Dank jequote:Op maandag 7 april 2008 13:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, dat ken ik, Duitsers gingen ook vaak Engels praten als ik Duits wilde praten. In Spanje doen ze dat niet want hier spreken ze gewoon geen Engels haha. En ik snap wat je bedoelt, ik vond het soms ook wel een belediging voor mijn Duits.
vind het wel supertof dat je gewoon Zweeds kan, zoveel Nederlanders zullen er niet zijn die dat kunnen
Zo'n klasgenoot heb ik ook. Ik moet het doen met Fries, Nederlands en Engels.quote:Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Altijd leuk tijdens sollicitaties.. "Ik las dat je Zweeds spreekt"
quote:Op maandag 7 april 2008 13:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
Lekker wel, weer op maandag vrij.
whehehequote:Op maandag 7 april 2008 13:46 schreef Leinonlein het volgende:
Hey hoi, welke mafkees heeft er een rickroll van de link naar de OP gemaakt?![]()
Zoals TT zei: ik ben even pauze houden!
quote:Op maandag 7 april 2008 13:46 schreef Leinonlein het volgende:
Hey hoi, welke mafkees heeft er een rickroll van de link naar de OP gemaakt?![]()
En Duitsquote:Op maandag 7 april 2008 13:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zo'n klasgenoot heb ik ook. Ik moet het doen met Fries, Nederlands en Engels.
Etc!!quote:
Een Engelse die ik tijdens mijn studie in Zweden ontmoette, stond versteld dat wij verschillende 3 talen kregen op school.quote:Op maandag 7 april 2008 13:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zo'n klasgenoot heb ik ook. Ik moet het doen met Fries, Nederlands en Engels.
3 talen, ik kreeg er eerst 5 (Nederlands, Fries, Engels, Frans, Duits).quote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een Engelse die ik tijdens mijn studie in Zweden ontmoette, stond versteld dat wij verschillende 3 talen kregen op school.
He bah, hoe lang moet je nog dan?quote:Op maandag 7 april 2008 14:01 schreef Etcetera het volgende:
momenteel ziekverder: ik ben zat van school
wil gewoon aan het werk maar dat kan nog niet
Eigenlijk 3 moderne vreemde talen, maar hoe moet ik de lessen Fries dan zien? Wat daar ben ik altijd wel benieuwd naar geweest.quote:Op maandag 7 april 2008 14:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
3 talen, ik kreeg er eerst 5 (Nederlands, Fries, Engels, Frans, Duits).
na dit jaar nog een jaarquote:
Nog verder studeren, moet er niet aan denkenquote:Op maandag 7 april 2008 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zit net ff te surfen op het net om te kijken wat ik hierna nu wil studeren
En of ik deeltijd of gewoon voltijd wil.
Ik zou me wel gevleid voelen, is toch juist supercool dat je Zweeds spreekt. Ik heb altijd wel bewondering voor mensen die veel talen spreken hoor, vind dat echt iets hebben.quote:Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank jeen jij veel succes met je Spaans.
Ik weet uit eigen ervaring dat het lastig is om na je 18de nog een vreemde taal te gaan leren. Als 12/13/14 jarige pak je het snel op.
Altijd leuk tijdens sollicitaties.. "Ik las dat je Zweeds spreekt"
Ik zat te denken aan een associate degree deeltijd, maar helaas worden geen logistieke opleidingen aangebodenquote:Op maandag 7 april 2008 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zit net ff te surfen op het net om te kijken wat ik hierna nu wil studeren
En of ik deeltijd of gewoon voltijd wil.
Net als Nederlands hoor, tijdwoorden, spellen, zinsbouw, zinsontleding, alleen dan in het Friesquote:Op maandag 7 april 2008 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigenlijk 3 moderne vreemde talen, maar hoe moet ik de lessen Fries dan zien? Wat daar ben ik altijd wel benieuwd naar geweest.
Aangezien je toch al wat dingen van huis heb meegekregen..
Dat was mijn postquote:Op maandag 7 april 2008 14:28 schreef nicomart het volgende:
schrijf net in mijn scriptie: Dit voordeel is ook meteen een nadeel.
Moest meteen denken aan die opmerking van pasgeleden hier in de SC.. over Cruijf enzo
Ik wist dat het iemand was hier inderdaadquote:Op maandag 7 april 2008 14:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was mijn post
* PieterBas werkt ook aan zijn scriptie
Grappig, dat had ik met mijn minor ook.. was drukker dan andere blokken.quote:Op maandag 7 april 2008 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
na dit jaar nog een jaarmaar dan is het hopelijk wat relaxter dan nu (zal wel niet trouwens) want doe nu een minor en het is zó druk dat ik een tijdje door de weeks continu migraine had
dat is wel al minder gelukkig
Ik moet er niet aan denken om gewoon fulltime te gaan werken.quote:Op maandag 7 april 2008 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog verder studeren, moet er niet aan denken
Moet nog anderhalf jaar en ben het al zat
Ik denk dat het bij mij Nederlands Recht word. Dit kan ik in 2.5 jaar doen (mn master halen).quote:Op maandag 7 april 2008 14:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een associate degree deeltijd, maar helaas worden geen logistieke opleidingen aangeboden
Ik ben ook bijna 22 als ik klaar ben (hopelijk). Ik zou het wel zien zitten om te gaan werken denk ikquote:Op maandag 7 april 2008 14:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om gewoon fulltime te gaan werken.
Ben 21 of net 22 als ik klaar ben met het HBO, nog jong toch?
Heb gewoon zin om nog verder te studeren
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna 22 als ik klaar ben (hopelijk). Ik zou het wel zien zitten om te gaan werken denk ik
Maar als het kan begin ik volgend jaar september bij Luchtverkeersleiding Nederland aan de opleiding tot luchtverkeersleider (al is de keuring heel streng).
Preciesquote:
Inderdaadquote:Op maandag 7 april 2008 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies
Het liefste zou ik nu beginnen, maar beetje zonde van 3 jaar HBO-studie, en als ik het niet haal heb ik niets
quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 7 april 2008 15:12 schreef jna het volgende:
Laat mij dan maar lekker om 10 uur beginnen en gewoon om 5 uur naar huis. Ik ben niet zo'n ochtend mens
Ik ga liever tot 's avonds door, dan dat ik vroeg beginquote:Op maandag 7 april 2008 15:15 schreef Deansensitized het volgende:
Wat een bikkels hier, lees het wel weer
quote:
Huh?quote:
Waarom denk je dat ik stage loop bij een jazz & wereldmuziek agentschapquote:Op maandag 7 april 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie zouden eigenlijk rocksterren moeten zijn, tijden kloppen al
respect voor mensen zoals jijquote:Op maandag 7 april 2008 15:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mwah ik begin liever wat vroeger zodat ik 's middags/'s avonds nog wat tijd voor mezelf heb
Ben ook pas 22. Na mijn hbo ook nog tijdje universiteit gedaan (half jaar) maar dat vond ik echt 3x over niks! Vond er geen hol aan, allemaal theoretisch shit, niks geen praktijk. Pleur wiskunde, waar ik geen hol van snaptequote:Op maandag 7 april 2008 14:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om gewoon fulltime te gaan werken.
Ben 21 of net 22 als ik klaar ben met het HBO, nog jong toch?
Heb gewoon zin om nog verder te studeren
Heb ik vandaag weer iets geleerdquote:Op maandag 7 april 2008 14:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Net als Nederlands hoor, tijdwoorden, spellen, zinsbouw, zinsontleding, alleen dan in het Fries
Eerst het tweede, nu het eerstequote:Op maandag 7 april 2008 16:59 schreef nicomart het volgende:
is iedereen naar huis of opeens aan het werken ofzo
Tsja, dat is ook domquote:Op maandag 7 april 2008 18:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
O mijn buik *auw auw*
* MisterJ.Lo heeft 2 broodjes donner gegeten op het werk en nu buikpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |