Bij Merlijn?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, en volgend weekend ga ik bowlen/vreten/bieren/slapen in de omgeving van Oosterhout oid.
Welke oosterhout?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, en volgend weekend ga ik bowlen/vreten/bieren/slapen in de omgeving van Oosterhout oid.
Bierenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Heuj daar heb ik 6 jaar op school gezetenquote:
Ow daar moet ik vanavond heen, maar dan een andere waarschijnlijkquote:
ok, ik woon namelijk 2km van oosterhout in gelderland vandaanquote:
Morgeh Bengeltjequote:
Dat is een heel goed restaurant. Mijn favo restaurant!quote:
En waar zit dat dan in oosterhout?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Dat is een heel goed restaurant. Mijn favo restaurant!
Klappeijstraat.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:34 schreef Bengeltje het volgende:Goedemorgen.
Kunnen we niet een maandje vooruit spoelen?
Lang niet geweest daar. Maar het ziet er goed uit iddquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Klappeijstraat.
De toetjes zijn goddelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Lang niet geweest daar. Maar het ziet er goed uit idd
Oja, dat kan daar ook inderdaad. Ik heb het ook nog nooit gedaan, maar de kwaliteit van het eten is daar écht super. Ze hebben van Rob Geus ook zo'n Smaakpolitie OK sticker gehad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij gaan we glasgrillen oid.
Geen idee wat 't is, heb 't nog niet gedaan
Steengrillen, maar dan op een glasplaat.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vandaag eigenlijk geen zin om ook maar IETS uit te voeren.
En hierquote:
Ik kwam er gisteren achter dat ik vanaf het werk kan Fokkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Hej Deeeeeeejjjjjjjjjjjjj. Hoe is het?
Is er een toegevoegde waarde?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Steengrillen, maar dan op een glasplaat.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Steengrillen, maar dan op een glasplaat.
Mja, dat is me ooit wel verteld, maar dat weet ik niet meer.quote:
Tsja.. ik eet altijd gewoon ā la carte daar.quote:
Het zal vast met hygiene te maken hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, dat is me ooit wel verteld, maar dat weet ik niet meer.
En met gezond eten ofzo. Volgens mij kon er ook alleen vis op gegrild worden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
Het zal vast met hygiene te maken hebben.
Nou, goede reis dan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:11 schreef qu63 het volgende:
Weer thuis
Nu ontbijt
En dan op weg naar Alpen a/d Rijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |