quote:Op zondag 6 april 2008 19:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Achter belde door dat Ivo niet met Huub wilde spreken, Claire had niet genoeg punten op de collectcall aan te nemen en mocht van Brian niet punten uit de pot.
Huub bood aan dat hij dan de telefoon aannam, van achter mocht dat, maar dan mocht hij de hoorn niet aan Claire geven.
Eerst werd besloten om het niet te doen, maar omdat Claire verdrietig was en graag wilde weten waarom Ivo belde ging Huub de telefoon voor Claire aannemen.
Even later belde "achter"dat Ivo niet met Huub wilde spreken.
quote:Op zondag 6 april 2008 17:50 schreef Marieke_B het volgende:
Huub: Punten delen is alleen voorbehouden aan Brian en Amanda:
Claire is in tranen
quote:Op zondag 6 april 2008 18:39 schreef Disana het volgende:
En nu weet Huub het alcohol topic erdoor te duwen. Amanda begint te antwoorden, maar de vraag is voor Brian en Huub weet Brian te laten antwoorden: het is alleen maar om de stem van Amanda te sparen dat ze niet mag drinken. Daarna begint Amanda alsnog te tetteren.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:40 schreef Disana het volgende:
Amanda: Alle stellen die van elkaar houden maken ruzie.
Huub: Iedereen begint erover (Nadia, Lieke, Mike).
quote:Op zondag 6 april 2008 18:41 schreef Disana het volgende:
Amanda ontkent dat Nadia haar heeft gewaarschuwd. Huub duwt door.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:45 schreef Disana het volgende:
Huub herinnert Amanda eraan dat ze meteen seks met Brian had toen ze De Kooi in kwam. Dat is niet waar, brult Amanda.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
Werk aan de winkel voor @dieenebart.
Het ongestelde boed komt ook weer aan de beurt. Slabek in topvorm.......mijn arme oren.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef Marrije het volgende:
Haha, Huub: je bent helemaal verknipt!
Amanda: wie is hier verknipt?
Owja, nu heeft Huub Amanda aangerand destijds, het wordt steeds gekker.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:48 schreef Marrije het volgende:
Geweldig, Amanda: jij kunt geen mooie vrouw krijgen.
En ja, daar horen we Claire.
En dan opeens:quote:Op zondag 6 april 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:
De plasma komt niet in beeld maar Amanda las op wat er stond, wereldreiziger er buiten houden.
Plasma oplezen is toch ook verboden?
Dit is de COS, commentaar op de streams, voor de chitchat kun je terecht in het SC topic.quote:Op zondag 6 april 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
Jaap komt binnen met een bosje gele rozen. Hij spreekt Ricardo aan. Wat hij gisteren deed met Chantal vindt hij te ver gaan; Ricardo is de enige van wie hij houdt. Hij gaat na De Kooi geen dingen met andere vrouwen meer doen.
Amanda en Huub hadden m die avond aardig zitten idd. Zij wilde niet all the way gaan! Geen condoom pakken enzo. De rest wel.quote:Op zondag 6 april 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de duidelijkheid, destijds was Amanda zo dronken als een tor en daar heeft Huub wel degelijk misbruik van gemaakt. Ze zei destijds een paar keer nee, vertelde dat Huub op moest zouten, riep zelfs nog een keer om Sylvia om hulp en liet het toen in haar ladderzat zijn begaan......
Tja..zo kun je het ook zien....quote:Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Amanda en Huub hadden m die avond aardig zitten idd. Zij wilde niet all the way gaan! Geen condoom pakken enzo. De rest wel.
Al met al... Die avond is alles in scene gezet door de redaktie. Huub is daar destijds in mee gegaan.
Oh, en Amanda had de hik! hahaha
HE!!!!! IK ZAT ER NAAST!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 april 2008 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja..zo kun je het ook zien....
Let maar eens op hoe Natasia en Brian uit het kantoor naar het huis lopen en dan direct naar de slaapkamer.quote:Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Amanda en Huub hadden m die avond aardig zitten idd. Zij wilde niet all the way gaan! Geen condoom pakken enzo. De rest wel.
Al met al... Die avond is alles in scene gezet door de redaktie. Huub is daar destijds in mee gegaan.
En het werd ook pas aanranding toen Brian aan Amanda vertelde dat ze was aangerand.quote:Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo was het exact en tussen het hikken door lag ze in een deuk! Ze hadden echt pret.quote:Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En het valt ook niet onder seks, Neuken valt bij Amanda pas onder seks.quote:Op zondag 6 april 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Marrije![]()
Bekijk het filmpje op je gemak en oordeel dan nog eens. Huub en Amanda waren allebei dronken, Amanda genoot en lag te kirren. Zelfs Niels zegt tegen Natasja: Dat doet Amanda toch zelf.
http://www.megavideo.com/?v=NWHUKX11
Precies. Brian schopte eerst nog een glas kapot buiten het kantoor, zo woest was hij al. Ze wisten gewoon wat er speelde, wrs via de plasma.quote:Op zondag 6 april 2008 20:02 schreef rooie3 het volgende:
Let maar eens op hoe Natasia en Brian uit het kantoor naar het huis lopen en dan direct naar de slaapkamer.
Ik word er flauw van en zeg 'negeren die handel'.quote:Op zondag 6 april 2008 20:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is deze discussie opgelaaid, omdat Brain 'm er vanacht ook ingestopt heeft, terwijl Amanda te dronken was om te weigeren?
Recht praten wat krom is, zoals we van Brain gewend zijn?
Anders vraag ik me af, waarom deze discussie herhaald en herhaald wordt?
Deze discussie is naar aanleiding van een slabek discussie aan tafel vanavond. Dat Brian hem in een dronken snol stopt en daarna zichzelf aftrekt doet er voor Brian niet terzake.quote:Op zondag 6 april 2008 20:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is deze discussie opgelaaid, omdat Brain 'm er vanacht ook ingestopt heeft, terwijl Amanda te dronken was om te weigeren?
Recht praten wat krom is, zoals we van Brain gewend zijn?
Anders vraag ik me af, waarom deze discussie herhaald en herhaald wordt?
Zo heb ik het ook gezien.quote:Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo is dat. Waarschijnlijk kregen ze toen nog geen kadootjes van fans in de vorm van "Eros" glijmiddel wat Brian vervolgens gebruikt als haargel.quote:Op zondag 6 april 2008 20:07 schreef mootie het volgende:
Wat ik zelf nog steeds een heel naar incident vond: Brian sliep nog in de MB, volgens mij na een ruzie met Amanda. Amanda kruipt erbij. Amanda in diepe slaap, en Brian 'bevochtigt' haar door zijn vingers in een glas water te dopen en jast hem er in.
Dat vond ik nou eng.
Is daar een filmpje van?quote:Op zondag 6 april 2008 20:07 schreef mootie het volgende:
Wat ik zelf nog steeds een heel naar incident vond: Brian sliep nog in de MB, volgens mij na een ruzie met Amanda. Amanda kruipt erbij. Amanda in diepe slaap, en Brian 'bevochtigt' haar door zijn vingers in een glas water te dopen en jast hem er in.
Dat vond ik nou eng.
Dat heb ik ook gezien en zo is het precies gegaan.quote:Op zondag 6 april 2008 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gezien.
Bovendien was er een paar dagen daarvoor ook een voorval geweest.
Toen stond Amanda met Huub onder de douche, Amanda stomdronken zoals gewoonlijk, en Huub was nuchter.
Toen smeekte Amanda Huub om met haar te neuken.
Huub heeft toen gezegd dat die dat niet ging doen. Hij heeft haar toen in bed gestopt, en is zelf ergens anders gaan slapen.
wanneer >????quote:Op zondag 6 april 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze discussie is naar aanleiding van een slabek discussie aan tafel vanavond. Dat Brian hem in een dronken snol stopt en daarna zichzelf aftrekt doet er voor Brian niet terzake.
Skattie, beter COSsen lezen, vannacht dus. Dat filmpje is al tig keer voorbij gekomen, maar omdat jij het bent.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, beter COSsen lezen, vannacht dus. Dat filmpje is al tig keer voorbij gekomen, maar omdat jij het bent.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/150216
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |