Het was een autochtone Nederlander, leraar van beroep, en de slachtoffers waren veelal van Marokkaanse komaf. Overigens staat dat op de frontpage dat de meisjes gedwongen waren tot seks. Hierboven staat wat anders.quote:
Oh. Dus.quote:De vrouw hoorde vijftien maanden cel tegen zich eisen, waarvan vijf.
nee, je bent de eerste die vindt dat dit geweld doet aan de strekking van de op.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Ben ik de eerste die de OP leest?
[..]
Oh. Dus.
Groetjes!
Jij denkt teveel in hokjes.quote:
eerlijk gezegt?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef sweetlady-o het volgende:
Tja de meisjes zijn niet gedwongen en ze kwamen zelf terug dus eerlijk gezegt vind ik die straf wel goed. Ik denk eerder dat we wat die meisjes betreft tegen de nieuwe generatie hoertjes aankijken.![]()
maakt het uit. het gaat om losgeslagen meisjes die dingen van hun broertjes zien.quote:
Lekker hypocriet, je begon er zelf over.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:50 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jij denkt teveel in hokjes. -edit- Wat boeit het nou of de slachtoffers Marokkaans of Nederlands zijn?
Het zijn KINDEREN die misbruikt zijn. Toon eens wat empathie, stijve hark.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:10 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
en de slachtoffers waren veelal van Marokkaanse komaf.
'De meisjes waren toen het contact begon dertien of veertien jaar oud.'quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef SeLang het volgende:
Wat is daar tegen zolang ze 16+ zijn?
Hij betaalt toch
*ff rekenen*quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:17 schreef misdaadforum het volgende:
L. beloonde de meisjes met grote sommen geld,
Ze had daarvoor 135 euro gekregen.
twee jaar lang zeker vijftig keer
zeker achttien keer langs geweest.
drie vriendinnen een enkele keer.
kreeg dan extra geld
waarschijnlijk nog veel meer meisjes
Nee, dat deed ik om extremisten en racisten alvast de wind uit de zeilen te nemen. Door te schemeren dat de daders, maar ook de slachtoffers zowel autochtoon of allochtoon kunnen zijn. Afkomst is niet relevant, het belangrijkste is dat onderbuikgevoelens (bijv. de haat tegen Marokkanen) je oordeel niet vertroebelen. Dat je niet slachtoffers, in dit geval kinderen, zwartmaakt en de schuld geeft, alleen omdat je allochtonen haat of andersom.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker hypocriet, je begon er zelf over.
[..]
Oudere leraren (45+) worden best redelijk betaald, als ze al vanaf '85 les geven ofzo. Jongere leraren totaal niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:33 schreef YuckFou het volgende:
En die leraren maar klagen dat hun baan zo slecht betaald!
kom op zeg, die meisjes wilden het allemaal zelf. Waar moet die gast gestraft voor worden? Dat die jonge meisjes dachten snel te cashen? Of zijn dat zogenaamd weer naieve mutsjes die tot hun 18e aan het handje gehouden moeten worden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:10 schreef Super7fighter het volgende:
Straffen zijn wederom om te huilen. Het is bijna net alsof Nederlandse rechters pedofielen belonen voor dit soort gedrag.
Welke rechters, er is alleen nog maar een strafeis gesteldquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:10 schreef Super7fighter het volgende:
Straffen zijn wederom om te huilen. Het is bijna net alsof Nederlandse rechters pedofielen belonen voor dit soort gedrag.
17 jaar is in dezen ook illegaal (want voor geld).quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:49 schreef Athmozz het volgende:
best schappelijk nog, als het nu 17jarige waren zou ik er nog eens over gaan nadenken ook
Zal mijn zusje is vragen of ze interesse heeftquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:49 schreef Athmozz het volgende:
Grote sommen geld...
135¤'s???
best schappelijk nog, als het nu 17jarige waren zou ik er nog eens over gaan nadenken ook
Nou gaat dat zwartmaken wat sneller indien de beginkleur al lichtgetint is, maar dan nog is het niet goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:33 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dat je niet slachtoffers, in dit geval kinderen, zwartmaakt en de schuld geeft, alleen omdat je allochtonen haat of andersom.
Zijn waarschijnlijk niet dezelfde mensen die beide dingen zeggen eh.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Yorrit het volgende:
wel raar dat mensen hier zeggen 'ze wilden het toch zelf' en bij andere berichten over vieze ouwe mannen die seks hebben met minderjarigen gesmeten wordt met doodsverwensingen
Als je misbruikt wordt door iemand in een situatie waar je niets aan kan doen dat je daar inzit, dan is dat wat anders dan wanneer je zelf, bewust die situatie opzoekt.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Yorrit het volgende:
wel raar dat mensen hier zeggen 'ze wilden het toch zelf' en bij andere berichten over vieze ouwe mannen die seks hebben met minderjarigen gesmeten wordt met doodsverwensingen
ook al is er geen sprake van misbruik/dwang.. kinderen kunnen niet voor zichzelf beslissen of ze het willen of niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je misbruikt wordt door iemand in een situatie waar je niets aan kan doen dat je daar inzit, dan is dat wat anders dan wanneer je zelf, bewust die situatie opzoekt.
Er worden kinderen misbruikt door ouders, door een oppas (familie of niet), door leerkrachten binnen school enz... Allemaal situaties waaruit ze niet weg kunnen, waar ze niet zelf voor kiezen.
Lijkt me iets anders dan 14-jarige meiden die geld willen verdienen en daarom vrijwillig seks hebben met deze man.
Het lijkt me anders dat ze een heel simpele beslissing hebben genomen: seks voor geld.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Yorrit het volgende:
kinderen kunnen niet voor zichzelf beslissen of ze het willen of niet.
Jij denkt dat ze eerst 18 keer terug komen en dan pas ga na denken; goh, wil ik dit eigenlijk wel?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Yorrit het volgende:
[..]
kinderen kunnen niet voor zichzelf beslissen of ze het willen of niet.
en als kinderen wordt het geacht dat ze dat niet verantwoordelijk kunnen.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het lijkt me anders dat ze een heel simpele beslissing hebben genomen: seks voor geld.
"ik ben mijn mobieltje verloren mijn ouders mogen het me niet te weten komen *schaam schaam*quote:oor de vijfde keer was ze haar telefoon kwijtgeraakt. Bang dat haar ouders erachter zouden komen, liet ze zich door een vriendin overhalen om mee naar W.L. te gaan. ,,Ik wilde mijn ouders niet het gevoel geven dat ik alles kwijtraak, wat ik van ze krijg. Daarom ging ik mee, maar in de lift ging mijn hart bonken. Ik durfde niet naar binnen.’’
Uiteraard, maar dan nog kan een kind wel schuldig bevonden worden aan het aanzetten tot een misdrijf doordat zij vriendinnen overhaalt 'het' ook te doen. Uiteraard zijn die kids niet schuldig aan het 'misbruik'.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ook al is er geen sprake van misbruik/dwang.. kinderen kunnen niet voor zichzelf beslissen of ze het willen of niet.
daar is de hele wet hieromtrent op gebasseerd
Volgens mij net zo strafbaar als dat een 16 jarige haar batst.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:32 schreef Het_Biertje het volgende:
Het punt is is dat het STRAFBAAR is dat een 51jrg man sex heeft met 13 (dude ) jarige meisjes.
Menig 14 jarige zou jaloers zijn op zo'n uurloon. Hoe zit dit belastingtechnisch eigenlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef Gia het volgende:
Lijkt me iets anders dan 14-jarige meiden die geld willen verdienen en daarom vrijwillig seks hebben met deze man.
Wanneer begon die smeerlap te rekruteren?quote:De zaak kwam vorig jaar zomer aan het rollen toen een oudere zus van een van de slachtoffers een chatsessie onder ogen kreeg. Het meisje - toen dertien jaar oud - biechtte tegen een vriendin op dat ze seks had gehad met L. Ze had daarvoor 135 euro gekregen. De zus belde daarop haar moeder.
Het openbaar Ministerie gaat er vanuit dat één meisje bijna twee jaar lang zeker vijftig keer bij L. op bezoek is geweest. Een vriendin van haar is zeker achttien keer langs geweest. Bij nog drie vriendinnen bleef het seksuele contact bij een enkele keer.
Of misschien doen ze alsof.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:04 schreef Frasier het volgende:
Uiteraard wil ik pedoseksualiteit niet goed praten maar als je alleen kijkt naar hoe meisjes van 14, 15, 16 jaar enz. zich tegenwoordig gedragen/eruit zien is die wet behoorlijk verouderd. Over het algemeen willen dergelijke meisjes gewoon seks en zijn ze er (lichamelijk) klaar voor.
hear hearquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Ze zijn niet gedwongen, ze kregen lekker geld, en ze kwamen zelf terug voor meer. Die kerel heeft het goed bekeken!
Als ze dat dan met 14, 15, 16-jarige jongens doen, dan is daar niets mis mee.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:04 schreef Frasier het volgende:
Uiteraard wil ik pedoseksualiteit niet goed praten maar als je alleen kijkt naar hoe meisjes van 14, 15, 16 jaar enz. zich tegenwoordig gedragen/eruit zien is die wet behoorlijk verouderd. Over het algemeen willen dergelijke meisjes gewoon seks en zijn ze er (lichamelijk) klaar voor.
Seks is legaal vanaf 16 jaar (in Nederland)quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef SeLang het volgende:
Wat is daar tegen zolang ze 16+ zijn?
Hij betaalt toch
Edit: ow ze waren dus minderjarig
De wet kan niet verouderd zijn. Deze wet is in 2002/2003 aangepast. Daarvoor was het 12 jaar. Nu 16 jaar.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:04 schreef Frasier het volgende:
Klopt. Dit is daarom kinderprostitutie. Daarbij is de misbruiker een leraar. Als 1 van de slachtoffers een leerling van de misbruiker was, was het tevens ook nog machtsmisbruik. Dat is verboden. Er staat dat het leerlingen van die school waren, maar niet dat hij leraar was van 1 of meerdere slachtoffers.quote:
Het zou je kind maar wezen!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:58 schreef hermanberghuis het volgende:
Klopt. Dit is daarom kinderprostitutie. Daarbij is de misbruiker een leraar. Als 1 van de slachtoffers een leerling van de misbruiker was, was het tevens ook nog machtsmisbruik. Dat is verboden. Er staat dat het leerlingen van die school waren, maar niet dat hij leraar was van 1 of meerdere slachtoffers.
Ik vind 3 jaar te laag.
Als 't mijn kind was dan zou ik me toch wel afvragen hoe ze opeens aan zoveel geld kwam........quote:
Je bent een van de weinige die aan zelfreflectie doet.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:39 schreef Isegrim het volgende:
Als het mijn kind was, zou ze een schop onder d'r kont kunnen krijgen en zou ik me ten zeerste afvragen wat er schortte aan mijn opvoeding.
Wat mij betreft mogen ze allemaal aangepakt worden in deze. De leraar om het seks met minderjarigen en die pubers omdat ze het blijkbaar heel normaal vinden om zichzelf voor hoer neer te zetten. En ja, het zijn hoeren en die neef is niet meer dan een pooier. Dit valt (wat mij betreft niet onder misbruik)....of ze moeten worden gedwongen tot hoereren.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je misbruikt wordt door iemand in een situatie waar je niets aan kan doen dat je daar inzit, dan is dat wat anders dan wanneer je zelf, bewust die situatie opzoekt.
Er worden kinderen misbruikt door ouders, door een oppas (familie of niet), door leerkrachten binnen school enz... Allemaal situaties waaruit ze niet weg kunnen, waar ze niet zelf voor kiezen.
Als je FOK!kers moet geloven is over een paar jaar misdaad uitgeroeid. Niemand die iets steelt, niemand aan de drugs. Iedereen is lief voor elkaar en seks wordt pas gedaan op je 18e. Want FOK!kers gaan zulke goede ouders worden die hun kindjes zo ontzettend goed opvoeden dat ze nooit iets fout zullen doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:09 schreef waht het volgende:
Je bent een van de weinige die aan zelfreflectie doet.
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef Herald het volgende:
[..]
Als je FOK!kers moet geloven is over een paar jaar misdaad uitgeroeid. Niemand die iets steelt, niemand aan de drugs. Iedereen is lief voor elkaar en seks wordt pas gedaan op je 18e. Want FOK!kers gaan zulke goede ouders worden die hun kindjes zo ontzettend goed opvoeden dat ze nooit iets fout zullen doen.
Een gesprek tussen een toekomstige FOK!vader en zijn dochter zal ongeveer zo gaan:
"Ach meisje ik zal nog één keer uitleggen waarom jij niet naar buiten mag zonder mijn toestemming. Je bent nu 14 en door alle hormonen in het vlees zie je eruit als 18, maar vroeger eh, toen ging ik als jongeman het internet op en bekeek ik graag plaatjes van meisjes van jouw leeftijd nu. Ik had er zelfs enkele op MSN en als ik er naar vroeg lieten ze hun tietjes zien voor de webcam. Ik wil niet dat jij dat ooit doet, daarom heb jij ook geen PC met internet tot je beschikking mag je geen digitale camera, webcam of mobiel met camera hebben.
Ja ik weet dat je geen webcam hoeft alleen maar internet. Maar dan ga je straks surfen en dan zie je hoe je vader vroeger in fora gespitst op seksualiteit postte. En ik wil niet dat je de indruk krijgt dat seks zo normaal is dat je op het wereld wijde web gaat vertellen dat je slikt en anaal doet enzo. Daar word je toch maar aangepraat dat seks op je 18e ontzettend laat is en dat het heel normaal is om als meisje met meisjes te zoenen en dat je er helemaal niet bij hoort als je niet aan seks doet. Ik wil niet dat mensen je indoctrineren dat ondanks je leeftijd van 14 je vanwege het vrouw zijn al ontzettend volwassen bent en best wat ondeugende dingen mag doen. Met 14 hoor je nog met poppen te spelen, deed je oma toen ook.
Wist je dat meisjes vroeger ook seksuele handelingen aanboden voor een flesje zoete doch alcoholhoudende drank? Daarom wil ik niet dat jij alcohol drinkt. Of rookt, want dan ga je misschien je lichaam verkopen voor een pakje sigaretten. En als je rookt is de kans groter dat je sneller een jointje probeert. En dan doe je drugs en drugs are bad mkay?
Nee wacht jij nog maar 4 jaar. Want klokslag 12 uur als je 18 wordt ben je in één klap volwassen en verantwoordelijk. Dan kan ik je niets meer verbieden. Mag je zoveel coke snuiven en seksen als je wil. Maar tot die tijd ben je een kind. Mijn kind. Dus ga maar lekker slapen nu. Heb je wel je telefoon opgeladen? Ik wil geen smoesjes net als vandaag dat je tussen 15:00 en 15:30 niet exact doorgeeft waar je bent. Dan moet ik weer corrigerende tikken geven en daar hou ik helemaal niet van. Ik zal je vanavond niet zo stevig vastgespen aan het bed. Truste liefje"
En dan vraag je hoe ze aan die nieuwe trui komen en zeggen ze: Oh, die heb ik geleend van die en die.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:32 schreef paddy het volgende:
Ik vraag mij werkelijk af hoe het toch mogelijk is dat je dit als ouder niet merktWe hebben het hier wel over kinderen van 13 jaar en misschien nog jonger.
Volgens mij zou ik toch echt merken dat ze meer kon besteden dan wat ze aan zakgeld krijgt.
Slaat dit verhaal nou op Isegrim? Want laatst beschuldigde ze me van seksobessies, terwijl ik toch echt een Moslim ben. Zo ja, dan klopt het wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef Herald het volgende:
[..]
Als je FOK!kers moet geloven is over een paar jaar misdaad uitgeroeid. Niemand die iets steelt, niemand aan de drugs. Iedereen is lief voor elkaar en seks wordt pas gedaan op je 18e. Want FOK!kers gaan zulke goede ouders worden die hun kindjes zo ontzettend goed opvoeden dat ze nooit iets fout zullen doen.
Een gesprek tussen een toekomstige FOK!vader en zijn dochter zal ongeveer zo gaan:
"Ach meisje ik zal nog één keer uitleggen waarom jij niet naar buiten mag zonder mijn toestemming. Je bent nu 14 en door alle hormonen in het vlees zie je eruit als 18, maar vroeger eh, toen ging ik als jongeman het internet op en bekeek ik graag plaatjes van meisjes van jouw leeftijd nu. Ik had er zelfs enkele op MSN en als ik er naar vroeg lieten ze hun tietjes zien voor de webcam. Ik wil niet dat jij dat ooit doet, daarom heb jij ook geen PC met internet tot je beschikking mag je geen digitale camera, webcam of mobiel met camera hebben.
Ja ik weet dat je geen webcam hoeft alleen maar internet. Maar dan ga je straks surfen en dan zie je hoe je vader vroeger in fora gespitst op seksualiteit postte. En ik wil niet dat je de indruk krijgt dat seks zo normaal is dat je op het wereld wijde web gaat vertellen dat je slikt en anaal doet enzo. Daar word je toch maar aangepraat dat seks op je 18e ontzettend laat is en dat het heel normaal is om als meisje met meisjes te zoenen en dat je er helemaal niet bij hoort als je niet aan seks doet. Ik wil niet dat mensen je indoctrineren dat ondanks je leeftijd van 14 je vanwege het vrouw zijn al ontzettend volwassen bent en best wat ondeugende dingen mag doen. Met 14 hoor je nog met poppen te spelen, deed je oma toen ook.
Wist je dat meisjes vroeger ook seksuele handelingen aanboden voor een flesje zoete doch alcoholhoudende drank? Daarom wil ik niet dat jij alcohol drinkt. Of rookt, want dan ga je misschien je lichaam verkopen voor een pakje sigaretten. En als je rookt is de kans groter dat je sneller een jointje probeert. En dan doe je drugs en drugs are bad mkay?
Nee wacht jij nog maar 4 jaar. Want klokslag 12 uur als je 18 wordt ben je in één klap volwassen en verantwoordelijk. Dan kan ik je niets meer verbieden. Mag je zoveel coke snuiven en seksen als je wil. Maar tot die tijd ben je een kind. Mijn kind. Dus ga maar lekker slapen nu. Heb je wel je telefoon opgeladen? Ik wil geen smoesjes net als vandaag dat je tussen 15:00 en 15:30 niet exact doorgeeft waar je bent. Dan moet ik weer corrigerende tikken geven en daar hou ik helemaal niet van. Ik zal je vanavond niet zo stevig vastgespen aan het bed. Truste liefje"
En moslims kunnen geen seksobsessie hebben....quote:Op donderdag 10 april 2008 17:42 schreef Super7fighter het volgende:
Want laatst beschuldigde ze me van seksobessies, terwijl ik toch echt een Moslim ben.
Neen. Dat kan niet, juist zoals priesters nooit pedofiel zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 17:50 schreef Gia het volgende:
[..]
En moslims kunnen geen seksobsessie hebben....
Wel eens in UVT geweest?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef Herald het volgende:
[..]
Als je FOK!kers moet geloven is over een paar jaar misdaad uitgeroeid. Niemand die iets steelt, <b>niemand aan de drugs</b>. Iedereen is lief voor elkaar en seks wordt pas gedaan op je 18e. Want FOK!kers gaan zulke goede ouders worden die hun kindjes zo ontzettend goed opvoeden dat ze nooit iets fout zullen doen.
Kinderen op die leeftijd trekken zich soms niks aan van hun * opvoeding* die doen gewoon wat ze zelf willen en /of wat ze hun soortgenoten zien doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:39 schreef Isegrim het volgende:
Als het mijn kind was, zou ze een schop onder d'r kont kunnen krijgen en zou ik me ten zeerste afvragen wat er schortte aan mijn opvoeding.
Dat hangt van hun opvoeding af, of ze zich er iets van aantrekken.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kinderen op die leeftijd trekken zich soms niks aan van hun * opvoeding* die doen gewoon wat ze zelf willen en /of wat ze hun soortgenoten zien doen.
Zo eenvoudig ligt het niet, het hangt ook van het kind af hoeveel ze zich van die opvoeding aantrekt. Zeker op een leeftijd waar kinderen er behoefte aan krijgen om zich tegen hun ouders/opvoeding af te zetten en tegendraads te zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hangt van hun opvoeding af, of ze zich er iets van aantrekken.
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef Herald het volgende:
[..]
[knip]
Te laag? Man, doorgaans krijg je werkstraf. Nederland is gek op pedofielen!quote:
Aan de andere kant, de jeugd-uurlonen zijn in hier sommige sectoren weer extreem hoogquote:Op donderdag 10 april 2008 22:26 schreef misdaadforum het volgende:
Ik ga voor 3 uur schoffelen......
Idd straffen veel te laag hier.(soms dan)
Hoe verklaar je dan dat het ene kind zich wel afzet tegen ouders en opvoeding en het andere kind, uit hetzelfde gezin, niet? Ze zijn hetzelfde opgevoed.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hangt van hun opvoeding af, of ze zich er iets van aantrekken.
Je draait mijn redenering om. Ik denk dat er manieren van opvoeden bestaan die de kans dat een kind zich tegen de ouders gaat afzetten, heel erg klein maken. Dat betekent dan nog niet dat alle kinderen die zich niet afzetten, op die manier zijn opgevoed. Verder is het onzin om te denken dat twee kinderen uit hetzelfde gezin op dezelfde manier worden opgevoed. Het ene kind vraagt een andere aanpak dan het andere kind. Ik ben bijvoorbeeld anders opgevoed dan mijn zusje, omdat ik een rustig en meegaand kind was en mijn zusje druk en tegendraads.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat het ene kind zich wel afzet tegen ouders en opvoeding en het andere kind, uit hetzelfde gezin, niet? Ze zijn hetzelfde opgevoed.
Het ligt er in dit geval gewoon aan wat voor kansen ze krijgen, de ene moet het doen met een krantenwijkje, de andere is wat beter in netwerken en verdient in een uur een maandsalarisje van een kranten/folderbezorger.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:47 schreef Gia het volgende:
Het ligt er gewoon aan met wie ze omgaan op die leeftijd.
En zo kunnen ze iedere dag een maandsalaris verdienen.. Vroeg rijk dus.quote:Op vrijdag 11 april 200808:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het ligt er in dit geval gewoon aan wat voor kansen ze krijgen, de ene moet het doen met een krantenwijkje, de andere is wat beter in netwerken en verdient in een uur een maandsalarisje van een kranten/folderbezorger.
Slimme pubers dus [afbeelding]
das 150 dollar heurquote:Op maandag 14 april 2008 08:52 schreef StefanP het volgende:
Damn, ik moet toch maar eens terug naar school. Geile 15 jarige sletjes uitwonen voor het luttele bedrag van 100 euro!
Kijk, herhaalde kritiek is wel degelijk nuttig.quote:[b]Op maandag 14 april 2008 08:52 schreef StefanP het volgende:[/b
Damn, ik moet toch maar eens terug naar school.
Wat sneu voor je dat er voor moe(s)t betalen... En dat al tijdens de schooljaren...quote:Op maandag 14 april 2008 08:52 schreef StefanP het volgende:
Damn, ik moet toch maar eens terug naar school. Geile 15 jarige sletjes uitwonen voor het luttele bedrag van 100 euro!
Das meer dan 150 dollar hoorquote:Op maandag 14 april 2008 08:52 schreef StefanP het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:24 schreef longinus het volgende:
Weer een reden om minderjarigen geen mobiel te geven, ze doen alles voor beltegoed.
Resultaat na berekening 148,86quote:Op maandag 14 april 2008 08:52 schreef StefanP het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |