verrassend goedquote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen de eerste werkdag van de nieuwe week weer overleefd?
dramatisch.. zo maar op tijd naar bedquote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen de eerste werkdag van de nieuwe week weer overleefd?
Enige wat bij mij snel ging was de lunch zelfquote:Op maandag 7 april 2008 20:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb het aardig overleefd.. tot de lunch ging het snel.. na de lunch niet meer
Daar stonden persoonljke graveringen op maar sommige waren groot terwijl anderen juist klein waren(de graveringen).. En dat hoorde nietquote:Op maandag 7 april 2008 20:25 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, wat was er met die dingen, niet echt meegekregen
nou hopen dat ze het voor de verandering eens goed hebben gedaanquote:Op maandag 7 april 2008 20:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar stonden persoonljke graveringen op maar sommige waren groot terwijl anderen juist klein waren(de graveringen).. En dat hoorde nietmorgen komen ze weer terug....
Ok danquote:Op maandag 7 april 2008 20:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar stonden persoonljke graveringen op maar sommige waren groot terwijl anderen juist klein waren(de graveringen).. En dat hoorde nietmorgen komen ze weer terug....
Preciesquote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou hopen dat ze het voor de verandering eens goed hebben gedaan
Iemand heeft de OP hersteld naar een oud tijdstip denk ikquote:Op maandag 7 april 2008 20:46 schreef Californium het volgende:
TVP....
en ik dacht dat Piles mij in de OP had gezetWie heeft mij eruit gegooid
![]()
![]()
Waar vind je dat?quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:07 schreef Piles het volgende:![]()
012. 082 Piles - ben weer lekker productief geweest gisteren![]()
Hier:quote:
Wat een beetje slowchat al niet kan doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook weer veel te hard mn best gedaan gisteren
Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een beetje slowchat al niet kan doen
jij had helemaal een productief dagjequote:Op dinsdag 8 april 2008 08:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #157
006. 096 Deansensitized
012. 082 Piles
043. 050 KiwiTjuHh
143. 027 PieterBas
167. 024 Houniet
205. 021 nicomart
Top10 voor de StageSC-ersquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:00 schreef Yesse het volgende:
Vandaag weer een nieuwe dag.. We gaan de dagcijfers overnemen
Als we zo een hele dag doorgaan wel jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:09 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
![]()
ik denk dat we het wel redden met dit tempo
Ja maar dat is pas vanmiddagquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Als we zo een hele dag doorgaan wel ja
Maar er moet mss ook nog wat gebeuren
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:37 schreef right_turn het volgende:
Omdat ik uit verschillende bronnen begrepen had dat fitness toch een sport was en omdat hippe Fokkers als Yesse en Breathtaking ook aan fitness doen ben ik gisteren gaan fitnessen.
De skyline van Rotterdamquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:12 schreef nicomart het volgende:
Goedemorgen allen! Het vroeg naar bed gister heeft me veel goed gedaan moet ik zeggen. Ook het zonnetje werkt daar aan mee heb ik het idee. Heb een redelijk mooi uitzich op de skyline van rotterdam en ondanks de kou, is fleurt zo'n zonnetje de boel toch best aardig op!Sorry voor mijn ochtenpositieviteit
Mijn 205e plek zou bijna aantonen dat ik gister wat gedaan had. Maar volgens mij was die meeting 's ochtends van 10 tot 12 de dader daarvan
Vind ik wel een goed idee, dan valt het ook niet zo op als ik berichtjes zit te typenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil vandaag de hele dag bezig met mn stageverslagen
quote:Ik wil vandaag de hele dag bezig met mn stageverslagen scriptie
hou je ons op de hoogte van je USB sticks?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dat is pas vanmiddagEn dan hebben we die top 10 allang gehaald
POPquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:17 schreef Piles het volgende:
Het wordt nu wel vermoeiend hoor, al die energie
En ik moet vandaag nog een POP invullen ook, wat heb ik daar ook een hekel aan
Ja.. nou heb vanuit het raam hier niet echt zich op speciale gebouwen, maar ik zie wel de kraan van het CS n een groot gebouw daar in de buurt (niet NN) en een kerktorenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De skyline van Rotterdam
Als je met de metro vanaf Schiedam Centrum naar Marconiplein rijdt en dan zo’n laaghangend fel zonnetje ziet, kijkend over het Kasteel en in de skyline van Rotterdam ziet, dat maakte me helemaal vrolijk
Nee joh.. precies genoeg enthousiasme zeg ikquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:16 schreef Yesse het volgende:
[..]POSITIVITEIT
![]()
![]()
![]()
![]()
ook hier weer sorry iets té enthousiast
Op mijn vorige stage had ik ook vrij weinig uitzicht op speciale gebouwen, behalve dan op Rotterdam Airport..en dan ging er weer een Transavia Boeing naar een zomerse bestemming en ik zat te zwoegenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja.. nou heb vanuit het raam hier niet echt zich op speciale gebouwen, maar ik zie wel de kraan van het CS n een groot gebouw daar in de buurt (niet NN) en een kerktoren![]()
[..]
hehe.. kan je in ieder geval nog eens wegdromen dat je met zo'n boeing richting de zon vertrek.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op mijn vorige stage had ik ook vrij weinig uitzicht op speciale gebouwen, behalve dan op Rotterdam Airport..en dan ging er weer een Transavia Boeing naar een zomerse bestemming en ik zat te zwoegen
Ach het beleid is hier, je mag internetten wat je wilt, zolang je je werk maar af krijgt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind ik wel een goed idee, dan valt het ook niet zo op als ik berichtjes zit te typen
Hopelijk heb ik niks anders te doen
Morgen, vrijdag en maandag weer tentamens, gaat niks worden
Very herkenbaar!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De skyline van Rotterdam
Als je met de metro vanaf Schiedam Centrum naar Marconiplein rijdt en dan zo’n laaghangend fel zonnetje ziet, kijkend over het Kasteel en in de skyline van Rotterdam ziet, dat maakte me helemaal vrolijk
Komt vast goed !quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ach het beleid is hier, je mag internetten wat je wilt, zolang je je werk maar af krijgt.
Dus dat gaat prima
Ik heb alleen zo geen zin om der weer mee bezig te gaan, maja moet wel.. anders moet ik straks weer stressen voor de deadline.
Ja vast wel, maar ik haat dat gelul over jezelf en je competenties etcquote:
Toen ik voor mijn keuze vak naar de vestiging Rotterdam moest, nam ik vaak met mooi weer de Calandlijn, vanaf Schiedam Centrum. Alleen voor die 15 seconden skylinequote:
Van die mensen waarbij je 's middags ook de luch moet voorkauwen ofzo?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:36 schreef Piles het volgende:
Zo, nog maar eens een overzichtje in elkaar zetten voor de accountants, anders snappen ze het niet
Ik rijd nu elke dag met de trein langs het kasteel (en langs de kuipquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen ik voor mijn keuze vak naar de vestiging Rotterdam moest, nam ik vaak met mooi weer de Calandlijn, vanaf Schiedam Centrum. Alleen voor die 15 seconden skyline
Bij slecht weer ging maar met snelbus rechtstreeks door naar Rotterdam CS, dat was sneller en relaxter.
Heerlijk zo’n interliner
En dan Hagenaars roepen dat Den Haag een mooiere skyline heeft
Preciesquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
Van die mensen waarbij je 's middags ook de luch moet voorkauwen ofzo?
Whehe k zit nu ook in Rotterdam! Vanuit mijn kamer kijk ik op een trambaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op mijn vorige stage had ik ook vrij weinig uitzicht op speciale gebouwen, behalve dan op Rotterdam Airport..en dan ging er weer een Transavia Boeing naar een zomerse bestemming en ik zat te zwoegen
De grote kleine rampen tijdens het kantoorlevenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, per ongeluk 2 zoetjes in mn koffie gedaan
Ik ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe k zit nu ook in Rotterdam! Vanuit mijn kamer kijk ik op een trambaan! Kan wel t gebouw van NN zien
![]()
Werk nu in Bergschenhoek waar ik uitkijk op een pleur kassen
Of creamer pakken ipv suikerquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
De grote kleine rampen tijdens het kantoorleven
TE GEKquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ookAlthans.. waar ik op uit kijk, wordt uiteindelijk een kas
Ik zie dat soort dingen ook altijd voor mequote:Op dinsdag 8 april 2008 09:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie gaat dat dan ook zitten visualiseren![]()
Mijn speakersysteem is kapotquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:59 schreef Leinonlein het volgende:
Goedemorgen! Positiviteit = goed!
Whoej ik luister Spaanse webradio
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
De grote kleine rampen tijdens het kantoorleven
Lust ik ook wel, maar met zoetje is lekkerder!quote:
Beetje leuke muziekquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:59 schreef Leinonlein het volgende:
Goedemorgen! Positiviteit = goed!
Whoej ik luister Spaanse webradio
en lunch is om?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |