Vlak Balkenende en Rouvoet niet uit ...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:57 schreef Nomrc2 het volgende:
twee opties na dgk voor huub dus
wilders of verdonk
Joris en Anouk waren zowiezo al getuige. Het ging om de tweede getuige voor elk. Huub kiest daarvoor zijn broer Frank, en Claire overweegt haar a.s. schoonzus, omdat ze niet tussen haar broers wil kiezenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:43 schreef Disana het volgende:
Joris wordt Huubs getuige, Jaap mag niet meer en dat begreep hij. Voor Claire wordt het vriendin Anouk, omdat ze anders tussen haar broers moet kiezen.
denk niet dat huub bij die partijen welkom isquote:Op woensdag 9 april 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vlak Balkenende en Rouvoet niet uit ...
Dank Disana!
Deze eindigt op 53, de jouwe op 55.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef Dementor het volgende:
Kantje boord ik weet niet welke Op eerder was maar goed.
Ach, ze kan goed zelf-reflecteren dus het komt wel goed hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:09 schreef Nomrc2 het volgende:
rijinstructeur pest amanda met broodje aap verhalen
de hufter
Gewoon de miljonairs die ze er niet bij willen hebben van de gastenlijst af sodemieteren. Je bruiloft vier je met naasten, niet met eikels waarmee je nu eenmaal in een huis zit. Laat ze maar lekker vanaf een afstandje toekijken, vanonder hun pruik dan wel pet.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:23 schreef Dementor het volgende:
Daar gaan we weer miljonairs on a budget ze mogen maar een beperkt aantal personen uitnodigen ze zitten nu op nog geen 15 man en ze beginnen al te miepen.
In een kooi boven het zwembadquote:Op woensdag 9 april 2008 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon de miljonairs die ze er niet bij willen hebben van de gastenlijst af sodemieteren. Je bruiloft vier je met naasten, niet met eikels waarmee je nu eenmaal in een huis zit. Laat ze maar lekker vanaf een afstandje toekijken, vanonder hun pruik dan wel pet.
Zo is dat, opzouten met dat trailer trash.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:25 schreef Copycat het volgende:
Gewoon de miljonairs die ze er niet bij willen hebben van de gastenlijst af sodemieteren. Je bruiloft vier je met naasten, niet met eikels waarmee je nu eenmaal in een huis zit. Laat ze maar lekker vanaf een afstandje toekijken, vanonder hun pruik dan wel pet.
Een beetje OP is ook wat waardquote:Op woensdag 9 april 2008 14:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
maakt verder ook niet uit als er maar geen suffe TT'tjes komen
Hij heeft zijn vader 2 1/2 jaar niet gezien. Papa Rico vindt Amanda het knapste kind in dat hok, ik weet genoeg.quote:
Lees de faq eens: FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op woensdag 9 april 2008 14:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik maak ze niet eens meer savonds, dan gaan de cosjes zo hard zonde van de tijd.
De FAQ is leuk en aardigquote:Op woensdag 9 april 2008 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees de faq eens: FAQ, Policy, Streams en Bewoners
Ik ookquote:Op woensdag 9 april 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vader 2 1/2 jaar niet gezien. Papa Rico vindt Amanda het knapste kind in dat hok, ik weet genoeg.
goeie reden voor de aandachtsgeile nicht om naar huis te gaanquote:Op woensdag 9 april 2008 14:27 schreef Dementor het volgende:
Ricardo's vader belt opeens
Hij zit in een koffieshop in Nederland.
Rico barst in tranen uit!
Misschien kun je het openen van een COS dan overlaten aan iemand die wel de moeite van een OP wil nemenquote:
Uhm nee niet als het erg lang duurt en normaal gesproken maak ik wel OP's maar pas nadat mijn topic officieel het vervolg is.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien kun je het openen van een COS dan overlaten aan iemand die wel de moeite van een OP wil nemen
Smaken verschillen.quote:
vond ik ook minder maar oké, laat de man maar komen en eens echt kennismaken, wellicht verandert zijn mening dan wel net zo snelquote:
De man heeft een bizarre smaak wat mooie vrouwen betreft. Afijn, die mensen zijn er ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
vond ik ook minder maar oké, laat de man maar komen en eens echt kennismaken, wellicht verandert zijn mening dan wel net zo snel
Wel slim van d'r dat ze begrijpt dat ze haar lat niet hoog moet leggen.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
Amanda : ik had 3 fout teveel dus 9 fout
Ze gaat dus al uit van 6 fouten.
Het smerigste vind ik nog wel dat neus snuiten in zijn hand en die hand daarna ergens aan afvegen. Welk kind leert er nou zoiets thuis, of heeft ie het zelf verzonnen.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:48 schreef Dementor het volgende:
Jaap is echt een viespuik staat lekker boven het aanrecht te hoesten.
Hij zei je ziet het zodra ik los kom val ik uit elkaar, oorontstekingen hoesten etc.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Jaap, rugpijn en een schorre stem.
ik wil wel op maken maar weet niet hoequote:Op woensdag 9 april 2008 14:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
De FAQ is leuk en aardig
Ik maak geen uitgebreide OP's tenzij er echt leuke dingen gebeuren en ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik 5 minuten kon wachten tot dat iemand anders de moeite nam om een OP te maken dus graag of niet.![]()
Nee, zie OP: inclusief getuigen exclusief bruidsjonkers.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:50 schreef Desii het volgende:
ff vraagje, want heb geen streams op het werk
8 gasten is zonder de getuige neem ik aan...... (dus Joris & Frank) en dan nog 8 gasten
en alle neefjes/nichtjes als bruidskinders
Nope, inclusief getuigen, exclusief Kwik, Kwek en Kwak.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:50 schreef Desii het volgende:
8 gasten is zonder de getuige neem ik aan...... (dus Joris & Frank) en dan nog 8 gasten
Belachelijk. Vier getuigen, drie miljonairs (of wordt die mislukte relnicht er ook bijgerekend?) blijven er 9 overige gasten over ...quote:
nee incl getuige heb ik begrepen .quote:Op woensdag 9 april 2008 14:50 schreef Desii het volgende:
Wellicht kijkt hij alleen de kleine beeldjes via de tien-site, anders kan ik het niet verklaren..quote:Op woensdag 9 april 2008 14:46 schreef NS het volgende:
[..]
De man heeft een bizarre smaak wat mooie vrouwen betreft. Afijn, die mensen zijn er ook.
Nee skattie, ze rekenen het trailer trash niet mee. Er komen in totaal dus 16 gasten, of ik moet het echt helemaal verkeerd begrepen hebben. Ze mogen ook een gastenlijst samenstellen naast de uitgenodigde intimi, o.a. het huishoudelijk personeel. Huub zei dat het alles bij elkaar zo'n 50 man gaat worden.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk. Vier getuigen, drie miljonairs (of wordt die mislukte relnicht er ook bijgerekend?) blijven er 9 overige gasten over ...
Dan heb ik niets gezegd. Alhoewel pp 8 eigen gasten wel erg magertjes is.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:00 schreef beequeen het volgende:
Nee skattie, ze rekenen het trailer trash niet mee. Er komen in totaal dus 16 gasten, of ik moet het echt helemaal verkeerd begrepen hebben. Ze mogen ook een gastenlijst samenstellen naast de uitgenodige intimi, o.a. het huishoudelijk personeel. Huub zei dat het alles bij elkaar zo'n 50 man gaat worden.
hij kijkt alleen naar de tieten waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 14:46 schreef NS het volgende:
[..]
De man heeft een bizarre smaak wat mooie vrouwen betreft. Afijn, die mensen zijn er ook.
Enquote:Op woensdag 9 april 2008 15:09 schreef avonne het volgende:
ik zou het trash een avondje witte bergen aanbieden, opgesodemieterd.
Ik vind het ook niet nodig dat het personeel komt (uitgezonderd wie ze echt willen vragen, bijv. Palma)
Claire wil Herma er ook graag bij. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:09 schreef avonne het volgende:
ik zou het trash een avondje witte bergen aanbieden, opgesodemieterd.
Ik vind het ook niet nodig dat het personeel komt (uitgezonderd wie ze echt willen vragen, bijv. Palma)
inderdaad, daar was alleen haar jongste zus, na laaaaaaaaaanngggg aandringen.......quote:Op woensdag 9 april 2008 15:10 schreef blomst het volgende:
Amanda is erg grappig, ze vind 8 personen uitnodigen weinig als je gaat trouwen.
Nee, als je ziet hoeveel familie er op haar jaardag aanwezig waren, dan zijn 8 personen erg weinig
bruidsmeisje en jongentjes zijn buiten de gasten om.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:03 schreef Kaat38 het volgende:
16 gasten incl. getuigen, kwik, kwek en kwak en neefje of nichtje van Claire als bruidsjonkers/meisje, ca. 4 personeelsleden, 3 medebewoners en ricardo.
Maakt 27.
Dinos, Dimitri, Mitch en Elly.quote:
Met een stomme fout: Huub zou hebben gezegd dat zijn ouders niet helemaal uit Tilburg komen voor ondertrouw.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:12 schreef Desii het volgende:
Lees net op NL dat er op teletekst (pag 410) een stukje over het dgk-huwelijk staat
Dimitri mag wegblijven, dat vind ik zo'n double crosser. Maar Mitch zou geweldig zijn! En Elly!quote:
PoekieRoekie is verhuisd naar de NOS?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:14 schreef Copycat het volgende:
Met een stomme fout: Huub zou hebben gezegd dat zijn ouders niet helemaal uit Tilburg komen voor ondertrouw.
Ik ben ook geen Dimitri fan maar hij is wel op de hand van Huub, dat spreekt in zijn voordeel imo.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:15 schreef Copycat het volgende:
Dimitri mag wegblijven, dat vind ik zo'n double crosser. Maar Mitch zou geweldig zijn! En Elly!
Ik denk dat er geen oud miljonairs mogen komen, zeker geen pro Huub miljonairs......oeps, dat zijn ze bijna allemaal.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:16 schreef Disana het volgende:
Het zou wel erg leuk zijn als Eric en Sylvia op de bruiloft mogen komen. Het zijn tenslotte vrienden, dus waarom niet.
Sinds die uitgekotst wordt door Brian en Amanda. Ze mogen hem houden.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Dimitri fan maar hij is wel op de hand van Huub, dat spreekt in zijn voordeel imo.
Ze gaat de hele CD leren en nog wat proefexamens volgens eigen zeggen, maar ze heeft het druk met buiten zitten, en vanavond paaldansen.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda eigenlijk nog theorieles voordat ze overmorgen weer gaat zakken? Of zal ze -geheel uit eigen beweging - vandaag of morgen nog met haar neusje in de boeken duiken?
Owkeeeeeejjjjjjj, ik schrap Dimitri van de gastenlijst.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:22 schreef noekje het volgende:
Sinds die uitgekotst wordt door Brian en Amanda. Ze mogen hem houden.
Mooi!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeeeeejjjjjjj, ik schrap Dimitri van de gastenlijst.
Geheel volgens mijn lage verwachting, dus.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef blomst het volgende:
Ze gaat de hele CD leren en nog wat proefexamens volgens eigen zeggen, maar ze heeft het druk met buiten zitten, en vanavond paaldansen.
Paaldansen, dat zal ook heel goed staan op haar cvquote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze gaat de hele CD leren en nog wat proefexamens volgens eigen zeggen, maar ze heeft het druk met buiten zitten, en vanavond paaldansen.
Huub heeft amper tijd gehad om met Til te babbelen, waar ze is.....I dunno.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:30 schreef blomst het volgende:
Heeft Tilly wel even met Huub gesproken?
En waar is tilly nu?
geüpdatetquote:Op woensdag 9 april 2008 15:34 schreef beequeen het volgende:
Cc, hoe schrijf je ge-update?
maar of de cd voor dond zou binnenkomen was nog niet duidelijkquote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het maar lapmiddelen voor overgenomen woorden. In mijn woordenboeken staat het ook zo, maar geen zinnig mens die het zo wil schrijven, en de aanhouder wintquote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
geüpdatet
Volgens OnzeTaal, mijn steun en toeverlaat in dit soort netelige taalkwesties.
vernieuwd ?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
geüpdatet
Ik ga maar eens op zoek naar die site of hou het bij "bijgepraat", de suggestie van @ Disana.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
geüpdatet
als brian zoiets doet dan is dat heeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllll errrrruuuugggquote:Op woensdag 9 april 2008 15:39 schreef Disana het volgende:
Volgens Jaap zou Huub naar de 'regelmakers' gegaan zijn om te zeggen dat Jaap niet bij de wedding planners mocht zitten. Huub gaat weer enorm over de tong.
Het staat ook zo in de Spellinggids (het witte boekje). Opgelegde regels redden het echter zelden. Zo heeft ook uiteindelijk het luipaard het gewonnen van de luipaard (de leopardus).quote:
ach huub heeft al een halve dag niemand voor kk hoer kunnen uitgemaakenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brian wil Lieke uitnodigen om de troep in de Chill op te ruimen, hij gaat het direct doorbellen.( bedankt hokje)
Ik vrees met grote vrezen.
omdat de wonderschone wp's weg zijn ?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom brengen ze die pisnicht zo dramatisch in beeld?
[ afbeelding ]
Daarom. Ik omzeil dit soort woorden ook altijd in mijn teksten. Ze staan niet mooi en lezen nog minder mooi.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:46 schreef Disana het volgende:
Gelukkig zijn het maar lapmiddelen voor overgenomen woorden. In mijn woordenboeken staat het ook zo, maar geen zinnig mens die het zo wil schrijven, en de aanhouder wint
Gelukkig doet Brian dat nooit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brian was toch de eerste die dat zei tegen Nena, en daarna nog vele malen, maar gelukkig zijn er hier mensen die het alleen van Huub horen.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach huub heeft al een halve dag niemand voor kk hoer kunnen uitgemaaken
dus ... laat maar binnenkomen
kan ie zich weer even uitleven
Opzich best dubbel...Brian heeft zelf ook nog een rekeningetje bij Lieke open staan.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:53 schreef blomst het volgende:
Brian had gewoon een ingeving om lieke uit te nodigen als inwonend schoonmaakster, terwijl ik dat idee toch net uit de mond van Jaap heb horen komen.
De laatste persoon die Lieke voor hoer uitmaakte was die rat.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach huub heeft al een halve dag niemand voor kk hoer kunnen uitgemaaken
dus ... laat maar binnenkomen
kan ie zich weer even uitleven
Het stond gisteren ook in De Telegraaf (zie topic DGK in de media).quote:Op woensdag 9 april 2008 15:12 schreef Desii het volgende:
Lees net op NL dat er op teletekst (pag 410) een stukje over het dgk-huwelijk staat
Inderdaad, Brian schreeuwde 'vieze kankerhoer' naar Nena. Maar hij bood haar daarna wél meteen een glas wijn aan.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Gelukkig doet Brian dat nooit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brian was toch de eerste die dat zei tegen Nena
Every inch a gentleman, die Brian.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:02 schreef Gert het volgende:
Inderdaad, Brian schreeuwde 'vieze kankerhoer' naar Nena. Maar hij bood haar daarna wél meteen een glas wijn aan.
Nee, want idd dat mag niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:05 schreef fredfik het volgende:
is de stomme doos al aangepakt dat ze is gezakt,zal wel niet mogen van het hokje!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is nogniet grappig, misschien als ze nog 2 keer zakt, dan is ze pas echt over de zeik, ze heeft in haar optiek nog 2 kansen, dat staat immers in de agenda.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:05 schreef fredfik het volgende:
is de stomme doos al aangepakt dat ze is gezakt,zal wel niet mogen van het hokje!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze kunnen wel een spin-of maken die helemaal om Ricardo draaitquote:
De wiite avondjurk genoot ervan.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:02 schreef Gert het volgende:
Inderdaad, Brian schreeuwde 'vieze kankerhoer' naar Nena. Maar hij bood haar daarna wél meteen een glas wijn aan.
En het dan de gouden dark-room noemen?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze kunnen wel een spin-of maken die helemaal om Ricardo draait![]()
Een heleboel drama en gilletjes, en met nichten en travo's, leuk!!
grappig om te zien hoe de B en A fans ook vaak typische B e A trekjes hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Gelukkig doet Brian dat nooit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brian was toch de eerste die dat zei tegen Nena, en daarna nog vele malen, maar gelukkig zijn er hier mensen die het alleen van Huub horen.
Hij schreeuwde het al eerder tegen haar in de private (maand of twee daarvoor) ook toen kwam Natasia ertussen, pas bij een latere keer gaf hij haar gelijk een glas wijn, over de achterkant van haar jurk.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het nietquote:Op woensdag 9 april 2008 16:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik ben benieuwd of Jaap woord houd en dan de rollen een slag omdraaid.
we hebben al gezien hoe diep de lieke gezonken is,quote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Lieke zal wel gek zijn om van huishoudster, naar miljonaire te gaan en dan weer huishoudster te worden terwijl ze paaldanseres is geworden als miljonaire.
ze is er gek genoeg voorquote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Lieke zal wel gek zijn om van huishoudster, naar miljonaire te gaan en dan weer huishoudster te worden terwijl ze paaldanseres is geworden als miljonaire.
En daar hebben ze voor geleerd hè. Ze maken zichzelf volstrekt belachelijk als leraar. Het was mij de eer te na. Dan had Judith meer hart voor haar vak.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
Rob beweert met droge ogen dat Amanda haar oefeningen goed doet, het is niet om aan te horen.
Net als Jayms, de dj's etc. bij Brian.....sad people.
Yup!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef avonne het volgende:
krijgt ze op haar flikker?
geeft Rvan Rijn er de brui aan ?![]()
Hij spreekt haar net aan over het gebrek aan vorderingenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
Rob beweert met droge ogen dat Amanda haar oefeningen goed doet, het is niet om aan te horen.
Vette MUTE.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
Leraar: Amanda je bakt er niets van, ik zie geen vooruitgang.
Echt? Eindelijk!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
'Ik hoor geen vooruitgang' [ ] 'steeds met hetzelfde opnieuw beginnen' [ ] dan vind ik mijn tijd te kostbaar.'quote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
Oh wacht. Rob is ontevreden en vraagt zich af of het zin heeft om door te gaan met de zanglessen.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef noekje het volgende:
En daar hebben ze voor geleerd hè. Ze maken zichzelf volstrekt belachelijk als leraar. Het was mij de eer te na. Dan had Judith meer hart voor haar vak.
Juf Judith, ja, toen werd er écht zang gestudeerd, en die avond tijdens het kamperen dat Jaap met die eieren achter haar stond, tjonge, dat waren nog eens tijden. "Campinglife"quote:Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef noekje het volgende:
[..]
En daar hebben ze voor geleerd hè. Ze maken zichzelf volstrekt belachelijk als leraar. Het was mij de eer te na. Dan had Judith meer hart voor haar vak.
Halleluja!! Ik neem mijn voorgaande bericht terug, bij deze!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij spreekt haar net aan over het gebrek aan vorderingen
Niet doen, hij heeft er goed de balen van en vindt dat ze zich achter haar stembandprobleem verschuilt.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
Vette MUTE.
Ha, stagnatie in de zangcarriere van Amanda........quote:Op woensdag 9 april 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh wacht. Rob is ontevreden en vraagt zich af of het zin heeft om door te gaan met de zanglessen.
Dit is puur genieten.....prinses op de erwt valt van haar troon.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Leraar: je moet je niet verschuilen achter je stemproblemen ik heb veel mensen gehad met zware stemproblemen.
Delletje word even op haar plaats gezet, tja wat gaat haar dan nog wel lukken vandaag?
Amanda: ik wil hier winnen (dus ik trek mijn slabek iedere avond open).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |