Tamme toestand toch nog toe.quote:Op maandag 7 april 2008 16:24 schreef Copycat het volgende:
De moeite waard om aan te sluiten?
Daar straalt de liefde vanafquote:
Stilte voor de storm:quote:Op maandag 7 april 2008 16:27 schreef Dementor het volgende:
De slabek zal zo wel komen!
volgens mij was Palma ook helemaal niet van plan haar excuus te makenquote:Op maandag 7 april 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
Amanda: Als je niet toe kunt geven hoef ik geen excuus.
hahahaha ik dacht even dat ze zich ging inhouden, hoe kon ik zo dom blond zijn zeg.quote:Op maandag 7 april 2008 16:32 schreef Dementor het volgende:
Daar is de slabek, slabek tralalalalaaaaaaaaaaa wat is het fijn om del niet te zijn!
idd, de arrogantiequote:Op maandag 7 april 2008 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mij was Palma ook helemaal niet van plan haar excuus te maken
quote:Op maandag 7 april 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
José tegen Amanda: Ik begrijp niet waarom je je zo arrogant opstelt.
Ik ben er hoor, streamloos en wel, maar ik schets me dankzij jullie een prima beeld!quote:Op maandag 7 april 2008 16:32 schreef Varen het volgende:
Copycat kom er maar in!
Dus dadelijk ook weer ruzie met de ratquote:Op maandag 7 april 2008 16:38 schreef Kaat38 het volgende:
Wat een ongelooflijke snol is die Del! Grote smoel dat ze heeft terwijl Palma duidelijk de boel rustig wou uitpraten!
Totaal geen respect heeft die Del.
Hoe weet hij nu weer die link te leggen?quote:Op maandag 7 april 2008 16:42 schreef Kaat38 het volgende:
Oh ja, brainles haalt Huub erbij, het was uiteraard de schuld van Huub.
Tuuuuuurlijk.
Ja, ik scheld ook iedereen uit als ik ietwat gespannen ben, tuurlijk brainles, hoe wil je dit goed pratenquote:Op maandag 7 april 2008 16:44 schreef Scandalous het volgende:
Volgens Brian kwam het door de stress voor 22 mei
Hij maakt er waarschijnlijk van dat het Huub zijn plan was.quote:Op maandag 7 april 2008 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe weet hij nu weer die link te leggen?
Inderdaad, alleen jammer dat die rat er relatief goed mee wegkomt .......quote:Op maandag 7 april 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Het is wel duidelijk dat Amanda helemaal heeft afgedaan bij José, en terecht.
Alles is toch de schuld van Huub. Wacht maar als de ratten het gesprek straks evalueren.......Huub, Huub, Huub.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |