Wat is het toch ook een oerdom mokkel. Maar, niet getreurd: hoe sneller haar stembanden wegrotten, des te beter voor de mensheid.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:33 schreef avonne het volgende:
Volgens Amanda gaat ze na 22 mei haar stem goed gebruiken![]()
![]()
![]()
Als het aan Brian ligt niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:33 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
Logisch toch? Dan moet ze haar kutschjmoel houden van Brian.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:33 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef Disana het volgende:
Amanda weet zelf niet hoe het kan dat de oefeningen nu niet lukken. Nou ik weet het wel: ze heeft zich de afgelopen dagen rot gekrijst en gegild.
Heerlijke streams toch, de afgang van Amanda.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef Disana het volgende:
Amanda weet zelf niet hoe het kan dat de oefeningen nu niet lukken. Nou ik weet het wel: ze heeft zich de afgelopen dagen rot gekrijst en gegild.
Dat heb ik nu weer niet. Ik schrik me elke keer weer kapot dus het blijft niet hangen.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
ze heeft echt een smerige stem hoor bah die stem vergeet je nooit meer .
Dat moet ze gewoon blijven doen, zoals ze dat gewend is: op d'r buik, reet omhoog en haar sterretje aanbieden aan een ieder die wil.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:38 schreef Gert het volgende:
Amanda wil de aandacht en status die hoort bij het zangeres zijn.
Lekker een beetje het sterretje uithangen.
Werkelijk goed kunnen zingen en er tjid en moeite voor doen om dat te leren, dat is een heel ander verhaal.
Daar heeft ze niet het karakter en het doorzettingsvermogen voor.
Amanda denkt dat het feit dat ze zangles heeft, aantoont dat ze er serieus mee bezig is.
Alleen: niet de -gratis- zangles is de graadmeter, maar de tijd die ze besteedt aan oefeningen.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Logisch toch? Dan moet ze haar kutschjmoel houden van Brian.
HAHAHAHAHAHAHAAHHAquote:Op woensdag 9 april 2008 16:31 schreef Dementor het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nasal_voice
People described as having nasal voices
* Amanda Balk
* Fran Drescher
* Ray Romano
De stem van Amanda is net zoiets als het Natasja-syndroom wat ik opgelopen heb.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:39 schreef noekje het volgende:
Dat heb ik nu weer niet. Ik schrik me elke keer weer kapot dus het blijft niet hangen.
Toon houden is vrij normaal, jij luistert teveel naar Brian en bent gaan denken dat het bijzonder is. Zoals ze nu zingt, ook met dat nasale accent erbij: verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:42 schreef Desii het volgende:
Ik ga lekker tegendraads posten en meen het nog ook........ vind dat hese in Amandel der stem bij zingen best mooi, daarbij kan ze redelijk toon houden
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet ze gewoon blijven doen, zoals ze dat gewend is: op d'r buik, reet omhoog en haar sterretje aanbieden aan een ieder die wil.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:42 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda:" Ik heb gewoon een moeilijke stem"
Volgens mij ziet ze nu haar karakter over het hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |