Becky neukt een tennisleraar, Yoni een onbekende, m@x wil niets zeggen, Addict een oude man en vrijwel alle mannen in dit topic die zijn vrijgezel, dus die neuken niet, of allerlei verschillende vrouwenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik vind het niet erg hoor, ik snap er alleen geen hout meer van wat er gaande is.
Dus als iemand mij even een update kan geven wie nou met wie neukt ben ik ook weer helemaal bij.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Becky neukt een tennisleraar, Yoni een onbekende, m@x wil niets zeggen, Addict een oude man en vrijwel alle mannen in dit topic die zijn vrijgezel, dus die neuken niet, of allerlei verschillende vrouwen.
Maar die heeft er op FOK! nooit iets over gezegd, dus das alleen info die wij hebbenquote:
Nee hoor, dat moest ik niet eens wetenquote:
Welke ietquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:07 schreef Yoni het volgende:een onbekende
![]()
Ik ken hem wel hoor! Ik heb geen seks met vreemde mannen haha
sex met iemand die je niet kent kan best leuks zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 23:07 schreef Yoni het volgende:een onbekende
![]()
Ja, ik wil dat weten! Vertel! En foto's, of het is niet gebeurtquote:
Had ik maar eens sex met vreemde vrouwen. Ik heb alleen sex met hele doorsnee vrouwenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:07 schreef Yoni het volgende:een onbekende
![]()
Geloof jij alleen maar dingen als je er een foto van ziet, of lijkt het je gewoon heel opwindend om foto's van een sexxende ook_gek te zien?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat weten! Vertel! En foto's, of het is niet gebeurt
Ik geloof sterke verhalen alleen als ze ondersteund kunnen worden door audio/visueel beeldmateriaalquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Geloof jij alleen maar dingen als je er een foto van ziet, of lijkt het je gewoon heel opwindend om foto's van een sexxende ook_gek te zien?
Opwindend niet, maar ik ben wel heen benieuwd of 'ie dan ook die kippenmuts op heeft...quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:12 schreef RATMEN het volgende:
Geloof jij alleen maar dingen als je er een foto van ziet, of lijkt het je gewoon heel opwindend om foto's van een sexxende ook_gek te zien?
En dan de vraag: Is hij de kip of de haanquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opwindend niet, maar ik ben wel heen benieuwd of 'ie dan ook die kippenmuts op heeft...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opwindend niet, maar ik ben wel heen benieuwd of 'ie dan ook die kippenmuts op heeft...
Het risico om hier een foto te zien van ook_gek die met zijn kippenpet 'bezig' is, maakt mij wel wat huiverig om dit topic te openen ja...quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:59 schreef xxMirandaxx het volgende:
Wat stil hier opeens. Is iedereen geschrokken van onze_gek?
Fijn weekend allemaal!![]()
Ik had voor mijzelf besloten om de Nach maar eens over te slaan dit jaar, aangezien er niks interessants komt qua bands...quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef Elegy het volgende:
Even iets heel anders: kunnen we koninginnendag/nacht niet ge/misbruiken om er een soort semitoevalligspontaanmeet van te maken?
Leuk man, gaan we allemaal naar de Pijpelaquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef Elegy het volgende:
Of is dat een slecht idee?
Zuco 103 komt! En die zijn tof! Beetje jammer dat ze pas om kwart over 12 komen en dat voor mij toch echt het tijdstip is om weg te zijn uit de stad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had voor mijzelf besloten om de Nach maar eens over te slaan dit jaar, aangezien er niks interessants komt qua bands...
Gelukkig kan ik je recht in de ogen kijken als ik zeg dat ik echt wat anders heb te doen morgen... Dus nee, ik ga niet mee...quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ga je morgen mee karaoke'en?anderen zijn natuurlijk ook heel erg welkom!
Noujazeg!quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik je recht in de ogen kijken als ik zeg dat ik echt wat anders heb te doen morgen... Dus nee, ik ga niet mee...
Als ik tegen die tijd een oproepkaart heb moet dat wel lukken denk ik...quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:45 schreef Liejannuh het volgende:
Ga je dan de 21e mee bloed geven? Als ik dan tenminste kan.
Tof! Ik laat je wel weten wanneer ik weer moet. Heb mn afspraak verzet pas, maar heb nogal een druk schema op dit moment.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd een oproepkaart heb moet dat wel lukken denk ik...
quote:DEN HAAG - Kabelbedrijf Casema gaat schoon schip maken. Het bedrijf heeft zo'n 50.000 tot 60.000 mogelijke wanbetalers aangeschreven en biedt hen de mogelijk zich nu alsnog aan te melden als abonnee met terugwerkende kracht tot 1 september 2007.
Dat heeft een woordvoerder van Casema vrijdag desgevraagd gezegd.
Uitgaande van ongeveer 55.000 wanbetalers en abonnementskosten van 16 euro per maand, zou Casema hierdoor ruim 10 miljoen euro op jaarbasis mislopen.
Gesplitst
Tot dit jaar sloot Casema lang niet in alle gevallen de aansluiting van een woning af wanneer iemand vertrok. Ook kijken mensen mogelijk al jaren gratis televisie op gesplitste aansluitingen.
"In voorgaande jaren zijn om allerlei redenen aansluitingen niet losgekoppeld", aldus de woordvoerder.
Schoon schip
Sommige mensen kijken mogelijk al 20 jaar gratis televisie via een aansluiting van Casema. "De aantallen begonnen fors te worden, dus hebben we besloten schoon schip te maken."
Casema heeft er voor gekozen spijtoptanten met zeven maanden terugwerkende kracht te laten betalen voor hun aansluiting. "We delen het leed. Mensen hadden zich bij ons moeten melden, maar wij hadden ook consequenter moeten zijn in het afsluiten."
Proef
Een maand geleden heeft Casema bij wijze van proef al 2000 mogelijke zwartkijkers aangeschreven, daarvan heeft zo'n 10 procent zich inmiddels aangemeld als abonnee "maar we verwachten er nog meer".
De kabelaar denkt dat veel mensen zich pas melden als hun aansluiting daadwerkelijk wordt opgeheven. Overigens bleek de brief in het merendeel van de gevallen terecht verstuurd; een groot deel van deze mensen keek gratis.
Het bedrijf gaat ervan uit dat een deel van de mensen niet eens weet dat ze gratis kijken. "Mensen denken dat het abonnement in de servicekosten zit, of bij de kosten voor de vereniging van eigenaren." Casema heeft in midden en west Nederland zo'n 1,3 miljoen abonnees.
Nope kunnen ze niet zien, ze komen er enkel achter door in je wijkkastje (buiten) te checken welke verbindingen er lopen, denk eerder dat ze iedereen een brief aanschrijven (adressen dan) waar geen casema aansluiting betaald is...... in de hoop dat men zelf aangeeft wel signaal te hebben en er ook voor te willen betalen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:53 schreef Yoni het volgende:
Ben benieuwdHeb nog geen brief gezien.
Kunnen ze uberhaupt zien of je gebruik maakt van je aansluiting?
Charisma, ze zeggen dat ze binnenkomen maar dat hoeft helemaal nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:32 schreef Charisma het volgende:
ach dat zal wel loslopen joh, kan me niet voorstellen dat ze overal gaan kijken
mij is het eens gebeurd dat ze langskwamen maar iik werd van tevoren met een brief gewaarschuwd en heb mijn tv weggehaald![]()
iemand nog wakker hierzo ???
quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:02 schreef Charisma het volgende:
ja halllloooo![]()
OOk_Gek ook_ aan het werk?
Tuurlijk! Ben nog even aan het nagenieten van mijn date en ben er natuurlijk om jou gezelschap te houdenquote:
je bent een levensgenieter hequote:Op zaterdag 12 april 2008 01:13 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ben nog even aan het nagenieten van mijn date en ben er natuurlijk om jou gezelschap te houden.
Tuurlijk moet je aan het leven genietenquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:57 schreef Charisma het volgende:
[..]
je bent een levensgenieter he![]()
nou ik heb net even een verhaal gelezen in werk en recht, jeemig, die citroenvlinder is echt slecht aan toe...wat een verhaal zeg ...
Ik wens je sterkte skattie, ik ga mijn bedje es opzoekenquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:23 schreef Charisma het volgende:
ja zo heet TS, nu ook weer verzeild in een andere topic van Warrel
best interessant allemaal
ach - je moet wat he? ik heb de eerste uren op mijn werk bijna geen r...d te doen
nice dreamsquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte skattie, ik ga mijn bedje es opzoeken.
quote:
Waarom ben jij zo vroeg uit je bed dan?quote:
Vroeg? Dit is tegenwoordig uitslapen...quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:06 schreef m@x het volgende:
Waarom ben jij zo vroeg uit je bed dan?
Neuh, plafondstaren word ik nooit zo blij van...quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:53 schreef m@x het volgende:
Kan je niet gewoon langer blijven liggen dan?
Van oppassen op kinderen van anderen word ik nog minder blij. Dan ga ik nog liever plafondstaren...quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:04 schreef m@x het volgende:
Je mag hier komen oppassen.
Dan ga ik weer terug mijn bed in. Ben al precies 3 uur en 5 minuten wakker
Wat voor één ga je kopen?quote:
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Charisma, ze zeggen dat ze binnenkomen maar dat hoeft helemaal nietze lopen naar wijkkastje in de straat, kijken op lijst welke aansluitingen wel abo hebben en welke wel aangesloten zijn maar niet betalen, worden de pluggen eruit getrokken
Mijn Digitenne ontvanger kapte er zes maanden geleden mee. We hebben toen afgesproken dat we een nieuwe zouden kopen als we het TV kijken zouden gaan missen. Dat is tot op heden nog niet het geval.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:50 schreef Yoni het volgende:
Casema trekt bij mij maar lekker de verbinding eruit hoor als ze willen. Ik kijk echt niet of nauwelijks en veel kijk ik toch ook via uitzending gemist enzo.
En als ik het toch ga missen neem ik wel digitenne, dat is een stuk goedkoper
Have funquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:56 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen eeeeh middag,![]()
zit nu heeerlijk op de boerderij van mijn ouders, wat een rust hier zeg. Dadelijk een bruiloft, deel 1, vanavond deel 2
dus misschien tot straks!
Ja, gek hequote:
werk toch ook in de horecaquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:02 schreef Charisma het volgende:
ja halllloooo![]()
OOk_Gek ook_ aan het werk?
Voor tips is het te laatquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:04 schreef AirwiN het volgende:
Wat voor één ga je kopen?
ik heb ook lekker buiten in mijn tuin gezeten en ben zelfs verkleurdquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja, gek he. Ik weet niet wat voor weer het bij jou is, maar ik kom iig net terug van lekker buiten zijn
.
Lieffie! Ik wil ook in jouw tuinquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:55 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik heb ook lekker buiten in mijn tuin gezeten en ben zelfs verkleurd![]()
werkt Ook_gek in de horeca? heb je dan tijd voor internetten, moet je niet drank verkopen of zo ?
Becky, heb de fotos van de boederij gezien , leuk hoor !!!
Ik wilde geen tips geven, ik wilde alleen zeker weten dat je niet een grotere TV gaat kopen dan ik op het oog heb...quote:
Daar hoef ik de tuin/mijn balkon niet eens voor in/opquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:55 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik heb ook lekker buiten in mijn tuin gezeten en ben zelfs verkleurd![]()
Gwyneth Paltrowquote:Op zondag 13 april 2008 11:28 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/152(...)i%E8re_Iron_Man.html
En hoe kom je aan kaartjes?quote:Op zondag 13 april 2008 11:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Nice!quote:Op zondag 13 april 2008 11:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Bij mij, 100 euro per kaartje, minimale afname 3 kaarten. Vooruit betalen natuurlijk. Interesse?quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 12:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Bij mij, 100 euro per kaartje, minimale afname 3 kaarten. Vooruit betalen natuurlijk. Interesse?
Ja, ff serieus ... wat denk je zelf?!quote:Op zondag 13 april 2008 12:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Maar nu serieus, is het een publieke openingsfeest of is het gesloten?
* RATMEN geeft bemoedigend schouderklopje.quote:
Zo lief van je, dat ik met je mee mag. Ik was echt verrast toen je me vroegquote:Op zondag 13 april 2008 13:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Genodigden....en ik heb twee uitnodigingen...betere shit. Wilde eerst eigenlijk niet gaan, maar nu dus duidelijk wel
En buitenhof blijft gewoon open, wordt meer een filmhuis achtig iets. Minder bekendere films, speciale vertoningen (zoals opera's etc).
Nicequote:Op zondag 13 april 2008 13:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Genodigden....en ik heb twee uitnodigingen...betere shit. Wilde eerst eigenlijk niet gaan, maar nu dus duidelijk wel
En buitenhof blijft gewoon open, wordt meer een filmhuis achtig iets. Minder bekendere films, speciale vertoningen (zoals opera's etc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |