Paaldansen, dat zal ook heel goed staan op haar cvquote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze gaat de hele CD leren en nog wat proefexamens volgens eigen zeggen, maar ze heeft het druk met buiten zitten, en vanavond paaldansen.
Huub heeft amper tijd gehad om met Til te babbelen, waar ze is.....I dunno.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:30 schreef blomst het volgende:
Heeft Tilly wel even met Huub gesproken?
En waar is tilly nu?
geüpdatetquote:Op woensdag 9 april 2008 15:34 schreef beequeen het volgende:
Cc, hoe schrijf je ge-update?
maar of de cd voor dond zou binnenkomen was nog niet duidelijkquote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze gaat de hele CD leren en nog wat proefexamens volgens eigen zeggen, maar ze heeft het druk met buiten zitten, en vanavond paaldansen.
Gelukkig zijn het maar lapmiddelen voor overgenomen woorden. In mijn woordenboeken staat het ook zo, maar geen zinnig mens die het zo wil schrijven, en de aanhouder wintquote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
geüpdatet
Volgens OnzeTaal, mijn steun en toeverlaat in dit soort netelige taalkwesties.
vernieuwd ?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
geüpdatet
Ik ga maar eens op zoek naar die site of hou het bij "bijgepraat", de suggestie van @ Disana.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
geüpdatet
als brian zoiets doet dan is dat heeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllll errrrruuuugggquote:Op woensdag 9 april 2008 15:39 schreef Disana het volgende:
Volgens Jaap zou Huub naar de 'regelmakers' gegaan zijn om te zeggen dat Jaap niet bij de wedding planners mocht zitten. Huub gaat weer enorm over de tong.
Het staat ook zo in de Spellinggids (het witte boekje). Opgelegde regels redden het echter zelden. Zo heeft ook uiteindelijk het luipaard het gewonnen van de luipaard (de leopardus).quote:
ach huub heeft al een halve dag niemand voor kk hoer kunnen uitgemaakenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brian wil Lieke uitnodigen om de troep in de Chill op te ruimen, hij gaat het direct doorbellen.( bedankt hokje)
Ik vrees met grote vrezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |