dramatisch.. zo maar op tijd naar bedquote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen de eerste werkdag van de nieuwe week weer overleefd?
Enige wat bij mij snel ging was de lunch zelfquote:Op maandag 7 april 2008 20:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb het aardig overleefd.. tot de lunch ging het snel.. na de lunch niet meer
Daar stonden persoonljke graveringen op maar sommige waren groot terwijl anderen juist klein waren(de graveringen).. En dat hoorde nietquote:Op maandag 7 april 2008 20:25 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, wat was er met die dingen, niet echt meegekregen
nou hopen dat ze het voor de verandering eens goed hebben gedaanquote:Op maandag 7 april 2008 20:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar stonden persoonljke graveringen op maar sommige waren groot terwijl anderen juist klein waren(de graveringen).. En dat hoorde nietmorgen komen ze weer terug....
Ok danquote:Op maandag 7 april 2008 20:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar stonden persoonljke graveringen op maar sommige waren groot terwijl anderen juist klein waren(de graveringen).. En dat hoorde nietmorgen komen ze weer terug....
Preciesquote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou hopen dat ze het voor de verandering eens goed hebben gedaan
Iemand heeft de OP hersteld naar een oud tijdstip denk ikquote:Op maandag 7 april 2008 20:46 schreef Californium het volgende:
TVP....
en ik dacht dat Piles mij in de OP had gezetWie heeft mij eruit gegooid
![]()
![]()
Waar vind je dat?quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:07 schreef Piles het volgende:![]()
012. 082 Piles - ben weer lekker productief geweest gisteren![]()
Hier:quote:
Wat een beetje slowchat al niet kan doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook weer veel te hard mn best gedaan gisteren
Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een beetje slowchat al niet kan doen
jij had helemaal een productief dagjequote:Op dinsdag 8 april 2008 08:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #157
006. 096 Deansensitized
012. 082 Piles
043. 050 KiwiTjuHh
143. 027 PieterBas
167. 024 Houniet
205. 021 nicomart
Top10 voor de StageSC-ersquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:00 schreef Yesse het volgende:
Vandaag weer een nieuwe dag.. We gaan de dagcijfers overnemen
Als we zo een hele dag doorgaan wel jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:09 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
![]()
ik denk dat we het wel redden met dit tempo
Ja maar dat is pas vanmiddagquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Als we zo een hele dag doorgaan wel ja
Maar er moet mss ook nog wat gebeuren
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:37 schreef right_turn het volgende:
Omdat ik uit verschillende bronnen begrepen had dat fitness toch een sport was en omdat hippe Fokkers als Yesse en Breathtaking ook aan fitness doen ben ik gisteren gaan fitnessen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |