officieel zijn ze nu met plan Bever bezigquote:Op woensdag 9 april 2008 08:42 schreef noekje het volgende:
Ik snap er niks meer van. Dan lees ik dat het spel tussen Jaap en Huub is, dan weer niet.
Wie het weet, zeg op!
Thanks Desii!quote:Op woensdag 9 april 2008 08:46 schreef Desii het volgende:
[..]
officieel zijn ze nu met plan Bever bezig
Maar Jaap steekt met iedereen de gek; ook met Huub (volgens Claire moet Huub wachten tot Jaap "olifant" = codewoord zegt) Maar Huub ging het zelf ff vragen (jammer, want dat ziet Claire scherp).... wel heeft Huub zoveel mogelijk van de plannen tegen Claire verteld.
Huub zei wel dat tie niet veel kon hebben, omdat hij heel snel in het "rood" zit..... bij elke confrontatie krijgt hij alles van afgelopen zomer terug. (denk toch dat een psyg. wel op zijn plek is!! )
Waarop Jaap zei, toen Huub weg was: die jongen krijgt het nog zo zwaar deze week
Het is een begonnen als spel, maar ik denk dat Jaap een smerig spel speelt met |Huub.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:42 schreef noekje het volgende:
Ik snap er niks meer van. Dan lees ik dat het spel tussen Jaap en Huub is, dan weer niet.
Wie het weet, zeg op!
dus datquote:Op woensdag 9 april 2008 09:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
gatverrrrrrrrr die rat lult gewoon met Jaap mee , als Jaap tegen Brian speelde was hij hem geflipt 100% walgelijke gast.
vreselijk wat een vieze smerige gast is dat zeg mijn hemel wat heb ik een schurft aan die gast .quote:Op woensdag 9 april 2008 09:23 schreef avonne het volgende:
[..]
dus dat
Brian loopt nu weer rond als de behulpzame meelevende aardige vent
(glij niet uit over het slijmspoor)
ja dat denkt brajen maar ik denk over 2 weken als brajen echt denkt ik heb de winst half binnen gaan volgens mij de rollen omdraaien en alles op hem en dan is hij gewoon zo verschrikt dat hij gelijk flipt.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:25 schreef avonne het volgende:
bah
Brian is helemaal de winnaar.
Brian fans: gefeliciteerd
Zal ik dan ook maar weer?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:26 schreef noekje het volgende:
Herma: donder op, dikzak!!
Gezellig, ik heb weer streams!
verslaafdequote:Op woensdag 9 april 2008 09:26 schreef noekje het volgende:
Herma: donder op, dikzak!!
Gezellig, ik heb weer streams!
Als je graag Amanda's vreugde over haar behaalde theorie examen plus Barbi taart en bloemen wilt zien... doen!quote:
ik hoop met je mee maar heb bange vermoedens dat ze pas terug komt als ze is geslaagd.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:25 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, zet de streams aan en ben nu al misselijk, gore slijmrat.
Ik hoop zoooooo dat Amanda gezakt is, zou het weer een beetje goedmaken voor vandaag.
dan ben ik ook een sukkel....... want ik denk ook nog steeds dat hij en Japie een pact hebben (en plan Bever in volle werking is gesteld)quote:Op woensdag 9 april 2008 09:28 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkel is Huub om te denken dat Jaap een spel speelt. Ik denk dat hij in staat is, als zelfs Joris tegen hem zegt dat het beslist niet zo is, om te zeggen dat het tussen hem en Jaap goed zit.
Hallo, voor streamers is dit toch leuk? Beter dan allemaal stil een krantje lezen, of 80 jaar in bed te blijven liggen op uitslaapdag.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit moet leuk zijn voor de tv betwijfel het.
Inderdaad, het is iets van 10 maanden geleden dat er s morgens iets te doen wasquote:Op woensdag 9 april 2008 09:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hallo, voor streamers is dit toch leuk? Beter dan allemaal stil een krantje lezen, of 80 jaar in bed te blijven liggen op uitslaapdag.
Door gesprek wat J&H nu hebben, ben ik het toch met jou eens nu.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:35 schreef Desii het volgende:
dan ben ik ook een sukkel....... want ik denk ook nog steeds dat hij en Japie een pact hebben (en plan Bever in volle werking is gesteld)
Ik denk dat Jaap Huub graag in die waan laat.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:35 schreef Desii het volgende:
[..]
dan ben ik ook een sukkel....... want ik denk ook nog steeds dat hij en Japie een pact hebben (en plan Bever in volle werking is gesteld)
Oe! da's een mooie gedachte. Net als die gedachte dat Amanda pas terugkomt als ze is geslaagd. Nooit dus.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
Hij is knap buiten adem. 4 Dagen terror en hij valt dood neer. Op Brian, hoop ik!
Heldquote:Op woensdag 9 april 2008 09:41 schreef Copycat het volgende:
Oe! da's een mooie gedachte. Net als die gedachte dat Amanda pas terugkomt als ze is geslaagd. Nooit dus.
zodra Jaap bij Huub is geweest hangt ie gelijk bij Jaap wat had Huub te melden , en hijzelf doet echt helemaal niks alleen maar blablabla hij gebruikt Jaap gewoon voor alles wat hij niet durft .quote:Op woensdag 9 april 2008 09:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Door gesprek wat J&H nu hebben, ben ik het toch met jou eens nu.
Brian staat af te luisteren by the way.
*stil*quote:Op woensdag 9 april 2008 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! da's een mooie gedachte. Net als die gedachte dat Amanda pas terugkomt als ze is geslaagd. Nooit dus.
Hij gaat een fotoshoot doen. Waarom? Geen idee. Waarvoor? Geen idee. Wie wil nou mooie foto's van hem, waarschijnlijk als Rachel..quote:
Ik wil het, ik wil het, ik wil het.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:41 schreef Copycat het volgende:
Ze mag niet 3x achter elkaar hoor. Als ze vandaag niet haalt, moet ze overmorgen weer op.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:47 schreef avonne het volgende:
Amanda is pas om half 8 vertrokken. Twee keer herexamen doen is ze niet voor 12 uur terug, toch?
Amanda is half acht vertrokken, dus zal wel om half negen, negen uur haar theorie examen hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:42 schreef Smash-it het volgende:
Amanda moest om half 8 theorie doen, kan dus ieder moment terugkomen. Dat zeggen ze nu.
De rust lijkt wedergekeerd. Jaap waarschuwt voor kleine stukjes glas tussen de broodjes. En hij vraagt zich af of hij nog mee mag naar grime van C.
Die gaat op voor de raspberry awards. Hij is echt heel slecht.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:49 schreef beequeen het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan ActeerJaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |