dan ben ik ook een sukkel....... want ik denk ook nog steeds dat hij en Japie een pact hebben (en plan Bever in volle werking is gesteld)quote:Op woensdag 9 april 2008 09:28 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel is Huub om te denken dat Jaap een spel speelt. Ik denk dat hij in staat is, als zelfs Joris tegen hem zegt dat het beslist niet zo is, om te zeggen dat het tussen hem en Jaap goed zit.
Hallo, voor streamers is dit toch leuk? Beter dan allemaal stil een krantje lezen, of 80 jaar in bed te blijven liggen op uitslaapdag.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit moet leuk zijn voor de tv betwijfel het.
Inderdaad, het is iets van 10 maanden geleden dat er s morgens iets te doen wasquote:Op woensdag 9 april 2008 09:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hallo, voor streamers is dit toch leuk? Beter dan allemaal stil een krantje lezen, of 80 jaar in bed te blijven liggen op uitslaapdag.
Door gesprek wat J&H nu hebben, ben ik het toch met jou eens nu.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:35 schreef Desii het volgende:
dan ben ik ook een sukkel....... want ik denk ook nog steeds dat hij en Japie een pact hebben (en plan Bever in volle werking is gesteld)
Ik denk dat Jaap Huub graag in die waan laat.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:35 schreef Desii het volgende:
[..]
dan ben ik ook een sukkel....... want ik denk ook nog steeds dat hij en Japie een pact hebben (en plan Bever in volle werking is gesteld)
Oe! da's een mooie gedachte. Net als die gedachte dat Amanda pas terugkomt als ze is geslaagd. Nooit dus.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
Hij is knap buiten adem. 4 Dagen terror en hij valt dood neer. Op Brian, hoop ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |