5? Moet je uitdelen ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef Yesse het volgende:
Ik ga even 5 sinaasappelen pellen en we hebben alweer een nieuw topic
Voor het hele bedrijf?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef Yesse het volgende:
Ik ga even 5 sinaasappelen pellen en we hebben alweer een nieuw topic
Eh, ik doelde eigenlijk meer op festivals in Spanje maar wie weet, lijkt me wel vernieuwendquote:
Jij snapt 'm.. Heb zelfs mn naamtopic bijna gemistquote:
Nog 3 minuten.. voordat ik stop, voordat ik kap, voordat ik nokquote:
huh?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij snapt 'm.. Heb zelfs mn naamtopic bijna gemist
maar was nog net op tijdik ben een gedrocht uit '66
(ze waren voor ONZ best positief
)
De klok die blijft maar tikken dus wel komen er wel...quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog 3 minuten.. voordat ik stop, voordat ik kap, voordat ik nok
Aanbid hier Yesse!quote:
haha.. Weer een naamtopic!!!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aanbid hier Yesse!
ik dacht dat hij dichtwas maar volgens mij toch niet of wel.. ik snap het niet meer
Flamingo's vind je niet zo veel in Europa, Flamenco daarentegen zou je op een Spaans festival nog wel eens tegen kunnen komen.quote:
Flamenco is best tof. En iets westelijker, in Portugal, hebben ze mooie fado muziek.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Eh, ik doelde eigenlijk meer op festivals in Spanje maar wie weet, lijkt me wel vernieuwend. Hoort tenslotte bij de integratie he!
Hij is niet dichtquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aanbid hier Yesse!
ik dacht dat hij dichtwas maar volgens mij toch niet of wel.. ik snap het niet meer
Hehe, grappig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:10 schreef nicomart het volgende:
Haagse Flamenco!!
Nee dit is echt geen Rickroll
90% van de mensen in ONZ zijn zelf ook godsgruwelijk lelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
echt ONZ inderdaad
Gelukkig verschillen smaken en is 25% van de reacties in ONZ serieus
Het "iedereen wil Yesse"-topic was toch ook wel een beetje speciaal?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
90% van de mensen in ONZ zijn zelf ook godsgruwelijk lelijkVind het wel grappig dat ik mn eigen aanbid-topic heb gehad
Specialerquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het "iedereen wil Yesse"-topic was toch ook wel een beetje speciaal?![]()
Dat het topic een reeks van 200 tegemoet zou gaan. Dat Yesse het een prachtig topic zou vinden en me zou smeken haar te daten. Waarna we uiteindelijk zouden trouwen, 14 kinderen krijgen en terug zouden kijken op de topics met een glimlach op onze gezichten.quote:
Dude, could you blame a guy. I mean look at her.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje verliefd dude? [ afbeelding ]
Er zijn nog een stuk of 10 wachtenden voor uquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dude, could you blame a guy. I mean look at her.
Are you sure you wanna do this?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn nog een stuk of 10 wachtenden voor u
Je bent er anders wel voor geschapenquote:
Slijmen helpt niet daar ken ik mezelf te goed voorquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je bent er anders wel voor geschapen
Sorry ik bedoel natuurlijk: De spotlight is voor jou geschapen
Dat is het beoogde effectquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:26 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, serieus, het kwijl drupt mij hier van het scherm
Kijk, daar kan ik dan weer niet tegen. Vrouwen die denken dat ze minder waard zijn dan dat ze zijn!quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Slijmen helpt niet daar ken ik mezelf te goed voorben nu eenmaal geen fotomodel uit de cosmo
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:26 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, serieus, het kwijl drupt mij hier van het scherm
Ik vind mezelf niet minder waard.. Smaken verschillenquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik dan weer niet tegen. Vrouwen die denken dat ze minder waard zijn dan dat ze zijn!
Never forget: Beauty is in the eyes of the beholder!
Zou je mij willen geloven als ik zeg dat waarschijnlijk al de jongens in dit topic het met me eens zullen: Je bent een hele leuke meid. En zeer aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet minder waard.. Smaken verschillen
Fields of Rock 2007quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:48 schreef Deansensitized het volgende:
Die foto van Iron Maiden, was dat op Wâldrock?
eensch!quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zou je mij willen geloven als ik zeg dat waarschijnlijk al de jongens in dit topic het met me eens zullen: Je bent een hele leuke meid. En zeer aantrekkelijk
Elk mens heeft zo zijn gebreken.quote:
Nee Liverpool anders moet ik morgen gebak uitdelen..quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Over voetbalkeuzes komen we er maar niet uit hoor![]()
ARSENAL
Oh.. daarom ben ik zo blij met mn computertje met Media Centerquote:
phoe.. die kopbal zat er inderdaad echt heeeerlijk in. Snoeihard zeg!!quote:
been there done thatquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
1 van de dingen op mijn lijstje die ik ooit nog wil doen.. Een wedstrijd in Engeland bijwonen...
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
been there done that![]()
Arsenal - Chelsea
Eens en veeel meer liefde voor voetbal.. Het gaat om het team en niet om 'talentje' spelen..quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:45 schreef Deansensitized het volgende:
Precies, gaat daar net een tandje harder, mag ik wel over
ik is jaloersquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
been there done that![]()
Arsenal - Chelsea
Nou... Beckham...quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens en veeel meer liefde voor voetbal.. Het gaat om het team en niet om 'talentje' spelen..
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:46 schreef Deansensitized het volgende:
Ga je met G. Fawkes daar een leuk huisje betrekken, mooi dichtbij
Beckham zit ook beter op zn plek in L.A.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou... Beckham...
Mocht vroeger zelf ook nogal stevig doorvoetballen, vandaag![]()
Heb je alvast gebak gehaald?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:14 schreef Yesse het volgende:Jeuj. Ik ben benieuwd wie er gaat winnen vanavond. Het is best wel spannend
2-1 nu
wel een verdiende penalty.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Welja, een penalty en het staat weer 3-2.
Leuke wedstrijd.
De aanleiding voor de penalty heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
wel een verdiende penalty.Liverpool is zeker 10 keer beter dan vorige wedstrijd
Nog 3 moeilijke minuten
Nee, Gerrard was de winnende factor en die is geen Ajaciedquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:41 schreef jna het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Duidelijk dat Liverpool weer een Ajacied nodig had om te winnen
Dude! What an excellent suggestion.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:46 schreef Deansensitized het volgende:
Ga je met G. Fawkes daar een leuk huisje betrekken, mooi dichtbij
Hapquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, Gerrard was de winnende factor en die is geen Ajacied
Vooral als ze gelijk hebbenquote:
Ik had inderdaad gelijkquote:
Ik daar bijna nooit last van eerlijk gezegd. Mij valt op dat bij ajax de talenten altijd een grote mond hebben dan daadwerkelijk talentquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had inderdaad gelijkEn heb nooit wat tegen Babel gehad
Ik vind sommige ajacieden ook zelfs goed. Zal ik niet ontkennen.
Ik vanmiddag ookquote:
quote:[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #157
002. 147 Deansensitized
013. 108 Yesse
014. 107 Piles
021. 075 nicomart
024. 068 G.Fawkes
030. 065 KiwiTjuHh
069. 045 Houniet
074. 044 Angel_of_Dth
124. 033 PieterBas
156. 025 Leintjeuh
176. 026 plukkert
208. 023 Kuno_van_Dijk
Goedemorgen!quote:
Dankjequote:
Whehehe.quote:
Ik heb er hier al veel over gehoord, hoewel het meer iets is uit zuid Spanje. Ben meer fan van de salsa (maar niet de bijbehorende mannenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Flamingo's vind je niet zo veel in Europa, Flamenco daarentegen zou je op een Spaans festival nog wel eens tegen kunnen komen.
[..]
Flamenco is best tof. En iets westelijker, in Portugal, hebben ze mooie fado muziek.
Mij mij mijquote:Op woensdag 9 april 2008 08:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ook
Nu nog ff stage
[..]
![]()
(hopen dat ik niemand vergeten ben)
Yesse ownt me op 1 posts
Nee, dat is Dribbel_, die speelt in Too Loud For Granny. Ik speel ook in een punk/metal band, maar wij heten Kramtriedquote:Op woensdag 9 april 2008 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Whehehe.
Hey dean jij speelde toch in een punkrock-band met oma in de titel? Of heb ik het mis?
Goeiemorgen Leinquote:Op woensdag 9 april 2008 09:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb er hier al veel over gehoord, hoewel het meer iets is uit zuid Spanje. Ben meer fan van de salsa (maar niet de bijbehorende mannen)
Ga ik gelijk ff opzoeken. Maar punk/metal? Zoiets als NWOBHM?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, dat is Dribbel_, die speelt in Too Loud For Granny. Ik speel ook in een punk/metal band, maar wij heten Kramtried
Zaagmansquote:
You cannot kill what doesnt diequote:
Nee, gewoon wat punk wat neigt naar metal somsquote:Op woensdag 9 april 2008 09:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ga ik gelijk ff opzoeken. Maar punk/metal? Zoiets als NWOBHM?
Dat dusquote:
Nee?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Heej
Je post-aantal gezien van gisteren
[..]
Zaagmans?
Redelijk fit, maar gewoon geen zin in de rest van de week, veel te drukquote:Op woensdag 9 april 2008 09:22 schreef nicomart het volgende:
Zijn we allemaal weer topfit?
Nicoquote:Op woensdag 9 april 2008 09:22 schreef nicomart het volgende:
goeiemorgen!!!
Zijn we allemaal weer topfit?
Dean!quote:
Speciaal een overzichtje gemaakt voor je, zie je het nietquote:
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 9 april 2008 09:25 schreef G.Fawkes het volgende:
Zaagmans is de meneer die op woensdag de week door midden zaagt ;')
Niet de top 10quote:Op woensdag 9 april 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Speciaal een overzichtje gemaakt voor je, zie je het niet
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #157
002. 147 Deansensitized
013. 108 Yesse
014. 107 Piles
021. 075 nicomart
024. 068 G.Fawkes
030. 065 KiwiTjuHh
069. 045 Houniet
074. 044 Angel_of_Dth
124. 033 PieterBas
156. 025 Leintjeuh
176. 026 plukkert
208. 023 Kuno_van_Dijk
Oh, zoquote:Op woensdag 9 april 2008 09:25 schreef G.Fawkes het volgende:
Zaagmans is de meneer die op woensdag de week door midden zaagt
Het is dan ook een hele slechte grapquote:
Oh yeah babyquote:Op woensdag 9 april 2008 09:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet de top 10![]()
Vandaag herkansing dus.. Dean.... 147
Prepare to be blown awayquote:
Jij bent vrijdag pas op de helft van je week?quote:
Nog wat leuks gepland voor het weekend?quote:
Het gaan niet om de grootte, maar om wat je postquote:Op woensdag 9 april 2008 09:27 schreef Yesse het volgende:
Niet de top 10![]()
Vandaag herkansing dus.. Dean.... 147
Madness?? THIS IS STAGEEEEE!!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Prepare to be blown away![]()
This is Sparta
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jij bent vrijdag pas op de helft van je week?
Om 8 uur afspraak voor de kapperquote:Op woensdag 9 april 2008 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nog wat leuks gepland voor het weekend?
Whehehequote:Op woensdag 9 april 2008 09:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Madness?? THIS IS STAGEEEEE!!
Komt me ineens dat verhaal van die stageloper die een vaag pakketje naar Italië moest brengen voor de baas.... Groover? Help me out Lein en Roycoooo!
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaan niet om de grootte, maar om wat je post
Skihut? Sure verpest anders in 1 zin mijn beeld van jequote:Op woensdag 9 april 2008 09:35 schreef Yesse het volgende:
[..]Dan is het bijna weekend
Werkweek 1e helft en weekend 2e helft
![]()
[..]
Om 8 uur afspraak voor de kapperWeer terug naar mn eigen haarkleur
en 's middags hoop ik dat ik oordopjes kan laten aanmeten, dan zijn ze nog op tijd voor de Skihut met mn oude Albert Heijn.. (is elk half jaar, is gezellig)
Hmm, ja. Wat jij wilquote:Op woensdag 9 april 2008 09:36 schreef Yesse het volgende:
[..]Maar we zitten hier in stage sc, hier is alles kwaliteit
Ik ga maar es voor de top 100 vandaagquote:Op woensdag 9 april 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Speciaal een overzichtje gemaakt voor je, zie je het niet
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #157
002. 147 Deansensitized
013. 108 Yesse
014. 107 Piles
021. 075 nicomart
024. 068 G.Fawkes
030. 065 KiwiTjuHh
069. 045 Houniet
074. 044 Angel_of_Dth
124. 033 PieterBas
156. 025 Leintjeuh
176. 026 plukkert
208. 023 Kuno_van_Dijk
Het is toch zo? Gezelligheid = kwaliteitquote:
Ach zo nu en dan is het best grappigquote:Op woensdag 9 april 2008 09:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Skihut? Sure verpest anders in 1 zin mijn beeld van je![]()
Je kunt jezelf natuurlijk eruit redden door te zeggen dat het niet vrijwillig is![]()
Skihut is niet echt mijn ding
Ja ik wilde 's ochtends maar ze hadden alleen plek om 8 uurquote:
Moet eerlijk zeggen dat ik niet bij Camp Nou ben geweest, ben ja niet zo die voetbalfan hequote:Op woensdag 9 april 2008 09:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Een vriend van mij is afgelopen weekend in Barcelona geweest en ook in Nao Camp maar die was niet zo te spreken over de sfeer daar. Hij vond het maar slapjes
Behalve wijquote:Op woensdag 9 april 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
En gezellig is het zeker
Al is iedereen nu aan het werk volgens mij
Dank je, dan ga ik nu weerquote:Op woensdag 9 april 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerst maar eens een hele goedemorgen
030. 065 KiwiTjuHh
Zo, nu mag je het druk hebben
Hahaha jaa Dean dat was toch Goover? Dat was echt maf, kon me herinneren dat hij ook niet wist wat er in het pakketje zat, dat er eenmaal in Italië aankomen niemand op hem stond te wachten en dat hij daardoor bijna zijn vlucht terug had gemistquote:Op woensdag 9 april 2008 09:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Madness?? THIS IS STAGEEEEE!!
Komt me ineens dat verhaal van die stageloper die een vaag pakketje naar Italië moest brengen voor de baas.... Groover? Help me out Lein en Roycoooo!
He! Ik heb geen keus. En ik moet zeggen, met zo'n groep is het nog goed te doen (geen vervelende mensen) mensen die zichzelf (want dronken) voor gek zetten.. Als een van de weinige nuchteren is dat best vermakelijkquote:Op woensdag 9 april 2008 09:55 schreef plukkert het volgende:Van je hoempa hoempa hoempa tadadaaaaa
Skihut
Ik heb maandag een tentamen. Help! Hé dat kan ik doen.. Gewoon lekker alles doorlezen op mn werkquote:Op woensdag 9 april 2008 09:57 schreef Piles het volgende:
Nog 2 uur
En dan anderhalf uur in de bus (treinen rijden niet tussen Goes en Vlissingen), en dan van 3 tot 5 tentamen. En dat gaat helemaal niks worden
Bij mij is het meestal ergernis en plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 9 april 2008 09:58 schreef Yesse het volgende:
Als een van de weinige nuchteren is dat best vermakelijk![]()
Hoezo nuchter? Dat doe je jezelf toch niet aan!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
He! Ik heb geen keus. En ik moet zeggen, met zo'n groep is het nog goed te doen (geen vervelende mensen) mensen die zichzelf (want dronken) voor gek zetten.. Als een van de weinige nuchteren is dat best vermakelijkEn dan nog. Positiviteit
Haha ja, we hadden al hele voorstellingen hoe [mis] het zou gaanquote:Op woensdag 9 april 2008 09:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hahaha jaa Dean dat was toch Goover? Dat was echt maf, kon me herinneren dat hij ook niet wist wat er in het pakketje zat, dat er eenmaal in Italië aankomen niemand op hem stond te wachten en dat hij daardoor bijna zijn vlucht terug had gemist
Je weet echt nog niks van Yesse hequote:Op woensdag 9 april 2008 10:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoezo nuchter? Dat doe je jezelf toch niet aan!
Ik ben altijd nuchter. En plaatsvervangende schaamte heb ik niet. Tenzij het een vriendje is ofzo.. Maar die heb ik nu toch nietquote:Op woensdag 9 april 2008 10:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als ik er kom ben ik ook meestal nuchter en dan is het best leuk om naar al die dronken droppies te kijken die zichzelf voor lul zetten inderdaad. Alleen volgens mij is het een hel voor vrouwen die door 2 van de 3 mannen daar wel betast wordt op een of andere manierquote:Op woensdag 9 april 2008 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
He! Ik heb geen keus. En ik moet zeggen, met zo'n groep is het nog goed te doen (geen vervelende mensen) mensen die zichzelf (want dronken) voor gek zetten.. Als een van de weinige nuchteren is dat best vermakelijkEn dan nog. Positiviteit
Kom je daar nu pas achter?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je weet echt nog niks van Yesse he
wat? geen alcohol? geen bier?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je weet echt nog niks van Yesse he
Kansloos is dat jaquote:Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als ik er kom ben ik ook meestal nuchter en dan is het best leuk om naar al die dronken droppies te kijken die zichzelf voor lul zetten inderdaad. Alleen volgens mij is het een hel voor vrouwen die door 2 van de 3 mannen daar wel betast wordt op een of andere manier
Nuchter zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 10:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
quote:
En toch komen ze er elk weekend weer. Ze zullen het idd wel vreselijk vindenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als ik er kom ben ik ook meestal nuchter en dan is het best leuk om naar al die dronken droppies te kijken die zichzelf voor lul zetten inderdaad. Alleen volgens mij is het een hel voor vrouwen die door 2 van de 3 mannen daar wel betast wordt op een of andere manier
Ja, daarom ga ik ook alleen maar met de Albert Heijn, dan sta je met een groep Albert Heijners om je heen en dan heb je geen last van mannetjes die je overal grijpenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Alleen volgens mij is het een hel voor vrouwen die door 2 van de 3 mannen daar wel betast wordt op een of andere manier
WTF? Heb ik hier te maken met een stelletje kuisheidsridders, of watquote:Op woensdag 9 april 2008 10:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nuchter zijn
Drinken om het gezellig te kunnen hebben![]()
Ze laten hun toch niet wegpesten door paar van die dronken mongolen die denken de man te zijn?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En toch komen ze er elk weekend weer. Ze zullen het idd wel vreselijk vinden
Je zou ook kunnen accepteren dat niet iedereen het leuk vind om zich elk weekend vol te gietenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
WTF? Heb ik hier te maken met een stelletje kuisheidsridders, of wat
Daar zit wat inquote:Op woensdag 9 april 2008 10:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ze laten hun toch niet wegpesten door paar van die dronken mongolen die denken de man te zijn?
Ben al paar keer zulke klojo's tegengekomen, en ze met hulp van paar vrienden mooi naar de uitgang gebracht.
Geen bier, geen wijn, geen mixdrankjes, geen baco's en zeker geen breeersquote:
Neuh, ik geloof in de kracht van bierquote:Op woensdag 9 april 2008 10:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen accepteren dat niet iedereen het leuk vind om zich elk weekend vol te gieten
Eensquote:Op woensdag 9 april 2008 10:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen accepteren dat niet iedereen het leuk vind om zich elk weekend vol te gieten
Wat Dean zegt dusquote:Op woensdag 9 april 2008 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof in de kracht van bier
De kracht van bier? En dat is? Jezelf niet zijn en daarna in de pot kotsen?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof in de kracht van bier
Correct. Maar het een heeft weinig verband met het ander in dit geval. En dat je een biertje drinkt betekend ook niet dat je elk weekend dronken bent ofzoquote:Op woensdag 9 april 2008 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, pochen over hoe dronken je weer was is echt niet stoer hoor.
Nogmaals van één biertje ga je niet kotsenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
De kracht van bier? En dat is? Jezelf niet zijn en daarna in de pot kotsen?Ik snap dat er mensen zijn die het lekker vinden maar de kracht van bier?
Dat snap ik ook wel, maar het komt niet echt over alsof jij maar 1 biertje in het weekend drinktquote:Op woensdag 9 april 2008 10:11 schreef G.Fawkes het volgende:
En dat je een biertje drinkt betekend ook niet dat je elk weekend dronken bent ofzo
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Het komt niet echt over alsof jij maar 1 biertje in het weekend drinkt
Ik drink niet veel. Wel vaak maar ik ken mijn grens. Vaak stop ik na een biertje of 6. Dan heb je de buzz maar ben je niet dronken. En de volgende dag is er niets aan de handquote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar het komt niet echt over alsof jij maar 1 biertje in het weekend drinkt
We hebben m doorquote:Op woensdag 9 april 2008 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij probeert hij het nu goed te praten
Dat hoeft toch niet perse?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:18 schreef Piles het volgende:
jna
Als er ooit nog een stage-meet komt wordt het dus een bierloze
Gaan we lekker met z'n allen aan de maltquote:Op woensdag 9 april 2008 10:18 schreef Piles het volgende:
jna
Als er ooit nog een stage-meet komt wordt het dus een bierloze
Nee hoor. Mensen denken hier alleen blijkbaar dat je een eerste klas dronkenlap bent als je het over bier hebt.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij probeert hij het nu goed te praten
Ik was eventjes rokenquote:
Dat het je verdriet verdrinkt?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Plukkert beschrijft de kracht van bier overigens precies zoals ik het zou beschrijven![]()
Volgens mij zei plukkert dat niet.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Plukkert beschrijft de kracht van bier overigens precies zoals ik het zou beschrijven![]()
Komt bij mij toch een beetje anders overquote:Op woensdag 9 april 2008 10:01 schreef G.Fawkes het volgende:
Nuchter in de skihut, dat wens ik niemand toe....quote:Op woensdag 9 april 2008 10:30 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Komt bij mij toch een beetje anders over
Geweldig hoor. Moet je eens proberen.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nuchter in de skihut, dat wens ik niemand toe....
Ja dat lossere zou ik ook wel willen. Alleen vind ik het te vies om het alleen voor het losse te doen. Alleen wordt je soms weer té losquote:Op woensdag 9 april 2008 10:34 schreef Deansensitized het volgende:
Ik drink ook graag bier en een Jägermeistertje op zijn tijd, maar houd met een paar glazen wel op
Maar je word er inderdaad wat losser van, en dat is voor mij wel handig![]()
Wie weet, zaterdagquote:
quote:
Een shotje is zo weggewerktquote:Op woensdag 9 april 2008 10:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat lossere zou ik ook wel willen. Alleen vind ik het te vies om het alleen voor het losse te doen. Alleen wordt je soms weer té los![]()
Lol, dat soort aannames vind ik nogal... kort door de bocht. Bier drinken is lekker en gezellig, en dat hoef je niet gelijk te associëren met dronken lappen, of erger, mensen die kotsen boven de wc. Iehquote:Op woensdag 9 april 2008 10:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Correct. Maar het een heeft weinig verband met het ander in dit geval. En dat je een biertje drinkt betekend ook niet dat je elk weekend dronken bent ofzo
Ik ben zaterdag of thuis om mn oren rust te geven nog.. of in Vlaardingenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wie weet, zaterdag![]()
Nee hoor. Zaterdag ben ik als het goed is in Amsterdam. Dropkick Murphy's
De plaatselijke dorpsgekquote:Op woensdag 9 april 2008 10:37 schreef jna het volgende:
Meestal is er wel 1 die meteen de aandacht trekt
Vlaardingen, the place to be!quote:Op woensdag 9 april 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag of thuis om mn oren rust te geven nog.. of in Vlaardingen(dus nog niet in de skihut
)
Renesse?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:38 schreef Piles het volgende:
[..]
De plaatselijke dorpsgek
Misschien deze zomer toch maar weer eens naar Renesse
I knowquote:
Ik zit (nog) alleenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:44 schreef Piles het volgende:
Is het bij jullie ook zo gezellig op de afdeling? M'n collega heeft echt weer een vrijdagmiddag-stemming
Men, zaagmans was een begrip in de SCquote:Op woensdag 9 april 2008 09:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele slechte grap
Sorry, Roycoooooo
bierquote:
Ik heb nog een geldig jaarlidmaatschap dus als iemand hier enigszins op mij lijkt mag ie hem overnemen!quote:Op woensdag 9 april 2008 10:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
I know
en de melkweg is een toffe zaal
Tegenwoordig denk ik niet meer zo. Eerst was het elk weekend wel ergens raak met kleine opstootjes enzo.. We hebben een paar keer gehad dat de kroegen de deuren dicht moesten houden vanwege grote gevechten (een keer een groep hooligans die alles de vernieling in hielpen) en dat verhaal over die ambulance mensen die iemand niet konden helpen enzo.. Maar het is nu; doe je ook maar iets hang je en zit je een weekend in een politiecelquote:Op woensdag 9 april 2008 10:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vlaardingen, the place to be!
Een klasgenoot van me woont in Vlaardingen. Hij heeft altijd echt de meest wazige verhalen over zijn weekenden in Vlaardingen...
Ik heb er ook eenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb nog een geldig jaarlidmaatschap dus als iemand hier enigszins op mij lijkt mag ie hem overnemen!
En groot gelijk hebben ze. Was er ook niet een tent in de fik gevolgen? Maddox? of was dat niet in Vlaardingen?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tegenwoordig denk ik niet meer zo. Eerst was het elk weekend wel ergens raak met kleine opstootjes enzo.. We hebben een paar keer gehad dat de kroegen de deuren dicht moesten houden vanwege grote gevechten (een keer een groep hooligans die alles de vernieling in hielpen) en dat verhaal over die ambulance mensen die iemand niet konden helpen enzo.. Maar het is nu; doe je ook maar iets hang je en zit je een weekend in een politiecelWerkt zeer goed.
Komen vandaagquote:Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef jna het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je usb sticks afgelopen Yesse? ik had het gister druk dus was niet te vinden op fok
Ja maar dat is lang geleden en dat heet ondertussen ook al geen Maddox meerquote:Op woensdag 9 april 2008 10:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En groot gelijk hebben ze. Was er ook niet een tent in de fik gevolgen? Maddox? of was dat niet in Vlaardingen?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dat is lang geleden en dat heet ondertussen ook al geen Maddox meerIk heb gelukkig nooit ergens last van gehad
En bierquote:Op woensdag 9 april 2008 11:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verwacht Zaagmans toch wel in de TT
Dan moet je hopen dat ik niet de topicsluiter ben. Want zo'n slechte grap ga ik niet in de TT zettenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verwacht Zaagmans toch wel in de TT
Welke vakantie?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:02 schreef makkie88 het volgende:
stage SC#358 nog 2 weken voor de vakantie
Welke vakantiequote:Op woensdag 9 april 2008 11:02 schreef makkie88 het volgende:
stage SC#358 nog 2 weken voor de vakantie
quote:
Makkie loopt zeker stage als ambtenaarquote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
Ik vroeg me net af of ik de enige was zonder vakantie, maar nee dus
ja iddquote:Op woensdag 9 april 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Makkie loopt zeker stage als ambtenaar
Nee hoor, hier nog 1quote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
Ik vroeg me net af of ik de enige was zonder vakantie, maar nee dus
Je moet ook geen 2 dingen tegelijk doenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:07 schreef Yesse het volgende:
Dit gaat te snel
Dekt de lading welquote:Op woensdag 9 april 2008 11:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Stage SC#358 - Waar we Zaagmans verdrinken in een vat bier
Idd. Prioriteiten stellen is belangrijk!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet ook geen 2 dingen tegelijk doen
valsspeler!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:09 schreef jna het volgende:
Ik heb er al 1 klaarstaan dus volposten die hap
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:09 schreef jna het volgende:
Ik heb er al 1 klaarstaan dus volposten die hap
Bij 300 posts sluit het topic automatisch, en diegene die als laatste post moet eigenlijk openen. Maar nu heeft jna al een topic klaar staan, dus die post zo het linkje wel denk ikquote:Op woensdag 9 april 2008 11:10 schreef makkie88 het volgende:
issie nou al vol?... en wie zegt er dat een topic vol is?... en word er altijd een linkje naar het nieuwe topic gezet.., *gelieve wel te doen heah!*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |