Vervolg van:
[COS # 3509] Champagne zonder alcohol en de terrorhoedJaap ging los op het diner van H&C, hij wilde eerst samen risken, maar kwam toen de tafel omgooien
![]()
Mazaru
Meteen kwam er een streamlock, waarbij Huub hardhandig werd verwijderd en achteraf tevergeefs klaagt dat hij al op de trap zei, dat hij rustig mee zou komen.
Huub komt na een tijdje terug en wil met Claire praten in de private
![]()
En jawel onze notulist
quote:
![]()
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:[..]
En iedereen maar roepen dat Brian nix doet.. hij luistert af, maakt aantekeningen

![]()
Amanda heeft morgen theorie-examen
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:53 schreef Copycat het volgende:[..]
Ik ga morgenochtend expres alle verkeersregels aan mijn laars lappen, om haar theorie te jinxen.
Brian noteert dat Huub zich in zo'n situatie in de hoek voelt gezet.
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:'Brian met dat minne vieze hoonlachje. En dan nog niet eens de gast die durft te treiteren.'
Claire betrapt Brian. 'Heb je alles opgeschreven Brian.'
Huub begint tegen Brian maar gelukkig doet Claire de deur weer dicht.
Huub wordt pislink op een afluisterende rattenkop
![]()
Chufi
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:59 schreef Disana het volgende:Claire moet Huub echt tegenhouden. 'Je gaat nu over het randje. Ga gewoon zitten.'
![]()
Huub: goh wat is dat een min figuur zeg.
vieze vuile rat.
goed dat Claire hem tegengehouden heeft.
quote:
Samen met Claire komt 'ie er ook wel
![]()
Mazaru
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:14 schreef akveor het volgende:[..]
Daarom heb ik een hekel aan Jaap... nooit heeft ie het Brian moeilijk gemaakt. Maar Jaap zit nu in een modus en heeft daarmee nu zijn postuur mee en is daarmee erg dreigend. Tja, het was Huub's eigen idee om alles in de strijd te gooien. Maar of dit nu zo het einde van DGK zou moeten zijn?
quote:
Brian zit al snel bij Jaap in het kantoor
![]()
Hans Nijman komt morgen en Brian wil sparren met Huub: hij heeft een grote bek en laat hem het maar zien.
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:Het mooie van het hele verhaal is: De fans zijn de weg kwijt, twijfelen over wat echt is en wat niet echt is, en dus kan er niets meer doorgeluld worden

Deze mate van verwarring zaaien is wel wat ze nodig hebben voor de eindstrijd.
Dus is het soap spel of ruig spel
Brian: ik hoor van boven tot beneden: Brian sla Huub niet.
Het meisje heeft zin in sex
![]()
Disana
Aman wil neuken, Brian zegt dat ze moet wachten.
Hij wil ook wierook aansteken omdat het stinkt in de kamer.
![]()
Brian gaat maar door, Amanda is het zat.
Brian: ik moet mijn hoofd leegmaken.
![]()
quote:
Evaluatie tussen Huub&Jaap
![]()
Mazaru
![]()
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:38 schreef Disana het volgende:Huub zegt tegen Jaap dat ze wel met vuur spelen omdat het voor hem erg ver gaat, vooral als Brian er ook nog bij komt.
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:Jaap is bang dat er echt iets gebeurt tussen Brian&Huub.
Huub: Brian loopt alleen achter jou aan.
Ik hoop dat je Brian zo dicht mogelijk naar je toe trekt, alleen dan kunnen we Amanda wegstemmen.
Huub: 1 ding is stoppen met die 2 initialen
Huub weg en Jaap: die gast gaat het zo zuur krijgen.
Huub moet Claire ff knuffelen
quote:
Resultaat van terrorJaap
![]()
Disana
Is het echt of is het nep:
volg de volgende COS en je komt erachter
[ Bericht 54% gewijzigd door Prospera op 09-04-2008 02:00:17 ]