quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:44 schreef Kinga het volgende:
Brian met zijn briefje. Gad-ver-damme.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En iedereen maar roepen dat Brian nix doet.. hij luistert af, maakt aantekeningen![]()
Brian noteert dat Huub zich in zo'n situatie in de hoek voelt gezet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend expres alle verkeersregels aan mijn laars lappen, om haar theorie te jinxen.
Huub wordt pislink op een afluisterende rattenkopquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
'Brian met dat minne vieze hoonlachje. En dan nog niet eens de gast die durft te treiteren.'
Claire betrapt Brian. 'Heb je alles opgeschreven Brian.'
Huub begint tegen Brian maar gelukkig doet Claire de deur weer dicht.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:59 schreef Disana het volgende:
Claire moet Huub echt tegenhouden. 'Je gaat nu over het randje. Ga gewoon zitten.'
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:04 schreef Ziet het volgende:
brian kan niet zo goed notuleren hoor
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarom heb ik een hekel aan Jaap... nooit heeft ie het Brian moeilijk gemaakt. Maar Jaap zit nu in een modus en heeft daarmee nu zijn postuur mee en is daarmee erg dreigend. Tja, het was Huub's eigen idee om alles in de strijd te gooien. Maar of dit nu zo het einde van DGK zou moeten zijn?
Brian zit al snel bij Jaap in het kantoorquote:Op woensdag 9 april 2008 00:15 schreef neehe het volgende:
Dus het was toch allemaal besproken met Jaap, die ruzie was fake.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus is het soap spel of ruig spelquote:Op woensdag 9 april 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
Het mooie van het hele verhaal is: De fans zijn de weg kwijt, twijfelen over wat echt is en wat niet echt is, en dus kan er niets meer doorgeluld worden
Deze mate van verwarring zaaien is wel wat ze nodig hebben voor de eindstrijd.
Evaluatie tussen Huub&Jaapquote:Op woensdag 9 april 2008 00:57 schreef Leandra het volgende:
Brian wil z'n hoofd leegmaken... ik zie geen probleem![]()
[]
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:38 schreef Disana het volgende:
Huub zegt tegen Jaap dat ze wel met vuur spelen omdat het voor hem erg ver gaat, vooral als Brian er ook nog bij komt.
Huub moet Claire ff knuffelenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:
Jaap is bang dat er echt iets gebeurt tussen Brian&Huub.
Huub: Brian loopt alleen achter jou aan.
Ik hoop dat je Brian zo dicht mogelijk naar je toe trekt, alleen dan kunnen we Amanda wegstemmen.
Huub: 1 ding is stoppen met die 2 initialen![]()
Huub weg en Jaap: die gast gaat het zo zuur krijgen.
Resultaat van terrorJaapquote:Op woensdag 9 april 2008 01:00 schreef Prospera het volgende:
Claire: ik heb vandaag mijn mooiste momenten beleefd met jou.
Kiss
[]
Ik zit maar te f5'en en kan mijn eigen topic niet vinden, behalve in de active topicsquote:
Er zou niets goeds uit komen, dat is zeker. De laffe achterbaksheid van Brian gecombineerd met de snollerigheid en het totale gebrek aan IQ van Amanda... berg je dan maar.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:58 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja als pitbulls dat al krijgen,dan zouden zij dat zeker moeten hebben!
Ja zag het ook, Ricardo probeerde zijn lach in te houdenquote:Op woensdag 9 april 2008 01:07 schreef Ziet het volgende:
ik kwam net niet meer bij om ricardo!
amanda en brian waren nogal luidruchtig
en hij keek er echt hoofdschuddend naar
Ik check altijd de nieuwe topics, maar die van jou is de eerste (en enige deze keer)quote:Op woensdag 9 april 2008 01:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zit maar te f5'en en kan mijn eigen topic niet vinden, behalve in de active topics
brian zijn rattekop ligt ervoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:15 schreef HoneyBunny het volgende:
Kan iemand asjeblieft een cap maken van die pruik, jezus dat ziet eruit zeg!!!
En nu zit hij te poren in dr ogen en te trommelen op dr voorhoofdquote:Op woensdag 9 april 2008 01:18 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Zowaar een momentje van tederheid bij Brian en Amanda?? Hij ligt haar arm te aaien...
He de pammetjes zitten in een flesje!!quote:Op woensdag 9 april 2008 01:22 schreef HoneyBunny het volgende:
En Brian gaat op zoek naar de pammetjes!!!
Ja.. hij heeft natuurlijk jaren ervaring bij Caribbean drumbands in het trommelen op holle vatenquote:Op woensdag 9 april 2008 01:21 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En nu zit hij te poren in dr ogen en te trommelen op dr voorhoofd
Jammer....quote:Op woensdag 9 april 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
niet gezien
ik zie wel ineens allemaal benen uitsteken
dus misschien heeft ie amanda wel gevierendeeld
edit: onee
niet gezien, maar als dat zo was dan is het zeker zijn de(la)biele manier om zichzelf te beheersen.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:29 schreef HoneyBunny het volgende:
Ligt Brian zich weer te slaan onder de dekens?
slaap zequote:Op woensdag 9 april 2008 01:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jammer....
Ik ga ook mn bedje maar eens opzoeken!Truste!!!
quote:Op woensdag 9 april 2008 01:33 schreef Leandra het volgende:
Moest Amanda morgenochtend niet om half 8 opstaan om naar haar theorie-examen te gaan??![]()
Als in: over 6 uur....
quote:Op woensdag 9 april 2008 01:33 schreef Leandra het volgende:
Moest Amanda morgenochtend niet om half 8 opstaan om naar haar theorie-examen te gaan??![]()
Als in: over 6 uur....
yup, vooral op dit soort momenten.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:41 schreef Ziet het volgende:
belachelijk toch nog steeds he, die bedtijd...
wat die bedtijd betreft as dat doorgaat zijn voor 22 mei zijn dan Alle bewoners fysiek en mentaal geslooptquote:Op woensdag 9 april 2008 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die bedtijd is belachelijk en brengt de hele show om ........![]()
![]()
OPROEP aan de FEBO: Schaf per direct de bedtijd af deze laatste paar weken,
en laat ook alle miljonairs weer gebruik maken van Internet zonder restricties.
Gaat focking mooie TV en streams opleveren, jullie kunnen het ...........![]()
Bedtijd is pas later ingevoerd en voor die tijd ging het ook, maar levert wel leuke momenten op, dus ik ben voor opheffing.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat die bedtijd betreft as dat doorgaat zijn voor 22 mei zijn dan Alle bewoners fysiek en mentaal gesloopt
Oy, ik dacht dat iedereen al lag te slapen, maar hij is afquote:
Ben ook nog wakker, heb een paar leuke soundclips van vanavond, waar heel veel duidelijkquote:Op woensdag 9 april 2008 02:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oy, ben je nog wakker, OP is net klaar dank je wel en de posters ook![]()
waarom denk dat ie is ingevoerd ?quote:Op woensdag 9 april 2008 01:55 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Bedtijd is pas later ingevoerd en voor die tijd ging het ook, maar levert wel leuke momenten op, dus ik ben voor opheffing.
Misschien onder je felicitatie topic, wat is er mis mee om ze on hold te zetten en te plaatsen als het wel kan. Ik heb ook dingen gehoord, die ik niet op fok zet.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben ook nog wakker, heb een paar leuke soundclips van vanavond, waar heel veel duidelijk
is geworden over de situatie Huub en Jaap, maar ik ben een beetje bang om ze te uploaden ....
Brian en Co. zouden hier namelijk heel veel van kunnen opsteken, iemand een idee om ze een
beetje uit het zicht ergens te kunnen plaatsen .... ??
die trekt het anders niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom denk dat ie is ingevoerd ?
puur voor de gezondheid van de bewoners brian
ik ga het verklappen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 02:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien onder je felicitatie topic, wat is er mis mee om ze on hold te zetten en te plaatsen als het wel kan. Ik heb ook dingen gehoord, die ik niet op fok zet.
Met nog anderhalve maand te gaan moet dat kunnen. Het gaat toch wie er uiteindelijk de winnaar wordt. Brian en Amanda maakt het niets uit, die liggen toch elke avond op tijd erin, maar kunnen even goed 's morgens niet opstaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom denk dat ie is ingevoerd ?
puur voor de gezondheid van de bewoners
Ja, dat topic is mooi om zeep geholpen, mooi kut ......quote:Op woensdag 9 april 2008 02:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien onder je felicitatie topic, wat is er mis mee om ze on hold te zetten en te plaatsen
als het wel kan. Ik heb ook dingen gehoord, die ik niet op fok zet.
denk dat de voornaamste reden huub wasquote:
andere reden "huub vertelde dat ooit eens" was om steamers tegen zichzelf in bescherming te nemenquote:Op woensdag 9 april 2008 02:18 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Met nog anderhalve maand te gaan moet dat kunnen. Het gaat toch wie er uiteindelijk de winnaar wordt. Brian en Amanda maakt het niets uit, die liggen toch elke avond op tijd erin, maar kunnen even goed 's morgens niet opstaan.
Ga je gang, maar dan letterlijke quotes en geen vaag suggestief gekletsquote:
dan maakt het toch niet uit waar die shit gepost wordt ?quote:Op woensdag 9 april 2008 02:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ga je gang, maar dan letterlijke quotes en geen vaag suggestief geklets
nou, er is niets verandert hoor, behave dan dat hij geen alcohol meer drinkt.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat de voornaamste reden huub was
hij vrat niet, sliep weinig
leefde alleen op adrenaline en alcohol
schat 3 maanden en dan kan je aan het infuus
dat meen je??quote:Op woensdag 9 april 2008 02:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
andere reden "huub vertelde dat ooit eens" was om steamers tegen zichzelf in bescherming te nemen
Probeer Nolife, daar zitten ze te wachten op jou inside informatiequote:Op woensdag 9 april 2008 02:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dan maakt het toch niet uit waar die shit gepost wordt ?
Dat is lang geleden ....... het is vrij serieus denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer zo, maar vraag me wel iets af. Is dat gedoe tussen Huub
en Claire nou serieus of zijn ze met een spelletje bezig? Ik kan het niet echt uit de posts
halen die ik gelezen heb.
ga er maar van uit dat zo een beetje alles wat er daar gebeurt spel is.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer zo, maar vraag me wel iets af. Is dat gedoe tussen Huub en Claire nou serieus of zijn ze met een spelletje bezig? Ik kan het niet echt uit de posts halen die ik gelezen heb.
Dat weet niemand, wel gezellig als je de laatste 5 weken meepostquote:Op woensdag 9 april 2008 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer zo, maar vraag me wel iets af. Is dat gedoe tussen Huub en Claire nou serieus of zijn ze met een spelletje bezig? Ik kan het niet echt uit de posts halen die ik gelezen heb.
Dat zal lastig worden, aangezien ik 4 mensen in de kooi echt verschrikkelijk vind. Alleen Claire doet volgens mij geen vlieg kwaad en is daarom nog wel de moeite waard om te volgen. Maar is zie te weinig om echt over haar te kunnen oordelen.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat weet niemand, wel gezellig als je de laatste 5 weken meepost
dat is schrikken voor haar zeg, zo vroeg al opquote:Op woensdag 9 april 2008 07:37 schreef pullup het volgende:
Een half uurtje make-uppen en borstelen.
0 minuten douchen
2 minuten aankleden.
30 seconden om een glas limonade te maken terwijl de auto al binnenreed.
2 seconden om het half op te drinken.
Snel de papieren meenemen en naar de auto rennen en Amanda is weg.
ze stond er toch voor 3 examens op?? of was dat voor de praktijk?quote:
Volgens mij is de echte reden om de kosten te drukken. Op deze manier is er een veel kleinere nachtploeg nodig.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
andere reden "huub vertelde dat ooit eens" was om steamers tegen zichzelf in bescherming te nemen
Dus ze zou vandaag drie kansen hebben om te slagen???quote:Op woensdag 9 april 2008 07:46 schreef grazygirl het volgende:
[..]
ze stond er toch voor 3 examens op?? of was dat voor de praktijk?
Maar goed zal wel weer een dealtje geweest zijn en natuurlijk haalt die domme meid het dan, net zoals haar visagie
Ik ga er vanuit dat ze met d'r domme kop voor alle drie examens zakt en dan nog binnenkomen en verkondigen dat ze geslaagd is (moet ze dan zeggen in opdracht hè). En wedden dat ze ook nog slaagt voor haar praktijkexamen?quote:Op woensdag 9 april 2008 08:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus ze zou vandaag drie kansen hebben om te slagen???
Dan maar in de gaten houden hoe snel ze terug is.
Volgens mij is Amanda naast het meisje met gedragsproblemen ook een gewoon HAVO-meisje, dus ze zal dit toch wel gewoon in één keer halen?quote:Op woensdag 9 april 2008 08:12 schreef NS het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze met d'r domme kop voor alle drie examens zakt en dan nog binnenkomen en verkondigen dat ze geslaagd is (moet ze dan zeggen in opdracht hè). En wedden dat ze ook nog slaagt voor haar praktijkexamen?
officieel zijn ze nu met plan Bever bezigquote:Op woensdag 9 april 2008 08:42 schreef noekje het volgende:
Ik snap er niks meer van. Dan lees ik dat het spel tussen Jaap en Huub is, dan weer niet.
Wie het weet, zeg op!
Thanks Desii!quote:Op woensdag 9 april 2008 08:46 schreef Desii het volgende:
[..]
officieel zijn ze nu met plan Bever bezig
Maar Jaap steekt met iedereen de gek; ook met Huub (volgens Claire moet Huub wachten tot Jaap "olifant" = codewoord zegt) Maar Huub ging het zelf ff vragen (jammer, want dat ziet Claire scherp).... wel heeft Huub zoveel mogelijk van de plannen tegen Claire verteld.
Huub zei wel dat tie niet veel kon hebben, omdat hij heel snel in het "rood" zit..... bij elke confrontatie krijgt hij alles van afgelopen zomer terug. (denk toch dat een psyg. wel op zijn plek is!! )
Waarop Jaap zei, toen Huub weg was: die jongen krijgt het nog zo zwaar deze week
Het is een begonnen als spel, maar ik denk dat Jaap een smerig spel speelt met |Huub.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:42 schreef noekje het volgende:
Ik snap er niks meer van. Dan lees ik dat het spel tussen Jaap en Huub is, dan weer niet.
Wie het weet, zeg op!
dus datquote:Op woensdag 9 april 2008 09:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
gatverrrrrrrrr die rat lult gewoon met Jaap mee , als Jaap tegen Brian speelde was hij hem geflipt 100% walgelijke gast.
vreselijk wat een vieze smerige gast is dat zeg mijn hemel wat heb ik een schurft aan die gast .quote:Op woensdag 9 april 2008 09:23 schreef avonne het volgende:
[..]
dus dat
Brian loopt nu weer rond als de behulpzame meelevende aardige vent
(glij niet uit over het slijmspoor)
ja dat denkt brajen maar ik denk over 2 weken als brajen echt denkt ik heb de winst half binnen gaan volgens mij de rollen omdraaien en alles op hem en dan is hij gewoon zo verschrikt dat hij gelijk flipt.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:25 schreef avonne het volgende:
bah
Brian is helemaal de winnaar.
Brian fans: gefeliciteerd
Zal ik dan ook maar weer?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:26 schreef noekje het volgende:
Herma: donder op, dikzak!!
Gezellig, ik heb weer streams!
verslaafdequote:Op woensdag 9 april 2008 09:26 schreef noekje het volgende:
Herma: donder op, dikzak!!
Gezellig, ik heb weer streams!
Als je graag Amanda's vreugde over haar behaalde theorie examen plus Barbi taart en bloemen wilt zien... doen!quote:
ik hoop met je mee maar heb bange vermoedens dat ze pas terug komt als ze is geslaagd.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:25 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, zet de streams aan en ben nu al misselijk, gore slijmrat.
Ik hoop zoooooo dat Amanda gezakt is, zou het weer een beetje goedmaken voor vandaag.
dan ben ik ook een sukkel....... want ik denk ook nog steeds dat hij en Japie een pact hebben (en plan Bever in volle werking is gesteld)quote:Op woensdag 9 april 2008 09:28 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel is Huub om te denken dat Jaap een spel speelt. Ik denk dat hij in staat is, als zelfs Joris tegen hem zegt dat het beslist niet zo is, om te zeggen dat het tussen hem en Jaap goed zit.
Hallo, voor streamers is dit toch leuk? Beter dan allemaal stil een krantje lezen, of 80 jaar in bed te blijven liggen op uitslaapdag.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit moet leuk zijn voor de tv betwijfel het.
Inderdaad, het is iets van 10 maanden geleden dat er s morgens iets te doen wasquote:Op woensdag 9 april 2008 09:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hallo, voor streamers is dit toch leuk? Beter dan allemaal stil een krantje lezen, of 80 jaar in bed te blijven liggen op uitslaapdag.
Door gesprek wat J&H nu hebben, ben ik het toch met jou eens nu.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:35 schreef Desii het volgende:
dan ben ik ook een sukkel....... want ik denk ook nog steeds dat hij en Japie een pact hebben (en plan Bever in volle werking is gesteld)
Ik denk dat Jaap Huub graag in die waan laat.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:35 schreef Desii het volgende:
[..]
dan ben ik ook een sukkel....... want ik denk ook nog steeds dat hij en Japie een pact hebben (en plan Bever in volle werking is gesteld)
Oe! da's een mooie gedachte. Net als die gedachte dat Amanda pas terugkomt als ze is geslaagd. Nooit dus.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
Hij is knap buiten adem. 4 Dagen terror en hij valt dood neer. Op Brian, hoop ik!
Heldquote:Op woensdag 9 april 2008 09:41 schreef Copycat het volgende:
Oe! da's een mooie gedachte. Net als die gedachte dat Amanda pas terugkomt als ze is geslaagd. Nooit dus.
zodra Jaap bij Huub is geweest hangt ie gelijk bij Jaap wat had Huub te melden , en hijzelf doet echt helemaal niks alleen maar blablabla hij gebruikt Jaap gewoon voor alles wat hij niet durft .quote:Op woensdag 9 april 2008 09:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Door gesprek wat J&H nu hebben, ben ik het toch met jou eens nu.
Brian staat af te luisteren by the way.
*stil*quote:Op woensdag 9 april 2008 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! da's een mooie gedachte. Net als die gedachte dat Amanda pas terugkomt als ze is geslaagd. Nooit dus.
Hij gaat een fotoshoot doen. Waarom? Geen idee. Waarvoor? Geen idee. Wie wil nou mooie foto's van hem, waarschijnlijk als Rachel..quote:
Ik wil het, ik wil het, ik wil het.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:41 schreef Copycat het volgende:
Ze mag niet 3x achter elkaar hoor. Als ze vandaag niet haalt, moet ze overmorgen weer op.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:47 schreef avonne het volgende:
Amanda is pas om half 8 vertrokken. Twee keer herexamen doen is ze niet voor 12 uur terug, toch?
Amanda is half acht vertrokken, dus zal wel om half negen, negen uur haar theorie examen hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:42 schreef Smash-it het volgende:
Amanda moest om half 8 theorie doen, kan dus ieder moment terugkomen. Dat zeggen ze nu.
De rust lijkt wedergekeerd. Jaap waarschuwt voor kleine stukjes glas tussen de broodjes. En hij vraagt zich af of hij nog mee mag naar grime van C.
Die gaat op voor de raspberry awards. Hij is echt heel slecht.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:49 schreef beequeen het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan ActeerJaap.
Jaap "ze zit altijd naar die van Huub te kijken"quote:Op woensdag 9 april 2008 09:59 schreef schatje het volgende:
Jaap tegen Palma: "Ik kom eruit als je van mijn lul afblijft".
Jaap "kan me niet schelen dat ik ziek word"quote:Op woensdag 9 april 2008 10:06 schreef Copycat het volgende:
Lekker met zo'n oorontsteking (dat had Jaap toch?). Waar is St Brian in dit geheel eigenlijk?
uitslaapdagquote:Op woensdag 9 april 2008 10:08 schreef Smash-it het volgende:
Waar is Huub?
ik vond het leukquote:Op woensdag 9 april 2008 10:07 schreef petraa het volgende:
Wat een zielige vertoning dit weer! Laat die eikel nou eens losgaan tegen Brian ipv tegen Palma en Huub en Claire
Het was ook wel leuk! Maarre ik denk dat brian het nog ernstiger zou opnemen en daar zit ik op te wachten.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vond het leuk
Palma neemt het allemaal veel te ernstig
14 uur , dacht ikquote:Op woensdag 9 april 2008 10:11 schreef T-lex het volgende:
Wanneer komen ze voor die Expornstar fotoshoot van Ricardo? Iemand enig idee?
Of zijn ze er al maar durven ze niet naar binnen...
hoe minder mensen in huis, hoe minder Brian achter een ander kan schuilenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Het was ook wel leuk! Maarre ik denk dat brian het nog ernstiger zou opnemen en daar zit ik op te wachten.
Deze rat is in zijn eentje één hele plaag.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
Huub tegen Jaap: oppassen in een ruzie met mijn vingers want ze breken enorm snel.
Brian zit daar!
Wat dan wel weer een gave is.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:20 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Deze rat is in zijn eentje één hele plaag.
ja, duh.... dat je werkgevers je rond laten rennen betekent niet dat ze je koffiepauze mogen afpakken.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:22 schreef T-lex het volgende:
De huishouding gaat buiten zitten....WTF
Ze komen GVD net van achter....laat ze is de handjes uit de mouwen steken.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:24 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, duh.... dat je werkgevers je rond laten rennen betekent niet dat ze je koffiepauze mogen afpakken.
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:23 schreef avonne het volgende:
Op zich zal Brian het wel héél vervelend vinden dat Huub niet boos wordt op Jaap.
Ja dacht ik ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:22 schreef avonne het volgende:
Is Brian zich aan het bewijzen tegenover Jaap?
Het zou wel leuk zijn als het idd een keer andersom zou zijn. Gewoon voor het feel good gehalte. Even wat terror op Brian en Amanda. Die riepen een keer toen ze een dag alleen waren dat ze alleen elkaar nog maar hadden en de dag daarna kwam Luc weer binnen. Het zou wel even rechtvaardig zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook.
Jaap gaat nu los op de huishouding, om het vertrouwen van Huub te houden.
Jaap kan beter eens los gaan op Brian, maar dat durft of mag hij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |