hij kijkt alleen naar de tieten waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 14:46 schreef NS het volgende:
[..]
De man heeft een bizarre smaak wat mooie vrouwen betreft. Afijn, die mensen zijn er ook.
Enquote:Op woensdag 9 april 2008 15:09 schreef avonne het volgende:
ik zou het trash een avondje witte bergen aanbieden, opgesodemieterd.
Ik vind het ook niet nodig dat het personeel komt (uitgezonderd wie ze echt willen vragen, bijv. Palma)
Claire wil Herma er ook graag bij. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:09 schreef avonne het volgende:
ik zou het trash een avondje witte bergen aanbieden, opgesodemieterd.
Ik vind het ook niet nodig dat het personeel komt (uitgezonderd wie ze echt willen vragen, bijv. Palma)
inderdaad, daar was alleen haar jongste zus, na laaaaaaaaaanngggg aandringen.......quote:Op woensdag 9 april 2008 15:10 schreef blomst het volgende:
Amanda is erg grappig, ze vind 8 personen uitnodigen weinig als je gaat trouwen.
Nee, als je ziet hoeveel familie er op haar jaardag aanwezig waren, dan zijn 8 personen erg weinig
bruidsmeisje en jongentjes zijn buiten de gasten om.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:03 schreef Kaat38 het volgende:
16 gasten incl. getuigen, kwik, kwek en kwak en neefje of nichtje van Claire als bruidsjonkers/meisje, ca. 4 personeelsleden, 3 medebewoners en ricardo.
Maakt 27.
Dinos, Dimitri, Mitch en Elly.quote:
Met een stomme fout: Huub zou hebben gezegd dat zijn ouders niet helemaal uit Tilburg komen voor ondertrouw.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:12 schreef Desii het volgende:
Lees net op NL dat er op teletekst (pag 410) een stukje over het dgk-huwelijk staat
Dimitri mag wegblijven, dat vind ik zo'n double crosser. Maar Mitch zou geweldig zijn! En Elly!quote:
PoekieRoekie is verhuisd naar de NOS?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:14 schreef Copycat het volgende:
Met een stomme fout: Huub zou hebben gezegd dat zijn ouders niet helemaal uit Tilburg komen voor ondertrouw.
Ik ben ook geen Dimitri fan maar hij is wel op de hand van Huub, dat spreekt in zijn voordeel imo.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:15 schreef Copycat het volgende:
Dimitri mag wegblijven, dat vind ik zo'n double crosser. Maar Mitch zou geweldig zijn! En Elly!
Ik denk dat er geen oud miljonairs mogen komen, zeker geen pro Huub miljonairs......oeps, dat zijn ze bijna allemaal.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:16 schreef Disana het volgende:
Het zou wel erg leuk zijn als Eric en Sylvia op de bruiloft mogen komen. Het zijn tenslotte vrienden, dus waarom niet.
Sinds die uitgekotst wordt door Brian en Amanda. Ze mogen hem houden.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Dimitri fan maar hij is wel op de hand van Huub, dat spreekt in zijn voordeel imo.
Ze gaat de hele CD leren en nog wat proefexamens volgens eigen zeggen, maar ze heeft het druk met buiten zitten, en vanavond paaldansen.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda eigenlijk nog theorieles voordat ze overmorgen weer gaat zakken? Of zal ze -geheel uit eigen beweging - vandaag of morgen nog met haar neusje in de boeken duiken?
Owkeeeeeejjjjjjj, ik schrap Dimitri van de gastenlijst.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:22 schreef noekje het volgende:
Sinds die uitgekotst wordt door Brian en Amanda. Ze mogen hem houden.
Mooi!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeeeeejjjjjjj, ik schrap Dimitri van de gastenlijst.
Geheel volgens mijn lage verwachting, dus.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef blomst het volgende:
Ze gaat de hele CD leren en nog wat proefexamens volgens eigen zeggen, maar ze heeft het druk met buiten zitten, en vanavond paaldansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |