Railionquote:Op woensdag 9 april 2008 20:37 schreef bork het volgende:
een hele vieze NS-loc.
Dat van 189 klopt, heb net een plaatje gezien op flickr, die gele loc. was denk ik inderdaad een 1600 van railion.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:40 schreef dennistd het volgende:
Die 189 is van MRCE ofzo, iig een leasebedrijf
Die ES-nogwat is het type dacht ik
En die gore loc was een railion-1600 vermoed ik zo
Updatequote:Op woensdag 9 april 2008 21:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ga je nou eerder, is is mijn planner nu opeens langer geldig @ bork
waardeloze kutclub is datquote:Op woensdag 9 april 2008 21:43 schreef bork het volgende:
Door getreuzel bij de treinreiswinkel mbt de terugreis, heb ik vann8 maar een vlucht geboekt van Krakow naar Schiphol (aankomen daar is nog te doen) als terugreis.
Servers van de UU of zo?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, serieus. Hoe moet ik het zeggen?![]()
Ik ben opgescheept met een failliete boedel uit de jaren '90![]()
De Rhijnspoorweg kan volgens mij zeker geen HSL worden genoemd, zeker als de ICE achter de Rhenen - AmsterdamZuid--stopper komt te zitten.quote:With the High-Speed Train network (HST), Utrecht gains
an important position in the Netherlands as a European
terminal.
Ja, de peuterspeelzaal van de kleine is die week dicht en we kunnen niet weg in de meivakantie en ziehier een gaatje en boeken maar.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ga je nou eerder, is is mijn planner nu opeens langer geldig @ bork
Alternatief? NS Internationaal?? Hispeed bellen, Hispeed mailen?quote:
Is dat aan het Rynek toevallig? Zeg maar aan de westkant van de Sukiennica?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:35 schreef bork het volgende:
Krakow is al geregeld, 4 nachten 110m2 appartament in de oude stad, schuinboven mijn favoriete Ierse pub in Krakow.
Kijk hoever je met NSinternationaal kan komen, en de rest ter plekke regelenquote:Alternatief? NS Internationaal?? Hispeed bellen, Hispeed mailen?
Volgens mij is dit de minst erge![]()
Oh okee, niet dus. Een straatje achter de Florianska. Ik was in de war met een ander tentjequote:Op woensdag 9 april 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat aan het Rynek toevallig? Zeg maar aan de westkant van de Sukiennica?
Zit daar een Ierse pub dan??quote:Is dat aan het Rynek toevallig? Zeg maar aan de westkant van de Sukiennica?
Nee dat is Nic Nowego (Niets nieuws) die is sjiek vergeleken met Irish armsquote:Op woensdag 9 april 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, niet dus. Een straatje achter de Florianska. Ik was in de war met een ander tentje
Nee ik bedoel dezequote:Op woensdag 9 april 2008 22:52 schreef bork het volgende:
[..]
Nee dat is Nic Nowego (Niets nieuws) die is sjiek vergeleken met Irish arms
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoel deze
http://www.cracow-life.com/drink/pubs_cafes_details/146-Irish_Pub
eigenlijk moet je dat niet met vrouw en kind doen, maar met mijquote:Op woensdag 9 april 2008 22:55 schreef bork het volgende:
![]()
LOL, die ken ik dan weer niet, kijken of we een gaatje kunnen vinden om die even uit te proberen
Ja ja, met dikke sigaren erbij, lijkt me wel leuk maar ben bang dat ik dan alleen maar in de pub zit/hang/lig en slaap.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dat niet met vrouw en kind doen, maar met mij
Mwoaquote:Op woensdag 9 april 2008 23:33 schreef bork het volgende:
Ja ja, met dikke sigaren erbij, lijkt me wel leuk maar ben bang dat ik dan alleen maar in de pub zit/hang/lig en slaap.![]()
Hèt excuus van de professionele prutser!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, serieus. Hoe moet ik het zeggen?![]()
Ik ben opgescheept met een failliete boedel uit de jaren '90![]()
Technisch gezien zal het geen enkel probleem zijn. Maarrrr de Betuweroute is niet geschikt voor vervoer van pasagiers. Dit omdat de veiligheidsvoorzieningen hiervoor niet toereikend zijn (te weinig vluchtwegen).quote:Op donderdag 10 april 2008 08:17 schreef Duvel het volgende:
Over die ICE op de Betuweroute: volgens mij kan die alle spanningen aan, dus ook 25kV. Maar wat ik heel vreemd vind: die bogen zijn officieel buiten dienst gesteld spoor. Dat betekent o.a. dat de treindienstleider er geen treinen naartoe kan sturen. Tevens is de bovenleiding daar geaard. Ik snap echt niet hoe dit kan, en ik twijfel aan het waarheidsgehalte!
Dat hangt er maar net vanaf hoe je het brengt, en wie je spreekt natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef bork het volgende:
En uit eigen ervaring heb ik geleerd dat ik ver voor de uiteindelijke reisdatum zeker een ticket voor de beste Sparpreis krijg bij TRW, NS Internationaal (op Utrecht CS) garandeerde mij dit niet!!![]()
focking NS en Prutsrail zijn beide van de overheid en MOETEN gewoon luisteren naar de ministerquote:Op donderdag 10 april 2008 08:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
do 10 apr 2008, 05:30
Volgens ingewijden wordt er nu gewerkt aan een uitgeklede versie van ERTMS, waardoor de treinen niet meer vlak achter elkaar kunnen rijden. Ook is een snelheid van 200 kilometer per uur dan niet meer mogelijk. Spoorbeheerder ProRail en de NS vinden zelfs dat er helemaal geen dure ERTMS hoeft te komen, omdat de door de minister gewenste snelheid van 160 kilometer per uur ook met een traditioneel beveiligingssysteem kan worden bereikt. De visie van ProRail is opmerkelijk omdat het staatsbedrijf wel een contract met het Canadese Bombardier heeft getekend voor ERTMS en 200 kilometer per uur.
Bron : http://www.telegraaf.nl/b(...)orlijn__.html?p=14,2
Maak een ritje per Amsterdamse metro en je voelt die tijd weerquote:Op donderdag 10 april 2008 11:03 schreef knars het volgende:
geen slechte ervaringen met trw. Ervaring met NS internationaal dateert uit 1994, toen je nog op station Gouda een internationaal loket had. Láng geleden... ach en wee, waar blijft die tijd?
TRW zit op het Singel vlakbij de UB, maar ben er nooit geweest, enkel langsgelopen. Zijn zij nou echt goedkoop? Ik bedoel, zij moeten er toch ook wat aan verdienenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:03 schreef knars het volgende:
geen slechte ervaringen met trw. Ervaring met NS internationaal dateert uit 1994, toen je nog op station Gouda een internationaal loket had. Láng geleden... ach en wee, waar blijft die tijd?
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:10 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Maak een ritje per Amsterdamse metro en je voelt die tijd weer
Ze hebben wel een heel goedkoop ticket in Frankrijk voor me kunnen regelen vorig jaarquote:Op donderdag 10 april 2008 11:13 schreef Willy84 het volgende:
TRW zit op het Singel vlakbij de UB, maar ben er nooit geweest, enkel langsgelopen. Zijn zij nou echt goedkoop? Ik bedoel, zij moeten er toch ook wat aan verdienenvia DB boeken is toch goedkoper
Ja oke, besturen van zo'n grote onderneming is inderdaad geen lichte taak. Zomaar de directeur ontslaan kan je veel problemen opleveren. Maar de eigenaar van een bedrijf heeft wel mogelijkheden om zijn bedrijf aan te sturen. Bijvoorbeeld door het geven van aanwijzingen.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef knars het volgende:
Ja, de spoorbedriijven zijn de laatste jaren inderdaad zwaar onder de indruk van wat er door het ministerie van VWS wordt geroepen...
Tendentieus, infaam en abject!quote:Op donderdag 10 april 2008 08:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
do 10 apr 2008, 05:30
<knip grote waanzin>
Bron : http://www.telegraaf.nl/b(...)orlijn__.html?p=14,2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |