Daarom. Ik omzeil dit soort woorden ook altijd in mijn teksten. Ze staan niet mooi en lezen nog minder mooi.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:46 schreef Disana het volgende:
Gelukkig zijn het maar lapmiddelen voor overgenomen woorden. In mijn woordenboeken staat het ook zo, maar geen zinnig mens die het zo wil schrijven, en de aanhouder wint
Gelukkig doet Brian dat nooit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brian was toch de eerste die dat zei tegen Nena, en daarna nog vele malen, maar gelukkig zijn er hier mensen die het alleen van Huub horen.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach huub heeft al een halve dag niemand voor kk hoer kunnen uitgemaaken
dus ... laat maar binnenkomen
kan ie zich weer even uitleven
Opzich best dubbel...Brian heeft zelf ook nog een rekeningetje bij Lieke open staan.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:53 schreef blomst het volgende:
Brian had gewoon een ingeving om lieke uit te nodigen als inwonend schoonmaakster, terwijl ik dat idee toch net uit de mond van Jaap heb horen komen.
De laatste persoon die Lieke voor hoer uitmaakte was die rat.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach huub heeft al een halve dag niemand voor kk hoer kunnen uitgemaaken
dus ... laat maar binnenkomen
kan ie zich weer even uitleven
Het stond gisteren ook in De Telegraaf (zie topic DGK in de media).quote:Op woensdag 9 april 2008 15:12 schreef Desii het volgende:
Lees net op NL dat er op teletekst (pag 410) een stukje over het dgk-huwelijk staat
Inderdaad, Brian schreeuwde 'vieze kankerhoer' naar Nena. Maar hij bood haar daarna wél meteen een glas wijn aan.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Gelukkig doet Brian dat nooit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brian was toch de eerste die dat zei tegen Nena
Every inch a gentleman, die Brian.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:02 schreef Gert het volgende:
Inderdaad, Brian schreeuwde 'vieze kankerhoer' naar Nena. Maar hij bood haar daarna wél meteen een glas wijn aan.
Nee, want idd dat mag niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:05 schreef fredfik het volgende:
is de stomme doos al aangepakt dat ze is gezakt,zal wel niet mogen van het hokje!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is nogniet grappig, misschien als ze nog 2 keer zakt, dan is ze pas echt over de zeik, ze heeft in haar optiek nog 2 kansen, dat staat immers in de agenda.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:05 schreef fredfik het volgende:
is de stomme doos al aangepakt dat ze is gezakt,zal wel niet mogen van het hokje!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze kunnen wel een spin-of maken die helemaal om Ricardo draaitquote:
De wiite avondjurk genoot ervan.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:02 schreef Gert het volgende:
Inderdaad, Brian schreeuwde 'vieze kankerhoer' naar Nena. Maar hij bood haar daarna wél meteen een glas wijn aan.
En het dan de gouden dark-room noemen?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze kunnen wel een spin-of maken die helemaal om Ricardo draait![]()
Een heleboel drama en gilletjes, en met nichten en travo's, leuk!!
grappig om te zien hoe de B en A fans ook vaak typische B e A trekjes hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Gelukkig doet Brian dat nooit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brian was toch de eerste die dat zei tegen Nena, en daarna nog vele malen, maar gelukkig zijn er hier mensen die het alleen van Huub horen.
Hij schreeuwde het al eerder tegen haar in de private (maand of twee daarvoor) ook toen kwam Natasia ertussen, pas bij een latere keer gaf hij haar gelijk een glas wijn, over de achterkant van haar jurk.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het nietquote:Op woensdag 9 april 2008 16:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik ben benieuwd of Jaap woord houd en dan de rollen een slag omdraaid.
we hebben al gezien hoe diep de lieke gezonken is,quote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Lieke zal wel gek zijn om van huishoudster, naar miljonaire te gaan en dan weer huishoudster te worden terwijl ze paaldanseres is geworden als miljonaire.
ze is er gek genoeg voorquote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Lieke zal wel gek zijn om van huishoudster, naar miljonaire te gaan en dan weer huishoudster te worden terwijl ze paaldanseres is geworden als miljonaire.
En daar hebben ze voor geleerd hè. Ze maken zichzelf volstrekt belachelijk als leraar. Het was mij de eer te na. Dan had Judith meer hart voor haar vak.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
Rob beweert met droge ogen dat Amanda haar oefeningen goed doet, het is niet om aan te horen.
Net als Jayms, de dj's etc. bij Brian.....sad people.
Yup!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef avonne het volgende:
krijgt ze op haar flikker?
geeft Rvan Rijn er de brui aan ?![]()
Hij spreekt haar net aan over het gebrek aan vorderingenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
Rob beweert met droge ogen dat Amanda haar oefeningen goed doet, het is niet om aan te horen.
Vette MUTE.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
Leraar: Amanda je bakt er niets van, ik zie geen vooruitgang.
Echt? Eindelijk!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
'Ik hoor geen vooruitgang' [ ] 'steeds met hetzelfde opnieuw beginnen' [ ] dan vind ik mijn tijd te kostbaar.'quote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
Oh wacht. Rob is ontevreden en vraagt zich af of het zin heeft om door te gaan met de zanglessen.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef noekje het volgende:
En daar hebben ze voor geleerd hè. Ze maken zichzelf volstrekt belachelijk als leraar. Het was mij de eer te na. Dan had Judith meer hart voor haar vak.
Juf Judith, ja, toen werd er écht zang gestudeerd, en die avond tijdens het kamperen dat Jaap met die eieren achter haar stond, tjonge, dat waren nog eens tijden. "Campinglife"quote:Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef noekje het volgende:
[..]
En daar hebben ze voor geleerd hè. Ze maken zichzelf volstrekt belachelijk als leraar. Het was mij de eer te na. Dan had Judith meer hart voor haar vak.
Halleluja!! Ik neem mijn voorgaande bericht terug, bij deze!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij spreekt haar net aan over het gebrek aan vorderingen
Niet doen, hij heeft er goed de balen van en vindt dat ze zich achter haar stembandprobleem verschuilt.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
Vette MUTE.
Ha, stagnatie in de zangcarriere van Amanda........quote:Op woensdag 9 april 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh wacht. Rob is ontevreden en vraagt zich af of het zin heeft om door te gaan met de zanglessen.
Dit is puur genieten.....prinses op de erwt valt van haar troon.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Leraar: je moet je niet verschuilen achter je stemproblemen ik heb veel mensen gehad met zware stemproblemen.
Delletje word even op haar plaats gezet, tja wat gaat haar dan nog wel lukken vandaag?
Amanda: ik wil hier winnen (dus ik trek mijn slabek iedere avond open).
Nou nou, stagnatie is wel een erg groot woord voor iets wat er überhaupt niet was.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ha, stagnatie in de zangcarriere van Amanda........
Twee disasters op één dag, dat trekt ze niet hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 16:25 schreef pullup het volgende:
Hup Rob sta op en meld dat je er genoeg van hebtNa het niet halen van de theorie kan ze dat ook wel aan.
Op de background net als met Brian's vorige nummer en dan Lieke en Nadia erbij zodat je delletje amper hoort.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
Oeioei, hoe moet het dan nu met die single die ze zo graag wil opnemen?
Ivar lijkt wel gek dat is gewoon makkelijk geld verdienen.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:27 schreef Desii het volgende:
Nou hoop ik op 1 ding...... dat ook Ivar de pianolessen voor Amanda cancelt, omdat ze weigert noten te lezen
Tof van je vooral omdat je Ivar dan korter op de streams te zien krijgtquote:Op woensdag 9 april 2008 16:27 schreef Desii het volgende:
Nou hoop ik op 1 ding...... dat ook Ivar de pianolessen voor Amanda cancelt, omdat ze weigert noten te lezen
Dat ligt niet aan haar, jeweets.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Twee disasters op één dag, dat trekt ze niet hoor
Geweldig natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
Oeioei, hoe moet het dan nu met die single die ze zo graag wil opnemen?
Dat vergoedt veel...........quote:Op woensdag 9 april 2008 16:28 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig zit je pruik nog wel puik, meid.
True. En met mega succes. Hoe lang staat ie nu al niet op 1?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:30 schreef avonne het volgende:
Geweldig natuurlijk.
Brian is ook door de zangjuf weggestuurd, en kijk hoeveel singles hij al heeft gereleased
dicht??quote:Op woensdag 9 april 2008 16:29 schreef Disana het volgende:
Hij blijft zeggen dat de oorzaak aangepakt moet worden, namelijk dat haar adem te hoog zit en dat ze haar stembanden te strak aantrekt; ze moet haar keelgat open houden.
Ik herinner me nu dat Juf Judith dezelfde dingen heeft gezegd. Ook toen vond Amanda niet dat ze verkeerd praat.
Ivar heeft genoeg klanten. Bovendien wou Huub dubbele lessenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ivar lijkt wel gek dat is gewoon makkelijk geld verdienen.
Rob is gewoon ouder en heeft ook een reputatie
hela..... zoek je motquote:Op woensdag 9 april 2008 16:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ivar lijkt wel gek dat is gewoon makkelijk geld verdienen.
Rob is gewoon ouder en heeft ook een reputatie
en daar hebben we alles mee gehad .quote:Op woensdag 9 april 2008 16:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Geweldig natuurlijk.
Brian is ook door de zangjuf weggestuurd, en kijk hoeveel singles hij al heeft gereleased
Wat is het toch ook een oerdom mokkel. Maar, niet getreurd: hoe sneller haar stembanden wegrotten, des te beter voor de mensheid.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:33 schreef avonne het volgende:
Volgens Amanda gaat ze na 22 mei haar stem goed gebruiken![]()
![]()
![]()
Als het aan Brian ligt niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:33 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
Logisch toch? Dan moet ze haar kutschjmoel houden van Brian.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:33 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef Disana het volgende:
Amanda weet zelf niet hoe het kan dat de oefeningen nu niet lukken. Nou ik weet het wel: ze heeft zich de afgelopen dagen rot gekrijst en gegild.
Heerlijke streams toch, de afgang van Amanda.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef Disana het volgende:
Amanda weet zelf niet hoe het kan dat de oefeningen nu niet lukken. Nou ik weet het wel: ze heeft zich de afgelopen dagen rot gekrijst en gegild.
Dat heb ik nu weer niet. Ik schrik me elke keer weer kapot dus het blijft niet hangen.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
ze heeft echt een smerige stem hoor bah die stem vergeet je nooit meer .
Dat moet ze gewoon blijven doen, zoals ze dat gewend is: op d'r buik, reet omhoog en haar sterretje aanbieden aan een ieder die wil.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:38 schreef Gert het volgende:
Amanda wil de aandacht en status die hoort bij het zangeres zijn.
Lekker een beetje het sterretje uithangen.
Werkelijk goed kunnen zingen en er tjid en moeite voor doen om dat te leren, dat is een heel ander verhaal.
Daar heeft ze niet het karakter en het doorzettingsvermogen voor.
Amanda denkt dat het feit dat ze zangles heeft, aantoont dat ze er serieus mee bezig is.
Alleen: niet de -gratis- zangles is de graadmeter, maar de tijd die ze besteedt aan oefeningen.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Logisch toch? Dan moet ze haar kutschjmoel houden van Brian.
HAHAHAHAHAHAHAAHHAquote:Op woensdag 9 april 2008 16:31 schreef Dementor het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nasal_voice
People described as having nasal voices
* Amanda Balk
* Fran Drescher
* Ray Romano
De stem van Amanda is net zoiets als het Natasja-syndroom wat ik opgelopen heb.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:39 schreef noekje het volgende:
Dat heb ik nu weer niet. Ik schrik me elke keer weer kapot dus het blijft niet hangen.
Toon houden is vrij normaal, jij luistert teveel naar Brian en bent gaan denken dat het bijzonder is. Zoals ze nu zingt, ook met dat nasale accent erbij: verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:42 schreef Desii het volgende:
Ik ga lekker tegendraads posten en meen het nog ook........ vind dat hese in Amandel der stem bij zingen best mooi, daarbij kan ze redelijk toon houden
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet ze gewoon blijven doen, zoals ze dat gewend is: op d'r buik, reet omhoog en haar sterretje aanbieden aan een ieder die wil.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:42 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda:" Ik heb gewoon een moeilijke stem"
Volgens mij ziet ze nu haar karakter over het hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |