Daar heb je helemaal gelijk in hoorquote:Op zondag 13 april 2008 13:20 schreef Zug-Chef het volgende:
Mwah, opzich heb je helemaal gelijk hoor! Maar ik vind hier de trein gewoon van ondergeschikt belang.
Tuurlijk kan dat. Maar hou er wel rekening mee dat je 3,50 transactiekosten betaalt omdat het internationaal is.quote:Op zondag 13 april 2008 14:11 schreef ghizzer het volgende:
Weet iemand of je bij het loket van Roosendaal ook tickets voor België/Antwerpen kan krijgen?
Vergeet niet dat de Achterhoek en alles wat boven Zwolle ligt (muv de grote steden) gemiddeld 30 jaar achterloopt. Wij hebben geen bovenleiding en ook geen touchscreenautomaat. Maar volgens mij heb ik in Arnhem een half uur de tijd met overstappen. Dan haal ik daar denk ik maar zo'n enkele reis van Roosendaal naar Antwerpen. weet alleen niet of dat kan (0000-code ook mogelijk op die automaat? dus dat je beginstation anders is dan het station waar je het kaartje koopt?)quote:Op zondag 13 april 2008 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Maar hou er wel rekening mee dat je 3,50 transactiekosten betaalt omdat het internationaal is.
Snaai gewoon zo'n ticket uit de automaat op Varsseveld, wat doe je moeilijk?
ja dat kan. Je kan gewoon op dat vertrekstation tikken en dan kan je een ander vertrekstation kiezen.quote:Op zondag 13 april 2008 14:25 schreef ghizzer het volgende:
weet alleen niet of dat kan (0000-code ook mogelijk op die automaat? dus dat je beginstation anders is dan het station waar je het kaartje koopt?)
Arnhem heeft niet eens meer een drukknopautomaat maar allemaal touchscreensquote:Op zondag 13 april 2008 14:25 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Achterhoek en alles wat boven Zwolle ligt (muv de grote steden) gemiddeld 30 jaar achterloopt. Wij hebben geen bovenleiding en ook geen touchscreenautomaat. Maar volgens mij heb ik in Arnhem een half uur de tijd met overstappen. Dan haal ik daar denk ik maar zo'n enkele reis van Roosendaal naar Antwerpen. weet alleen niet of dat kan (0000-code ook mogelijk op die automaat? dus dat je beginstation anders is dan het station waar je het kaartje koopt?)
vind ik prima(Y)quote:Op zondag 13 april 2008 19:10 schreef Brembo het volgende:
[..]
Arnhem heeft niet eens meer een drukknopautomaat maar allemaal touchscreens.
Wat hebben ze te veel verwijderd?quote:Op zondag 13 april 2008 18:48 schreef Willy84 het volgende:
Amsterdam-Utrecht ligt er dit weekend lekker uit. Geen treinen op mijn vaste station Amsterdam-Amstel.
Gelukkig grijpt NS deze kans om de al flnk wat weken aanwezige ontsierende beschilderingen te verwijderen![]()
Helaas, dit was toch wel een al te efficiente actie gebleken
Was copy-paste mennekequote:
Braaf zoquote:Op zondag 13 april 2008 20:03 schreef bork het volgende:
[..]
Was copy-paste menneke, zal het zo ff corrigeren.
Thanx!! Cool reisje trouwens! Tussen Bremen en Hamburg krijg je gegarandeerd ICE 1, te herkennen aan zn lengte, de motorwagens zonder reizigersdeel en het verhoogde restaurant.quote:Op zondag 13 april 2008 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, voor Vrijdag staat een ritje Holten – Deventer – Zwolle – Groningen – Leer – Bremen Hbf – Hamburg Hbf geplanned. Heerlijk 1e klas, en het stuk van Bremen naar Hamburg ook nog eens in de ICE.
Eens kijken waar ik allemaal in terecht ga komen:
· Mat’ 64 (Plan V) NS Reizigers
· V-IRM VI NS Reizigers
· ICM-3 / ICM-4 NS Reizigers
· GTW Arriva
· ???? (Dosto’s) van DB Regio
· ICE 1 / 2 van DB Fernverkehr
@Zug-Chef, wederom prachtige foto’s kerel, zo gaat ie lekker! Hartelijk dank voor het hier posten.
Thanx! Wat betreft die dubbele g, was ik al van op de hoogte, maar niet dat de inhoud weer veranderd was. Stond iig nog niet op wikipediaquote:Op zondag 13 april 2008 19:43 schreef bork het volgende:
Mooie fotoos Zug-Chef, zit alleen een klein foutje in het begeleidend schrijven:
Op de achtergrond bevindt zich het Ooglijdersgasthuis, dat tegenwoordig deel uit maakt van het Universitair Medisch Centrum (UMC) van de Universiteit Utrecht.
Dat was vroeger zo, nu is het een locatie van de HU voor Institute for Life Sciences & Chemistry.
Mooie plek trouwens, ongeveer op de plek waar station Biltstraat heeft gestaan.
Wat een belachelijke naam zeg, waarom kan dat niet gewoon in het Nederlands?quote:Op zondag 13 april 2008 19:43 schreef bork het volgende:Dat was vroeger zo, nu is het een locatie van de HU voor Institute for Life Sciences & Chemistry.
Flandersbach Kalkquote:Op zondag 13 april 2008 23:49 schreef ReisT het volgende:
Flabaka??
Ze hebben helemaal niks verwijderdquote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat hebben ze te veel verwijderd?
Geen idee, iemand heeft zitten pitten blijkbaar!quote:Op maandag 14 april 2008 10:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Normaal let ik er niet op, maar de Frutiger-E's waren op zeker?
Rijdenquote:Op maandag 14 april 2008 15:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wat deed een VIRM zaterdag nou opt spoor naar Leeuwarden?
hmm.. ja maar hij kwam later dan 19:13 door heerenveenquote:Op maandag 14 april 2008 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rijden![]()
Is vaste prik op zaterdag en zondag. Vertrek om 7.45 uit Leeuwarden en aankomst om 19.13 uur.
Nope.quote:Op zondag 13 april 2008 14:19 schreef JDude het volgende:
Bij elk loket in Nederland zijn tickets voor België verkrijgbaar.
OMGquote:Op maandag 14 april 2008 22:45 schreef bork het volgende:
WTF! Ik sta nog altijd te turen naar de trein die vanaf de Maliebaan komt en dan komt er dit voorbij, wat het precies is, weet ik niet maar leek me wel leuk om ff te plaatsen.
Wel wat verstand, niet van oude Bentley's, Vroeger toen ons pap nog Noorman was en poep met de lange oe werd geschreven toen wist ik alles van auto's laten we zeggen en schrijven het hebben over het tijdperk 1984-1986 een paar jaar later zat ik zelf in en onder auto's, pakkingen vervangen en weet ik allemaal maar dat was van korte duur door de komst van de OV.quote:Op maandag 14 april 2008 23:28 schreef sander89 het volgende:
[..]
OMG![]()
Van treinen heb je wel wat verstand maar van auto's niet zo te merken![]()
Dat is toch duidelijk een Bentley en types ben ik ook niet zo goed in maar volgens RDW is het een: mark 6
mopperpotquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:58 schreef Zug-Chef het volgende:
Leuke foto's Bork! Alleen dit is dan weer geen Flabaka maar gewoon de Kalktrein Beverwijk-België v.v.
dat is een SGM II die terugkomt uit Denemarken van de revisiequote:Op dinsdag 15 april 2008 15:16 schreef Duvel het volgende:
Wat is dat nou weer voor malle combi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |