Struikel je nietquote:Op maandag 7 april 2008 03:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog steeds bezig met de OP .........
Okay, pas de OP even aan, bedankt.quote:Op maandag 7 april 2008 03:31 schreef eusjuh het volgende:
Band speelde Ierse en schotse folkmuziek met een rock jasje
Vanmiddag om 16.00 uur hehquote:Op maandag 7 april 2008 03:53 schreef Prospera het volgende:
Okidoki, mooie OP Tegengas, maar komt Palma echt terug
Ja, echt waarquote:Op maandag 7 april 2008 03:53 schreef Prospera het volgende:
Okidoki, mooie OP Tegengas, maar komt Palma echt terug
TOP OP!!quote:Op maandag 7 april 2008 04:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De OP is gereed, hoop dat de dagdienst het kan waarderen. Welterusten allen
Hij is mooi!quote:Op maandag 7 april 2008 04:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ik ook niet Jaap is mij heel zwaar tegen gevallenquote:Op maandag 7 april 2008 08:42 schreef petraa het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat Jaap samen met Huub vandaag tegen Brian en Amanda gaan ivm Palma.
Geweldige OP, bedankt @Tegengas.quote:Op maandag 7 april 2008 04:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb begrepen dat ze om 16.00 uur komt praten, niet werken.quote:Op maandag 7 april 2008 08:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
Volgens mij komt Palma 4 uurtjes werken en ik ben erg benieuwd
Goedemorgen.quote:Op maandag 7 april 2008 09:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Is die ballon voor amanda synisch bedoeld van een fles champagne of niet??
Oe! Vertel! Tegen wie en waarom?quote:Op maandag 7 april 2008 09:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
Is de mannelijke huishoudster Farehd er ook??? die was nog al vreselijk tekeer gegaan op nowlive.
Fahred? Dat kleine mannetje?quote:Op maandag 7 april 2008 09:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub en claire zijn samen aan het douchen.
[ afbeelding ]
Is de mannelijke huishoudster Farehd er ook??? die was nog al vreselijk tekeer gegaan op nowlive.
er waren mensen die vonden dat herma ook wel veel party ptrok voor amanda en brian en hij kwam in dat topic gelijk schelden en populair doen en wie ze wel niet dachten om zo maar die dingen te kunnen zeggenquote:
Dan zal hij wel de volgende gastspeler wordenquote:Op maandag 7 april 2008 09:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
er waren mensen die vonden dat herma ook wel veel party ptrok voor amanda en brian en hij kwam in dat topic gelijk schelden en populair doen en wie ze wel niet dachten om zo maar die dingen te kunnen zeggen
Dus hij kreeg een ban omdat hij voor Herma opkwam..tja..quote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit zei hij oa.........hij viel uit tegen sharon die er ook gewerkt heeft heeft
Jullie weten alleen dat ik Ferhat heet EN NOTHING else
haha wees dan een echtte vent zegt ze hahahahaha lacheeeee met jou joh IK HEB IJZERENBALLEN
maak je daar maar geen zorgen om.
Moet ik nu ergens bang voor worden ofzow
hahahahahahah Jullieee zijn scaryyyy!
enn 1 ding jullie zijn niets meer dan lucht duss beter
houden jullie het stil
ltr hahahahaha
Dom hoor ferhat! maar leuk dat je nu ook bij het dgk team hoort he... whahahaha nu kan je fijn onder je eigen naam ff mensen beschuldigen van troep
ook nog van hem ............
HERMA IS EEN TOPPERTJEE
Als ik haar was zou ik niet eens kijken naar dit
BLA BLAA wat hier word verspreid
En Sharon je bent echt ondankbaar als Herma er niet was Liep je met 2 blauwe ogen de goudenkooi uit met dat geruzie met safa ? vergeten ? en dan nu je rug keren naar Herma ?
ONDANKBAAR noemen wij dat !
respect voor Herma
Ik ben zo benieuwd hoe het met haar eigen korte haar gaat, onder die muffe pruik. Volgens mij heeft ze ook nog nooit zonder dat ding geslapen?quote:Op maandag 7 april 2008 09:44 schreef beequeen het volgende:
Zo, 30 seconden onder de waterstraal en Amanda is weer klaar. Ik kan daar maar niet over uit, vies kind.
omdat het een vies smerige lui sekreet isquote:Op maandag 7 april 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
Waarom blijft die rat in zijn nest liggen?
Brian heeft vorige week haar eigen haar gewassen en een hoofdhuidmassage gegeven, ze voelde zich daarna zoooooo fris. Ze zette wel die gore pruik op haar natte haar dus......broeien maar.quote:Op maandag 7 april 2008 09:49 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe het met haar eigen korte haar gaat, onder die muffe pruik. Volgens mij heeft ze ook nog nooit zonder dat ding geslapen?
Nee,dat heeft ze niet eens door. Zij denkt dat ze zo geil eruit ziet.quote:Op maandag 7 april 2008 10:03 schreef beequeen het volgende:
Hup, een handvol serum in die pruik en klaar. Naast haar staat Claire haar lekkere frisse koppie te föhnen, dat moet toch steken?
Behalve dat heeft Jaap nog een ander doel: Beroemd worden en een Eigen Show hebben.quote:Op maandag 7 april 2008 08:50 schreef Lady-night het volgende:
Jaap is laf....hij wil Huub zo graag weg, omdat hij denkt dat hij niet van Huub kan winnen, maar hij vergeet dat Brian een grotere kanshebber is gezien de mensen die achter de schermen zitten en hem steeds uit e wind houden. Hij heeft dat vaak genoeg uitgesproken.....dus alleen al om die reden zou hij tegen Brian moeten gaan, maar ik denk dus dat hij deze opdracht van achter heeft meegekregen....Helaas maar waar...
Palma komt eerst om 16uur pratenquote:Op maandag 7 april 2008 09:12 schreef petraa het volgende:
Herma is er, dus niet Palma
Straks staat ie in de Wehkamp... als het aan hem ligt.quote:Op maandag 7 april 2008 10:24 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat een tering kop die RAT.
Wat een lelijke bek trekt hij!quote:Op maandag 7 april 2008 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks staat ie in de Wehkamp... als het aan hem ligt.
[ afbeelding ]
Denk het...of hij wil zekerheid dat hij de eerste 10 meter buiten de poort al niet gaat halen 22 mei.quote:Op maandag 7 april 2008 10:29 schreef petraa het volgende:
Waarom heeft Huub een Burka besteld? Is dat voor het toneelstukje dat hij gaat doen over B en A
Als ik me in Jaap probeer in te leven en wat uitspraken van hem erbij betrek dan denk ik dat Jaap niet meer in een overwinning gelooft. Hij heeft twee stelletjes tegenover zich..hij is het derde/vijfde wiel aan de wagen..dus laatste stemronde Jaap weg...quote:Op maandag 7 april 2008 10:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Behalve dat heeft Jaap nog een ander doel: Beroemd worden en een Eigen Show hebben.
Dan zou je toch denken dat hij populair wil zijn bij het publiek.
Ik snap het niet zo.
(ik geloof ook niet dat hij Brian echt gaat aanpakken. Ik denk eerder dat hij probeert Huub te lozen.)
~quote:Op maandag 7 april 2008 10:49 schreef Disana het volgende:
Paard en paardje. De staart van Fries wordt met iets bespoten.
[ afbeelding ]
Vorige jaar rond deze tijd was het 31 graden, de weerman zei toenquote:Op maandag 7 april 2008 10:37 schreef Smash-it het volgende:
Jaap ziet er uit alsof hij het heel erg koud heeft in het zwembad. Hij bibbert.
Ja, zoiets, ja,quote:Op maandag 7 april 2008 10:44 schreef Katewalker het volgende:
Jaap weet dit ook...ik heb hem horen zeggen: "als ik dan verloren heb..dan heb ik maar verloren..de laatste maand..ik ga er voor..ze zullen me zien"..( niet in die bewoordingen maar wel in die strekking)
Dan gok ik op Brian, Ricardo en tegen die tijd zal Amanda wel terug zijn ...quote:Op maandag 7 april 2008 11:18 schreef Smash-it het volgende:
Oke, ze komen tanden bleken. Er kunnen er vandaag maar 3 en iedereen wil. Kijken wie er mag. Amanda rijdt nu auto, Huub heeft pianoles en Claire rijdt paard.
Eerst Jaap, dan Brian, dan Claire.quote:Op maandag 7 april 2008 11:18 schreef Smash-it het volgende:
Oke, ze komen tanden bleken. Er kunnen er vandaag maar 3 en iedereen wil. Kijken wie er mag. Amanda rijdt nu auto, Huub heeft pianoles en Claire rijdt paard.
Ik ben benieuwd hoe Amanda reageert als ze uitvindt dat ze dus niet aan de beurt komt vandaag. Stampvoeten?quote:Op maandag 7 april 2008 11:19 schreef Copycat het volgende:
Dan gok ik op Brian, Ricardo en tegen die tijd zal Amanda wel terug zijn ...
Ow, je mag tegenwoordig dus ook geen grapjes over bhurka's meer maken?quote:Op maandag 7 april 2008 10:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk het...of hij wil zekerheid dat hij de eerste 10 meter buiten de poort al niet gaat halen 22 mei.
zoiets in die strekking jaquote:Op maandag 7 april 2008 11:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Amanda reageert als ze uitvindt dat ze dus niet aan de beurt komt vandaag. Stampvoeten?
Ik zie toch echt Brian als eerste in de stoel liggen.quote:
Hij schoof zichzelf ook al voor Claire.quote:Op maandag 7 april 2008 11:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie toch echt Brian als eerste in de stoel liggen.
wat is er gebeurt???quote:Op maandag 7 april 2008 11:49 schreef Smash-it het volgende:
Nu eet ie hoofdschuddend een banaan.
'Kutboel, kutboel'
Ach, nu mag Amanda wrs in Jaap's plaats. Zijn ze bang dat ze boos wordt omdat ze haar tanden niet mag bleken?quote:
Hij zou toch eens moeten wachten op zijn beurt.quote:Op maandag 7 april 2008 11:43 schreef beequeen het volgende:
Ik zie toch echt Brian als eerste in de stoel liggen.
Ze konden Jaap zgn niet vinden om zijn tanden te bleken. Hij moet om 13.00 uur naar de dokter dus is Brian in zijn plaats gegaan. Hij is gewoon link en terecht.quote:
...vraag het Geert Wilders is als je het echt wil weten.quote:Op maandag 7 april 2008 11:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow, je mag tegenwoordig dus ook geen grapjes over bhurka's meer maken?
hij was toch aan de beurt ?quote:Op maandag 7 april 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zou toch eens moeten wachten op zijn beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |