we hebben al gezien hoe diep de lieke gezonken is,quote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Lieke zal wel gek zijn om van huishoudster, naar miljonaire te gaan en dan weer huishoudster te worden terwijl ze paaldanseres is geworden als miljonaire.
ze is er gek genoeg voorquote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Lieke zal wel gek zijn om van huishoudster, naar miljonaire te gaan en dan weer huishoudster te worden terwijl ze paaldanseres is geworden als miljonaire.
En daar hebben ze voor geleerd hè. Ze maken zichzelf volstrekt belachelijk als leraar. Het was mij de eer te na. Dan had Judith meer hart voor haar vak.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
Rob beweert met droge ogen dat Amanda haar oefeningen goed doet, het is niet om aan te horen.
Net als Jayms, de dj's etc. bij Brian.....sad people.
Yup!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef avonne het volgende:
krijgt ze op haar flikker?
geeft Rvan Rijn er de brui aan ?![]()
Hij spreekt haar net aan over het gebrek aan vorderingenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
Rob beweert met droge ogen dat Amanda haar oefeningen goed doet, het is niet om aan te horen.
Vette MUTE.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
Leraar: Amanda je bakt er niets van, ik zie geen vooruitgang.
Echt? Eindelijk!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
'Ik hoor geen vooruitgang' [ ] 'steeds met hetzelfde opnieuw beginnen' [ ] dan vind ik mijn tijd te kostbaar.'quote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
Oh wacht. Rob is ontevreden en vraagt zich af of het zin heeft om door te gaan met de zanglessen.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef noekje het volgende:
En daar hebben ze voor geleerd hè. Ze maken zichzelf volstrekt belachelijk als leraar. Het was mij de eer te na. Dan had Judith meer hart voor haar vak.
Juf Judith, ja, toen werd er écht zang gestudeerd, en die avond tijdens het kamperen dat Jaap met die eieren achter haar stond, tjonge, dat waren nog eens tijden. "Campinglife"quote:Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef noekje het volgende:
[..]
En daar hebben ze voor geleerd hè. Ze maken zichzelf volstrekt belachelijk als leraar. Het was mij de eer te na. Dan had Judith meer hart voor haar vak.
Halleluja!! Ik neem mijn voorgaande bericht terug, bij deze!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij spreekt haar net aan over het gebrek aan vorderingen
Niet doen, hij heeft er goed de balen van en vindt dat ze zich achter haar stembandprobleem verschuilt.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
Vette MUTE.
Ha, stagnatie in de zangcarriere van Amanda........quote:Op woensdag 9 april 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh wacht. Rob is ontevreden en vraagt zich af of het zin heeft om door te gaan met de zanglessen.
Dit is puur genieten.....prinses op de erwt valt van haar troon.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Leraar: je moet je niet verschuilen achter je stemproblemen ik heb veel mensen gehad met zware stemproblemen.
Delletje word even op haar plaats gezet, tja wat gaat haar dan nog wel lukken vandaag?
Amanda: ik wil hier winnen (dus ik trek mijn slabek iedere avond open).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |