Have funquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:56 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen eeeeh middag,![]()
zit nu heeerlijk op de boerderij van mijn ouders, wat een rust hier zeg. Dadelijk een bruiloft, deel 1, vanavond deel 2
dus misschien tot straks!
Ja, gek hequote:
werk toch ook in de horecaquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:02 schreef Charisma het volgende:
ja halllloooo![]()
OOk_Gek ook_ aan het werk?
Voor tips is het te laatquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:04 schreef AirwiN het volgende:
Wat voor één ga je kopen?
ik heb ook lekker buiten in mijn tuin gezeten en ben zelfs verkleurdquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja, gek he. Ik weet niet wat voor weer het bij jou is, maar ik kom iig net terug van lekker buiten zijn
.
Lieffie! Ik wil ook in jouw tuinquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:55 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik heb ook lekker buiten in mijn tuin gezeten en ben zelfs verkleurd![]()
werkt Ook_gek in de horeca? heb je dan tijd voor internetten, moet je niet drank verkopen of zo ?
Becky, heb de fotos van de boederij gezien , leuk hoor !!!
Ik wilde geen tips geven, ik wilde alleen zeker weten dat je niet een grotere TV gaat kopen dan ik op het oog heb...quote:
Daar hoef ik de tuin/mijn balkon niet eens voor in/opquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:55 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik heb ook lekker buiten in mijn tuin gezeten en ben zelfs verkleurd![]()
Gwyneth Paltrowquote:Op zondag 13 april 2008 11:28 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/152(...)i%E8re_Iron_Man.html
En hoe kom je aan kaartjes?quote:Op zondag 13 april 2008 11:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Nice!quote:Op zondag 13 april 2008 11:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Bij mij, 100 euro per kaartje, minimale afname 3 kaarten. Vooruit betalen natuurlijk. Interesse?quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 12:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Bij mij, 100 euro per kaartje, minimale afname 3 kaarten. Vooruit betalen natuurlijk. Interesse?
Ja, ff serieus ... wat denk je zelf?!quote:Op zondag 13 april 2008 12:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Maar nu serieus, is het een publieke openingsfeest of is het gesloten?
* RATMEN geeft bemoedigend schouderklopje.quote:
Zo lief van je, dat ik met je mee mag. Ik was echt verrast toen je me vroegquote:Op zondag 13 april 2008 13:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Genodigden....en ik heb twee uitnodigingen...betere shit. Wilde eerst eigenlijk niet gaan, maar nu dus duidelijk wel
En buitenhof blijft gewoon open, wordt meer een filmhuis achtig iets. Minder bekendere films, speciale vertoningen (zoals opera's etc).
Nicequote:Op zondag 13 april 2008 13:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Genodigden....en ik heb twee uitnodigingen...betere shit. Wilde eerst eigenlijk niet gaan, maar nu dus duidelijk wel
En buitenhof blijft gewoon open, wordt meer een filmhuis achtig iets. Minder bekendere films, speciale vertoningen (zoals opera's etc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |