Ik ook nietquote:Op maandag 7 april 2008 15:12 schreef jna het volgende:
Laat mij dan maar lekker om 10 uur beginnen en gewoon om 5 uur naar huis. Ik ben niet zo'n ochtend mens
Ik ga liever tot 's avonds door, dan dat ik vroeg beginquote:Op maandag 7 april 2008 15:15 schreef Deansensitized het volgende:
Wat een bikkels hier, lees het wel weer
quote:
Huh?quote:
Waarom denk je dat ik stage loop bij een jazz & wereldmuziek agentschapquote:Op maandag 7 april 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie zouden eigenlijk rocksterren moeten zijn, tijden kloppen al
respect voor mensen zoals jijquote:Op maandag 7 april 2008 15:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mwah ik begin liever wat vroeger zodat ik 's middags/'s avonds nog wat tijd voor mezelf heb
Ben ook pas 22. Na mijn hbo ook nog tijdje universiteit gedaan (half jaar) maar dat vond ik echt 3x over niks! Vond er geen hol aan, allemaal theoretisch shit, niks geen praktijk. Pleur wiskunde, waar ik geen hol van snaptequote:Op maandag 7 april 2008 14:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om gewoon fulltime te gaan werken.
Ben 21 of net 22 als ik klaar ben met het HBO, nog jong toch?
Heb gewoon zin om nog verder te studeren
Heb ik vandaag weer iets geleerdquote:Op maandag 7 april 2008 14:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Net als Nederlands hoor, tijdwoorden, spellen, zinsbouw, zinsontleding, alleen dan in het Fries
Eerst het tweede, nu het eerstequote:Op maandag 7 april 2008 16:59 schreef nicomart het volgende:
is iedereen naar huis of opeens aan het werken ofzo
Tsja, dat is ook domquote:Op maandag 7 april 2008 18:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
O mijn buik *auw auw*
* MisterJ.Lo heeft 2 broodjes donner gegeten op het werk en nu buikpijn
verrassend goedquote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen de eerste werkdag van de nieuwe week weer overleefd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |