Zijn waarschijnlijk niet dezelfde mensen die beide dingen zeggen eh.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Yorrit het volgende:
wel raar dat mensen hier zeggen 'ze wilden het toch zelf' en bij andere berichten over vieze ouwe mannen die seks hebben met minderjarigen gesmeten wordt met doodsverwensingen
Als je misbruikt wordt door iemand in een situatie waar je niets aan kan doen dat je daar inzit, dan is dat wat anders dan wanneer je zelf, bewust die situatie opzoekt.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Yorrit het volgende:
wel raar dat mensen hier zeggen 'ze wilden het toch zelf' en bij andere berichten over vieze ouwe mannen die seks hebben met minderjarigen gesmeten wordt met doodsverwensingen
ook al is er geen sprake van misbruik/dwang.. kinderen kunnen niet voor zichzelf beslissen of ze het willen of niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je misbruikt wordt door iemand in een situatie waar je niets aan kan doen dat je daar inzit, dan is dat wat anders dan wanneer je zelf, bewust die situatie opzoekt.
Er worden kinderen misbruikt door ouders, door een oppas (familie of niet), door leerkrachten binnen school enz... Allemaal situaties waaruit ze niet weg kunnen, waar ze niet zelf voor kiezen.
Lijkt me iets anders dan 14-jarige meiden die geld willen verdienen en daarom vrijwillig seks hebben met deze man.
Het lijkt me anders dat ze een heel simpele beslissing hebben genomen: seks voor geld.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Yorrit het volgende:
kinderen kunnen niet voor zichzelf beslissen of ze het willen of niet.
Jij denkt dat ze eerst 18 keer terug komen en dan pas ga na denken; goh, wil ik dit eigenlijk wel?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Yorrit het volgende:
[..]
kinderen kunnen niet voor zichzelf beslissen of ze het willen of niet.
en als kinderen wordt het geacht dat ze dat niet verantwoordelijk kunnen.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het lijkt me anders dat ze een heel simpele beslissing hebben genomen: seks voor geld.
"ik ben mijn mobieltje verloren mijn ouders mogen het me niet te weten komen *schaam schaam*quote:oor de vijfde keer was ze haar telefoon kwijtgeraakt. Bang dat haar ouders erachter zouden komen, liet ze zich door een vriendin overhalen om mee naar W.L. te gaan. ,,Ik wilde mijn ouders niet het gevoel geven dat ik alles kwijtraak, wat ik van ze krijg. Daarom ging ik mee, maar in de lift ging mijn hart bonken. Ik durfde niet naar binnen.’’
Uiteraard, maar dan nog kan een kind wel schuldig bevonden worden aan het aanzetten tot een misdrijf doordat zij vriendinnen overhaalt 'het' ook te doen. Uiteraard zijn die kids niet schuldig aan het 'misbruik'.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ook al is er geen sprake van misbruik/dwang.. kinderen kunnen niet voor zichzelf beslissen of ze het willen of niet.
daar is de hele wet hieromtrent op gebasseerd
Volgens mij net zo strafbaar als dat een 16 jarige haar batst.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:32 schreef Het_Biertje het volgende:
Het punt is is dat het STRAFBAAR is dat een 51jrg man sex heeft met 13 (dude ) jarige meisjes.
Menig 14 jarige zou jaloers zijn op zo'n uurloon. Hoe zit dit belastingtechnisch eigenlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef Gia het volgende:
Lijkt me iets anders dan 14-jarige meiden die geld willen verdienen en daarom vrijwillig seks hebben met deze man.
Wanneer begon die smeerlap te rekruteren?quote:De zaak kwam vorig jaar zomer aan het rollen toen een oudere zus van een van de slachtoffers een chatsessie onder ogen kreeg. Het meisje - toen dertien jaar oud - biechtte tegen een vriendin op dat ze seks had gehad met L. Ze had daarvoor 135 euro gekregen. De zus belde daarop haar moeder.
Het openbaar Ministerie gaat er vanuit dat één meisje bijna twee jaar lang zeker vijftig keer bij L. op bezoek is geweest. Een vriendin van haar is zeker achttien keer langs geweest. Bij nog drie vriendinnen bleef het seksuele contact bij een enkele keer.
Of misschien doen ze alsof.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:04 schreef Frasier het volgende:
Uiteraard wil ik pedoseksualiteit niet goed praten maar als je alleen kijkt naar hoe meisjes van 14, 15, 16 jaar enz. zich tegenwoordig gedragen/eruit zien is die wet behoorlijk verouderd. Over het algemeen willen dergelijke meisjes gewoon seks en zijn ze er (lichamelijk) klaar voor.
hear hearquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Ze zijn niet gedwongen, ze kregen lekker geld, en ze kwamen zelf terug voor meer. Die kerel heeft het goed bekeken!
Als ze dat dan met 14, 15, 16-jarige jongens doen, dan is daar niets mis mee.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:04 schreef Frasier het volgende:
Uiteraard wil ik pedoseksualiteit niet goed praten maar als je alleen kijkt naar hoe meisjes van 14, 15, 16 jaar enz. zich tegenwoordig gedragen/eruit zien is die wet behoorlijk verouderd. Over het algemeen willen dergelijke meisjes gewoon seks en zijn ze er (lichamelijk) klaar voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |