Heb je het ook als je je linkervoet achter je rechteroorler wilt leggen?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
Dr, altijd als ik mijn rechtervoet achter mijn linkeroorlel wil leggen krijg ik last van mijn beide pinken, hoe kan dat
Nee, dan ga ik scheel zienquote:Op woensdag 9 april 2008 10:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb je het ook als je je linkervoet achter je rechteroorler wilt leggen?
ok, dan ligt het aan je middenvoetsbeetje in je rechtervoetquote:
Je bent het toch al?quote:
Het zijn de bloedspetters van je hamerquote:
Dat had ik niet door mijn neus moeten stekenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
ok, dan ligt het aan je middenvoetsbeetje in je rechtervoet
Wie is er nou de dokter hierquote:
Nee, die moeten door je oorlel, je middenhandsbeentjes moeten door je neusquote:Op woensdag 9 april 2008 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat had ik niet door mijn neus moeten steken
niet dat je ongelijk hebt trouwensquote:
Aan werk begin ik nietquote:
Ja, maak even een requirement analyse voor me.quote:
Weer een Excel vraag?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:08 schreef Pheno het volgende:
Verdammt mal.
Nee, moet wat lastigs doen. Eens werken voor het salaris zeg maar.quote:
spannend!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, moet wat lastigs doen. Eens werken voor het salaris zeg maar.
dan maar mobiel fokken?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
Handig, versatel die problemen hebben met verkeer buiten hun netwerk
Gelijk alles plat hier, zelfs de email
kan je het niet delegeren?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:18 schreef Pheno het volgende:
Nee, vermoeiend.
lunchtijd idd!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
Nee, maar ik ga eerst pauze houden
Ik stuur de rekeningen he, dus heb de term al voorbij zien komenquote:
soort van jaquote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
begonnen te strijken? Je verveelt je echt he
Welkom bij de clubquote:
Nee, ben bezig met een websitequote:
Ik dacht dat je nu mobiel was, omdat ik begreep dat het hele externe netwerk plat lag bij jouquote:Op woensdag 9 april 2008 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geeneens aan gedacht, oa de marketing en inkoop waren aan het zeuren.
Achja
Ik ben al veel langer lid van die clubquote:
ook van de kaartclubquote:
Ik heet mezelf welkom bij de clubquote:
spamz0rquote:
Ja!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:42 schreef leonieke het volgende:
Hier zijn jullie
sorry, heb niks te doen hequote:
Zelfstudie geen optie?quote:
Jawel, ik doe een soort van zelfstudie PHP/Mysql enzoquote:
Ah, koop een goed boek en zet op je belastingsformulier als studiekosten, Dat kan ook met cursussenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jawel, ik doe een soort van zelfstudie PHP/Mysql enzo
Gewoon aanklooien dus.
LOI e.d. zijn een beetje prijzig (en het reïntegratiebureau betaald niet mee), en de meeste dingen die daar op staan vind ik niet echt wat
En ik hoef het nog maar uit te houden tot SeptemberDan kan ik weer beginnen aan een studie
En tussendoor misschien werken bij die slipschool
das waar, laptop/pc kan je ook onder studiekosten scharenquote:Op woensdag 9 april 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, koop een goed boek en zet op je belastingsformulier als studiekosten, Dat kan ook met cursussen
precies. Niet elk jaar, dat gaat opvallen, maar hell.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
das waar, laptop/pc kan je ook onder studiekosten scharen
Nee, 't was wel bereikbaar, maar ontzettend traag alsof we via een 56k6 modem aan het internetten warenquote:Op woensdag 9 april 200813:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nu mobiel was, omdat ik begreep dat het hele externe netwerk plat lag bij jou [afbeelding]
Ik ook ja. De dag is omgevlogen!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa, over 3 kwartier ook maar eens op huis aan
Redelijk laat voor op een roostervrije dagquote:
Vooral vanmiddag. Aantal dingen gedaan, 's ochtends een bespreking gehad over mijn functioneren (zelf aangevraagd, omdat ik graag wil weten wat ik nog kan veranderen)quote:
die kan je toch gewoon negeren?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nou voor de derde keer een hyves account aangemaakt, en voor de derde keer daar spijt van.
Deze had ik echt specifiek aangemaakt voor wat oud-collega's, en nu komen via via toch weer allerlei andere vage bekenden ook weer aan de deur kloppen..
Mij negeer je ook alquote:Op woensdag 9 april 2008 18:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
die kan je toch gewoon negeren?
Mijn profiel is niet zichtbaar voor anderen, en alleen vriendjes kunnen kijken en reageren. iemand die ik niet ken die zich als vriendje aanmeldt negeer ik gewoon
WQzquote:Op woensdag 9 april 2008 18:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mijn profiel is niet zichtbaar voor anderen, en alleen vriendjes kunnen kijken en reageren. iemand die ik niet ken die zich als vriendje aanmeldt negeer ik gewoon
Ik heb een boel vage en wat minder vage kennissen, vrienden... Mwahquote:Op woensdag 9 april 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen hyves and I'm proud of it. Het zou meteen zo pijnlijk duidelijk maken dat ik geen vrienden heb
Ik heb er geen zin an. Zo'n lijstje die je op je hand kan tellenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een boel vage en wat minder vage kennissen, vrienden... Mwah.
Jamaar dan voel ik me schuldig en ben ik bang dat ze vervelende mailtjes gaan sturenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:47 schreef qu63 het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar dan voel ik me schuldig en ben ik bang dat ze vervelende mailtjes gaan sturen
Lang leve hyvesquote:Op woensdag 9 april 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kutonzin. Mensen die je al 15 jaar niks te melden hebt, en die jou ook al 15 jaar niks te melden hadden. En nu ineens enthousiast lopen doenWTF
Dat heb ik nu ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Echt dat ik jou wel vindquote:Op woensdag 9 april 2008 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook.Lekker makkelijk
buiten dat, vindt men mij ook niet zo snel.
Mijn zus vond me niet eensquote:Op woensdag 9 april 2008 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook.Lekker makkelijk
buiten dat, vindt men mij ook niet zo snel.
Bij hyves? Dan ben je een goede.quote:
Mijn zus ook niet, maar ik heb dan ook geen achternaam ofzo erbij staan.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn zus vond me niet eens. Terwijl mijn meisjesnaam toch redelijk voor de hand liggend is voor haar
.
Waarom moet dat een teken aan de wand zijn???quote:Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik krijg allemaal mensen over me heen die bij mij in de klas zaten, van mij collega's waren etc, en met wie ik nou via mijn zus een "connectie" hebDat moet toch een teken aan de wand zijn, zou je denken.
Hyves heb ik toch helemaal nietquote:
Het ging toch om hyves?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hyves heb ik toch helemaal niet
En een goede, ja natuurlijk
Dat ik die mensen geen zak te melden hebquote:Op woensdag 9 april 2008 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom moet dat een teken aan de wand zijn???
Breuls gebruikt he iigquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kent of gebruikt iemand Twitter?
Het komt op mij over als de grootste onzin die je maar kunt verzinnen ongeveer. Nog erger dan hyves, nog erger dan secondlife. Maar misschien mis ik ergens iets
verplicht familie gedoe was niet jouw ding neequote:Op woensdag 9 april 2008 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet morgen ook weer vroeg
en dan naar oma
en dan naar paps en mams
ik heb er niet echt zin in
Gelukkig wel hequote:
Fijn ja, om de nacht mee in te gaanquote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ook niet, maar ik heb net gehoord dat een erg goede kennis overleden is aan een hartsilstand.
damn,quote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ook niet, maar ik heb net gehoord dat een erg goede kennis overleden is aan een hartsilstand.
Dit topic is kwalitatief gezien veel beter dan KSC hoor. Zelfs BeF had meer kwaliteit dan KSC.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ga ook maar eens slapen.
Lounge nu op 781,107
KSC op 781,081
Zal wel de laatste keer zijn dat we voorliggen op die niksnutten. Al gaan wij natuurlijk veel langer terug met nog 1000+ topics GCSC en nog 400+ topics 30/40ers
Like duh. Hier doen we tenminste "hoi .... " posts, daar doen ze smileys.quote:Op donderdag 10 april 2008 07:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit topic is kwalitatief gezien veel beter dan KSC hoor. Zelfs BeF had meer kwaliteit dan KSC.
Sóms gaat het hier ook echt ergens over.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:17 schreef Pheno het volgende:
Like duh. Hier doen we tenminste "hoi .... " posts, daar doen ze smileys.
Soms?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sóms gaat het hier ook echt ergens over.
quote:
quote:
quote:
quote:
Heel somsquote:Op donderdag 10 april 2008 06:30 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
Dat dusquote:Op donderdag 10 april 2008 09:28 schreef Pheno het volgende:
Heel fok gaat nergens over, maar het is gewoon gezellig. big deal.
Somsquote:
gouden kooi, sick brother, de bus, idols noem de teringzooi allemaal maar opquote:Op donderdag 10 april 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
Als men weet niet hoeveel vol kan gooien met de gouden kooi of zoHet kan toch niet kwalitatief zijn
Klinkt spannendquote:Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef Battlefan het volgende:
De Bus was een soort Big Brother, maar dan in een busEn die werd op gegeven moment bekogeld met lawinepijlen
Enige uitzending die ik ooit heb gezien
Je mist nietsquote:Op donderdag 10 april 2008 09:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ken alleen Idols van zien, de rest nog nooit naar gekeken of zelfs van gehoord (De Bus)
T was allemaal triestquote:Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef Battlefan het volgende:
De Bus was een soort Big Brother, maar dan in een busEn die werd op gegeven moment bekogeld met lawinepijlen
Enige uitzending die ik ooit heb gezien
Dan mag er ook wel opgelazerd worden naar de eeuwige ONZ-velden wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 april 2008 07:17 schreef Kuukske het volgende:
Dit topic is kwalitatief gezien veel beter dan KSC hoor. Zelfs BeF had meer kwaliteit dan KSC.
Flesquote:Op donderdag 10 april 2008 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Daag beste mensenHet zonnetje schijnt
Roflcopterquote:Op donderdag 10 april 2008 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer dan wanneer het in ONZ zou staan
Bier en Frituurquote:Op donderdag 10 april 2008 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Bier en Frikandellen. Een ballenkrabbertjes-veelpostreeks.
Dat was BeF versie 2 dan kennelijk. In 2005 liepen ze makkelijk binnen een half uurtje volquote:Op donderdag 10 april 2008 10:07 schreef Pheno het volgende:
Bier en Frituur
En veelposten? Een topic kostte een gemiddelde 5 dagen om vol te krijgen
dat is ons hier ook geluktquote:Op donderdag 10 april 2008 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was BeF versie 2 dan kennelijk. In 2005 liepen ze makkelijk binnen een half uurtje vol
dan kennen we elkaar hier soms erg goedquote:Op donderdag 10 april 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, maar als men elkaar te goed kent gaat het vanzelf trager.
Het gaat hier soms wat traag bedoelde ikquote:Op donderdag 10 april 2008 10:20 schreef Pheno het volgende:
Ik niet
Het is Windows Vista, dus je zal wel gelijk hebbenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:24 schreef Pheno het volgende:
Er zitten grove fouten in die code, syntactisch gezien
ja, dat klopt op zich welquote:Op donderdag 10 april 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, maar als men elkaar te goed kent gaat het vanzelf trager.
Nou, ik vond hem om te grinnikenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:27 schreef Pheno het volgende:
Nah, het is halfbakken C++. Maar alleen die printf riekt al naar iemand die zelf niet weet hoe te proggen
Maar de grap is duidelijk hoor, alleen hoor/zie ik die dingen te vaak
quote:
Red Bull/Koffie?quote:Op donderdag 10 april 200810:43 schreef marcb1974 het volgende:
en ik val bijna in slaap [afbeelding]
Het is saai hier op schoolquote:
Hoe durf je!!quote:
Die jongen moet toch ook etenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:53 schreef Kuukske het volgende:
Hoe durf je!!
Point takenquote:Op donderdag 10 april 200811:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding] / [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
nee dus [afbeelding]
kuuksekruimels zjin lekkerquote:
Kijk, da's een goede managerquote:Op donderdag 10 april 200814:24 schreef marcb1974 het volgende:
Een manager die op basis van argumenten zijn mening veranderd, het kan [afbeelding] [afbeelding]
Daar heb ik zojuist ook ge-eejjjjjjquote:Op donderdag 10 april 2008 16:09 schreef Pheno het volgende:
is het 3FM topic dicht?
Speelgoedquote:Op donderdag 10 april 2008 20:37 schreef mcDavid het volgende:
Zoh, mcD heeft een nieuwe videokaart.
Nu nog mijnenveger 3D om er van te kunnen genieten
quote:
quote:
moet datquote:
oiquote:Hallo battlefan, wie is u.![]()
Niets moet, maar zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet dat
tis weer eens helemaal over hier
Heb de hele middag in het zonnetje gezeten, word je rozig vanquote:
ben doodmoequote:Op donderdag 10 april 2008 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niets moet, maar zou wel fijn zijn.
Wat is over hier?? uhh daar.
Het schijnt vandaag best mooi weer te zijn geweest ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben doodmoe
en heerlijke pijn in nek en hoofd sinds de doc gister t tof vond om zijn duimen in mijn nek te boren
vanmiddag in de tuin liggen slapen
O jij ook al.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb de hele middag in het zonnetje gezeten, word je rozig van.
ik is nieuw in deze scquote:
Best goed eigenlijkquote:
Wat willen we nietquote:
Hmzquote:
Dan ga ik maarquote:
/carequote:
daar was het vast drukker jaquote:
Bij Merlijn?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, en volgend weekend ga ik bowlen/vreten/bieren/slapen in de omgeving van Oosterhout oid.
Welke oosterhout?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, en volgend weekend ga ik bowlen/vreten/bieren/slapen in de omgeving van Oosterhout oid.
Bierenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Heuj daar heb ik 6 jaar op school gezetenquote:
Ow daar moet ik vanavond heen, maar dan een andere waarschijnlijkquote:
ok, ik woon namelijk 2km van oosterhout in gelderland vandaanquote:
Morgeh Bengeltjequote:
Dat is een heel goed restaurant. Mijn favo restaurant!quote:
En waar zit dat dan in oosterhout?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Dat is een heel goed restaurant. Mijn favo restaurant!
Klappeijstraat.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:34 schreef Bengeltje het volgende:Goedemorgen.
Kunnen we niet een maandje vooruit spoelen?
Lang niet geweest daar. Maar het ziet er goed uit iddquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Klappeijstraat.
De toetjes zijn goddelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Lang niet geweest daar. Maar het ziet er goed uit idd
Oja, dat kan daar ook inderdaad. Ik heb het ook nog nooit gedaan, maar de kwaliteit van het eten is daar écht super. Ze hebben van Rob Geus ook zo'n Smaakpolitie OK sticker gehad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij gaan we glasgrillen oid.
Geen idee wat 't is, heb 't nog niet gedaan
Steengrillen, maar dan op een glasplaat.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vandaag eigenlijk geen zin om ook maar IETS uit te voeren.
En hierquote:
Ik kwam er gisteren achter dat ik vanaf het werk kan Fokkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Hej Deeeeeeejjjjjjjjjjjjj. Hoe is het?
Is er een toegevoegde waarde?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Steengrillen, maar dan op een glasplaat.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Steengrillen, maar dan op een glasplaat.
Mja, dat is me ooit wel verteld, maar dat weet ik niet meer.quote:
Tsja.. ik eet altijd gewoon à la carte daar.quote:
Het zal vast met hygiene te maken hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, dat is me ooit wel verteld, maar dat weet ik niet meer.
En met gezond eten ofzo. Volgens mij kon er ook alleen vis op gegrild worden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
Het zal vast met hygiene te maken hebben.
Nou, goede reis dan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:11 schreef qu63 het volgende:
Weer thuis
Nu ontbijt
En dan op weg naar Alpen a/d Rijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |