Meis, echt waar?quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 17:09 schreef beequeen het volgende:
Nu krijgen we het, Amanda en Brian in de Chill. Wie luistert mee, ik niet.
Ik pikte nog net mee van Amanda: Ik ben heel vergevingsgezind.![]()
Je zou denken dat Brian zelf 1.93 is als je hem zo hoortquote:Op maandag 7 april 2008 17:13 schreef petraa het volgende:
B: Hij moet altijd hoger dan iedereen zitten, hij denkt dat hij een soort Hitler dictator is. Dat hebben mannetjes die kort zijn, korte mannen hebben dat macho gedrag en echo zo. Door de onzekerheid van hun leven hebben ze dat.
quote:Op maandag 7 april 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meis, echt waar?
Het is wat Huub net zei: Ze zit nu het gesprek te evalueren en doet aan zelfreflectie.
Ik quote mezelf maar evenquote:Op maandag 7 april 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
Alles is toch de schuld van Huub. Wacht maar als de ratten het gesprek straks evalueren.......Huub, Huub, Huub.
De onzekerheid van hun leven, hoe komen ze erop.. Wat zijn deze 2 mensen ontiegelijk dom.. (een hacker? onmogelijk).. kleine mensen moeten gewoon harder vechten om aan bod te komen.. een grotere bek hebben om gehoord te worden.. Je hoort bij die 2 alleen maar afgunst en jaloezie.. simpele zielen zijn het.quote:Op maandag 7 april 2008 17:13 schreef petraa het volgende:
B: Hij moet altijd hoger dan iedereen zitten, hij denkt dat hij een soort Hitler dictator is. Dat hebben mannetjes die kort zijn, korte mannen hebben dat macho gedrag en echo zo. Door de onzekerheid van hun leven hebben ze dat.
Daar zitten ze dan, de slachtoffers van de in- en in slechte Huub en zijn gevolg.quote:Op maandag 7 april 2008 17:19 schreef Disana het volgende:
Brian: Uiteindelijk door Huub heeft Palma gevochten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |