ja sorry, maar ik ben gewoon goud eerlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 14:11 schreef becky27 het volgende:
[..]
eeeeh, hier word ik verlegen van heur!
En, kan je zijn ballen nog een beetje soepel wegslaan? Of moet je je er wel flink voorin het zweet werken?quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
En, kan je zijn ballen nog een beetje soepel wegslaan? Of moet je je er wel flink voorin het zweet werken?
ja hoor geen probleemquote:Op donderdag 10 april 2008 14:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
En, kan je zijn ballen nog een beetje soepel wegslaan? Of moet je je er wel flink voorin het zweet werken?
En doe je het op gras, indoor of op gravel?quote:
bij voorkeur op gras, wanneer het regent indoorquote:Op donderdag 10 april 2008 15:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
En doe je het op gras, indoor of op gravel?
kunstgras doet best pijnquote:Op donderdag 10 april 2008 16:22 schreef becky27 het volgende:
[..]
bij voorkeur op gras, wanneer het regent indoor
nou ik dacht laat ik het even zeggenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:31 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb toch ook geen kunstgras gezegd
ik dacht, laat ik er op reagerenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ik dacht laat ik het even zeggen
Dat weet je best schatjequote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef 4-elements het volgende:
Roep me maar weer als het geslijm voorbij is..
ik ben niet raarquote:
Maar je bent ook_lief hoorquote:
+1 Al dat gekwijl wordt me te glibberig.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef 4-elements het volgende:
Roep me maar weer als het geslijm voorbij is..
Nou er is er maar die hier glibbert, al doet die dat ook_wel voor driequote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
+1 Al dat gekwijl wordt me te glibberig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |