Voordorpsedijk, afgelopen zondagmiddag, de bedoeling was een (omgeleide) ICE voor Bram, helaas was dit ivm zijn slaapje niet de doen maar kijken is altijd leuk.
Op dit punt staan veel palen en kasten en andere sta-in-de-weg-objecten maar het aantal treinen en trein-foto-combinaties-mogelijkheden compenseren veel.
Wat van een mat'64 (dacht V en een T) onderweg naar Leiden met daarlangs een DD-AR richting Utrecht?
![]()
Er komt iets van de Maliebaan (achterin) maar het lijkt wel of deze trein stilstaat, aan de linkerkant komt er vanaf Amersfoort een voor mij onbekende goederentrein die richtin Maliebaan gaat.
![]()
Al wachtend op wat er in de verte gaat gebeuren (turend door mijn oculair) komt er vanaf Amersfoort een Koploper aangesneld, geen tijd om goed uit te lijnen dus klikken maar.
![]()
WTF! Ik sta nog altijd te turen naar de trein die vanaf de Maliebaan komt en dan komt er dit voorbij, wat het precies is, weet ik niet maar leek me wel leuk om ff te plaatsen.
![]()
Terug naar het zuiden, staat dat ding er nog steeds??
![]()
Hehe daar istie dan een Kalktrein Beverwijk-België (met dank aan Zug Chef, hoe weettie dat toch allemaal

). Daarboven een DD-AR vanuit Zwolle.
![]()
DD-AR richting Amersfoort/Zwolle.
![]()
Stilstaande (omgeleide) VIRM richting Amsterdam via Hilversum, bleef netjes voor onze neus stilstaan, heb daar een hele trits fotoos van gemaakt, was moeilijk kiezen op de meeste staan ook mensen die voor de spoorweg overgang stonden te wachten.
![]()
Nou 22 juni herkansing voor de ICE of toch maar naar Groenekan?
[ Bericht 3% gewijzigd door bork op 15-04-2008 09:36:33 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...