Gaarne u enigszins liever op stellen!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:59 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, zonder OP topic starten
Semi naamtopic
Slijmbal
Wel leukquote:Op woensdag 9 april 2008 14:59 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, zonder OP topic starten
Semi naamtopic
Slijmbal
Gaarne luisteren naar deze heerquote:Op woensdag 9 april 2008 15:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gaarne u enigszins liever op stellen!
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:01 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje 'Kijk-mij-eens-goed-zijn-maar- stiekem-valt-het-kwartje-wat-laat' topic.
TT voor #360 gevondenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:01 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje 'Kijk-mij-eens-goed-zijn-maar- stiekem-valt-het-kwartje-wat-laat' TT.
Oh, dit is mijn kansquote:Op woensdag 9 april 2008 15:03 schreef Yesse het volgende:
Ik ben hersenloos door het sorteren enzo van die USB-sticks
Ik gok dat G.Fawkes je vast wel had willen helpenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:03 schreef Yesse het volgende:
Ik ben hersenloos door het sorteren enzo van die USB-sticks
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik gok dat G.Fawkes je vast wel had willen helpen
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hersenen zijn alweer teveel terug daarvoor sorry
het zit je ook niet mee he...!quote:
Ik ben opzoek naar een clipje waarin gargamel zegt: Ik krijg ze wel, al is het het laatste wat ik doequote:Op woensdag 9 april 2008 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het zit je ook niet mee he...!
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een clipje waarin gargamel zegt: Ik krijg ze wel, al is het het laatste wat ik doe
Ik snap em niet. Welke ben jij en welke ben ik. En wordt met de tekening bedoelt dat je me negeert?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een clipje waarin gargamel zegt: Ik krijg ze wel, al is het het laatste wat ik doe
Moet je nu niet proberen ookquote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik snap em niet. Welke ben jij en welke ben ik. En wordt met de tekening bedoelt dat je me negeert?
Ik dont get it
maar maar ik wil het snappen.quote:
Jaaaa was net druk geweestquote:Op woensdag 9 april 2008 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, het ging zo lekker hard hier
Maarja, stiekem ook wel een beetje druk
Dan vind ik het ook een lieve smilequote:Op woensdag 9 april 2008 15:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snapte het zelf niet eens.:') Vind het een lieve smilie
Whehe. Ik moest hardop lachen. En iedereen keek me aan hierquote:Op woensdag 9 april 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
Waarom werkt de database relatie niet.. in mijn rapporten.. Sowieso ben ik geen ster in van relaties.. misschien is dat reden
Wat een zelfspot toch weer
Komt vast goedquote:Op woensdag 9 april 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
Waarom werkt de database relatie niet.. in mijn rapporten.. Sowieso ben ik geen ster in van relaties.. misschien is dat reden
Wat een zelfspot toch weer
Nog wel wat te doen maar niet veel, en ook nog 1,5 uurquote:Op woensdag 9 april 2008 15:38 schreef makkie88 het volgende:
jippie, nix meer te doen hier... maar nog wel anderhalf uur
Nou wie weet krijgen we 't topic nog wel vol danquote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog wel wat te doen maar niet veel, en ook nog 1,5 uur
Met een beetje hulp. Gemakkelijk!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef plukkert het volgende:
[..]
Nou wie weet krijgen we 't topic nog wel vol dan
Moet lukkenquote:
*positiviteit* ik heb eigenlijk nog wel een artiestennaam nodig. Ipv. Yippie.. Dat klinkt niet Emile achtig. ONDERWERP?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet lukkenIk hou van een uitdaging
Lekker positief
Toen iemand bij het lunchen naar z'n tomatensoep keek en vroeg waar z'n ballen waren, zei ik natuurlijk "heb je al in je broek gekeken?"quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:02 schreef Deansensitized het volgende:
En daar loop je dan in het zonnetje met een chill muziekje op![]()
quote:
Toen een docent aan me vertelde dat thailand het verste land was waar hij geweest was, kon ik "Jij wel, oude snoepert" ook niet nalaten!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef plukkert het volgende:
[..]
Toen iemand bij het lunchen naar z'n tomatensoep keek en vroeg waar z'n ballen waren, zei ik natuurlijk "heb je al in je broek gekeken?"Maar toen kreeg ik alleen maar een hele glazige blik terug
Het moet wel over inhoudelijke zaken gaan he.. Anders krijg je papa crossover weer op je dakquote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef plukkert het volgende:
[..]
Nou wie weet krijgen we 't topic nog wel vol dan
Kon een kleine gniffel niet onderdrukkenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toen een docent aan me vertelde dat thailand het verste land was waar hij geweest was, kon ik "Jij wel, oude snoepert" ook niet nalaten!
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toen een docent aan me vertelde dat thailand het verste land was waar hij geweest was, kon ik "Jij wel, oude snoepert" ook niet nalaten!
Sterkte!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:06 schreef plukkert het volgende:
[..]
Geniet ervan
Als ik klaar ben mag ik lekker een uur in de trein zitten
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef plukkert het volgende:
[..]
Toen iemand bij het lunchen naar z'n tomatensoep keek en vroeg waar z'n ballen waren, zei ik natuurlijk "heb je al in je broek gekeken?"Maar toen kreeg ik alleen maar een hele glazige blik terug
Ik zit hier echt met verkeerd publiek
heb je hier nou weer andere gedachtes bij...?quote:
Ik wil de nieuwe EEE PC. Die 9"quote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef plukkert het volgende:
[..]
Tnx
Gelukkig kan ik dan wel even lekker een filmpje kijken op m'nEEE PC
Ja die is idd wel heel cool met touchscreenquote:
Ja mn hersenen zijn aangetast door de opmerkingen die elke dag voorbij vliegenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je hier nou weer andere gedachtes bij...?
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:17 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja die is idd wel heel cool met touchscreenMaar ik ben al heel blij met m'n 7"
Vat dat verkeerd op en ik sloop je
Beterquote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef plukkert het volgende:
[..]
Tnx
Gelukkig kan ik dan wel even lekker een filmpje kijken op m'nEEE PC
De 7" is ook tofquote:Op woensdag 9 april 2008 16:17 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de kapper.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Yesse het volgende:
Jeuj zaterdag én kapper én oordopjes laten aanmetenEn dan zijn ze binnen een week klaar
zijn zeker te veel mannen hier...?!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja mn hersenen zijn aangetast door de opmerkingen die elke dag voorbij vliegen
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik dacht er wel gelijk aan...
Ik ben verdorven
Ik heb een 12" met wacom penabled beeldscherm, heerlijk schrijven op het scherm...!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:17 schreef plukkert het volgende:
[..]
en dan nog net *plons* postenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beter
Lopend Fok!ken is gevaarlijk!Flikker ik bijna in het kanaal
I knew itquote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik dacht er wel gelijk aan...
Ik ben verdorven
Ik moet naar de kapper.. Matje mag dr weer afquote:
Zet je camera aan, dan kan je zien waar je looptquote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beter
Lopend Fok!ken is gevaarlijk!Flikker ik bijna in het kanaal
Nee op mn werk komen de raarste opmerkingen voorbijquote:Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zijn zeker te veel mannen hier...?!
Goed werkquote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe volgens mij vandaag of gisteren mijn onopvallende 10.000e posts geplaats![]()
! Feliciteer mij hiermee
![]()
Ernstig, tijdens mijn stage periode had ik 25 posts per dag, nu nog maar 12!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe volgens mij vandaag of gisteren mijn onopvallende 10.000e posts geplaats![]()
! Feliciteer mij hiermee
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef Roycoooooo het volgende:
! Feliciteer mij hiermee
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef Roycoooooo het volgende:
! Feliciteer mij hiermee
![]()
Nee, ik kijk recht naar onderenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:24 schreef plukkert het volgende:
[..]
Zet je camera aan, dan kan je zien waar je loopt
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 april 2008 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik moet er nog 518 zie ik net![]()
Dat zal dan ook wel snel gebeuren als het hier zo doorgaat
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef Roycoooooo het volgende:
! Feliciteer mij hiermee
![]()
Pff, ik hoef er nog maar 9823quote:Op woensdag 9 april 2008 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik moet er nog 518 zie ik net![]()
Dat zal dan ook wel snel gebeuren als het hier zo doorgaat
quote:
Neej man, moet mij volledig concentreren op mijn jobquote:Op woensdag 9 april 2008 16:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! *0*
Dat gemiddelde moet snel weer omhoog
Noobquote:Op woensdag 9 april 2008 16:34 schreef Yesse het volgende:
Ik nog 9000 voor mijn 10.000e postNouja iets minder dan..
8811 om precies te zijn
Ja maar dit is ook werkenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej man, moet mij volledig concentreren op mijn job![]()
!
Komt goed. Ik wordt met de dag minder nooberigquote:
Waarom heb jij een artiestennaam nodig?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Komt goed. Ik wordt met de dag minder nooberig(leuk woord)
Weet nou iemand al mijn artiestennaam? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |