quote:Op donderdag 24 april 2008 23:01 schreef thaleia het volgende:
Ah kijk eens aan, nu is het niet zo erg meer dat ik weer afzegde, want ik ben vervangen door een vermoedelijk veel snellere loper. Veel plezier, allemaal!
Geheel naar eigen wens, want ik ben ziek. Is inderdaad wel voor het eerst in tijden dat ik NIET meedoe aan de Bata, maar ik moet er momenteel ook niet aan denkenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:17 schreef Asics-DS het volgende:
Heb jij nu helemaal geen team meer om mee te lopen?![]()
vrij snel, als je regelmatig blijft lopen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef warrel het volgende:
Hoi
Ik heb vandaag voor het eerst hard gelopen. 5*1 minuut lopen, en tussendoor steeds 2 min wandelen. Ik kwam thuis als een tomaat
Hoe lang duurde het bij jullie totdat je het gevoel had dat je conditie begon te krijgen?
Heb je mij ook nog gezien?quote:Op maandag 28 april 2008 15:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Bata gelopen dit jaar, 8ste etappe, 8.8 kilometer in 47.04, oftewel 11.2 km/u. Niet heel snel, maar ben pas ongeveer een maand aan het hardlopen. Wil volgend jaar weer meedoen, en blijf nu 1 a 2 keer per week trainen. Niet meer ivm tijdsgebrek, doe nog 2 andere sporten actief en moet ook m'n rust nog kunnen pakken.
Wat zijn de beste trainingen om sneller te worden? En wat is er met deze 1 a 2 keer per week trainen te bereiken, volgend jaar 13 km/u lopen op de 8.8?
Jij was dus motorbegeleiding begrijp ik? Zou best kunnen, we zaten in de laatste startgroep en ik vertrok om 6:10 vanaf het wisselpunt.quote:Op maandag 28 april 2008 16:25 schreef Faithy het volgende:
[..]
Heb je mij ook nog gezien?Ik zei vast heel vrolijk 'GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
' tegen je
wat goed, overigens, zo snel loop ik niet hoorMaar vind motorbegeleiding toch wel heel stoer, dus de kans dat ik de Bata zelf ga lopen is niet heel groot
het is gewoon gaaf om te helpen bij zo'n evenement, Ok, vrijwillig, maar je krijgt er ook veel voor terug,zoals dankbaarheid en gezelligheidquote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij was dus motorbegeleiding begrijp ik? Zou best kunnen, we zaten in de laatste startgroep en ik vertrok om 6:10 vanaf het wisselpunt.
Respect voor al die motorrijders trouwens, vrijwillig zoveel moeite willen doen voor de race, zonder zou echt niet mogelijk zijn.
65e plek (onofficieel) is niet verkeerd man, goed werk! Toevallig trouwens dat ik die dame uit je team kendequote:Op maandag 28 april 2008 17:56 schreef Grumpey het volgende:
Ok, heb niet veel tijd, maar even kort verslag van de Bata van ons team
We zijn uiteindelijk 123e geworden, al moet er bij worden gezegd dat we zonder straftijd op ongeveer de 65e plek geeindigd zouden zijnheel goed dus
. We kregen straftijd omdat 1 renner te lang over de etappe deed, wat niet raar was aangezien de gehele startgroep (startgroep 6 op 2e etappe in de ochtend) verkeerd was gelopen en dus ook allemaal te laat zijn binnengekomen. Los daarvan hebben we het echt goed gedaan!
![]()
Asics heeft nog meegelopen, bedankt nog, en heeft een spectaculaire tijd neer gezet van 29:04 op 8,0 km, dus 16.5 km/h, 6e plek. Ik had zelf 2 etappes gelopen uiteindelijk, de 11,9 in de nachtploeg (enorm last van maagzuur, wel 47:00 en 15 km/h nog) en de 6,3 in de ochtend (3e plek). Het mooiste was dat alle organisatie gewoon perfect liep en dat de sfeer goed was!
Volgende project: Amsterdam - Praag - Amsterdam....
oftewel, het ergste moet nog komen
Het is dan ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:29 schreef Asics-DS het volgende:
Het is hier verdacht stil zo rond de feestdagen
en dan roepen bij de EHBO.. maar dat zijn toch ook sportschoenenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:55 schreef Grumpey het volgende:
Psssst....even inside info hoor, maar die dame die je kende is toevallig ook nog mijn vriendin![]()
en de kleine lettertjes vind je onder de '[ sub ]-tags'
Over die voetballers, ik heb mensen zien hardlopen op sneakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |