Tamme toestand toch nog toe.quote:Op maandag 7 april 2008 16:24 schreef Copycat het volgende:
De moeite waard om aan te sluiten?
Daar straalt de liefde vanafquote:
Stilte voor de storm:quote:Op maandag 7 april 2008 16:27 schreef Dementor het volgende:
De slabek zal zo wel komen!
volgens mij was Palma ook helemaal niet van plan haar excuus te makenquote:Op maandag 7 april 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
Amanda: Als je niet toe kunt geven hoef ik geen excuus.
hahahaha ik dacht even dat ze zich ging inhouden, hoe kon ik zo dom blond zijn zeg.quote:Op maandag 7 april 2008 16:32 schreef Dementor het volgende:
Daar is de slabek, slabek tralalalalaaaaaaaaaaa wat is het fijn om del niet te zijn!
idd, de arrogantiequote:Op maandag 7 april 2008 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mij was Palma ook helemaal niet van plan haar excuus te maken
quote:Op maandag 7 april 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
José tegen Amanda: Ik begrijp niet waarom je je zo arrogant opstelt.
Ik ben er hoor, streamloos en wel, maar ik schets me dankzij jullie een prima beeld!quote:Op maandag 7 april 2008 16:32 schreef Varen het volgende:
Copycat kom er maar in!
Dus dadelijk ook weer ruzie met de ratquote:Op maandag 7 april 2008 16:38 schreef Kaat38 het volgende:
Wat een ongelooflijke snol is die Del! Grote smoel dat ze heeft terwijl Palma duidelijk de boel rustig wou uitpraten!
Totaal geen respect heeft die Del.
Hoe weet hij nu weer die link te leggen?quote:Op maandag 7 april 2008 16:42 schreef Kaat38 het volgende:
Oh ja, brainles haalt Huub erbij, het was uiteraard de schuld van Huub.
Tuuuuuurlijk.
Ja, ik scheld ook iedereen uit als ik ietwat gespannen ben, tuurlijk brainles, hoe wil je dit goed pratenquote:Op maandag 7 april 2008 16:44 schreef Scandalous het volgende:
Volgens Brian kwam het door de stress voor 22 mei
Hij maakt er waarschijnlijk van dat het Huub zijn plan was.quote:Op maandag 7 april 2008 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe weet hij nu weer die link te leggen?
Inderdaad, alleen jammer dat die rat er relatief goed mee wegkomt .......quote:Op maandag 7 april 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Het is wel duidelijk dat Amanda helemaal heeft afgedaan bij José, en terecht.
Alles is toch de schuld van Huub. Wacht maar als de ratten het gesprek straks evalueren.......Huub, Huub, Huub.quote:
Precies..... leuke tv gemaakt.... next..... A en B kunnen realiteit en spel niet gescheiden houden en hebben geen zelfreflectie.quote:Op maandag 7 april 2008 16:47 schreef rooie3 het volgende:
Wat een gezeik zeg,als je een keer Amanda aanpakt moet iedereen op het matje.Wat is Huub dan sterk zeg,die is al zo vaak gepakt en lacht er daarna gewoon om.
Ja, Dimitri werd ook meteen op het matje geroepen toen hij iets over Amanda's nageltjes had gezegdquote:Op maandag 7 april 2008 16:47 schreef rooie3 het volgende:
Wat een gezeik zeg,als je een keer Amanda aanpakt moet iedereen op het matje.Wat is Huub dan sterk zeg,die is al zo vaak gepakt en lacht er daarna gewoon om.
Dat heeft Palma nu mooi door... Ze zegt dat ze met iedereen wel gezeik heeft gehad (vooral Huub natuurlijk) maar alleen bij Amanda is het onoverkomelijk.quote:Op maandag 7 april 2008 16:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies..... leuke tv gemaakt.... next..... A en B kunnen realiteit en spel niet gescheiden houden en hebben geen zelfreflectie.
+365quote:Op maandag 7 april 2008 16:50 schreef Scandalous het volgende:
Kom op Palma , zeg eens iets over die walgelijke alleenstaande moeders crap van Brian
Adem in en adem uit, gezien haar vuurrode kop?quote:
jawel zojuist deed ze dat dat haar kachel moet brandenquote:Op maandag 7 april 2008 16:55 schreef Lady-night het volgende:
Jammer dar Palma niet refereert aan de singel van Brian: alleenstaande moeders
Dimitri pakt haar nog wel terug,moet je nou die ontevreden rotkop zien van Amanda.Ik zeg alle ballen op Amanda.quote:Op maandag 7 april 2008 16:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, Dimitri werd ook meteen op het matje geroepen toen hij iets over Amanda's nageltjes had gezegd
Ik denk dat ze het pissig haar cavia uitborstelen voor de spiegel zelfreflectie noemt.quote:Op maandag 7 april 2008 16:50 schreef -Blurk- het volgende:
Amanda doet aan zelfreflectie na elke discussie zegt ze
Huub zegt: sorry ik moet hier even om lachen![]()
Dat klopt toch niet..... hoe hij tegenPalma stond te schreeuwen en hij hoeft geeneens excuses te maken. Zullen wel insructies van achter zijn om Brian met rust te laten....quote:Op maandag 7 april 2008 16:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Conclusie van het gesprek, de verliezer is Amanda en Brian komt er redelijk mee weg ..........
quote:Op maandag 7 april 2008 16:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dimitri pakt haar nog wel terug,moet je nou die ontevreden rotkop zien van Amanda.Ik zeg alle ballen bakstenen op Amanda.
Bron: http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/quote:Op maandag 7 april 2008 16:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het pissig haar cavia uitborstelen voor de spiegel zelfreflectie noemt.
Hij zei 'sorry'. Het is magerder dan mager, maar net genoeg om ermee weg te komen.quote:Op maandag 7 april 2008 16:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet..... hoe hij tegenPalma stond te schreeuwen en hij hoeft geeneens excuses te maken. Zullen wel insructies van achter zijn om Brian met rust te laten....
echt !!!quote:Op maandag 7 april 2008 16:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Amanda collect call van je moeder, betaal je achter in natura?
quote:Op maandag 7 april 2008 16:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet..... hoe hij tegenPalma stond te schreeuwen en hij hoeft geeneens excuses te maken. Zullen wel insructies van achter zijn om Brian met rust te laten....
Hij heeft wel sorry gezegd, Amanda alleeen niet.quote:Op maandag 7 april 2008 16:26 schreef Smash-it het volgende:
Brian heeft nagedacht, de situatie was fel, hij flipte en werd erg boos. Hij geeft toe dat hij keihard tegen Palma heeft aangeschreeuwd.
Hij zegt sorry tegen Palma.
Klopt inderdaad voor geen meter, maar hij bleef redelijk rustig en de interrupties vanquote:Op maandag 7 april 2008 16:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet..... hoe hij tegenPalma stond te schreeuwen en hij hoeft geeneens
excuses te maken. Zullen wel insructies van achter zijn om Brian met rust te laten....
quote:Op maandag 7 april 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Bron: http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
[ afbeelding ]
Wat laat ze der eigen kennen zeg.En maar lachen als andere gepakt worden.quote:Op maandag 7 april 2008 17:01 schreef Lady-night het volgende:
En Amanda loopt weg naar de chill zonder wat te zeggen
Meis, echt waar?quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 17:09 schreef beequeen het volgende:
Nu krijgen we het, Amanda en Brian in de Chill. Wie luistert mee, ik niet.
Ik pikte nog net mee van Amanda: Ik ben heel vergevingsgezind.![]()
Je zou denken dat Brian zelf 1.93 is als je hem zo hoortquote:Op maandag 7 april 2008 17:13 schreef petraa het volgende:
B: Hij moet altijd hoger dan iedereen zitten, hij denkt dat hij een soort Hitler dictator is. Dat hebben mannetjes die kort zijn, korte mannen hebben dat macho gedrag en echo zo. Door de onzekerheid van hun leven hebben ze dat.
quote:Op maandag 7 april 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meis, echt waar?
Het is wat Huub net zei: Ze zit nu het gesprek te evalueren en doet aan zelfreflectie.
Ik quote mezelf maar evenquote:Op maandag 7 april 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
Alles is toch de schuld van Huub. Wacht maar als de ratten het gesprek straks evalueren.......Huub, Huub, Huub.
De onzekerheid van hun leven, hoe komen ze erop.. Wat zijn deze 2 mensen ontiegelijk dom.. (een hacker? onmogelijk).. kleine mensen moeten gewoon harder vechten om aan bod te komen.. een grotere bek hebben om gehoord te worden.. Je hoort bij die 2 alleen maar afgunst en jaloezie.. simpele zielen zijn het.quote:Op maandag 7 april 2008 17:13 schreef petraa het volgende:
B: Hij moet altijd hoger dan iedereen zitten, hij denkt dat hij een soort Hitler dictator is. Dat hebben mannetjes die kort zijn, korte mannen hebben dat macho gedrag en echo zo. Door de onzekerheid van hun leven hebben ze dat.
Daar zitten ze dan, de slachtoffers van de in- en in slechte Huub en zijn gevolg.quote:Op maandag 7 april 2008 17:19 schreef Disana het volgende:
Brian: Uiteindelijk door Huub heeft Palma gevochten.
[ afbeelding ]
Underdogs wanneer het ze uitkomt maar ondertussen zelf altijd agressief als de neten.quote:Op maandag 7 april 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zitten ze dan, de slachtoffers van de in- en in slechte Huub en zijn gevolg.
Triest duo.
+1quote:Op maandag 7 april 2008 17:19 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
De onzekerheid van hun leven, hoe komen ze erop.. Wat zijn deze 2 mensen ontiegelijk dom.. (een hacker? onmogelijk).. kleine mensen moeten gewoon harder vechten om aan bod te komen.. een grotere bek hebben om gehoord te worden.. Je hoort bij die 2 alleen maar afgunst en jaloezie.. simpele zielen zijn het.
Amanda wil je alleen - en dan nog heel minzaam - vergeven als je voor haar door het stof gaat in je spijtbetuigingen. Kutteef.quote:Op maandag 7 april 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
Ze is zo vergevingsgezind.
Gelukkig is ze pas 20 en heeft ze nog tijd om volwassen te worden... helaas zal ze daar nog een jaar of 40 voor nodig hebbenquote:Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda wil je alleen - en dan nog heel minzaam - vergeven als je voor haar door het stof gaat in je spijtbetuigingen. Kutteef.
Waar haalt hij recht vandaan haar te corrigeren dan? Amanda is, in jaren althans, volwassen, die moet zelf weten wat ze zegt.quote:Op maandag 7 april 2008 17:26 schreef Disana het volgende:
Ah, toch kritiek. Sinds Brian haar geen signalen door aanrakingen mag geven, gaat Amanda overal teveel op in.
Dat hadden ze zo afgesproken (lees: Brian schreef het voor), maar het beviel Amanda niet meer.quote:Op maandag 7 april 2008 17:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar haalt hij recht vandaan haar te corrigeren dan? Amanda is, in jaren althans, volwassen, die moet zelf weten wat ze zegt.
Goh wat vreemd zeg, raar dat je dat niet wil zeg.quote:Op maandag 7 april 2008 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hadden ze zo afgesproken (lees: Brian schreef het voor), maar het beviel Amanda niet meer.
En waar zitten zij dan zo trots over te lachen dan?quote:
juistquote:Op maandag 7 april 2008 17:36 schreef fredfik het volgende:
de aandacht moet weer van de rat en de del af........
Claire moet morgen een grime-examen doen.quote:Op maandag 7 april 2008 17:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
En waar zitten zij dan zo trots over te lachen dan?
quote:Op maandag 7 april 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
Thanx @Mazaru, zo is het helemaal duidelijk.
Huub heeft het al die tijd al door hoor, heeft alleen de tijd genomen op alles op een rijtje te zetten imo. (samen met de FEBO, dat dan weer wel, maar daar komt niemand onderuit). Het is iig duidelijk dat hij zijn mond open mag trekken tegen Brian en Amanda.quote:Op maandag 7 april 2008 17:44 schreef mazaru het volgende:
Jaap en rat lopen samen de keuken uit.
Huub heeft het door.
Het lijkt wel of Huub weer een beetje wakker aan het worden is.
Oi, dat is zuur...quote:Op maandag 7 april 2008 17:19 schreef Disana het volgende:
Brian: Uiteindelijk door Huub heeft Palma gevochten.
[ afbeelding ]
Jaap wil vanavond het paardenbak incident met Gea (lees Lieke) persifleren. Ik hoop dat hij de trappen van Brian tegen Lieke meeneemt in het verhaal, of is dat ijdele hoop?quote:Op maandag 7 april 2008 17:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De rat wil Jaap wel meehelpen om Claire aan te pakken ............ laffe klootzak![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil vanavond het paardenbak incident met Gea (lees Lieke) persifleren. Ik hoop dat hij de trappen van Brian tegen Lieke meeneemt in het verhaal, of is dat ijdele hoop?
Ik hoop dat ie snel oprot... alle energie die hij nu tegen Huub en Cllaire gebruikt had ie ook tegeb B en A kunnen doen.... ben blij dat het eidnelijk duidleijk is dat Jaap alleen tegen Huub speelt. Het is een achterbakse lamzak.quote:Op maandag 7 april 2008 17:56 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap:" Ik ga liever weg met een knal....."
'Brian's Poetry'quote:Op maandag 7 april 2008 17:59 schreef Yasminn het volgende:
Wat betekent de tattoo van brian?
Wifebeater.quote:Op maandag 7 april 2008 17:59 schreef Yasminn het volgende:
Wat betekent de tattoo van brian?
No way echt?quote:Op maandag 7 april 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
'Brian's Poetry'
( zie brianspoetry.com for a very good laugh)
WTF? Meen je dit nou echt?quote:Op maandag 7 april 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
'Brian's Poetry'
( zie brianspoetry.com for a very good laugh)
De meeste moeite heb ik met Jaap. Ik weet echt niet wanneer hij het wel of niet meent. Dat is natuurlijk altijd al zo geweest maar het wordt met de dag onduidelijker.quote:Op maandag 7 april 2008 18:01 schreef akveor het volgende:
Kleine dingetje die WE doen zegt Brian.... jaja Brian WE....
Wezel en Ezel tegenhanger van SHE.
Ik dacht altijd dat jij een Brianfan was of heb ik dat mis.Is geen beschuldiging hoor,maar was nieuwsgierig.quote:Op maandag 7 april 2008 17:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als Brain zo'n gesprek voert, zoals nu, lijkt het net een konijn.
Hij steekt dan altijd zijn tanden naar voren en in het ergste geval gaat hij daarbij sissen.
Wat is die gozer nep.![]()
![]()
En Brian komt bijna klaar op de plannetjes van Jaap......quote:
Jaap speelt allleen maar tegen Huub. Hij probeerde dat met Dennis en Nadia en daarna met Lieke. Hij speelt tegen Claire omdat ie weet dat ie Huub daarmee heeft. Het argument van Jaap dat ie A en B de finale gunt en geen nieuwkomer slaat werkelijk nergens op want je moet juist zorgen dat ie de sterkste tegenstanders weg wil hebben en dat is in Jaap's ogen Huub.quote:Op maandag 7 april 2008 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
De meeste moeite heb ik met Jaap. Ik weet echt niet wanneer hij het wel of niet meent. Dat is natuurlijk altijd al zo geweest maar het wordt met de dag onduidelijker.
Ik probeer het maar niet meer te volgen, dat gezeik van......ik wacht even de toestemming af.
Het grootste gedeelte van dit incident was tijdens een SL, waar Brian Lieke geschopt heeft. Wat er aan vooraf ging was Lieke die paardenspuug in Amanda's haar wreef en Amanda Lieke kneep, remember?quote:Op maandag 7 april 2008 18:11 schreef trettie het volgende:
wat was eigenlijk het paardebak incident?
Ik dacht dat dat 5 tegen Huub en Lieke was heb ik dat niet goed?
Ik vraag me n.l. af hoe je dan Huub en Lieke naspeelt?
DGK en met name de FEBO in combinatie met afspraken......wat klopt er niet?quote:Op maandag 7 april 2008 18:13 schreef akveor het volgende:
Ik wacht de stemming af... of Huub nu wel de ballen heeft Jaap weg te stemmen. De afspraak was toch dat Jaap niet tegen Huub zou spelen?
Misselijkmakend is hetquote:Op maandag 7 april 2008 18:17 schreef akveor het volgende:
En weer niet tegen Brianen Amanda.... wat een vieze teringbende.... Redaktie... jullie zijn gewoon een stelletje klootzakken.
Jaap is een sukkel en niemand wacht op iemand die nep is en niet spontaan.. Op tv al helemaal niet... ook die website zal gaan floppen want na 22 mei weet toch niemand meer wie die fucking vetklep is..quote:Op maandag 7 april 2008 18:15 schreef PeterNB het volgende:
Heb je ooit een komiek vantevoren zijn grappen zien bedenken ?????
Die Jaap is niet alleen SUPERFLAUW, hij moet het ook eerst allemaal
op een briefje schrijven.............en dat noemt zichzelf de nieuwe Paul de Leeuw...![]()
Huub was dronken en wilde naar bed. Werd naar de Febo geroepen en daar waarschijnlijk nog meer drank of drugs gebruikt. Keek nogal wazig uit zijn ogen.quote:Op maandag 7 april 2008 18:11 schreef trettie het volgende:
wat was eigenlijk het paardebak incident?
Ik dacht dat dat 5 tegen Huub en Lieke was heb ik dat niet goed?
Ik vraag me n.l. af hoe je dan Huub en Lieke naspeelt?
dank je Bequeen!quote:Op maandag 7 april 2008 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van dit incident was tijdens een SL, waar Brian Lieke geschopt heeft. Wat er aan vooraf ging was Lieke die paardenspuug in Amanda's haar wreef en Amanda Lieke kneep, remember?
IK????? Ik heb vanaf het begin een godsgruwelijke hekel aan die gozer gehad.quote:Op maandag 7 april 2008 18:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een Brianfan was of heb ik dat mis.Is geen beschuldiging hoor,maar was nieuwsgierig.
zo ist precies.... er hoort nog bij Huub in de woonkamer in een groepsgesprek allemaal namen van de febo erin gooide en zichzelf nogal voor paal zette (gelukkig voor hem allemaal onbruikbaar materiaal)quote:Op maandag 7 april 2008 18:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub was dronken en wilde naar bed. Werd naar de Febo geroepen en daar waarschijnlijk nog meer drank of drugs gebruikt. Keek nogal wazig uit zijn ogen.
Uiteindelijk gingen Huub en Lieke de paarden voeren. Jaap en Dennis er achter aan om allerlei rottigheid naar Lieke te schreeuwen. Huub bleef er kalm onder.
Toen ging de telefoon in de keuken en Amanda en Nadia renden keihard naar de stal. Streamlock.
(mij leek het dat Amanda en Nadia er letterlijk naar toe gestuurd werden om ruzie te maken)
Uit gsprekken achteraf blijkt dat er iets tussen Huub en Amanda is voorgevallen. Volgens Amanda had Huub haar getrapt (yeah, right, hij was half van de wereld, volgens mij). Huub zei er niks over (spreekverbod). Nadat Huub door de beveiliging was weggehaal heeft Brian Lieke in het gezicht heeft geslagen (onder de ogen van de beveiliging). Ook hierover was een spreekverbod, maar Lieke hield dat niet langer dan een paar dagen vol.
Ja zo heb ik het ook beleefd.quote:Op maandag 7 april 2008 18:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub was dronken en wilde naar bed. Werd naar de Febo geroepen en daar waarschijnlijk nog meer drank of drugs gebruikt. Keek nogal wazig uit zijn ogen.
Uiteindelijk gingen Huub en Lieke de paarden voeren. Jaap en Dennis er achter aan om allerlei rottigheid naar Lieke te schreeuwen. Huub bleef er kalm onder.
Toen ging de telefoon in de keuken en Amanda en Nadia renden keihard naar de stal. Streamlock.
(mij leek het dat Amanda en Nadia er letterlijk naar toe gestuurd werden om ruzie te maken)
Uit gsprekken achteraf blijkt dat er iets tussen Huub en Amanda is voorgevallen. Volgens Amanda had Huub haar getrapt (yeah, right, hij was half van de wereld, volgens mij). Huub zei er niks over (spreekverbod). Nadat Huub door de beveiliging was weggehaal heeft Brian Lieke in het gezicht heeft geslagen (onder de ogen van de beveiliging). Ook hierover was een spreekverbod, maar Lieke hield dat niet langer dan een paar dagen vol.
Avon bedankt voor het terrughalen van dat verhaal!quote:Op maandag 7 april 2008 18:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Heerlijk dat collectieve geheugen....quote:Op maandag 7 april 2008 18:24 schreef Desii het volgende:
[..]
zo ist precies.... er hoort nog bij Huub in de woonkamer in een groepsgesprek allemaal namen van de febo erin gooide en zichzelf nogal voor paal zette (gelukkig voor hem allemaal onbruikbaar materiaal)
Daarna ging hij met Lieke mee naar de paarden...
quote:Op maandag 7 april 2008 18:34 schreef PeterNB het volgende:
En wicawdo maar huppelen in zijn roze broekje, zwaaiend met zijn nichtenarmpjes....
(Bestaat er een cursus hetero-worden ? I'm deeply interested !!)
Was er ook niet een ruzie tussen Huub en Lieke bij de paardenbak,er staat me wel iets bij.quote:Op maandag 7 april 2008 18:25 schreef trettie het volgende:
[..]
Avon bedankt voor het terrughalen van dat verhaal!
Maar ik zie echt niet hoe je hier Huub mee pest .
5 tegen twee en dat gaan we naspelen en daarbij wordt Huub te kakken gezet?
Ben heel benieuwd!!!!
ik vind dit echt zo zielig en domquote:Op maandag 7 april 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Zo NIET leuk................
En Brian wordt dor Jaap geholpen aan TV momentjes dat walg ik nog het meeste van. Prima dat ie Jaap het spel speelt maar het is een schijtbak dat ie dat niet alleen durft.quote:Op maandag 7 april 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg tussen het eten koken door toch het idee dat Jaap Brian nadoet ipv Huub. Huub zegt dit ook: Jaap, zo gaat Brian met vrouwen om.quote:Op maandag 7 april 2008 18:51 schreef akveor het volgende:
What the fock is Jaap nu weer aan het doen vraagt Huub zich af.
Zo'n idee krijg ik ook steeds meer. Ik begrijp sowieso dat paardenbak verhaal niet.quote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg tussen het eten koken door toch het idee dat Jaap Brian nadoet ipv Huub. Huub zegt dit ook: Jaap, zo gaat Brian met vrouwen om.
Jaap staat nog steeds voor lul, dat dan weer wel.
Ik zit niet te kijken maar op die tweede foto hoor ik gewoon die hyena lachquote:Op maandag 7 april 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder toestemming?quote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef rooie3 het volgende:
Ach gossie,Claire heeft voor morgen een mooie jurk gekregen en meteen gaat Amanda haar jurk aan doen.
Ik ben diep aan het nadenken,maar er was wel iets.Lieke wilde toen weglopen en Huub er weer achteraan.Ik denk nog even verder na,ik kom er wel op.quote:Op maandag 7 april 2008 18:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo'n idee krijg ik ook steeds meer. Ik begrijp sowieso dat paardenbak verhaal niet.
Die klootzakken van de FEBO hebben Claire drie jurken gegeven voor de ondertrouw om uit te kiezen, allemaal de verkeerde maat.quote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef rooie3 het volgende:
Ach gossie,Claire heeft voor morgen een mooie jurk gekregen en meteen gaat Amanda haar jurk aan doen.
Ach dat wijf is zo maf als een deur en ook verknipt.Moet je haar zien staan met dat nephaar en Claire ernaast.Zie 10 keer liever Claire.quote:
Gewoon pesten dusquote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die klootzakken van de FEBO hebben Claire drie jurken gegeven voor de ondertrouw om uit te kiezen, allemaal de verkeerde maat.
Claire zit nu 3 maandan in dat hok, dat moeten ze inmiddels toch weten? BTW, Le Marriage was toch ook leuk geweest voor Claire?
Zelfs de grappen moet hij nog opschrijven,triest persoon is Jaap aan het worden.quote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja jaap, neem jij je volgende 'grappen' nog meer effe door............![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me ook logisch dat Jaap meegaat aangezien hij al een paar keer model heeft gezeten.quote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef akveor het volgende:
Claire en Huub hebben woorden over dat Claire Jaap gaat m,eenemen als proefmodel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |