ik zou bij jou willen zitten elke dag. Want jij straalt altijd zo mooi als de zon.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:21 schreef becky27 het volgende:
het is echt heeeeerlijk weer! alleen zit ik natuurlijk weer binnen, de hele dag....
good to know!!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zou bij jou willen zitten elke dag. Want jij straalt altijd zo mooi als de zon.
Jij bent mijn zonnetje in mijn leven
dan heb ik een donkere week zonder zonquote:Op donderdag 10 april 2008 10:37 schreef becky27 het volgende:
hmmm ik ben dus zo goed als afwezig volgende week
Schijnt ze dan niet verder in je hartje?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:46 schreef ook_gek het volgende:
dan heb ik een donkere week zonder zon
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnt ze dan niet verder in je hartje?![]()
ik hen al heel wat foto's gezien. En ze is echt mooi!! En ze heeft een heel lief gezichtjequote:Op donderdag 10 april 2008 11:06 schreef Elegy het volgende:
Print haar foto dan gewoon heel groot uit
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
Of op je dekbedovertrekset laten drukken
Kan je elke avond met Becky27 naar bed
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik hen al heel wat foto's gezien. En ze is echt mooi!! En ze heeft een heel lief gezichtje
en geen berichtje achterlatenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik hen al heel wat foto's gezien. En ze is echt mooi!! En ze heeft een heel lief gezichtje
Nou, gauw dan maar laten drukken en haar volgende week uitnodigen in je slaapkamer danquote:Op donderdag 10 april 2008 11:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]zou dat wat zijn dan. Kom je ergens voor het eerst, zie je daar een laken op bed liggen met een foto van je zelf
maar nu is het geen verrassing meer, volgende week ben ik er trouwens niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, gauw dan maar laten drukken en haar volgende week uitnodigen in je slaapkamer danEn foto's maken van haar reactie natuurlijk
Misschien heeft ie dan wel Becky27 behang, of een Becky27 wc bril, weet jij veelquote:Op donderdag 10 april 2008 11:24 schreef becky27 het volgende:
[..]
maar nu is het geen verrassing meer, volgende week ben ik er trouwens niet.
dan schrik ik me natuurlijk wel rot! en dat is weer een goed kodakmomentquote:Op donderdag 10 april 2008 11:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dan wel Becky27 behang, of een Becky27 wc bril, weet jij veel
Nou, dan weet ik al wat O_G_ gaat doen danquote:Op donderdag 10 april 2008 11:32 schreef becky27 het volgende:
[..]
dan schrik ik me natuurlijk wel rot! en dat is weer een goed kodakmoment
Of een becky27 boxershort. Kan hij volgende week vol trots melden dat hij 'm al erin heeft gehangen...quote:Op donderdag 10 april 2008 11:28 schreef Elegy het volgende:
Misschien heeft ie dan wel Becky27 behang, of een Becky27 wc bril, weet jij veel
ja maar ik ben dan ook heel erg verlegenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een becky27 boxershort. Kan hij volgende week vol trots melden dat hij 'm al erin heeft gehangen...
stel je niet aanquote:Op donderdag 10 april 2008 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ik ben dan ook heel erg verlegen
nee het is becky29 eigenlijk misschien wat rimpels erbij maar verder valt het wel mee hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 11:58 schreef Atreidez het volgende:
Blijft het altijd becky27 dan? Misschien is het ondertussen al Becky37, en zijn t gewoon oude foto's
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een becky27 boxershort. Kan hij volgende week vol trots melden dat hij 'm al erin heeft gehangen...
Pics or t didn't happenquote:
Te laat, zit al weer in mijn tentamen-leer outfitquote:
Ben je nu gekleed in leer?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:18 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Te laat, zit al weer in mijn tentamen-leer outfit
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ben je nu gekleed in leer?
PICS PICS PICS PICS PICS!!!!
Het valt reuze mee inderdaad... Lang leve de via-via-via!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:59 schreef becky27 het volgende:
nee het is becky29 eigenlijk misschien wat rimpels erbij maar verder valt het wel mee hoor
gelukkig
Als het maar legaal is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |