Oi, dat is zuur...quote:Op maandag 7 april 2008 17:19 schreef Disana het volgende:
Brian: Uiteindelijk door Huub heeft Palma gevochten.
[ afbeelding ]
Jaap wil vanavond het paardenbak incident met Gea (lees Lieke) persifleren. Ik hoop dat hij de trappen van Brian tegen Lieke meeneemt in het verhaal, of is dat ijdele hoop?quote:Op maandag 7 april 2008 17:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De rat wil Jaap wel meehelpen om Claire aan te pakken ............ laffe klootzak![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil vanavond het paardenbak incident met Gea (lees Lieke) persifleren. Ik hoop dat hij de trappen van Brian tegen Lieke meeneemt in het verhaal, of is dat ijdele hoop?
Ik hoop dat ie snel oprot... alle energie die hij nu tegen Huub en Cllaire gebruikt had ie ook tegeb B en A kunnen doen.... ben blij dat het eidnelijk duidleijk is dat Jaap alleen tegen Huub speelt. Het is een achterbakse lamzak.quote:Op maandag 7 april 2008 17:56 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap:" Ik ga liever weg met een knal....."
'Brian's Poetry'quote:Op maandag 7 april 2008 17:59 schreef Yasminn het volgende:
Wat betekent de tattoo van brian?
Wifebeater.quote:Op maandag 7 april 2008 17:59 schreef Yasminn het volgende:
Wat betekent de tattoo van brian?
No way echt?quote:Op maandag 7 april 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
'Brian's Poetry'
( zie brianspoetry.com for a very good laugh)
WTF? Meen je dit nou echt?quote:Op maandag 7 april 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
'Brian's Poetry'
( zie brianspoetry.com for a very good laugh)
De meeste moeite heb ik met Jaap. Ik weet echt niet wanneer hij het wel of niet meent. Dat is natuurlijk altijd al zo geweest maar het wordt met de dag onduidelijker.quote:Op maandag 7 april 2008 18:01 schreef akveor het volgende:
Kleine dingetje die WE doen zegt Brian.... jaja Brian WE....
Wezel en Ezel tegenhanger van SHE.
Ik dacht altijd dat jij een Brianfan was of heb ik dat mis.Is geen beschuldiging hoor,maar was nieuwsgierig.quote:Op maandag 7 april 2008 17:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als Brain zo'n gesprek voert, zoals nu, lijkt het net een konijn.
Hij steekt dan altijd zijn tanden naar voren en in het ergste geval gaat hij daarbij sissen.
Wat is die gozer nep.![]()
![]()
En Brian komt bijna klaar op de plannetjes van Jaap......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |