gouden kooi, sick brother, de bus, idols noem de teringzooi allemaal maar opquote:Op donderdag 10 april 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
Als men weet niet hoeveel vol kan gooien met de gouden kooi of zoHet kan toch niet kwalitatief zijn
Klinkt spannendquote:Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef Battlefan het volgende:
De Bus was een soort Big Brother, maar dan in een busEn die werd op gegeven moment bekogeld met lawinepijlen
Enige uitzending die ik ooit heb gezien
Je mist nietsquote:Op donderdag 10 april 2008 09:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ken alleen Idols van zien, de rest nog nooit naar gekeken of zelfs van gehoord (De Bus)
T was allemaal triestquote:Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef Battlefan het volgende:
De Bus was een soort Big Brother, maar dan in een busEn die werd op gegeven moment bekogeld met lawinepijlen
Enige uitzending die ik ooit heb gezien
Dan mag er ook wel opgelazerd worden naar de eeuwige ONZ-velden wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 april 2008 07:17 schreef Kuukske het volgende:
Dit topic is kwalitatief gezien veel beter dan KSC hoor. Zelfs BeF had meer kwaliteit dan KSC.
Flesquote:Op donderdag 10 april 2008 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Daag beste mensenHet zonnetje schijnt
Roflcopterquote:Op donderdag 10 april 2008 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer dan wanneer het in ONZ zou staan
Bier en Frituurquote:Op donderdag 10 april 2008 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Bier en Frikandellen. Een ballenkrabbertjes-veelpostreeks.
Dat was BeF versie 2 dan kennelijk. In 2005 liepen ze makkelijk binnen een half uurtje volquote:Op donderdag 10 april 2008 10:07 schreef Pheno het volgende:
Bier en Frituur
En veelposten? Een topic kostte een gemiddelde 5 dagen om vol te krijgen
dat is ons hier ook geluktquote:Op donderdag 10 april 2008 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was BeF versie 2 dan kennelijk. In 2005 liepen ze makkelijk binnen een half uurtje vol
dan kennen we elkaar hier soms erg goedquote:Op donderdag 10 april 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, maar als men elkaar te goed kent gaat het vanzelf trager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |