Klopt. Je verstand gebruiken is er kennelijk voor sommigen niet bij. Je zou toch mogen verwachten dat als er een storing op een baanvak optreedt dat de procedures duidelijk zijn toch?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:25 schreef Duvel het volgende:
Ben ik niet met je eens. Er kunnen ook andere omstandigheden zijn waardoor ARI niet werkt (verstoringen, weet ik veel wat), en dan moet je dat ook op kunnen vangen, en daarmoet je personeel op getraind zijn. Maar momenteel lijkt daar de bottleneck te zitten: automatisering heeft gezorgd voor een verlaging van de functie-eisen van een treindienstleider, zodat nu bij de kleinste storing paniek uitbreekt.
Echt lachen dit nummerquote:Op woensdag 9 april 2008 12:26 schreef en_door_slecht het volgende:
Wha ha ha, die tekst is werkelijk geweldig. Daar bij ProRail kunnen ze wel iets!
Ja ja, maar ik lees altijd met veel plezier jullie strakke oneliners over brak materiaal en klein uitstapje mag toch wel?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
Dit is een treinentopic, geen metrotopic
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Echt lachen dit nummer
http://www.dingdingding.nl
Liedje
Zeur niet. Metro komt van "Train métropolitain", dus ook trein.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ja man, kut. Alles. En vingerverf.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:02 schreef bork het volgende:
[..]
Ja ja, maar ik lees altijd met veel plezier jullie strakke oneliners over brak materiaal en klein uitstapje mag toch wel?
Geen idee, ik ga niet naar liedjes over platgereden kinderkopjes luisteren terwijl mijn exchange server voor de achtmiljoen-honderdtwaalfde keer deze week omver sodemietertquote:Op woensdag 9 april 2008 16:07 schreef Wadloper het volgende:
Snap werkelijk waar niet wat hier zo erg aan is met dat liedje, dit is toch gewoon humor?
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga niet naar liedjes over platgereden kinderkopjes luisteren terwijl mijn exchange server voor de achtmiljoen-honderdtwaalfde keer deze week omver sodemietert
Moet je ook opzouten over die trams uit verwegistanquote:Op woensdag 9 april 2008 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:01 schreef Socios het volgende:
Leuke foto´s van het Amstelstation! Hierbij een filmpje van de opening van dat station destijds.
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ibg/sn044005-bb.wmv
Op 1 minuut en ook nog later in het filmpje is ook die muurschildering te zien.
Dat MS-examen heeft echt geholpen hè?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga niet naar liedjes over platgereden kinderkopjes luisteren terwijl mijn exchange server voor de achtmiljoen-honderdtwaalfde keer deze week omver sodemietert
En toen is het stel samen naar Arnhem gereden ofzo?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag wel een hele vreemde reden dat er tussen Ede-Wageningen en Lunteren geen treinen reden. Waren op station Ede-Wageningen V'tjes aan de rol gegaan en in onvrijwillige aanraking met een Protos gekomen, waarbij de verschillende treintypes gecombineerd werden
en ontkoppelen gaat zeker niet zo 123?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag wel een hele vreemde reden dat er tussen Ede-Wageningen en Lunteren geen treinen reden. Waren op station Ede-Wageningen V'tjes aan de rol gegaan en in onvrijwillige aanraking met een Protos gekomen, waarbij de verschillende treintypes gecombineerd werden
Dat zou wel een beetje raar zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
Verder schijnt er vandaag een ICE komende vanuit Duitsland de Betuweroute opgestuurd te zijn [ afbeelding ]
Railionquote:Op woensdag 9 april 2008 20:37 schreef bork het volgende:
een hele vieze NS-loc.
Dat van 189 klopt, heb net een plaatje gezien op flickr, die gele loc. was denk ik inderdaad een 1600 van railion.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:40 schreef dennistd het volgende:
Die 189 is van MRCE ofzo, iig een leasebedrijf
Die ES-nogwat is het type dacht ik
En die gore loc was een railion-1600 vermoed ik zo
Updatequote:Op woensdag 9 april 2008 21:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ga je nou eerder, is is mijn planner nu opeens langer geldig @ bork
waardeloze kutclub is datquote:Op woensdag 9 april 2008 21:43 schreef bork het volgende:
Door getreuzel bij de treinreiswinkel mbt de terugreis, heb ik vann8 maar een vlucht geboekt van Krakow naar Schiphol (aankomen daar is nog te doen) als terugreis.
Servers van de UU of zo?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, serieus. Hoe moet ik het zeggen?![]()
Ik ben opgescheept met een failliete boedel uit de jaren '90![]()
De Rhijnspoorweg kan volgens mij zeker geen HSL worden genoemd, zeker als de ICE achter de Rhenen - AmsterdamZuid--stopper komt te zitten.quote:With the High-Speed Train network (HST), Utrecht gains
an important position in the Netherlands as a European
terminal.
Ja, de peuterspeelzaal van de kleine is die week dicht en we kunnen niet weg in de meivakantie en ziehier een gaatje en boeken maar.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ga je nou eerder, is is mijn planner nu opeens langer geldig @ bork
Alternatief? NS Internationaal?? Hispeed bellen, Hispeed mailen?quote:
Is dat aan het Rynek toevallig? Zeg maar aan de westkant van de Sukiennica?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:35 schreef bork het volgende:
Krakow is al geregeld, 4 nachten 110m2 appartament in de oude stad, schuinboven mijn favoriete Ierse pub in Krakow.
Kijk hoever je met NSinternationaal kan komen, en de rest ter plekke regelenquote:Alternatief? NS Internationaal?? Hispeed bellen, Hispeed mailen?
Volgens mij is dit de minst erge![]()
Oh okee, niet dus. Een straatje achter de Florianska. Ik was in de war met een ander tentjequote:Op woensdag 9 april 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat aan het Rynek toevallig? Zeg maar aan de westkant van de Sukiennica?
Zit daar een Ierse pub dan??quote:Is dat aan het Rynek toevallig? Zeg maar aan de westkant van de Sukiennica?
Nee dat is Nic Nowego (Niets nieuws) die is sjiek vergeleken met Irish armsquote:Op woensdag 9 april 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, niet dus. Een straatje achter de Florianska. Ik was in de war met een ander tentje
Nee ik bedoel dezequote:Op woensdag 9 april 2008 22:52 schreef bork het volgende:
[..]
Nee dat is Nic Nowego (Niets nieuws) die is sjiek vergeleken met Irish arms
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoel deze
http://www.cracow-life.com/drink/pubs_cafes_details/146-Irish_Pub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |