5? Moet je uitdelen ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef Yesse het volgende:
Ik ga even 5 sinaasappelen pellen en we hebben alweer een nieuw topic
Voor het hele bedrijf?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef Yesse het volgende:
Ik ga even 5 sinaasappelen pellen en we hebben alweer een nieuw topic
Eh, ik doelde eigenlijk meer op festivals in Spanje maar wie weet, lijkt me wel vernieuwendquote:
Jij snapt 'm.. Heb zelfs mn naamtopic bijna gemistquote:
Nog 3 minuten.. voordat ik stop, voordat ik kap, voordat ik nokquote:
huh?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij snapt 'm.. Heb zelfs mn naamtopic bijna gemist
maar was nog net op tijdik ben een gedrocht uit '66
(ze waren voor ONZ best positief
)
De klok die blijft maar tikken dus wel komen er wel...quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog 3 minuten.. voordat ik stop, voordat ik kap, voordat ik nok
Aanbid hier Yesse!quote:
haha.. Weer een naamtopic!!!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aanbid hier Yesse!
ik dacht dat hij dichtwas maar volgens mij toch niet of wel.. ik snap het niet meer
Flamingo's vind je niet zo veel in Europa, Flamenco daarentegen zou je op een Spaans festival nog wel eens tegen kunnen komen.quote:
Flamenco is best tof. En iets westelijker, in Portugal, hebben ze mooie fado muziek.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Eh, ik doelde eigenlijk meer op festivals in Spanje maar wie weet, lijkt me wel vernieuwend. Hoort tenslotte bij de integratie he!
Hij is niet dichtquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aanbid hier Yesse!
ik dacht dat hij dichtwas maar volgens mij toch niet of wel.. ik snap het niet meer
Hehe, grappig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:10 schreef nicomart het volgende:
Haagse Flamenco!!
Nee dit is echt geen Rickroll
90% van de mensen in ONZ zijn zelf ook godsgruwelijk lelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
echt ONZ inderdaad
Gelukkig verschillen smaken en is 25% van de reacties in ONZ serieus
Het "iedereen wil Yesse"-topic was toch ook wel een beetje speciaal?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
90% van de mensen in ONZ zijn zelf ook godsgruwelijk lelijkVind het wel grappig dat ik mn eigen aanbid-topic heb gehad
Specialerquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het "iedereen wil Yesse"-topic was toch ook wel een beetje speciaal?![]()
Dat het topic een reeks van 200 tegemoet zou gaan. Dat Yesse het een prachtig topic zou vinden en me zou smeken haar te daten. Waarna we uiteindelijk zouden trouwen, 14 kinderen krijgen en terug zouden kijken op de topics met een glimlach op onze gezichten.quote:
Dude, could you blame a guy. I mean look at her.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje verliefd dude? [ afbeelding ]
Er zijn nog een stuk of 10 wachtenden voor uquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dude, could you blame a guy. I mean look at her.
Are you sure you wanna do this?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn nog een stuk of 10 wachtenden voor u
Je bent er anders wel voor geschapenquote:
Slijmen helpt niet daar ken ik mezelf te goed voorquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je bent er anders wel voor geschapen
Sorry ik bedoel natuurlijk: De spotlight is voor jou geschapen
Dat is het beoogde effectquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:26 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, serieus, het kwijl drupt mij hier van het scherm
Kijk, daar kan ik dan weer niet tegen. Vrouwen die denken dat ze minder waard zijn dan dat ze zijn!quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Slijmen helpt niet daar ken ik mezelf te goed voorben nu eenmaal geen fotomodel uit de cosmo
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:26 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, serieus, het kwijl drupt mij hier van het scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |