Ik wil Mephesto, Chef en de ouders van Buttersquote:Op maandag 21 april 2008 10:48 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind het wel jammer dat zinds pak hem beet siezoen 10 ofzo
het aantal personages waar ze uitputten eigenlijk heel klein is .
Het zijn altijd Stan. Kayle , Cartman Kenny , Butters , Randy en Mr Garrison.
Waar is de rest van de cast gebleven ? Oke je ziet ze soms wel eens voorbij komen maar vaak zijn het toch de 5 boys waar iets mee gebeurt aangevult met gastrollen van buiten af. Jammer vind ik dat.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:55 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Ik wil Mephesto, Chef en de ouders van Butters
quote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat was een amusement park, dat is iets anders.
De ouders van Chef!quote:Op maandag 21 april 2008 14:55 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Ik wil Mephesto, Chef en de ouders van Butters
quote:
Red Hot Catholic Lovequote:Op maandag 21 april 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm, dat is met die buttface mensen. Welke is die dan waar cartman en de rest van southpark met hun kont eten en poepen uit hun mond?
de vrouw die in het begin de meeste vrouwelijke stemmen deed, pleegde zelfmoord. Sindsdien zijn er mintstens 2 andere geweest.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:35 schreef Morendo het volgende:
Wat is er eigenlijk met de stem van Wendy Testaburger gebeurd? Ik zou zweren dat ze vroeger anders klonk.....
2???quote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
2, 4, 6 en 7 zijn het leukst
Wat een vet slechte imitatiequote:Op zondag 20 april 2008 13:25 schreef jmac het volgende:
Heeft iemand dat stukje van Gerard Ekdom met : "Alle dertien Cartman"
Met alle wereldhits van Cartman
MET gratis Helium fles bij aanschaf 2 cd's
Edit: GEVONDEN!
Hij heette idd David Palmerquote:Op donderdag 24 april 2008 19:48 schreef boskameel het volgende:
Leuke ep. Soms ook 24 tintjes erin volgens mij? Sommige teksten van de gijzelaars, en iemand heette "David Palmer". Of ben ik nu zo'n 24 addict
.
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich kut voelde.
Yeah right, minste van het seizoen...grapjasquote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Roi het volgende:
Minste van dit seizoen tot nu toe (met die van Britney).
Die vrouw van die bandieten, was dat niet een spoof op 'Maude Lebowski' ?
Ik vond het ook één van de mindere...quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Yeah right, minste van het seizoen...grapjas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |