ik krijg ze wel, al is het het laatste wat ik doe
Ik snap em niet. Welke ben jij en welke ben ik. En wordt met de tekening bedoelt dat je me negeert?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een clipje waarin gargamel zegt: Ik krijg ze wel, al is het het laatste wat ik doe
Moet je nu niet proberen ookquote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik snap em niet. Welke ben jij en welke ben ik. En wordt met de tekening bedoelt dat je me negeert?
Ik dont get it
maar maar ik wil het snappen.quote:
Jaaaa was net druk geweestquote:Op woensdag 9 april 2008 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, het ging zo lekker hard hier
Maarja, stiekem ook wel een beetje druk
Dan vind ik het ook een lieve smilequote:Op woensdag 9 april 2008 15:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snapte het zelf niet eens.:') Vind het een lieve smilie
Whehe. Ik moest hardop lachen. En iedereen keek me aan hierquote:Op woensdag 9 april 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
Waarom werkt de database relatie niet.. in mijn rapporten.. Sowieso ben ik geen ster in van relaties.. misschien is dat reden
Wat een zelfspot toch weer
Komt vast goedquote:Op woensdag 9 april 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
Waarom werkt de database relatie niet.. in mijn rapporten.. Sowieso ben ik geen ster in van relaties.. misschien is dat reden
Wat een zelfspot toch weer
Nog wel wat te doen maar niet veel, en ook nog 1,5 uurquote:Op woensdag 9 april 2008 15:38 schreef makkie88 het volgende:
jippie, nix meer te doen hier... maar nog wel anderhalf uur
Nou wie weet krijgen we 't topic nog wel vol danquote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog wel wat te doen maar niet veel, en ook nog 1,5 uur
Met een beetje hulp. Gemakkelijk!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef plukkert het volgende:
[..]
Nou wie weet krijgen we 't topic nog wel vol dan
Moet lukkenquote:
*positiviteit* ik heb eigenlijk nog wel een artiestennaam nodig. Ipv. Yippie.. Dat klinkt niet Emile achtig. ONDERWERP?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet lukkenIk hou van een uitdaging
Lekker positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |