ik zou bij jou willen zitten elke dag. Want jij straalt altijd zo mooi als de zon.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:21 schreef becky27 het volgende:
het is echt heeeeerlijk weer! alleen zit ik natuurlijk weer binnen, de hele dag....
good to know!!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zou bij jou willen zitten elke dag. Want jij straalt altijd zo mooi als de zon.
Jij bent mijn zonnetje in mijn leven
dan heb ik een donkere week zonder zonquote:Op donderdag 10 april 2008 10:37 schreef becky27 het volgende:
hmmm ik ben dus zo goed als afwezig volgende week
Schijnt ze dan niet verder in je hartje?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:46 schreef ook_gek het volgende:
dan heb ik een donkere week zonder zon
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnt ze dan niet verder in je hartje?![]()
ik hen al heel wat foto's gezien. En ze is echt mooi!! En ze heeft een heel lief gezichtjequote:Op donderdag 10 april 2008 11:06 schreef Elegy het volgende:
Print haar foto dan gewoon heel groot uit
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
Of op je dekbedovertrekset laten drukken
Kan je elke avond met Becky27 naar bed
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik hen al heel wat foto's gezien. En ze is echt mooi!! En ze heeft een heel lief gezichtje
en geen berichtje achterlatenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik hen al heel wat foto's gezien. En ze is echt mooi!! En ze heeft een heel lief gezichtje
Nou, gauw dan maar laten drukken en haar volgende week uitnodigen in je slaapkamer danquote:Op donderdag 10 april 2008 11:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]zou dat wat zijn dan. Kom je ergens voor het eerst, zie je daar een laken op bed liggen met een foto van je zelf
maar nu is het geen verrassing meer, volgende week ben ik er trouwens niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, gauw dan maar laten drukken en haar volgende week uitnodigen in je slaapkamer danEn foto's maken van haar reactie natuurlijk
Misschien heeft ie dan wel Becky27 behang, of een Becky27 wc bril, weet jij veelquote:Op donderdag 10 april 2008 11:24 schreef becky27 het volgende:
[..]
maar nu is het geen verrassing meer, volgende week ben ik er trouwens niet.
dan schrik ik me natuurlijk wel rot! en dat is weer een goed kodakmomentquote:Op donderdag 10 april 2008 11:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dan wel Becky27 behang, of een Becky27 wc bril, weet jij veel
Nou, dan weet ik al wat O_G_ gaat doen danquote:Op donderdag 10 april 2008 11:32 schreef becky27 het volgende:
[..]
dan schrik ik me natuurlijk wel rot! en dat is weer een goed kodakmoment
Of een becky27 boxershort. Kan hij volgende week vol trots melden dat hij 'm al erin heeft gehangen...quote:Op donderdag 10 april 2008 11:28 schreef Elegy het volgende:
Misschien heeft ie dan wel Becky27 behang, of een Becky27 wc bril, weet jij veel
ja maar ik ben dan ook heel erg verlegenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een becky27 boxershort. Kan hij volgende week vol trots melden dat hij 'm al erin heeft gehangen...
stel je niet aanquote:Op donderdag 10 april 2008 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ik ben dan ook heel erg verlegen
nee het is becky29 eigenlijk misschien wat rimpels erbij maar verder valt het wel mee hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 11:58 schreef Atreidez het volgende:
Blijft het altijd becky27 dan? Misschien is het ondertussen al Becky37, en zijn t gewoon oude foto's
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een becky27 boxershort. Kan hij volgende week vol trots melden dat hij 'm al erin heeft gehangen...
Pics or t didn't happenquote:
Te laat, zit al weer in mijn tentamen-leer outfitquote:
Ben je nu gekleed in leer?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:18 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Te laat, zit al weer in mijn tentamen-leer outfit
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ben je nu gekleed in leer?
PICS PICS PICS PICS PICS!!!!
Het valt reuze mee inderdaad... Lang leve de via-via-via!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:59 schreef becky27 het volgende:
nee het is becky29 eigenlijk misschien wat rimpels erbij maar verder valt het wel mee hoor
gelukkig
Als het maar legaal is.quote:
Op Hyves alle profielen van vrouwen in Den Haag tussen de 25 en 30 bekeken...quote:Op donderdag 10 april 2008 12:38 schreef becky27 het volgende:
hoe heb je mij gevonden dan? niet via chuck deely
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op Hyves alle profielen van vrouwen in Den Haag tussen de 25 en 30 bekeken...
Het heeft mij wel wat uurtjes gekost ja... En lurken is ok!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:45 schreef becky27 het volgende:
nou dan heb je dat snel gedaan! dat zullen er een hoop zijn...maar niet te veel lurken!
vind ik het nog knapquote:Op donderdag 10 april 2008 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft mij wel wat uurtjes gekost ja... En lurken is ok!
Om ook_gek maar te citeren, de foto is voldoende duidelijk om dat mooie, lieve gezichtje te zien!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef becky27 het volgende:
vind ik het nog knap![]()
, mijn hyvesfoto is niet heeeeel erg duidelijk
![]()
ik ben zooooo liefquote:Op donderdag 10 april 2008 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om ook_gek maar te citeren, de foto is voldoende duidelijk om dat mooie, lieve gezichtje te zien!
Er zal toch wel iets aan de hand zijn dat je op mannenzoektocht moet in plaats van dat ze jou massaal opzoeken!quote:
tja, voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op donderdag 10 april 2008 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zal toch wel iets aan de hand zijn dat je op mannenzoektocht moet in plaats van dat ze jou massaal opzoeken!
het is een bloed mooie vrouw! En dit meen ik echt en zeg ik niet om te slijmenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het valt reuze mee inderdaad... Lang leve de via-via-via!
Ik wacht nog steeds op die voor mij...quote:Op donderdag 10 april 2008 13:58 schreef Charisma het volgende:
dat mag toch ook gezegd worden, en complimentjes zijn nog steeds leuk
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:02 schreef m@x het volgende:
Nou complimenten voor je speurwerk op hyves dan maar
Mijn complimenten voor je vermogen om complimentjes te geven!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:06 schreef m@x het volgende:
En ik? En ik?
eeeeh, hier word ik verlegen van heur!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is een bloed mooie vrouw! En dit meen ik echt en zeg ik niet om te slijmen
En, heeft het nog wat opgeleverd?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
tja, voor jou een vraag en voor mij een weet
mijn mannenzoektocht is ten einde geloof ik.....
Hoeveel leuke mannen ken jij? Ik denk dat ze de hoop heeft opgegeven...quote:
Met een enorm tenisballenkanon?quote:
ja sorry, maar ik ben gewoon goud eerlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 14:11 schreef becky27 het volgende:
[..]
eeeeh, hier word ik verlegen van heur!
En, kan je zijn ballen nog een beetje soepel wegslaan? Of moet je je er wel flink voorin het zweet werken?quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
En, kan je zijn ballen nog een beetje soepel wegslaan? Of moet je je er wel flink voorin het zweet werken?
ja hoor geen probleemquote:Op donderdag 10 april 2008 14:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
En, kan je zijn ballen nog een beetje soepel wegslaan? Of moet je je er wel flink voorin het zweet werken?
En doe je het op gras, indoor of op gravel?quote:
bij voorkeur op gras, wanneer het regent indoorquote:Op donderdag 10 april 2008 15:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
En doe je het op gras, indoor of op gravel?
kunstgras doet best pijnquote:Op donderdag 10 april 2008 16:22 schreef becky27 het volgende:
[..]
bij voorkeur op gras, wanneer het regent indoor
nou ik dacht laat ik het even zeggenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:31 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb toch ook geen kunstgras gezegd
ik dacht, laat ik er op reagerenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ik dacht laat ik het even zeggen
Dat weet je best schatjequote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef 4-elements het volgende:
Roep me maar weer als het geslijm voorbij is..
ik ben niet raarquote:
Maar je bent ook_lief hoorquote:
+1 Al dat gekwijl wordt me te glibberig.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef 4-elements het volgende:
Roep me maar weer als het geslijm voorbij is..
Nou er is er maar die hier glibbert, al doet die dat ook_wel voor driequote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
+1 Al dat gekwijl wordt me te glibberig.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |