Pleeg ritueel zelfmoord, dan heb jij geen pijn meer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:37 schreef right_turn het volgende:
Omdat ik uit verschillende bronnen begrepen had dat fitness toch een sport was en omdat hippe Fokkers als Yesse en Breathtaking ook aan fitness doen ben ik gisteren gaan fitnessen.
Nu, één dag later, is er geen spier in mijn lichaam die geen pijn doet!![]()
Klacht1: Pijn
Klacht2: Fitness
Klacht3: Dit plaatje:
[ afbeelding ]
Fitness = sportquote:Op dinsdag 8 april 2008 07:02 schreef Quacker het volgende:
Mensen die fitness een sport vinden...![]()
Spierpijn na enige inspanning...
Fitnes != sportquote:Op dinsdag 8 april 2008 07:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Fitness = sport
en het is friet en géén patat!
Je moet je spieren ook wel rust gunnen hequote:Op dinsdag 8 april 2008 09:12 schreef Yesse het volgende:Ik ben een hippe fok!ker
maar als je spierpijn hebt ben je te zwaar begonnen of doe je je nooit iets.. in beide gevallen even doorbijten![]()
zo opgelost
eensquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je moet je spieren ook wel rust gunnen heDoorgaan met een beetje spierpijn, maar als het echt continue flink pijn doet moet je ze even laten herstellen.. als je gaat huilen weet je dat je te ver bent gegaan
Wat is dan precies het competitie element in fitness? Van wie kan je winnen met gewichtheffen als je dat gewoon op het fitnesscentrum doet? Van jezelf?quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Fitness = sport
en het is friet en géén patat!
je kan tegen de roeicomputer roeienquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat is dan precies het competitie element in fitness? Van wie kan je winnen met gewichtheffen als je dat gewoon op het fitnesscentrum doet? Van jezelf?Geen sport dus.
Verder is het natuurlijk patat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |