abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2008 @ 16:29:51 #151
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_58281338
ik zie dat je PM-box niet werkt. Als je even een mailtje wilt sturen naar grumpey at gmail . com, dan komt stuur ik via die manier alle info naar je op

edit: en ik zie dat de herstart in Barchem al om 12:30 is voor ons, dus dat moet wel lukken. Er rijdt een directe busverbinding met Deventer vanuit Barchem, bus 56, die er 50 minuten over doet (oftewel, eitje )
  donderdag 24 april 2008 @ 16:32:27 #152
197786 Asics-DS
op naar de 1:08
pi_58281386
Nu werkt t wel, maar mail is verstuurd.
  donderdag 24 april 2008 @ 16:38:50 #153
197786 Asics-DS
pi_58281510
Barchem als in: Barchem vlakbij Lochem, Bocrulo? Dan is dat op 15 km van mn huis. Dat zou relax zijn.

dubbel
  donderdag 24 april 2008 @ 16:53:27 #154
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_58281792
yup, dat Barchem idd
pi_58282221
is er geen batavierentopic o.i.d anders gaat het weer 5 pagina's daar over
Love is in the air!
  donderdag 24 april 2008 @ 19:18:34 #156
197786 Asics-DS
pi_58284840
Sorry Landgeld, nog even off-topic (wat eigenlijk helemaal niet off-topic is!)

@Grumpey: Ik kan geen mails versturen naar je; ik krijg ze telkens weer terug. Mn hotmail loopt weer te kloten zoals het wel vaker doet de laatste tijd. Dus daarom ff zo:

Als ik het goed begrijp start de groep in Dinxperlo. 1 loper, 1 fietser, 5 á 6 man in busje erachter of ervoor (whatever). Iedereen loopt een etappe (sommige dus 2x).
Nu het probleem Ik wil ook voor mezelf trainen 's ochtends, omdat ik daar voor de rest van de dag geen tijd voor heb. Klinkt gek, maar op dit moment is 't ff belangrijk dat ik mn geplande trainingen ook doe (ivm wedstrijden). Het gaat om een vrij rustige duurtraining (3 uurtjes) dus lopen daarna is geen probleem. Vandaag heb ik praktisch 't zelfde gedaan (en 'vroeger' wel extreme fiets-loop combo's gedaan ). Loopconditie was redelijk. Ik heb vandaag mn 15 km ronde net onder het uur gelopen. Die 8 km kan dus in een half uur (met een beetje adrenaline )
Dus kan ik ook later instappen? Dat ik niet om 8 uur erbij ben, maar bijv. vanaf 10 uur? Dat ik je bel waar jullie zitten, omkleed (somehow, voor mn fiets valt wel iets te regelen hoop ik), instap, kennismaak, loop, afscheid neem? Beetje omslachtig misschien, maar ik wil graag mn eigen training afwerken.

Ik fiets dagelijks in die regio dus de weg vind ik wel.
Reageren kan via mail, 't zal later op de dag wel weer werken.
pi_58290413
Ah kijk eens aan, nu is het niet zo erg meer dat ik weer afzegde, want ik ben vervangen door een vermoedelijk veel snellere loper. Veel plezier, allemaal!
pi_58290531
Batavierenrace is morgen al

en ik moet nog zoveel slaaaaaaaapen..

als jullie een dame met een zwarte Suzuki GSXF zien rijden met zwarte kleren en helm en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel herrie, dan ben ik 't
Ja doei.
  donderdag 24 april 2008 @ 23:17:31 #159
197786 Asics-DS
pi_58290838
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:01 schreef thaleia het volgende:
Ah kijk eens aan, nu is het niet zo erg meer dat ik weer afzegde, want ik ben vervangen door een vermoedelijk veel snellere loper. Veel plezier, allemaal!

Het kan allemaal precies qua tijd dus ik heb er zin in! Heb jij nu helemaal geen team meer om mee te lopen?

Even een stukje inlopen en het trage fietsgevoel is er wel uit. Mn hele zaterdag is nu echt volgepropt.

Ik ga mn best doen Grumpey

edit: jeez wat een onsamenhangend bericht
pi_58292733
Pff, ben benieuwd...veel te weinig getraind (maar ja, voor de CPC ook al en dit is korter ), maar eens zien hoe het gaat.

Wordt wel heel mooi denk ik, door Duitse natuur lopen gedurende de nacht...alleen ben ik morgen al doodop eer ik moet lopen vrees ik, want overdag nog een hele dag op de uni voor de boeg.
Jack does it in real time...
pi_58308661
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:17 schreef Asics-DS het volgende:
Heb jij nu helemaal geen team meer om mee te lopen?
Geheel naar eigen wens, want ik ben ziek. Is inderdaad wel voor het eerst in tijden dat ik NIET meedoe aan de Bata, maar ik moet er momenteel ook niet aan denken

Wens jullie veel succes en vooral plezier
pi_58349503
Hoi
Ik heb vandaag voor het eerst hard gelopen. 5*1 minuut lopen, en tussendoor steeds 2 min wandelen. Ik kwam thuis als een tomaat
Hoe lang duurde het bij jullie totdat je het gevoel had dat je conditie begon te krijgen?
I will take the sun in my mouth
pi_58350955
Redelijk snel, maar die loopschema's zijn perfect om mee te beginnen. Zo ben ik ook begonnen (en ik denk iedereen bijna wel). Als je het schema goed volgt dan zal het al vrij snel makkelijker gaan met lopen.
In het begin is het even doorbijten, discipline opdoen enzo, maar dat gaat steeds beter.
Loop nu sinds 3 jaar en ben van 5 maal 1 minuut naar het lopen van de 10km gegaan.
pi_58354748
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef warrel het volgende:
Hoi
Ik heb vandaag voor het eerst hard gelopen. 5*1 minuut lopen, en tussendoor steeds 2 min wandelen. Ik kwam thuis als een tomaat
Hoe lang duurde het bij jullie totdat je het gevoel had dat je conditie begon te krijgen?
vrij snel, als je regelmatig blijft lopen.

Ik begon met 3 keer in de week en merkte heel snel verbetering
Doei.
pi_58360903
Bata gelopen dit jaar, 8ste etappe, 8.8 kilometer in 47.04, oftewel 11.2 km/u. Niet heel snel, maar ben pas ongeveer een maand aan het hardlopen. Wil volgend jaar weer meedoen, en blijf nu 1 a 2 keer per week trainen. Niet meer ivm tijdsgebrek, doe nog 2 andere sporten actief en moet ook m'n rust nog kunnen pakken.

Wat zijn de beste trainingen om sneller te worden? En wat is er met deze 1 a 2 keer per week trainen te bereiken, volgend jaar 13 km/u lopen op de 8.8?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_58361437
quote:
Op maandag 28 april 2008 15:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Bata gelopen dit jaar, 8ste etappe, 8.8 kilometer in 47.04, oftewel 11.2 km/u. Niet heel snel, maar ben pas ongeveer een maand aan het hardlopen. Wil volgend jaar weer meedoen, en blijf nu 1 a 2 keer per week trainen. Niet meer ivm tijdsgebrek, doe nog 2 andere sporten actief en moet ook m'n rust nog kunnen pakken.

Wat zijn de beste trainingen om sneller te worden? En wat is er met deze 1 a 2 keer per week trainen te bereiken, volgend jaar 13 km/u lopen op de 8.8?
Heb je mij ook nog gezien? Ik zei vast heel vrolijk 'GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!! ' tegen je

wat goed, overigens, zo snel loop ik niet hoor Maar vind motorbegeleiding toch wel heel stoer, dus de kans dat ik de Bata zelf ga lopen is niet heel groot
Doei.
pi_58362460
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:25 schreef Faithy het volgende:

[..]

Heb je mij ook nog gezien? Ik zei vast heel vrolijk 'GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!! ' tegen je

wat goed, overigens, zo snel loop ik niet hoor Maar vind motorbegeleiding toch wel heel stoer, dus de kans dat ik de Bata zelf ga lopen is niet heel groot
Jij was dus motorbegeleiding begrijp ik? Zou best kunnen, we zaten in de laatste startgroep en ik vertrok om 6:10 vanaf het wisselpunt.

Respect voor al die motorrijders trouwens, vrijwillig zoveel moeite willen doen voor de race, zonder zou echt niet mogelijk zijn .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 28 april 2008 @ 17:56:49 #168
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_58363068
Ok, heb niet veel tijd, maar even kort verslag van de Bata van ons team

We zijn uiteindelijk 123e geworden, al moet er bij worden gezegd dat we zonder straftijd op ongeveer de 65e plek geeindigd zouden zijn heel goed dus . We kregen straftijd omdat 1 renner te lang over de etappe deed, wat niet raar was aangezien de gehele startgroep (startgroep 6 op 2e etappe in de ochtend) verkeerd was gelopen en dus ook allemaal te laat zijn binnengekomen. Los daarvan hebben we het echt goed gedaan!

Asics heeft nog meegelopen, bedankt nog, en heeft een spectaculaire tijd neer gezet van 29:04 op 8,0 km, dus 16.5 km/h, 6e plek. Ik had zelf 2 etappes gelopen uiteindelijk, de 11,9 in de nachtploeg (enorm last van maagzuur, wel 47:00 en 15 km/h nog) en de 6,3 in de ochtend (3e plek ). Het mooiste was dat alle organisatie gewoon perfect liep en dat de sfeer goed was!

Volgende project: Amsterdam - Praag - Amsterdam....
oftewel, het ergste moet nog komen
pi_58363297
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Jij was dus motorbegeleiding begrijp ik? Zou best kunnen, we zaten in de laatste startgroep en ik vertrok om 6:10 vanaf het wisselpunt.

Respect voor al die motorrijders trouwens, vrijwillig zoveel moeite willen doen voor de race, zonder zou echt niet mogelijk zijn .
het is gewoon gaaf om te helpen bij zo'n evenement, Ok, vrijwillig, maar je krijgt er ook veel voor terug,zoals dankbaarheid en gezelligheid

heb 42 uur niet geslapen, vrijdag op zaterdag zeg maar maar het was het waard al zag ik ook veel mensen hardlopen in kleding en op schoenen waarvan ik dacht.. oei... daar werd ik dan weer niet vrolijk van
Ja doei.
  maandag 28 april 2008 @ 23:46:36 #170
197786 Asics-DS
pi_58370964
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:56 schreef Grumpey het volgende:
Ok, heb niet veel tijd, maar even kort verslag van de Bata van ons team

We zijn uiteindelijk 123e geworden, al moet er bij worden gezegd dat we zonder straftijd op ongeveer de 65e plek geeindigd zouden zijn heel goed dus . We kregen straftijd omdat 1 renner te lang over de etappe deed, wat niet raar was aangezien de gehele startgroep (startgroep 6 op 2e etappe in de ochtend) verkeerd was gelopen en dus ook allemaal te laat zijn binnengekomen. Los daarvan hebben we het echt goed gedaan!

Asics heeft nog meegelopen, bedankt nog, en heeft een spectaculaire tijd neer gezet van 29:04 op 8,0 km, dus 16.5 km/h, 6e plek. Ik had zelf 2 etappes gelopen uiteindelijk, de 11,9 in de nachtploeg (enorm last van maagzuur, wel 47:00 en 15 km/h nog) en de 6,3 in de ochtend (3e plek ). Het mooiste was dat alle organisatie gewoon perfect liep en dat de sfeer goed was!

Volgende project: Amsterdam - Praag - Amsterdam....
oftewel, het ergste moet nog komen
65e plek (onofficieel) is niet verkeerd man, goed werk! Toevallig trouwens dat ik die dame uit je team kende . Kleine wereld......

Ik moet zeggen dat ik 't echt super leuk vond, hoe kort ik er ook was. Al die idiote gillende studenten bij de begin en eindpunten van die etappes . Alle lopers konden er daardoor toch even een eindsprint uitpersen. De vele voetballers herken je trouwens direct tijdens het lopen Een meefietser is wel fijn trouwens, bedankt nog .

Over mn eigen loop(je): 't ging naar omstandigheden best lekker. De zware training de dag van te voren (vrijdag) en vooral de duurtraining van die ochtend (vroeg op gestaan ) eisten wel hun tol natuurlijk. Grappig is dat ik tijdens mn duurtraining in 4 uur mn hartslag amper echt omhoog kreeg, maar met lopen zat ie echt in mn keel. Verschillende soorten belasting zijn dus goed te combineren.
De stukken zandweg door het bos halen je trouwens enorm uit je ritme zeg. .
Ik moet wel zeggen dat ik op de terugweg naar huis de trappers met moeite rond kreeg (waar zijn die kleine lettertjes als je ze nodig hebt?)
Omkleden in een Dixi is ook niet alles. Vooral al je voorganger vergeet de klep dicht te doen. Ik kon je zo vertellen wat 10 man de avond van te voren gegeten hadden

Tot volgend jaar dan maar?
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:55:04 #171
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_58375396
Psssst....even inside info hoor, maar die dame die je kende is toevallig ook nog mijn vriendin

en de kleine lettertjes vind je onder de '[ sub ]-tags'

Over die voetballers, ik heb mensen zien hardlopen op sneakers
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:29:45 #172
197786 Asics-DS
pi_58413590
Het is hier verdacht stil zo rond de feestdagen
  donderdag 1 mei 2008 @ 14:53:33 #173
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_58416533
TVP, oftewel: vandaag voor het eerst begonnen met hardlopen.

Ik ben (nog) niet van plan een schema te gebruiken. Ik probeer simpelweg rustig te beginnen & mijn gevoel & ademhaling goed in de gaten te houden.

Morgen even eigen schoenen halen (heb vandaag - zij het nieuwe - schoenen van m'n vader gebruikt, maar die waren wat aan de krappe kant).
pi_58417595
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:29 schreef Asics-DS het volgende:
Het is hier verdacht stil zo rond de feestdagen
Het is dan ook -weer.. Maar ik wil vanavond nog wel even gaan!
I will take the sun in my mouth
pi_58418237
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:55 schreef Grumpey het volgende:
Psssst....even inside info hoor, maar die dame die je kende is toevallig ook nog mijn vriendin

en de kleine lettertjes vind je onder de '[ sub ]-tags'

Over die voetballers, ik heb mensen zien hardlopen op sneakers
en dan roepen bij de EHBO.. maar dat zijn toch ook sportschoenen Bij de Rotterdam Marathon zag ik wel eens een paar op klompen lopen, dan ben je toch ook niet goed wijs

Net een snelle duurloop gedaan van 25-30 minuten.. Ben ik klaar met douchen, is het stralend mooi weer..

[ Bericht 8% gewijzigd door PieterBas op 01-05-2008 16:29:21 ]
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')